1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Manu

Posts by Manu

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • February 28, 2024 at 10:51 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from Infinity

    NAV po njihovu 72 €

    Novogradnja prodana nakon Q4 (4.1.2024.)

    Ne pamtim koliko je keša bilo uloženo a koliko je išlo na kredit ??

    Kapara u Q4/23 a ostatak isplate u Q1/24 ?

    Nije nista islo na kredit izgleda sve na keš

    Negdje 50:50 je omjer kako se meni čini po novčanom tijeku i povećanju obveza.

    Dugotrajna imovina namijenjena prodaji 32.2 a prodali su za 37.6 i to će za ovaj kvartal prikazati kao dobit.

    Nije mi jasno ovih 15m u dani zajmovi depoziti i sl. Odnosi li se to na panamaxe ili možda na ove ultramaxe ili nešto treće? Jer taj iznos bi inače bio u predujmovima za imovinu.

    Inače izvješće bi bilo super da nije što je a to sve drugo baca u drugi plan.

  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    • Manu
    • February 25, 2024 at 10:42 AM

    Nitko ne komentira rekordno povećanje plaća u javnom sektoru. Pogotovo nakon prošlogodišnjeg uvođenja isto tako rekordnog poreza na ektra dobit gospodarstvu. Sad smo postali baš onako poželjna uhljeb destinacija. Dobiješ veću plaću za sigurniji posao i to još uz manje rada. AP je uspio što nitko nije. Ostvario se hrvatski san. Našao je način kako biti pametniji arbitar od tržišta, kazniti uspješne i nagraditi neuspješne a zato će biti još i sam nagrađen na izborima.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 23, 2024 at 4:53 PM

    Da i meni je izračun pokazao da sva bi sva četiri dana sljedeći tjedan morala biti likvidna za ostanak u crobexu iako je ovo danas već izgledalo kao izlazak indeksnog. Ali njima se ionako nije problem vratiti. Procjenjujući odokativno prema udjelu njihov paket trebao bi biti negdje između 4500-4700 dionica.

  • DRY BULK

    • Manu
    • February 23, 2024 at 12:06 PM

    cape index up 12.7%

  • DRY BULK

    • Manu
    • February 23, 2024 at 11:17 AM

    cape Kina 22% up

  • DRY BULK

    • Manu
    • February 22, 2024 at 12:04 PM

    cape up 9.7%

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • February 21, 2024 at 10:17 AM

    Ne vjerujem da će biti novog dokapa. Trn u oku samo im je još Bilbijin paket a on je puno jeftiniji od novog dokapa. Ostaje jedino sporno hoće li to rješavati odmah ili nakon godinu dana. Mislim da im godina ne znači ništa jer potpunu kontrolu već imaju a to im je najvažnije. Skupštinskih 75% ionako već imaju. Operacija Atlantska uspješno apsolvirana slijedi operacija Jadroplov.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 20, 2024 at 2:57 PM

    Lijep skok danas. E sad ćemo pratiti hoće li slijediti dosadašnje sezonalne obrasce. A sljedeća dva tjedna su naravno ključna.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • Manu
    • February 20, 2024 at 7:47 AM

    Evo i novih poticaja iz Kine

    https://www.reuters.com/markets/asia/china-lowers-mortgage-reference-rate-by-25-basis-points-2024-02-20/

  • DRY BULK

    • Manu
    • February 19, 2024 at 10:05 AM

    Tu su sve vrste plovila. Pitanje je koliko su od toga međunarodni teretni brodovi. I dalje se plovi na rizik

    Crew abandon bulk carrier after Houthi missile attack - Splash247
    In a weekend of multiple attacks by the Houthis, they claim to have had their largest strike since they entered the war between Israel and Hamas in October…
    splash247.com


    On Friday, the International Bargaining Forum (IBF) – where crew employers and unions meet – revealed an agreement allowing seafarers to refuse to sail on ships passing through the Red Sea.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 17, 2024 at 3:25 PM

    Podmirenje po ponudi dužnika

    Svako podmirenje Mezzanine duga Dužnik će podmiriti vjerovnicima ove skupine pro rata udjelu pojedinog vjerovnika ove skupine u ukupnom iznosu Mezzanine duga. Konačno dospijeće Mezzanine duga je 30 dana od dana objavljivanja godišnjih financijskih izvješća koja se odnose na petu poslovnu godinu počevši od dana u kojem je iskazana pravomoćnost rješenja o utvrđenju prihvaćanja Plana restrukturiranja i potvrdi predstečajnog sporazuma uz uvećanje za kamatu po stopi 4,5% koja se obračunava godišnje i dospijeva jednokratno po konačnom dospijeću Mezzanine duga. Dužnik ima pravo prijevremeno otplatiti Mezzanine dug svim vjerovnicima Mezzanine duga razmjerno iznosima njihovih preostalih tražbina (pro rata) u odnosu na Mezzanine dug. Mezzanine dug se nadalje može u petoj godini poslovanja od dana u kojem je iskazana pravomoćnost odluke o potvrdi predstečajnog sporazuma podmiriti refinanciranjem od strane drugih vjerovnika ili trećih osoba.


    Znači refinanciranje je sasvim realna i najvjerojatnija opcija za mezzanine dug. Možda bareboat možda nešto drugo. Bitno da postoji pokrivenost sa vrijednosti brodova i da u tom pogledu sve ide u dobrom smjeru.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 16, 2024 at 12:00 PM

    Ni prije prognoze nisu bile loše ali sad su još bolje

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 11, 2024 at 12:54 PM

    To da će ga prodati uopće ne bi trebalo biti upitno. Pitanje je samo cijene koja se može postići a mogla bi i još ponešto narasti s obzirom na kretanje 1y TC i najavljeno sniženje kamata u drugom dijelu godine. Ukoliko ne bude novih geopolitičkih zaokreta a oni su uvijek mogući.

    Znam što bih ja napravio. Prodao bih taj tanker za nekih 6-12 mjeseci a sa tim sredstvima otplatio veći dio duga i otkupio dodatnih barem 1-5% vlasništva u joint venture kompaniji.

    d'Amico International Shipping S.A. Thriving Amid Strong Product Tanker Market & Benefitting from Strategic Move to OTCQX Market
    Highlights from Capital Link’s Corporate Presentation Series d'Amico International Shipping S.A.
    www.linkedin.com
    • By the end of 2025, 56% of the fleet is expected to be aged over 15 years. These older ships may soon be rendered financially unviable due to environmental regulations, with scrapping levels expected to increase in the coming years.
  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 11, 2024 at 9:00 AM
    Quote from enes.razman

    koje su vasa razmisljanja oko mezanin duga koji se svake godine povecava od potpisivanja predstecajne nagodbe i mora se u potpunosti isplatiti 2026. drzavi

    Nema se tu što razmišljati. Prodat će Verige koji je ionako pod hipotekom tog duga i dug prebiti. Brod je sad već star ali najvažnije da mu je vrijednost dobra. Po mom mišljenju do kraja godine, najkasnije do prvog kvartala sljedeće jer su dobri izgledi da će kasnije početi gubiti vrijednost. Kad se samo sjetim za koliko je Istra otišla ovo sada više uopće nije problem. Najvažnije je sada da NAV s vozarinama ide u dobrom smjeru.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 9, 2024 at 1:26 PM

    Ali koliko sam shvatio nakon razdvajanja Alpha Adriatic kao pravna osoba više nije jedan od optuženika ovog glavnog procesa vezanog uz vrijednost brodova. U tom dijelu optuženici su bivši menadžeri kao fizičke osobe. Za Alphu je sada važniji ovaj drugi proces na kojem se uglavnom spore sa 3. Majem.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 6, 2024 at 2:33 PM

    Supre prosječne vozarine za siječanj više za nekih 50% u usporedbi s prošlogodišnjim.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 6, 2024 at 10:15 AM
    Quote from enes.razman

    Verige je trnutno na Pacifiku samo trazim stranicu oko vessel value ali je nemogu naci moze pomoc Kicancro

    U međuvremenu su zaključali sadržaj samo za pretplatnike. Ali nije problem izračunati približnu vrijednost interpolacijom iz tablica. Sad je već na oko 28.7m barem prema ovoj najnovijoj tablici.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2024/02/xclusiv-2024_02_05.pdf

  • DRY BULK

    • Manu
    • February 3, 2024 at 10:04 AM

    Malo sam istraživao koliki bi bili troškovi novih ekoloških nameta za promet u EU lukama koji se obračunavaju od početka godine. Ti troškovi uopće neće biti zanemarivi. Preračunato na usd/dan na potrošnju jednog supramaxa npr. prema burzovnoj vrijednosti mtCO2e krajem 2023. to bi bilo oko 2500 usd po danu za 2024., za 2025. već oko 4100 usd/dan a 5800 usd/dan za 2026. s obzirom da se obračunava 40% za 2024., 70% 2025. a nakon toga 100%. Za promet između EU luka i ostatka svijeta obračunat će se pola iznosa a potrošnja CO2 iz 24. na naplatu dolazi u 25.

    EU-ETS
    Ship & Bunker - News, Exclusive Features, Bunker Price Indications - The World's Most Read Publication for the Marine Fuels Industry
    shipandbunker.com
  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 2, 2024 at 12:29 PM

    To da je predstečaj uslijedio zbog narudžbi u domaćim brodogradilištima je mit i loš Pavletićev izgovor za njegove greške. Pod istim uvjetima je naručivala i Tankerska pa je izdržala krizu i kasnije procvjetala.

    Najveći promašaj bio je kupovina 3 polovna bulkera za oko 150m usd Levan, Molve i Marlera koji su kasnije prodani za niti 25m usd. A u međuvremenu su još radili gubitke. Tadašnjih 150m je današnjih oko 215m usd a za te novce mogla bi se danas kupiti cijela flota od desetak polovnih bulkera. Tek da se vidi koliki je nesrazmjer.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • February 2, 2024 at 10:17 AM
    Quote from Zlatek

    A zašto ne bi ponudili malima da učestvuju u dokapu? Mislim da bi dokapitalizacija bez isključenja malih imala vrlo pozitivan efekt.

    To su prije 20-ak godina više puta napravili vrlo uspješno.

    Evo, ja odmah izjavljujem da ću, ako dokap bude u tu svrhu, učestvovati koliko god budem mogao za zadržim svoj postotak i da me ne razvodne.

    Evo malo lijepe povijesti

    Četvrta dokapitalizacija - 2008.
    Ovo je, inače, četvrta dokapitalizacija Uljanik plovidbe od 2005., a odluka o njoj donesena je na Glavnoj skupštini održanoj 31. ožujka. Dioničari, kojih sada Plovidba ima 4110, imaju pravo na upis novih dionica ako su u knjigu dioničara bili upisani na dan održavanja Glavne skupštine. Prema odluci Skupštine, za svakih sto posjedovanih dionica dioničar može kupiti 45 novih po nominalnoj cijeni od 400 kuna, odnosno prema udjelu u temeljnom kapitalu. Inače, prva dokapitalizacija Uljanik plovidbe bila je 30. svibnja 2005., druga 8. siječnja 2007., a treća 16. listopada 2007. U travnju 2004., prema raspoloživim podacima, tržišna kapitalizacija kompanije bila je 165 milijuna kuna, nominalna 33 milijuna. Nakon četvrte dokapitalizacije nominalna vrijednost bit će 232 milijuna, a tržišna 1,2 milijarde kuna. Računajući na taj način, tvrtka sada vrijedi milijardu kuna više nego prije četiri godine....

    Model razvoja
    Naime, u Plovidbi su u dokapitalizaciji očito pronašli model razvoja, odnosno uspona tvrtke. Dokapitalizacija i povoljnosti dioničarima pri dolasku do povećanja udjela put su do novih brodova, do obnove flote. Osnovana 1986. Plovidba je dugo bila najmlađa, ali i najmanja brodarska kompanija,....

    ... Plovidba je krenula s prvom narudžbom triju tankera u riječkom 3. maju, koji su isporučivani od svibnja 2004. do ožujka 2006., a plaćeni su oko 100 milijuna dolara. Nakon toga su 2006. i 2007. prodali starijih pet brodova, a u istom razdoblju kupili su tri rabljena broda za rasute terete. Prošle je godine od brodogradilišta 3. maj naručila nova četiri tankera, od kojih se prvi počeo graditi. Zahvaljujući dobroj reputaciji u svojoj branši, Plovidba je našla i solidnog kreditora, švicarsku banku Credit Suisse....


    E, da lijepa vremena. Zašto se to ne bi moglo ponoviti?

    Display More

    Ovaj dokap iz 2007. je baš školski primjer kako to ne bi trebalo raditi jer deset godina kasnije kad su došle na naplatu glavnice tih zaduženja bili su prisiljeni na predstečaj. Tajming je u brodarstvu ključan a oni su radili dokap na vrhuncu ciklusa i uz to se još dvostruko više zadužili ne vodeći računa o rizicima koji mogu dovesti do pada vrijednosti vozarina a samim time i vrijednosti brodova. A upravo to se i dogodilo. Prihodi su pali, pala je i vrijednost imovine a glavnice kredita su ostale samo uz još veće kamate. Zato su i ušli u partnerstvo sa DC Maritime da oni sada vode računa o tim stvarima.

    Naučili su lekciju ali su ekstremno skupo platili školarinu.

    Inače jedan si od rijetkih malih dioničara koji zaziva dokap. Svi drugi bježe od njega.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™