1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Manu

Posts by Manu

  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    • Manu
    • July 5, 2023 at 10:27 AM

    Dok se ne sazna je li i zašto izostala pravovremena komunikacija, ostaje još jedno pitanje- tko je kupovao plin po 1 ili 10 centi. Pitali smo to HROTE, tvrtku koja organizira tržište struje i plina, ali su nas uputili na Plinacro. Oni, pak, odgovaraju da takve podatke ne smiju javno objavljivati.

    Kome je HEP prodavao jeftini plin? "Padat će glave, a možda padne i Vlada!"
    Tko je kriv za to što HEP, odnosno država dnevno gube i stotine tisuće eura zbog plina koji se prodaje ispod cijene - pitanje je na koje zasad nema odgovora.…
    n1info.hr

    Navodno već padaju oklade o kome se radi. Koeficijent da Pavo nije spavo 1.10

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • July 5, 2023 at 10:02 AM
    Quote from Brunos

    Preko pola milijuna eura prometa samo u zadnjih tjedan dana i relativno agresivna ali dozirana (<60€) kupnja mirisu na nesto vise od same kupovine prije dividende. Meni je tu ocito da opet kupac ima vise informacija nego bi trebao imati i da cemo se vjerojatno iznenaditi kada objave prospekt dokapa.

    To ćemo znati već prekosutra jer sutra je zadnji dan za ulazak u dividendu.

  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    • Manu
    • July 5, 2023 at 7:38 AM

    Filipović je u HEP-u samo završio ono što je sa Škugorom započeo u Ini. Model je isti ali u državnoj firmi ipak ide lakše. HEP je kupovao plin po 41 eura zahvaljujući uredbi vlade a prodavao po 1 cent. Kome, ne zna se.

    Filipović naglo promijenio stav o spornoj uredbi, taji se tko je kupio plin za 1 cent/MWh
    Plinacro odbija dati podatke o tome tko je u posljednjim danima lipnja kupovao jeftini plin, a Vlada tvrdi da, eto, nitko nije kriv
    www.jutarnji.hr
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Manu
    • July 4, 2023 at 6:18 PM
    Europa, potpuno neočekivano, ima novog bolesnika: ‘Curi na sve strane. Da, u recesiji smo‘
    Njemačka je ekonomija trenutno slaba jer se godinama oslanjala na jeftinu energiju koju je uvozila iz Rusije i moćni proizvodni sektor
    www.jutarnji.hr

    A ovako je bilo prošle godine

    Turisti iz Njemačke ostvarili najviše dolazaka i noćenja stranih turista u 2022.

    Turisti iz Njemačke ostvarili su najviše dolazaka i noćenja stranih turista u 2022., i to 3,3 milijuna dolazaka i 23,6 milijuna noćenja, što je 21,4% od ukupno ostvarenih dolazaka stranih turista i 28,6% od ukupno ostvarenih noćenja stranih turista. U odnosu na 2021., turisti iz Njemačke ostvarili su porast dolazaka za 19,9% i porast noćenja za 18,2%. U prosjeku su ostvarili sedam noćenja po dolasku. Ostvarili su porast dolazaka i noćenja i u odnosu na pretpandemijsku 2019., i to za 13,9% više dolazaka i za 18,1% više noćenja.

    U prvih pet mjeseci imali smo veliku pozitivu, lipanj je još uvijek držao glavu iznad vode ali glavni dio sezone mogao bi ozbiljno visiti kao i ostatak godine.

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • Manu
    • July 4, 2023 at 6:15 PM

    W w wwwwwwwwwwww

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Manu
    • July 4, 2023 at 4:08 PM

    Inače s obzirom da je prosječan godišnji TCE 27 165 USD a u prva tri kvartala bio je 21 361 USD znači da su q4 imali TCE 44 577 USD. I odmah kad su to nanjušili promptno su reagirali.

    Visoke vozarine produžile su se dobrim dijelom i u q1 tako da su kupljene dionice već isplatili.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Manu
    • July 4, 2023 at 3:24 PM

    Izbacili su i izvješća za 2022.

    Društvo (tpng) je u 2022. godini zabilježilo neto dobit u iznosu 318,1 mil. HRK (43,7 mil. USD), a prosječne TCE

    neto dnevne vozarine brodova u 2022. godini iznosile su 27.165 USD na dan.


    Inače grupa Tankerska imala je 2.2 milijarde prihoda uz 1.1 milijardu čiste dobiti i 600m na računu. Sve bez ekstraporeza.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • July 4, 2023 at 10:30 AM
    Quote from lebowski
    Quote from Manu

    Drugi investitori prodaju stanove prije nego su izgrađeni i tim novcima financiraju gradnju. Nije mi jasno zašto oni i tu mogućnost ne uzimaju u obzir.

    Prodaš stan po 4000 eura (lupam cijene), dobiješ lovu, ugovoriš podizvođače, podizvođači kažu velika nam je gužva, poskupio nam je materijal... Ode zarada taj tren. Pogotovo u vrijeme ogromne inflacije i poremećenih lanaca opskrbe koje je donedavno bilo.

    To stoji ali sve se može ugraditi i u ugovor a sličan rizik postoji i sa cijenom stana. Osim toga to im nije jedina djelatnost a obrtni kapital im stalno treba a zanimljivo sad ga baš i prikupljaju.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • July 4, 2023 at 10:20 AM
    Quote from lebowski

    https://juginfo.hr/aktualno/2023/…-u-novi-biznis/

    Evo malo o Batali

    Drugi investitori prodaju stanove prije nego su izgrađeni i tim novcima financiraju gradnju. Nije mi jasno zašto oni i tu mogućnost ne uzimaju u obzir.

  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    • Manu
    • July 1, 2023 at 11:34 AM

    Moja prognoza što se tiče neradne nedjelje. Kad proračunski prihodi počnu naglo padati što zbog neradne nedjelje što zbog precijenjene turističke sezone u pomoć će se pozvati Ustavni sud da sve vrati na staro. I tempiranost uvođenja je loša. Baš u mjesecu kad se najviše počinje osjećati utjecaj njemačke krize. Tranziciju malo olakšava što trgovci u ovoj godini svih 16 radnih nedjelja raspoređuju na preostalih 27 pa će za one koji imaju posla biti više radnih nego neradnih.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • June 30, 2023 at 12:40 PM

    Ne znam je li im ovo bio motiv za prikupljanje kapitala ali ispada dobro tempirano. Spominju ubrzanje smanjenja emisije stakleničkih plinova na 50% do 2030. a 0% do 2040. Sadašnji je plan 50% do 2050. Čini se preambiciozno ali regulatorima je ionako svejedno.

    Brodarima slijedi udar na emisije, kompanije ne dijele ambicije regulatora
    www.poslovni.hr
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • June 30, 2023 at 12:01 PM

    Sve ide odjednom uz istovremeni upis broja novih dionica prema postojećima i upis novih dodatnih. Odreže se cijena, ponude ispod se eliminiraju ostatak se raspodijeli kao dodatne dionice. Znači da su mali prisiljeni upisati maksimalnu cijenu ponude kako bi bili sigurni u upis.

    Osim ako ne bude naknadnih izmjena što lako može biti.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • June 30, 2023 at 11:46 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from Manu

    Eliminira jer mogli su ponuditi mogućnost ulaska za sve po postignutoj cijeni kao što se inače radi u dokapima. Znači cilja se na to da ostane više nedodijeljenih dionica za drugi dio.

    Ne mozes jer ako ponudis tu opciju onda ce svatko ponudit najnizu jer znaju da svakako prolaze i onda ce cijena biti najniza razmisli, ocito se bas na taj nacin ne radi u dokapima nego nesto drugacije

    Nisu morali utvrđivanje konačne cijene vezati uz prosjeke pristiglih ponuda pretpostavljamo. Mogli su konačnu cijenu odrediti naknadno za sve u navedenom rasponu kao što je rađeno u SPAN-u uz upisivanje samo broja dionica bez navođenja cijene. Okvirna cijena ionako se zna. Osim toga nije navedeno kako će se konačna cijena određivati. Kao prosjek cijena pristiglih ponuda u prvom dijelu, kao medijan tih ponuda ili će u sve u startu biti uključene i ponude dodatnih dionica? Jer ne piše da će biti dva kruga, izgleda da ide sve odjednom.

    Znači da svejedno imaju diskreciono pravo odrediti cijenu koju žele unutar navedenog raspona.

    Ukoliko bi primarni cilj bio prikupljanje kapitala logično bi bilo da se da mogućnost upisa svima.

    Ukoliko je primarni cilj da neki upišu više pa tek onda prikupljanje kapitala onda su dobro napravili.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • June 30, 2023 at 10:41 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from Manu

    A možda je u međuvremenu i pripremio kapital za dokap ili našao još nekog. Kao ulaznicu za dokap dovoljno je imati i samo jednu dionicu jer koliko sam shvatio dodatne dionice mogu se upisati bez ograničenja. A gotovo je sigurno da u prvom dijelu neće biti ni 50% upisanih tako da će ih dosta ostati za podjelu u drugom dijelu. Osim toga uveli su taj kriterij Cijene koji u startu eliminira 50% ponuda što je najčudnije od svega osim ako nemaju sigurne igrače.

    Primjerice ovaj Interkapital koji ulazi u većinu dokapa tako da nije isključeno da je sve dio neke veće igre.

    Mislim da će se pratiti promjene u knjizi dioničara između 28.6-28.7

    Kriterij cijena ne eliminira u startu nikoga, vec svatko moze sebe eliminirati ako ponudi nizu cijenu od zakljucene cijene na kraju ponude koja ovisi o definiranom prosjeku kad se dobije najvise kapitala, u principu onaj koji ima najvise kapitala s kojom planira dati ponudu diktirat ce i cijenu u ponudi jer bez njega tesko da se skupi najvise kapitala i sad ako ponuda ima malo i taj ima info on moze ponudit najmanju i proc ce po toj cijeni zato je jako bitno ponude dati zadnji cas da se nema vremena za kalkulacije o velicini ponuda, kao sta sam rekao cijena kapitala je skupa i nekome tko ima kapitala bi ovo bila dobra cijena za brzi povrat napravit s obzirom po kojoj je cijeni dug za kapital.

    Eliminira jer mogli su ponuditi mogućnost ulaska za sve po postignutoj cijeni kao što se inače radi u dokapima. Znači cilja se na to da ostane više nedodijeljenih dionica za drugi dio.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • June 30, 2023 at 10:11 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from Parica

    Bravo za g. Bilbiju.

    Pametan covjek, 2020. naucio na svojoj kozi da nije pametno napucavat cijenu (i odrzavat fokus na dionici) svojim novcem i izlagat se dodatnom riziku...jednostavnije je to radit novcem drustva i objavom selektivnih informacija...

    Dokap nece proci niti je zamisljen da prodje...on je tu da odrzi cijenu do oporavka vozarina...

    Spreman sam i kladit se u to...

    Preriskantno je da ne sudjeluje u dokapu jer onda netko drugi moze preuzesti upravljanje zasto bi se izlozio tom riziku nadat se da nece proc sta ako prodje onda se zaheba dobro, osim ako se ne odustane od toga sta bi isto bilo malo neozbiljno

    A možda je u međuvremenu i pripremio kapital za dokap ili našao još nekog. Kao ulaznicu za dokap dovoljno je imati i samo jednu dionicu jer koliko sam shvatio dodatne dionice mogu se upisati bez ograničenja. A gotovo je sigurno da u prvom dijelu neće biti ni 50% upisanih tako da će ih dosta ostati za podjelu u drugom dijelu. Osim toga uveli su taj kriterij Cijene koji u startu eliminira 50% ponuda što je najčudnije od svega osim ako nemaju sigurne igrače.

    Primjerice ovaj Interkapital koji ulazi u većinu dokapa tako da nije isključeno da je sve dio neke veće igre.

    Mislim da će se pratiti promjene u knjizi dioničara između 28.6-28.7

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • June 28, 2023 at 10:24 AM
    Quote from Moller
    Quote from Manu

    Nema smisla jer koliko vidim mogu sudjelovati samo upisani dioničari na datum 28.7.

    za 2 postojeće pravo upisa jedne nove, pa nije to loše kako je moglo biti,

    čim su čuli da Nenek kupuje, velije, de, deni mu još

    To je u prvom krugu. Ali zato u drugom može i znatno više preko dodatnih dionica jer sumnjam da će prvi krug biti dovoljan.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • June 28, 2023 at 10:18 AM

    Možda ipak idu na Jadroplov s obzirom da ovi oklijevaju s dokapom. Ciljani iznos bi odgovarao tome.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • June 28, 2023 at 10:07 AM
    Quote from Sheki

    Dogovoreno s fondovima?

    Nema smisla jer koliko vidim mogu sudjelovati samo upisani dioničari na datum 28.7.

  • RIVP (Valamar Riviera d.d.)

    • Manu
    • June 19, 2023 at 8:26 AM

    Nekako mi se čini da se u hrvatskim medijima vijesti iz turizma za sada poprilično selektivno prikazuju. Ovakvi naslovi se ne prenose.

    LIPANJ PODBACIO Noćenja lošija za čak 25 posto, Nijemaca upola manje nego lani - Makarska Danas
    %
    makarska-danas.com
  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • June 17, 2023 at 6:51 PM

    To je sve dio istog slučaja. Istražni postupak je započeo 2019. a optužnica je podignuta kasnije. A ta posudba je istovremeno i dio predstečajne i nalazi se u optužnici. S tim da je ulpl istovremeno pokrenula i protutužbu zbog nepoštivanja dogovorenih uvjeta financiranja.

    To sve je poznato već godinama kao što je poznata i priroda optužnice koja u potpunosti zanemaruje promjene tržišne vrijednosti brodova iz koje proizlazi navodna šteta. Zašto su sada s tim išli u javnost?

    Blokirana imovina je istovremeno i pod hipotekom razlučnog duga i mislim da je u tome problem o kojem govori NO. Što se tiče Verude i Stoje brodovi su pod hipotekom i otplata ide vjerovniku. Prema optužnici je sporna konačna cijena brodova ali to se odnosilo i na druga dva bulkera Punta i Valovine pa su ih svejedno otkupili po tržišnoj cijeni kao da optužnice niti nema.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™