1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Manu

Posts by Manu

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • September 2, 2021 at 10:10 AM
    Quote from Flight
    Quote from Sokolic

    Ne paše im Tankerska, opet jako smrdi u Jasroplovu

    Pa nisam siguran da je baš bilo tako. Tankerska je možda previše uvjetovala, a Pavić se pravio jako pametan i nadmen pa je dobio srednji prst i zahvalnicu na kojoj piše: Više sreće drugi put!

    Tako se ćakula po najlipšem gradu na svitu.

    Al ne bih stavio ruku u vatru da je sve baš kako tu piše i da je sve gotovo. Vidjet ćemo što nam nose sljedeći dani.

    E pa sad će se netko drugi nastaviti praviti pametan i nadmen i nastaviti jednim udarcem dvije plaće mlatiti. Osoba koja piše financijske izvještaje sama sebi ujedno je i nadzor.

    Nadzorni odbor Jadroplova preuzela šefica računovodstva, Ministarstvo mora ne vidi problem
    Vesni Gudelj je Uprava društva povjerila unutarnju reviziju poslovanja
    dalmatinskiportal.hr

    Prvenstveno zbog ovakvih stvari oni ne žele privatizaciju a ne zbog malih dioničara. Briga njih za male dioničare.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • September 2, 2021 at 9:38 AM

    Davali su obavijesti da ponuda značajno premašuje maksimalan broj dionica za upis a na kraju su upisali 1.6m dionica po 26kn?

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • September 2, 2021 at 9:32 AM
    Quote from looserst
    Quote from diokidina

    mitkko

    Izgleda da si usao.


    Ne zele vecinskog. Drzava je uplela prste.

    Za nas male dionicare je ovo bolja situacija.

    Nebi se složio. Sa TNPL bi lakše brodili dalje

    Vjerojatno će ovi iz Tankerske i otkriti kakva je ponuda bila. Vjerujem da su nudili puno više od 26kn.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • September 2, 2021 at 9:30 AM
    Quote from diokidina

    mitkko

    Izgleda da si usao.


    Quote from looserst

    Tankerska nevažeća, svašta

    Ne zele vecinskog. Drzava je uplela prste.

    Za nas male dionicare je ovo bolja situacija.

    Dobra je za one koji su sudjelovali u dokapu, za ostale ne. Danas dionica pada strmoglavo.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • September 1, 2021 at 8:16 PM
    Quote from Flight
    Quote from Flight

    Najbolje rješenje da je uzme vise malih. Za sve.

    Quote from Manu

    Mislim da je sve već jasno.

    Zapravo je već bilo kad su ugovorili novogradnje. Država će ostati najveći dioničar s manjinskim kontrolnim paketom.

    Sto je to manjinski kontrolni paket?

    Ono što imaš u Đuri npr. Tamo si pod drugim nickom vrlo dobro znao što je to.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • September 1, 2021 at 7:29 PM
    Quote from harpun
    Quote from mitkko

    Ne bih rekao da je Alterna. Rekli su da se radi o "stranoj brodarskoj kompaniji", a Alterna je fond. Alternu su prije nazivali "americki fond". U onom novinskom clanku se spominje i strana kompanija i americki fond i Tankerska.

    Pokusavam shvatiti cije su ove dvije ponude koje su odbacene jer one informacije iz clanka su ipak nepotvrdjenje informacije, ali ipak insajderske infirmacije. To su bile ponude za preuzimanje cijelog paketa, tako barem iscitavam iz obavijesti, a i u skladu je sa tvrdnjama iz novinskog clanka. Izgleda da nam je od ta tri igraca ostala samo "strana brodarska kompanija", a da su otpali Tankerska i Alterna.

    Tankerska je sama objavila da je dala ponudu i da ce u slucaju prihvacanja postati vecinski vlasnik. Nije mi vjerojatno da su predali neispravnu ponudu, a javno su rekli da su dali ponudu. Tko ce ga znati. Mozda su svjesno isli dati ponudu sa izmijenjenim uvjetima, a onda javno obznanili kako bi pritisnuli upravu. To bi vjerojatno i proslo da nisu pristigle druge ponude.

    Vjerojatno je nesto slicno napravila i Alterna, isla mijenjati uvjete ponude.

    Uprava je sama navela da je te ponude odbacila jer nisu u skladu sa odredbama Poziva, a i bez njih imaju dovoljno ispravnih ponuda. Da nema toliko ponuda bi onda razmatrali i ove dvije.

    Ovo opet postaje zanimljivo, mozda ipak u nekoj kombinaciji bude nesto dionica i za male. Odbacivanjem ove dvije ponude su se izgledi za to dosta povecali.

    Display More

    oni su već vlasnici brodarske kompanije

    https://alternacapital.com/alterna-capita…lk-cargo-ships/

    Display More

    To je joint venture sa Western Bulkom. Oni nisu operator, to je WB. Od njih dva WB je brodarska kompanija a oni su investitor u brodarstvo.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • September 1, 2021 at 7:10 PM
    Quote from BabaLuji

    Kad bi se trebalo obznanit koga su odabrali, tzv.bijeli dim sa zapadne obale? Tamo negdje 20tog ili ako prije u novinama ne procitamo sto mislite?

    Mislim da je sve već jasno.

    Zapravo je već bilo kad su ugovorili novogradnje. Država će ostati najveći dioničar s manjinskim kontrolnim paketom.

  • DRY BULK

    • Manu
    • September 1, 2021 at 10:53 AM
    Quote from Paulie
    Quote from jasko

    Starbulk’s ‘historic first’ shipment of 1,400 containers on a capesize https://splash247.com/starbulks-hist…-on-a-capesize/

    Baš sam iz znatiželje potražio kapacitet kontejnerskih brodova, raspon koji sam našao na googleu među prvim rezultatima daje od 10.000 - 21.000 kontejnera, s tim da oni najveći Maerskovi mogu prenositi 24.000. Čisto da se stavi u kontekst koliko su bulkeri neefikasni za prijevoz kontejnera.

    Na wikipediji malo detaljnije:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Container_ship#Size_categories

    To vrijedi za uobičajene cijene prijevoza. Ali kad su cijene 10x veće od uobičajenih onda to postaje nebitno. Stvar je u tome da su oni sa 1200 praznih i 200 punih kontejnera nadmašili cijenu prijevoza broda nakrcanog rasutim teretom. I to na putu za Kinu što je za bulkere najizdašnija ruta a za kontejnerske brodove sporedna jer njima je glavna zarada prijevoz punih kontejnera iz Kine.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • September 1, 2021 at 10:31 AM
    Quote from Brunos
    Quote from tin

    Jučer smo izgleda testirali novo dno ..470 kn...a sad kako se čini idemo nazad gore...koliko vidim otvoren put do 495 kn....i nešto veći otpor od 495 do 500 kn....no kako vidim netko je počeo jače ulaziti u brodare tako da se ne bih čudio da do kraja tjedna preskočimo 500 kn....ako se ne varam ovaj mjesec je revizija indexa i ATPL bi trebala ući u CROBEX.

    Revizija indeksa obavlja se po završetku trgovine, svakog trećeg petka u mjesecu ožujku i rujnu te se primjenjuje od sljedećeg trgovinskog dana.

    Po tome od 20.9.2021. ATPL postaje dio indexa CROBEX.

    Valda mislite CROBEX10. U CROBEX-u je uvijek i bila.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • September 1, 2021 at 10:08 AM

    U narednom razdoblju poduzet će se sljedeće
    - Nastaviti s radnjama unovčenja imovine stečajnog dužnika (brodova u gradnji),
    materijala na zalihi, poslovnih udjela, dionica, potraživanja od dužnikovih dužnika.
    - Nastaviti s ispunjenjem obveza stečajne mase po ostvarenom prilivu od unovčenja,
    - Nastaviti sudske i ostale postupke

    Podnesak od 31.08.2021.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • August 31, 2021 at 7:51 PM

    Možda su se uspjeli dogovoriti i za otkup onih 45% što je ipak manji pothvat nego otkup ova dva zadnja bulkera. To mi se sada čini kao logičan sljedeći korak. Njima trebaju brodovi, brodogradilištima treba novac za vjerovnike i novogradnje koje su otkupili od države, državi odgovara da brodogradilišta rade a ti brodovi su sada ionako pod hipotekom države. Svi elementi za takav ishod su tu.

    Nemam nikakav info, to je samo moje naklapanje.

  • DRY BULK

    • Manu
    • August 31, 2021 at 12:03 PM

    za danas cape -4%

  • DRY BULK

    • Manu
    • August 31, 2021 at 11:27 AM

    Zanimljivo da su eurobrodari okrenuli u zeleno unatoč futuresima.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • August 31, 2021 at 9:36 AM

    Nagla promjena sentimenta nakon jučerašnje skupštine. Slučajno ili ne? Je li netko možda bio?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • August 30, 2021 at 1:58 PM

    Tko zna! Možda će baš u ovom kvartalu uknjižiti promjenu vrijednosti brodova koji su išli u refinanciranje ukoliko je promjena bila značajnija. To bi onda moglo značajno utjecati na RDiG.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • August 30, 2021 at 12:32 PM

    Vijest o novogradnjama objavili i vodeći brodarski portali

    Jadroplov orders biggest bulk carriers yet as it puts veterans on sales block | TradeWinds
    Croatian owner kicks off fleet renewal with deal at unnamed Chinese shipyard
    www.tradewindsnews.com
    Jadroplov orders up to three bulkers in China - Splash247
    Croatian bulker operator Jadroplov has entered into an agreement with an unnamed Chinese shipbuilder for the construction of two 63,000 dwt bulk carriers. The…
    splash247.com

    Zanimljivo o dokapu nije bilo nijedne vijesti na tim portalima što mislim nije slučajno. Inače bi možda bilo i više jakih ponuda.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Manu
    • August 30, 2021 at 9:34 AM
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from Manu

    S obzirom da je Atlantida raspalila već u startu mogu potvrditi da radi

    pošto je?

    Sad 478, sekundu ranije 487

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Manu
    • August 30, 2021 at 9:31 AM

    S obzirom da je Atlantida raspalila već u startu mogu potvrditi da radi

  • DRY BULK

    • Manu
    • August 29, 2021 at 10:19 AM

    Global iron ore production growth will accelerate in the coming years, according to market analyst Fitch Solutions latest industry report. Fitch forecasts global iron ore mine output growth will average 3.6% over the 2021 to 2025 period, compared with -2.3% over the previous five years.

    According to the research firm, this will lift yearly production by 571 million tonnes by 2025, compared with 2020 levels, with supply growth primarily driven by Brazil and Australia.

    Fitch says Brazil’s iron ore production will increase at an annual average rate of 10.6% over 2021, to increase from 397 million tonnes in 2020 to 542 million tonnes in 2025.

    Global iron ore production to accelerate until 2025 – report
    Fitch forecasts global iron ore mine output growth will average 3.6% over the 2021 to 2025 period.
    www.mining.com
  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • August 28, 2021 at 5:59 PM
    Quote from noname

    Jer netko bacio matematiku kako misle kupiti 2+1 novih brodova. Ja koliko god da računam ne dolazim do načina....

    Matematika je jednostavna

    vlastiti kapital (kapital od dokapa + prodaja dva starija broda + kapital iz buduće dobiti) + kredit

    vlastiti kapital 30-40% cijene broda

    kredit 60-70% cijene broda

    Znači za dva broda treba im minimalno 120m vlastitog kapitala, za tri 180m ali ne odjednom. A toliko valjda mogu prikupiti.

    To je kod komercijalnih banaka. A HBOR-ov program za obnovu brodarskog sektora pokriva i više od 75% investicije.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™