Najmanji a vozarina najveća
Posts by Manu
-
-
cape up 10.6%
bdi up 4.2% 1980
-
cape up 10.6%
-
cape up 6.8%
bdi up 2.6% 1901
-
cape up 6.8%
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Je li došlo vrijeme za ugodan boravak iznad zelene isprekidane crte?
-
Goldman lifted its Brent crude forecast by US$5 per barrel to US$75 for the second quarter of 2021, then rising it further to US$80 for the third three-month block of the year.
The forecast for the fourth quarter of 2021 and 2022 see the crude price subsequently slipping back slightly, returning to US$75, due to the potential for higher supplies and decelerating demand gains.
https://www.proactiveinvestors.com/companies/news…egy-943094.html
-
Nastavljaju se komešanja u prvih 10. IB opet spojio račune.
ATPL BILBIJA IGOR 14,454 1.04% 170,000 12.18% 31.45M OTP BANKA D.D. -2,196 -0.16% 16,937 1.21% 3.13M SZAIF D.D. -- -- 18,331 1.31% 3.39M CROATIA BANKA D.D. -- -- -- -- - -
Bdi +2.8% 1829
opet svi up
-
Bdi up 5.4% 1763
svi up
-
Pmax
Mar 21250
Apr. 20250
May 19000
Smax
Mar 20375
Apr. 18750
May 18000
Nastavlja se March madness na futuresima. Očekujemo da se prelije i na Baltic Dry Index.
-
bdi up 1.3% 1673
cape up
pnmx up
supre flat
handy up
-
-
Chinese bulk carrier operator Jinhui Shipping and Transportation has announced the acquisition of 2004-built 53,806 dwt supramax bulker Avra from Sea Venture Navigation, a unit of Greek owner Blue Plant Shipping.
The Chinese-built vessel was sold for a price of $7.275m, significantly higher than VesselsValue’s valuation of $4.62m and MSI fair market value of $4.9m.
Jinhui Shipping said that management considers the purchase price highly attractive and expects the ship to generate a steady stream of income for the company. https://splash247.com/jinhui-shippin…lanet-shipping/
A još ljepše je ovo novo naglo proljetno zelenilo na futuresima ovaj put ravnomjerno raspoređeno po klasama.
-
Maloprije Domijan na radio Dubrovniku. Kaže da su i njih ugodno iznenadile vozarine i da će se sigurno odraziti na rezultatima za prvi kvartal.
-
To je točno. Ali možda baš zbog toga su na kraju ipak podmetnuli leđa u predstečajnoj i preuzeli cijeli dug na sebe. Možda su ga mogli i još skinuti ali je uprava vjerojatno htjela ostaviti odškrinuta vrata nekoj budućoj suradnji. Ne zaboravimo da su sad vlasnici nekih 85% duga što mi se čini puno bolja opcija nego da su to komercijalne banke. To nije mala stvar jer država ipak nije banka a u ovom slučaju preuzela je na sebe ulogu banke što mnogi neće pozdraviti. Ipak moramo biti objektivni.
Joj, nemoj mi to izjednačavati!
Dionica ULPL je prije tog s.anja sa blokadama, koje su bile nezakonite, vrijedila bar 100kn više, znači 4x više!!!.
Za to je netko trebao ići u zatvor da smo kakva-takva država!
A ovo sa "...da su sad vlasnici nekih 85% duga što mi se čini puno bolja opcija...(?)" ne razumijem.
Možeš malo pojasniti, pls.
Ma kakve blokade! Blokade su marginalne i beznačajne u svemu tome. Pravi problem bio je enorman dug i dospijeće glavnice kao i visoke kamate, što je sada pod kontrolom. Ne da mi se baš objašnjavati ono što je samo po sebi jasno.
-
Njihov kriterij su brodovi u floti koji su pod hrvatskom zastavom.
Pa nije Stoja pod hrvatskom zastavom
Ima li tpng 6 i atpl 12 brodova prema njihovoj listi?
-
Na dan 31.12.2020. društvo upravlja sa 5 brodova, od toga 4 broda za rasute terete i 1 brod za naftne prerađevine ukupne tonaže 151.006 GT i 260.351 DWT. Pogledajte pod statistika koji su tih 5 brodova. Jel oni nešto više znaju nego Uprava ? http://www.csamarenostrum.hr/hr/o_nama/clanice/?cont=254
Njihov kriterij su brodovi u floti koji su pod hrvatskom zastavom.
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Evo jedan graf koji već sad sugerira da je najgore ipak iza nas. Novac i ekvivalenti.
-
Pa Vlada se baš trudila neostvariti te ciljeve
U nastojanju ostvarenja ovih ciljeva, Vlada je 2 puta blokirala ULPL .
A u cilju povećanja tonaže, brodogradilište Uljanik je stjerala u stečaj.
To je točno. Ali možda baš zbog toga su na kraju ipak podmetnuli leđa u predstečajnoj i preuzeli cijeli dug na sebe. Možda su ga mogli i još skinuti ali je uprava vjerojatno htjela ostaviti odškrinuta vrata nekoj budućoj suradnji. Ne zaboravimo da su sad vlasnici nekih 85% duga što mi se čini puno bolja opcija nego da su to komercijalne banke. To nije mala stvar jer država ipak nije banka a u ovom slučaju preuzela je na sebe ulogu banke što mnogi neće pozdraviti. Ipak moramo biti objektivni.