Bdi -4.1% 1668
Cape down
Pnmx down
Supre +5%
Handy +6.7%
Bdi -4.1% 1668
Cape down
Pnmx down
Supre +5%
Handy +6.7%
Ja bih rekao da je gubitak 1,138 milijardi. Ispustio je jednu znamenku, što je sitnica od nekih 240m. A gubitak se vuče iz prve polovice godine. Zanimljivo da ne spominje isplatu dividende od 640m jer mu je to valjda normalno u tim uvjetima.
Da, stvarno mi nije jasno zašto su isplatili dividendu, ali valjda je Država bila u banani, pa su morali
A ovi izvješće vide drukčije
https://m.vecernji.hr/biznis/ina-lan…na-kuna-1470153
Činjenica je da je gubitak razdoblja 1,138 milijardi a gubitak bez jednokratnih stavki 638 milijuna. Novinar jutarnjeg se propisno osramotio.
Na INA-i uopće nema bida
"...rezultirali su najgorim poslovnim rezultatima u novijoj povijesti kompanije s ostvarenim gubitkom od 1,38 milijardi kuna"
Ja bih rekao da je gubitak 1,138 milijardi. Ispustio je jednu znamenku, što je sitnica od nekih 240m. A gubitak se vuče iz prve polovice godine. Zanimljivo da ne spominje isplatu dividende od 640m jer mu je to valjda normalno u tim uvjetima.
The daily index for iron ore 65% Fe Brazil rose 4.2%, to $198 a tonne, an all-time high.
OTP BANKA D.D. | -1,635 | -0.12% | 27,058 | 1.94% | 5.11M |
Vessel rates for coal loading at Baltic ports have surged to multi-year highs over the past week as thickening ice and a shortfall in availability spook market participants.
https://www.montelnews.com/en/story/balti…hickens/1196666
A koliko mogu vidjeti na kretanju brodova dva panamaxa su se zatekli upravo tamo.
Danas mali nose velike
GOGL-US (BUY/$10) Update https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_404…58ca213cc14.pdf
Ništa čudno. Spustili su break even rekordno nisko i dodali 18 skoro novih brodova u flotu. Prema prezentaciji break even za panamaxe im je samo $8500.
Ova odluka prije svega je posljedica trgovinskog rata između Kine i Australije koji za sada djeluje pozitivno i gura vozarine naviše za razliku od onog između Kine i Trumpa koji je iza nas. Scrapom vjerojatno namjeravaju nadomjestiti manji dio australske rude. Onaj veći valjda bi trebali bi dotegliti momci iz Brazila. A znamo da je promet brazilske željezne rude prema Kini već dugo ključna varijabla za rast ili pad vozarina. Mada mi je ovaj njihov sukob potpuno iracionalan i zato ne vjerujem da će potrajati. Ali tko zna.
Bdi +1% 1770
Cape down
Pnmx down
Supre up 7.5%
Handy up 5.5%
Zanimljivo. Nije baš dobro za velike brodove ali bi zato moglo biti za male
ATPL OTP BANKA D.D. -2,510 -0.18% 28,693 2.06% 5.39M CROATIA BANKA D.D. -- -- 22,110 1.58% 4.16M
Znači za sada prodaju barem dva iz prvih 10 s tim da je jedan već van.
ATPL | OTP BANKA D.D. | -2,510 | -0.18% | 28,693 | 2.06% | 5.39M |
CROATIA BANKA D.D. | -- | -- | 22,110 | 1.58% | 4.16M |
Znači panamaxi i službeno 20k+
Pobježe ask. A već sam se ponadao da će počastiti.
FI 2020 bojim se da će biti vrlo loš, kao i q1 2021. koliko će to imati utjecaj na cijenu danom objave.... mislim vrlo malo, jer sa rastučim vozarinama pušu novi vjetrovi. ali postoji problem! ako se ne uključi netko veći, vjerujem da mi mali nećemo moći to izgurati!
Da mi je znati na temelju čega tvrdiš da će q1 biti negativan ako znamo da je još prošlogodišnji q3 bio pozitivan a vozarine su bile u prosjeku 30-40% niže nego q1 do sada?
https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1135803/Tank…pandemic-demand
Opa! Ove godine su nešto požurili. To je uvijek dobar znak.
Je li i naš omiljeni mini-produkt-tankeraš postao meta WSB-a?