Šta je isti dan dobila i prodala? Pa nije vrući krumpir nego dionica senko
Posts by tenchi0110
-
-
+atpl na 374 malo zaspao pa me poklopilo...čekamo još niže
-
Zna veliki Pavao kak delistirat dionicu sa burze..malo elegantnije od Pevexa, sad ćemo vidjet da li će biti toliko plodonosno
-
Ja cu se ove godine pravit grbav pa strepit sljedecih 6 godina dok ne ode u zastaru
-
Šta je ovo, su ovo neke preuranjene novogodišnje odluke? Di god čekam na bidu sve mi bježi
Čak smo i reklamu dobili!??!
Provjerili smo na kojim se dionicama na Zagrebačkoj burzi najbolje okrenuo novac u 2021. godiniNakon pandemijske 2020. godine, u kojoj je indeks Crobex Zagrebačke burze potonuo za 13,8 posto, 2021. donijela je snažan rast tržišta kapitala potaknut…www.tportal.hr -
A šta nam nije Miho na dugoročnom ugovoru pa ne vidim neki utjecaj na dobit...ja i dalje stojim pri prognozi od 46 milijuna kuna dobiti za Q4.
-
Miho je bio na doku (bwts mozda a to moze otic i milja zelenih) pa ce biti blize donjoj granici, neka bude i 30.
Ali vozarine za Q1 2022, ulazak u novu na 25k...
To što je bio na doku rezultirat će umanjenjem prihoda maximalno 2 mil.kn .... većina zanemaruje činjenicu da će ATPL u Q4 imati veći prosječni prihod po brodu nego u Q3...tako da smatram da će dobit biti veća nego u Q3.
A šta ugradnja je đabe?
-
Je ali brodovi nisu njihovi. Oni prvo trebaju ugovoriti brodove da voze za njih...
shvaćam što želite reći
no koliko je ono PE (ili Fw PE) kod ZIM-a? koliko kod ovih drugih koji imaju brodovlje
nije li to onda ukalkulirano?
s velikim prostorom za rast cijene dionice i dalje
as simple as that
Slažem se ja, držim ZIM još od 7. mjeseca ali samo razmišljam na glas...
Mene je zanimalo da li je netko uspio iskopati kakav info o tim brodovima li čini se da se ne zna baš previše.
-
Je ali brodovi nisu njihovi. Oni prvo trebaju ugovoriti brodove da voze za njih...
Tako je.
Znači da će morat nabavljat brodove po puno većoj cijeni i sa time ostvarivat manju dobit.
"As of November 2021, Zim Integrated Shipping Services Ltd., the largest cargo shipping company in Israel, had 106 ships in operation with a total capacity of around 400,000 TEU. Only one of the ships in Zim's fleet was owned by the company, while 100 ships were chartered"
Oni jesu kupili 7 rabljenih kontejnerskih brodova ali di ti je još 90
EDIT: našao sam samo ovo:ZIM leases ships from Seaspan, 16% of Seaspan's fleet . All under attractive long term contracts. I suspect on the high side ZIM pays 40k per day vs 129 spot. 24k on the low side.
++
ZIM and Seaspan Announce New Long-Term Chartering Agreement for Ten 7,000 TEU LNG-Fueled VesselsTransaction Strengthens ZIM's Operating Fleet, Facilitating Long-Term Growth Strategy and Maintaining Operational Agility Vessel Deliveries to ZIM are Expected…investors.zim.com -
https://www.balticexchange.com/en/news-and-ev…ng-forward.html
Do kad vi mislite ZIM držat?
Kolko sam skužio njima ističe dosta ugovora za brodove sad do kraja 2021, ali to se još neće vidjeti sve do rezltata za q1.
Pitanje je po kojim će uvjetima produljivat ugovore.
Vijesti o visokim vozarinama će vjerojatno biti glasnije od prave informacije za ZIM holdere pa igram na tu kartu površnih investitora.
Mišljenja?
Sad se ugovaraju novu ugovori, a za cijenu se ne pita, cijena je raketa. Najbolje tek dolazi.
Je ali brodovi nisu njihovi. Oni prvo trebaju ugovoriti brodove da voze za njih...
-
FBX Index December: Looking forwardwww.balticexchange.com
Do kad vi mislite ZIM držat?
Kolko sam skužio njima ističe dosta ugovora za brodove sad do kraja 2021, ali to se još neće vidjeti sve do rezltata za q1.
Pitanje je po kojim će uvjetima produljivat ugovore.
Vijesti o visokim vozarinama će vjerojatno biti glasnije od prave informacije za ZIM holdere pa igram na tu kartu površnih investitora.
Mišljenja?
-
Shipping downgraded by Moody’swww.balticexchange.com
DRY BULK:
"dry bulk demand is expected to remain high, underpinned by continued strong demand for commodities such as iron ore and coal. Moody’s notes that in the first nine months of 2021, global steel production was up 9% compared with the same period last year, boosting charter rates. Here, the current order book points to very limited new supply over the next three years, which will help keep freight rates high"
Za nas ZIMaše:
"For container shipping, the headline is that favourable demand/supply dynamics are expected for 2022. Again, limited deliveries of new vessels in 2022 will help keep freight rates elevated. However, there is downside risk from the high amount of new vessel orders placed in the last 12 months. 2023 and 2024 will see high supply growth"
Za Brajakicu:
"the tanker market is bottoming out. Despite a projected recovery in oil demand, charter rates remain at very low levels. Our expectation is that earnings have troughed, and that the next 12 months will at least show a steady development for tanker carriers"
Sve us vemu Not Great Not Terrible
-
Nit ja vidim velikog prodavača niti asam vidio neko skupljanje po bidu...
Trebate razmišljati glavom strpljivog kupca, koji kupi tjednima , pa čak i mjesecima.
Ja se već ukiselio na sub 8
-
Nit ja vidim velikog prodavača niti asam vidio neko skupljanje po bidu...
-
Može točan podatak te "mase elektrana"? Barem neka brojka, tipa instalirana snaga?
Ti kao kolega energetičar bi to trebao naći za tili čas...evo ti koliko se % TWh proizvede iz nafte po zemljama. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c…city_production
Imaš ukratko nekih 420000 MW instalirane snage u elektranama na naftuhttps://www.iea.org/data-and-stati…nario-2000-2040
Tnx za linkove ali intereseantno je pogeldati koje zemlje najviše kure naftu; očito one koje je najviše imaju i kojima nije potreban transport.
Koliko ja znam u zapadnom svijetu se više ne prakticiraju elektrane na naftu, eventuialno za peglanje peakova u EES-u ali kao baza jako teško.
Kad bi Kina išla na tranziciju sa ugljena na naftu možda bi se to vidjelo u sferi transporta ali prebacivanje je praktički nemoguće. Ili imaš elektranu na to gorivo ili ne.
-
Oprosti, daj mi pojasni tko šta treba zbrojiti da krene "kuriti" na naftu?
Ti bi elektrane sa ugljena prebacila na naftu?? Moram ti reći da me kao energetičara jako zanima tvoj odgovor...
Ima masa elektrana na naftu diljem planeta koje stoje u hladnom pogonu(zlu ne tribalo)...ako postane profitabilo one će početiti paliti naftu,a ove na plin će biti ugašene.
Može točan podatak te "mase elektrana"? Barem neka brojka, tipa instalirana snaga?
-
Na pad BCTI TPNG je odma reagirala i oplela, dok je BCTI danima rastao dionica je stagnirala hehehe
Ugljen se kuri rekordno radi skupog plina, nafta je najjeftinija.
Cekamo da netko skonta 2+2
Za ugljen je najvljivano jos 2013 da je to peak i da ce sljediti pad demanda a imamo nove rekorde i ne vidi se kraj pri cijeni ostalih energenata.
Hoce li vecina i na nafti biti iznenadena rekordnim demandima u godinama pred nama?
Oprosti, daj mi pojasni tko šta treba zbrojiti da krene "kuriti" na naftu?
Ti bi elektrane sa ugljena prebacila na naftu?? Moram ti reći da me kao energetičara jako zanima tvoj odgovor...
-
Danas ćemo rast, a koliko vidjet ćemo.......
Do 372 i dost za danas ...... ......"dokaz života" je prikazan.......
Ali, ali DSX je jučer bio na 380!! Pa kako smo mogli već stati?!
-
Poanta je da nisu najavili da će isplatiti. Samo su podigli postotak s, bubam, 30 na 40 % dobiti koju bi isplatili.
To je odluka koja ništa ne govori o namjeri same isplate. U tom smislu - odluka je pro forma.
Nije pro forma jer će se o tome odlučivati na skupštini. ATPL nema većinskog odnosno barem nema službeno većinskog i moguće je donijeti odluku.
Ovo je služebna informacija priopćenja dioničarima i javnosti i nije bezvezni upis nekog pojedinca ovisan o njegovoj dobroj volji.
Dajte nam molim vas stavite ovdje prethodnu sličnu odluku da vidimo iz kojeg je vremena i što je u njoj pisalo? Unaprijed hvala.
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/migrated/news/ATPL-AuzAUBAvydm4c3VJZMvQMw__.pdf
"S obzirom na dugoročne planove rasta, politika isplate dividende..."
Dugo dugoročne.....
-
ATPL šaptom pade. Neobično je da nitko ništa ne komentira.
Svi zadaju naloge na kupnji pa ne stignu...