Koliko sam shvatio na primjeru PBZ-a zbog nove regulacije ono što je do sada bio zbirni skrbnički račun brokera kod skdd sada postaje omnibus račun kod skdd-cpp. Jesu li zbog toga rizici sada veći ili manji? Teško pitanje. Rekao bih približno slični.
Posts by Manu
-
-
Uspoređujete neusporedivo..mozete gledati sentiment trzista, trenutno neodlucan ili negativan, nista drugo. Kakav DSX i ATPL..
Daj mi molim te objasni kako je sada odjednom to neusporedivo? Dakle, pričamo o DSX, BDRY i ATPL. U kojim okolnostima su ove stvari usporedive, odnosno u kojima nisu?
Samo mala napomena prije nastavka. Dionica DSX se umnožila tako da su od jedne nastale dvije kompanije a obe i dalje posjeduju dioničari DSX-a. Dosadašnja Diana Shipping kapitalizacije oko 350 mil usd i nova OceanPal kapitalizacije oko 35m ( a u međuvremenu je bila i dvostruko viša). Bez ove napomene paušalna rasprava o cijeni DSX-a ipak nema smisla.
-
Hrvatski BDP 2008. oko 70 milijardi usd, državni proračun za istu oko 115 milijardi hrk.
Hrvatski BDP za 2022. u najboljem slučaju bit će oko 65 milijardi usd a prijedlog proračuna je 165 milijardi hrk a bit će vjerojatno i više.
I sve to još uz veliki demografski gubitak.
Kad bi barem BDP i proračun mogli zamijeniti mjesta kad je u pitanju rast.
-
Nakon dugo vremena Budisavljević u PV od 10. min
Pomorska večer 2.dio :: HRT – HR 1radio.hrt.hrUgodno slušanje!
-
cape up 8.2%
-
cape up 6%
-
Pred Međunarodnim arbitražnim sudom u Washingtonu Todorić je, naime, pokrenuo postupak protiv Republike Hrvatske, koju, dakako predstavlja DORH. Do sada je održano jedno ročište, a kako je rekao sam Todorić, zastupnici Hrvatske su i tamo pokušali proces malo razvući, u hrvatskom stilu, ali – nije išlo. Donesena je odluka da postupak mora završiti u godinu i pol, dakle, do kraja 2022. godine.
Poveo je protiv DORH-a 2:0, sad se čeka sudbonosna odluka od koje strahuje PlenkovićNakon što je Visoki kazneni sud odlučio propitati angažman vještaka u slučaju Agrokor, a sada je povučena i optužnica, optužbe na račun Vlade i hrvatskog je...net.hrZnači da se presuda ipak može očekivati za vrijeme ovog Plenkovićevog mandata.
-
SPAN EV/EBITDA 6.2 i to sa cijenom 221................
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Zbog keša iz dokapa. Ebitda marža iz poslovanja samo 7.1%. Ne da mi se pretraživati jer me baš toliko ne zanima ali mislim da je to dosta niže od svih iz crobex10.
-
Ne bih rekao da je span unio nekakvu živost ali neka im bude. Ova usiljena medijska galama oko spana je pretjerana. Sa ev/ebitda 12 još su i visoko precijenjeni za 9 od 10 dionica unutar crobex10. Veći impuls dali su Pivci svojim ulaskom na Podravci ili prije toga borba oko preuzimanja Kraša ili Bilbija na Atlantskoj. U posljednje vrijeme da nema Atlantske likvidnosti praktički ne bi ni bilo.
Što se tiče rejtinga dovoljno je reći da se Hrvatska zadužuje 5x povoljnije od Norveške, Švedske ili Češke. To dovoljno govori koliko je rejting vezan uz euro i koliko iza toga stoje gospodarski a koliko politički razlozi. Očito više ni rejting ni niske kamate nisu dovoljne da pokrenu neke stvari.
Digitron u ruke i udri...
EV/EBITDA (ttm) SPAN-a je 9,2...na cijeni od 290kn/share bi EV/EBITDA bila 12
Aritmetička sredina EV/EBITDA za CROBEX10 je 9,6 (izvor MD) tako da nije ni istina da je precijenjen u odnosu na CROBEX10, baš obrnuto...
Medijan EV/EBITDA CROBEX10 je 8,12 i to je EV/EBITDA ERNT koji je najbliži SPAN-u...pa evo i nekih usporedbi međju njima
SPAN vs ERNT
EV/EBITDA 9,2 vs 8,12
P/E 20 vs 15
P/B 2,7 vs 7
P/S 0,59 vs 1,16
Δ prihoda yoy +36% vs +6%
div yield 2%* vs 4,4%
* očekujem SPAN divku od 5 kn dogodine
Po fundamentima SPAN uopće nije procjenjen ni u odnosu na CROBEX10, a ni u odnosu na ERNT pogotovu u kontekstu iznimnog rasta prihoda i niske profitabilnosti (koja može ići samo gore)...
Jedini "problem" SPAN-a je sto mu je cijena 235kn, a svi su mogli kupovat po 175kn pa imaju psihičku barijeru da kupuju...ali precijenjen ni skup nije
Treba uzet u obzir i da će dogodine SPAN sigurno biti jedna od sastavnica CROBEX-a, a ja mislim čak i sastavnica CROBEX10 ekipe tako da otkuljučavanje vrijednosti tek očekujem...
EV/EBITDA 11.4 i to sa cijenom 175.
Span Lists Shares on the ZSE - InterCapitalThe first trading day on the ZSE will be 23 September 2021.inter.capital -
Kolike su šanse za oživljavanje prilično skučenog i tromog tržišta kapitala u nas? Izlazak SPAN-a na Zagrebačku burzu unio je malo živosti, ali danas još vlada zazor prema trgovanju dionicama, nakon kraha tržišta 2008. godine. https://slobodnadalmacija.hr/vijesti/hrvats…talizam-1144426
Ne bih rekao da je span unio nekakvu živost ali neka im bude. Ova usiljena medijska galama oko spana je pretjerana. Sa ev/ebitda 12 još su i visoko precijenjeni za 9 od 10 dionica unutar crobex10. Veći impuls dali su Pivci svojim ulaskom na Podravci ili prije toga borba oko preuzimanja Kraša ili Bilbija na Atlantskoj. U posljednje vrijeme da nema Atlantske likvidnosti praktički ne bi ni bilo.
Što se tiče rejtinga dovoljno je reći da se Hrvatska zadužuje 5x povoljnije od Norveške, Švedske ili Češke. To dovoljno govori koliko je rejting vezan uz euro i koliko iza toga stoje gospodarski a koliko politički razlozi. Očito više ni rejting ni niske kamate nisu dovoljne da pokrenu neke stvari.
-
Nisam pratio pa ako nije bilo...
Atlantska plovidba, Croatia, has exercised option for 2 more Kamsarmax bulk carriers with New Hantong for delivery 2024 at a price of $34.25 mln each.
Može link na zvor. Hvala
Tu je članak:
Ship Owners Return to Shipyards | Hellenic Shipping News Worldwide
-
Kako je Hrvatska iznenadila agenciju Fitch: Rezultat je najbolji kreditni rejting u povijesti, ali što to zapravo znači?
I prije je bilo podizanja rejtinga pa nismo baš primijetili da su investitori nešto navalili osim onih koji kupuju nekretnine. A to bi trebao biti glavni smisao rejtinga. Očito dobar glas o političkoj korupciji i isto takvom pravnom sustavu ima veću težinu.
-
Kao da se radi o spirali pucanja margina? Dionica je već izgubila oko 200m tk u par dana nakon izvješća.
Što je najbolje prosjeci tržišta su još uvijek značajno iznad prosjeka flote Atlantske. Oni su ionako svoju letvicu profitabilnosti spustili nisko pripremajući se za niske vozarine tržišta što bi se sada moglo i ostvariti.
Ni približno sličnog divljanja nema na brodarskim dionicama vani.
-
“Ivica Todorić već vodi arbitražni postupak u Washingtonu, to nije u neposrednoj vezi s ovim, no ti postupci utječu jedan na drugi. Ako bi mu arbitraža dala za pravo, ima pravo na naknadu štete od Hrvatske”
NJEGOVA VELIKA ISTINA: 'Napravio sam ne큄to dobro za sve. Ispao sam 탑rtva globalnih ekonomskih interesa' - Dnevno.hrRazgovorljiv, ali nepovjerljiv, nekowww.dnevno.hr -
A koja to tehnologija nedostaje da zamijeni ugljen npr.?
Sve je stvar cijene i troškova proizvodnje. A oboje pada obnovljivcima sve više kako njihov udio u ukupnoj proizvodnji električne energije raste... Samo je pitanje vremena i obilnih poticaja. Uskoro će bogati poticati siromašne da pređu na OIE zbog svoje guzice, a ne zbog altruizma.
Tehnologija je tu nebitna jer tehnologija sama po sebi ne jamči isplativost. Isplativost se postiže na umjetan način političkim intervencionizmom i to sve većim poticajima i jeftinim kreditima obnovljivim izvorima a istovremeno većim nametima i zabranama ulaganja u fosilna goriva na drugoj strani. U konačnici to znači skuplju energiju za sve. A skuplji plin znači skuplja gnojiva a skuplja gnojiva znače skuplju hranu. I tko u konačnici plaća sve? Mali čovjek na dnu hranidbenog lanca.
-
In 9M of 2021, sales increased by 70%, EBITDA increased by 224%, while net profit reached HRK 91.1m
In the first nine months of 2021, the company transported 5.32m tons of cargo, representing an increase of 9.9% YoY. Of that, coal makes up for roughly 60%, followed by minor bulk and iron ore.
Currently, Atlantska Plovidba operates with 12 vessels, of which 5 are classified as Panamax, 5 as Supramax and 2 as Handy. Of those, 4 vessels are employed on a long-term lease (> 1 year), while 8 are employed on short term lease (< 1 year). In the mentioned period, the fleet utilization rate amounted to 90.30%.
According to the company reports, average daily freight rate in 9m of 2021 rose sharply to roughly USD 15,408 per day (roughly +88% YoY). We also note that the company’s average freight rate rose on a MoM basis and as of September stood just slightly below USD 20,000.
As a result of the favourable environment, in the first nine months of 2020 the company observed a steep increase in sales of 70%, amounting to HRK 322.9m. Looking solely at Q3, sales were up by 68% YoY.
Operating expenses in 9M observed a decrease of 6.9% YoY, amounting to HRK 206.8m. The aforementioned increase could be attributed to lower material costs of -11.3% and lower employee costs (-6.4% YoY).
https://inter.capital/flash-news/atlantska-plovidba-9m-2021-results/
-
kome je ovo važno ?
Onome tko ima dionicu, kome je važno da dionica ima dobit i kome je dobit po dionici važnija od dnevnih sentimenata na burzi.
-
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…f3137340303.pdf
Da, da,... 😎
Ovo je smiješno. Samo 17m dobiti?
Koliko bi ti htio sa 5 brodova i to u spotu, a tek jos vece vozarine dolaze u slijedecem periodu.
U usporedbi Atpl 12 brodova, od toga 4 Panamaxa i dobit 46mil kn.
Barem 30m. Ako ULPL sa 2 supre može imati 20m onda bi morali moći i oni. Marže su im preniske a troškovi previsoki. Vidi se da su državna firma.
-
Ovo je smiješno. Samo 17m dobiti?
-
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Povijesni Trošak Kamata (TTM) Podaci
Skoro 70m iz q3 2019. srezali su na 10m u q3 2021.