1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Manu

Posts by Manu

  • DRY BULK

    • Manu
    • January 10, 2022 at 12:08 PM

    cape up 5%

  • DRY BULK

    • Manu
    • January 7, 2022 at 12:10 PM

    cape up 3.2%

  • DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

    • Manu
    • January 7, 2022 at 11:05 AM

    Komentirajući aktualnosti oko kupnje američkih oklopnih vozila Bradley, Plenković je rekao da je taj proces detaljan i da traje dugo, od 2017. godine, a da njime Hrvatska jača obrambenu suradnju sa SAD-om, jača vlastitu vojsku i hrvatski doprinos u NATO-u te da, na koncu, jača hrvatskog gospodarstvo, jer je dogovor da dio posla ide i tvrtki Đuro Đaković.

    “Čini mi se da je izazvan neki preveliki šušur oko procesa koji traje nekoliko godina i koji je projekt Vlade. Pritiskati Vladu koja je sama krenula u taj proces mi je malo smiješno”, rekao je Plenković komentirajući pritiske predsjednika Republike Zorana Milanovića oko kupnje američkih oklopnih vozila Bradley za potrebe kopnene vojske.

    Istaknuo je da je u proteklih mjesec i pol dana, pokrenuo proces verifikacije, odnosno da su zatražena vrlo detaljna izvješća Glavnog stožera OSRH i Ministarstva obrane, koji sada konsolidiraju svoju poziciju.

    “Vodit će se još i konzultacije i mi ćemo, kada se sve to stavi na papir, donositi svoju odluku u miru. (...) Odlučit ćemo onako kako smo planirali, ali s punom sviješću da imamo ključni element, a to je održivost tog procesa”, rekao je Plenković.

    Istaknuo je i da je, po njegovu shvaćanju, sadašnja pozicija Glavnog stožera i Ministarstva obrane ide u smjeru nabave A2 ODS verzije Bradleya.

    “U prvotnoj su varijanti predstavnici Ministarstva obrane i Glavnog stožera željeli varijantu A3, pa su nakon nekoliko mjeseci shvatili da to nije realno te su se odlučili za A2”, rekao je Plenković, dodavši da je sada na stolu A2 varijanta, ali s naoružanjem i svime što to vozilo čini kvalitetnim i korisnim.

    Plenković: Nabava Bradleya projekt Vlade, nastavljamo ulaganja u Hrvatsku vojsku
    Predsjednik Vlade Andrej Plenković osvrnuo se u četvrtak na proces nabave američkih oklopnih vozila Bradley, istaknuvši da je unutar Glavnog stožera OSRH i…
    vlada.gov.hr
  • DRY BULK

    • Manu
    • January 7, 2022 at 9:12 AM

    We anticipate all energy assets (including coal) will be in great demand this year and respective shipping markets will continue to benefit.

    Energy Prices the Catalyst of Revolution — Breakwave Advisors
    Shipping markets will continue to benefit
    www.breakwaveadvisors.com


  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • January 4, 2022 at 12:53 PM

    Prodano u bloku još 160 000 komada redovnog Adrisa. U prošloj godini samo jedan iz prvih 10 je prodavao.

  • DRY BULK

    • Manu
    • December 24, 2021 at 2:40 PM

    Staro je dva tjedna ali prognoze vrijede i dalje. Ukoliko se ostvare, to bi bio novi game changer i za dry bulk.

    Američka investicijska banka J. P. Morgan je vrlo optimistična glede stanja globalnog gospodarstva u 2022. U svom izvješću navode kako bi sljedeća godina mogla postaviti temelje za 'daleko živahnije okruženje' koje bi trebalo nastupiti nakon što Covid-19 iz pandemije prijeđe u endemsku bolest.

    Živahno gospodarstvo znači snažnu potražnju za naftom, a JP Morgan predviđa da bi cijene sirove nafte mogle porasti na 125 dolara po barelu 2022. i 150 dolara 2023. zbog ograničenog kapaciteta OPEC-a za povećanje proizvodnje.

    JP Morgan predviđa kraj Covida, jaku ekonomiju i cijenu nafte od 125 dolara
    Američka investicijska banka J. P. Morgan je vrlo optimistična glede stanja  globalnog gospodarstva u 2022. U svom izvješću navode kako bi sljedeća godina…
    www.lider.media
  • DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

    • Manu
    • December 23, 2021 at 12:16 PM

    Ova druga opcija bila bi tk nakon točke 1 iznosi 2m, nakon točke 3. 51,5m a nakon točke 4. bi Česi imali 80% vlasništva što bi onda značilo njihovu potpunu kontrolu.

    Zato vjerujem više ovoj prvoj opciji gdje bi oni imali 70% a država 25%.

  • DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

    • Manu
    • December 23, 2021 at 11:54 AM
    Quote from Ivan1902
    Quote from gta1

    je li 1,50 ok za ulaz ?

    Pa ako netko ulazi po <10lp a vi po 15x većoj cifri, sami procijenite...

    Da mi je znati tko lupa po asku, i sa čijim novcima!?


    Quote from Manu

    1. Pojednostavljeno smanjenje temeljnog kapitala radi pokrića gubitaka smanjenjem nominalne vrijednosti dionice s 20 HRK na 10 HRK te potom spajanjem 50 dionica u 1, nominale x

    Iz ove rečenice logično bi bilo shvatiti da je x 500 a svi vjeruju da će biti 10?

    Ili je to još otvoreno pa je objava namjerno ostavljena kao nepotpuna?

    Nedostaje vam ostatak...

    1. Pojednostavljeno smanjenje temeljnog kapitala radi pokrića gubitaka smanjenjem nominalne

    vrijednosti dionice s 20 HRK na 10 HRK te potom spajanjem 50 dionica u 1,

    2. Povećanje temeljnog kapitala, izdavanjem novih dionica ulaganjem prava u iznosu od 101 milijun HRK

    od strane Republike Hrvatske,

    3. Pojednostavljeno smanjenje temeljnog kapitala radi pokrića gubitaka spajanjem 2 dionice u 1 te

    4. Povećanje temeljnog kapitala, izdavanjem novih dionica ulaganjem novca i prava od strane dioničara

    društva DD Acquisition a.s. iz Republike Češke, u iznosu od ukupno 227 milijuna HRK.

    Display More

    Ostatak je manje sporan. Nakon smanjenja tk pod točkom 1 tk će biti 101m znači onoliko koliko ide povećanje pod točkom 2. Nakon točke 3. opet smo na tk od 101m, što bi značilo da će nakon točke 4 Česi imati 70%. Ovo 101m mi se čini kao ključ.

  • DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

    • Manu
    • December 23, 2021 at 10:50 AM

    1. Pojednostavljeno smanjenje temeljnog kapitala radi pokrića gubitaka smanjenjem nominalne vrijednosti dionice s 20 HRK na 10 HRK te potom spajanjem 50 dionica u 1, nominale x

    Iz ove rečenice logično bi bilo shvatiti da je x 500 a svi vjeruju da će biti 10?

    Ili je to još otvoreno pa je objava namjerno ostavljena kao nepotpuna?

  • DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

    • Manu
    • December 22, 2021 at 4:09 PM
    Quote from Toni
    Quote from Manu

    The planned restructuring aid will take the form of a debt to equity swap and a guarantee on potential future commercial claims for a total amount of €57.4 million. At the same time, the restructuring plan provides that a private investor, i.e. the consortium of Czech companies active in the same sector, “DD Acquisition”, will participate in a share capital increase with cash and in-kind contributions of approximately €64 million.

    Znači ipak u skladu s prethodnim najavama. Moja prognoza ostaje i dalje pretvaranje duga u kapital po sadašnjoj nominali, smanjenje temeljnog kapitala smanjenjem nominale s 20 na 5, zatim spajanje 2u1 i onda dokapi Čeha.

    Izgleda da su dioničari dobili lijep božićni poklon.

    Ne spominje se smanjenje temeljnog kapitala. Uz ukupnu dokapitalizaciju države i Čeha od više od 900 milijuna kuna preuzimaju više od 90% temeljnog kapitala tako da operacija smanjenja temeljnog kapitala nema smisla. Situacija će biti kao u INI, strateški partner + država cca 92-3%, a ostali 7-8%.

    Osim što će za razliku od Ine strateški imati više od 50%. To bi bilo čak iznad očekivanja i najvećih optimista.

    Ima smisla s obzirom da bi smanjenjem tk država samo smanjila svoj udio. Ukupno ulaganje povećali su na 120m eura, 40 više u odnosu na prvu verziju. Pitam se čime su to nagovorili Čehe da pristanu na ove uvjete koji su ipak nepovoljniji za njih?

  • DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

    • Manu
    • December 22, 2021 at 3:41 PM

    The planned restructuring aid will take the form of a debt to equity swap and a guarantee on potential future commercial claims for a total amount of €57.4 million. At the same time, the restructuring plan provides that a private investor, i.e. the consortium of Czech companies active in the same sector, “DD Acquisition”, will participate in a share capital increase with cash and in-kind contributions of approximately €64 million.

    Znači ipak u skladu s prethodnim najavama. Moja prognoza ostaje i dalje pretvaranje duga u kapital po sadašnjoj nominali, smanjenje temeljnog kapitala smanjenjem nominale s 20 na 5, zatim spajanje 2u1 i onda dokapi Čeha.

    Izgleda da su dioničari dobili lijep božićni poklon.

  • SKDD-CCP - Zbirni/omnibus račun

    • Manu
    • December 14, 2021 at 11:27 AM
    Quote from Paulie
    Quote from Manu

    Odregistracijom se dionice miču s omnibusa. Omnibus račun je račun brokera na koji su vezani svi njegovi klijenti koji nemaju individualni račun. Znači ako nisu registrirani kod brokera ne mogu ni biti na omnibusu.

    U tom slučaju ću osobno napraviti odregistraciju svih dionica, a registrirat ću ih onaj dan kad ih mislim prodat. Iskreno mislim da je tako najbolje svima, jedino će aktivnim trejderima to biti kompliciranije. Jer dok god su dionice na tom omnibus računu, izložene su tome da vam ih otmu. I ne vjerujte ništa onom tko vas uvjerava da do toga neće doći jer pristankom na ovo ste dali suglasnost.

    Zanimljivo da čak ne postoji ni neko minimalno osiguranje, recimo do 100.000 eura kao kod depozita.

    S obzirom na veze kod nas, ne bi me čudilo ni da oni s poznanstvima budu na dobrim računima, a onaj tko nema kontakte bude na zajedničkom računu s dužnicima, sve je moguće.

    Ovo je sramotno i skandalozno, tko je ovo dopustio, Žigman ili Gažićka ? Ovo mi se čini kao prava Borg mućka.

    Meni jedino nije jasno kako ovo može biti po ijednom normalnom zakonu provedeno. Nadam se da će ih netko veći tužiti.

    Display More

    PBZ se izjasnio da oni za kolaterale ne koriste pozicije klijenata nego svoja sredstva. Kao klijentu to mi je dovoljno. Za druge brokere ne znam.

  • SKDD-CCP - Zbirni/omnibus račun

    • Manu
    • December 14, 2021 at 10:59 AM

    Odregistracijom se dionice miču s omnibusa. Omnibus račun je račun brokera na koji su vezani svi njegovi klijenti koji nemaju individualni račun. Znači ako nisu registrirani kod brokera ne mogu ni biti na omnibusu.

  • DRY BULK

    • Manu
    • December 12, 2021 at 1:30 PM

    Dobili smo još jednu godinu fore što se tiče ponude. Barem u tom dijelu možemo biti mirni. Ne bih imao ništa protiv da se priča ponovi i sljedeće godine.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • SKDD-CCP - Zbirni/omnibus račun

    • Manu
    • December 11, 2021 at 10:42 AM

    S obzirom na činjenicu da središnje druge ugovorne strane (CCP) posreduju između drugih ugovornih strana na tržištu i osiguravaju uspješnu namiru obveza koje proizlaze iz transakcija, CCP predstavlja faktor stabilnosti i smanjenja sistemskog rizika. Sustav multilateralnog netiranja obveza koji CCP omogućuje, uz primjenu riziku prilagođenog otklanjanja preuzetih rizika putem financijskog kolaterala (Margin i Jamstveni Fond), smanjuje moguć utjecaj neispunjenja obveza (defaulta) jednog ili više sudionika na tržištu čak i u ekstremnim tržišnim uvjetima i time povezanog mogućeg utjecaja na ostale sudionike koji može rezultirati financijskom nestabilnosti sustava. Osim u smislu stabilnosti, CCP otvara razvojne mogućnosti tržišta kroz perspektivu uvođenja novih proizvoda što može pozitivno utjecati na sveukupnu aktivnost i efikasnost financijskog sustava Republike Hrvatske.

    Središnje druge ugovorne strane (CCP) su kao najbolja praksa infrastrukture financijskog tržišta prepoznate i prisutne na većini tržišta u razvoju i razvijenih tržišta globalno te se očekuju značajne koristi od uvođenja ovakve institucije na hrvatsko tržite kapitala.

    https://www.skdd-ccp.hr/portal/f?p=100:2:29129567904964::::P2_SEC_CODE,P2_PROCESS,P2_PROCESS_VALUE:2PWMG2,10,15871

    Kao sve skupa bi trebalo biti bolje nego što je bilo samo što vrlo malo njih vjeruje u to i još ne vidi kako.

    Ako se omogućio zakon tipa margin je moj a kolateral za njega zajednički zašto se nije s druge strane poradilo i na većoj transparentnosti? Zašto npr. u svakom trenutku ne možemo znati

    1. Koliko je margina i koliki je njihov ukupan iznos (postotak) na svakom brokerskom računu?

    2. Koliko je margina i koliki je njihov ukupan iznos (postotak) na svakoj dionici?

    3. Kolika je raspodjela margina po financijskim instrumentima?

  • DRY BULK

    • Manu
    • December 8, 2021 at 10:53 AM

    During 2021, 357 Bulk Carriers were delivered with a total DWT of 35.1
    million dwt or around 3,8% of the existing dry bulk fleet. Specifically, 85
    VLOC/Capesize, 15 Post-Panamax, 85 Kamsarmax, 87 Supramax/Ultramax
    and 85 Handysize vessels were delivered. As the dry bulk freight market
    started to pick up early in 2021, both asset values and scrap prices increased inevitably. However, dry bulk ship recycling remained very low
    throughout the year, as booming freight rates prevailed over the incentive
    to scrap amid decade high scrap prices. YTD2021 only 67 bulk carriers have
    been reported sold for demo for approx. 6.0 million dwt (including about
    0.34 million dwt of the self-dischargers). The majority were Handymax bulk
    carriers; i.e 39% or 26 out of 67 units that were demolished. Additionally, 12
    Handysize, 8 Panamax, 8 Capes, 8 VLOC and 5 Self Discharges were reported
    scrapped. Even with scrapping activity below 2019 levels, the dry bulk fleet
    increased by approximately 3.2% y-o-y, slowing down from +4.0% y-o-y
    growth during the same period last year. What is more, dry bulk market
    disruptions during the previous 2 years, new environmental regulations
    and shipyards slots filled with containers continue to keep orderbook close
    to record low levels of 7.0% of the fleet, despite 2021 contracting having
    increased above 2019 levels. A low dry bulk order-book combined with
    most reputable ship yards quoting slots for 2024 onwards, means that we
    might see deliveries slippage increasing looking forward leading fleet
    growth to slow well below 2% over the next two years creating a more favorable dry bulk market environment for longer.

    https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2021/12/Intermodal-Report-Week-48-2021.pdf

  • DRY BULK

    • Manu
    • December 7, 2021 at 4:03 PM

    Nema zime. Ovaj novi fiskalni poticaj u Kini je došao kao naručen za brodare.

    China frees up $188 billion for banks in second reserve ratio cut this year
    The People's Bank of China said it would cut the reserve requirement ratio for banks by 50 basis points, effective from Dec. 15.
    www.cnbc.com

    To bi trebalo tržištu davati živost mjesec ili dva taman do veljače i nove sezone.

  • SKDD-CCP - Zbirni/omnibus račun

    • Manu
    • December 6, 2021 at 9:16 PM
    Quote from D_artagnan
    Quote from Manu

    Radi se o tome da se za loše margin pozicije pojedinih klijenata kao kolateral mogu koristiti dionice drugih klijenata sa zajedničkog računa. Hoće li doći do toga ovisi prvenstveno o brokeru i njegovim mehanizmima kreditiranja i osiguranja margina. I do sada su se brokeri razlikovali po tome. Netko traži brokera kod koga je lako dobiti margin bez obzira na posljedice a s druge strane većini je ipak važnija sigurnost. I do sada je je bilo tako.

    Mislim da si ti zabrijao malo, kako moze bilo tko tvoje dionice dati za neciji kolateral za margin??? to nema veze sa mozgom da je uopce moguce

    Nisam spomenuo nikakvo davanje dionica. Znači da si ti zabrijao. Zato sad citiram:

    "Omnibus račun (pozicije i kolateral za klijente) otvara se u ime člana, a za račun klijenata, a kolaterali

    netirane pozicije se povezuju uz više klijenata.

    Kod ove vrste računa postoji viša razina rizika u dva aspekta:

    (1) u slučaju neispunjenja obveze (default) drugog klijenta čije se pozicije vode na omnibus računu kolateral klijenta može biti iskorišten za pokrivanje pozicija drugih klijenta na istom omnibus računu;

    (2) rizik prijenosa poslovanja u smislu da član na kojeg se obavlja prijenos poslovanja mora prihvatiti, prije početka prijenosa poslovanja, sve pozicije i imovinu na omnibus računu, a za prijenos omnibus računa

    na novog člana je potreban pristanak svih klijenata."

    https://www.pbz.hr/document/documents/PBZ/velika-poduzeca/brokeri/PBZ_Podaci-o-investicijskim-i-pomocnim-uslugama_HR_sijecanj-2022.pdf

    I još sretni završetak:"

    Banka će sve zahtjeve za kolateralom (Inicijalni margin i Variation margin), kao i doprinose u Jamstveni

    fond ili druge potrebne kolaterale osiguravati samostalno i neće uzimati kolaterale od svojih Klijenata."

  • SKDD-CCP - Zbirni/omnibus račun

    • Manu
    • December 6, 2021 at 10:06 AM

    Radi se o tome da se za loše margin pozicije pojedinih klijenata kao kolateral mogu koristiti dionice drugih klijenata sa zajedničkog računa. Hoće li doći do toga ovisi prvenstveno o brokeru i njegovim mehanizmima kreditiranja i osiguranja margina. I do sada su se brokeri razlikovali po tome. Netko traži brokera kod koga je lako dobiti margin bez obzira na posljedice a s druge strane većini je ipak važnija sigurnost. I do sada je je bilo tako.

  • SKDD-CCP - Zbirni/omnibus račun

    • Manu
    • December 5, 2021 at 1:53 PM

    Nije sporno da je omnibus račun rizičniji od individualnog. Zato individualni ipak košta. Ali i do sada su isto postojali individualni računi i kod skdd. Pitanje je je li novi omnibus račun kod skdd-cpp značajno rizičniji od dosadašnjeg zbirnog skrbničkog računa kod skdd?

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™