1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. Clint

Posts by Clint

  • DRY BULK

    • Clint
    • April 1, 2022 at 4:08 PM
    Quote from Marielena

    Mogu oni jos godinama zatvarati ljude po kucama ako zele.

    Za dry bulk je relevantno da ne zatvore tvornice i luke.

    S obzirom da im je burza danas u lijepom plusu kao i zeljezo, ocito da investitori ne brinu puno. Za sada su proizveli samo zagusenje u lukama.

    BDI pada zbog neizvjesnosti da ne zatvore i gospodarstvo.


    Quote from BudFox

    Moje mišljenje je, ali uz opasku samo moje mišljenje da je ovdje u Hrvatskoj i na ZSE prevelika psihoza oko ovoga

    što se događa u Ukrajini, dok je na NYSE i Nasdaq-u rat tamo negdje daleko, a stalno se negdje ratuje u svijetu,

    pa je tamo trenutno lakše nešto zaraditi, nego ovdje, a o likvidnosti da ne pričamo.

    Ovo o anualiziranom prinosu bi se dalo raspravljati, evo primjera: koliki anualizirani prinos ima netko tko je kupio

    dionicu ATPL prošle godine na 560 - 570 kn? A znamo što se poslije sve izdogađalo i koliko je bilo padajućih noževa.

    Svi izrezali ruke na padajućim noževima, a cijena nikako da se stablizira, ali to je tako na ZSE, već smo navikli.

    Inače migra, želim vam sve najbolje, pokazali ste se kao vizionarski general budućnosti prošle godine :thumbup:

    Display More

    Za dry bulk je relevantnije sto se dogadja u Kini, nego u Ukrajini. Ne znam naravno koliko to investitori na ZSE razumiju.

    Display More

    dobar dan svima,

    Pratim ovaj forum već duže vrijeme i nisam izdržao a da se ne uključim jer vidim da se pišu svakakve gluposti, pa bih samo ispravio neke netočne navode. Ne želim nikoga uvrijediti i nemojte se ljutiti, samo iznosim činjenice.

    Kao prvo, Kina tvornice i luke neće nikad zatvoriti pa ne vidim zašto to uopće i spomijanti kao 'relevantno'. To se jednostavo nikad neće dogoditi osim u nekim hipotetskim scenarijima koje sad nećemo spominjati.

    Drugo, zagušenja u lukama su dobra za BDI jer što je više brodskog prostora zauzeto čekanjem u lukama, proporcionalno je istog tog brodskog prostora manje na tržištu, znači fali brodskog prostora na tržištu i BDI raste.

    Treće, BDI ne pada zbog nikakvih 'neizvjesnosti', BDI je takoreći trenutni odraz ponude i potražnje za brodskim prostorom pa shodno tomu ako je danas povećana potražnja za brodskim prostorom BDI raste, a ako danas pada ta potražnja i BDI pada. Vi ste pobrkali FFA's (Futuresi) koji su nešto drugo i oni rastu ili padaju zbog nekih budućih neizvjesnosti na raznim tržištima (ne samo BDI) npr. nafta, željezo, pšenica itd..

    I zadnje, za dry bulk je relevantno i što se događa u Kini i Ukrajini i SAD-u i u Bangladešu. Naravno da je Kina najvažnija jer je i najveće tržište svega pa tako i sirovina koje se prevoze dry bulkerima, ali ne možete reći da Ukrajina koja zajedno sa Rusijom iz Crnog mora izvozi oko 30% svjetske pšenice i ječma trenutno manje relevantna za dry bulk, dapače ja bih rekao da je sad trenutna situacija oko rata u Ukrajini zajedno sa neizvjesnosti oko cijena energenata što je sve posljedica tog rata, i više relevantna za dry bulk nego Kina.

    eto samo toliko za sad..

    lp :*

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options