Posts by Infinity
-
-
Jaško uvik čuva Asa u rukavu 👍
-
Da su se neke stvari poslozile, i sam bih bio za 60 kuna. Ovako, uz dva broda trenutno u remontu, jednom izvan stroja, vozarine koje danima padaju a dolazi najbolji dio sezone, te svu ovu nesigurnost u svitu, i 20 kuna je dovoljno, pa ako se sve poslozi u sljedecim godinama nek nas bogato nagrade.
Što je najgore možda je čak dobro da je trnutna potraznja za brodovima slaba što se tiče ATPL.
Ukoliko su svi ugovoreni plus dokovanja i havaria.
Nek potražnja bude jača kad se sve odradi 😁
-
Stan prodan 4 puta utrži državi 4 puta poreza + nameti slivne vode itd…. Nije loše.
Turista je sve više pa se pušta malo kroz prste dok se ne izgradi veći broj smještajnih jedinica ala hotel….
Za sad zidari zarađuju,pločice se prodaju i na sve strane se sliva u proračun.
Kad i ako dode do zasićenja država će sebe uvik na neki način namiriti.
Jedna od opcija je skuplja krevetnina a njih je sve više i više… i više.
Pitanje je kad će ta točka preokreta ali ne sumljam da ce doći.
Nekad ne tako davno se moglo dobiti 100€ za noć bez da se ulozilo u obnovu stana ili kuće. Danas se za tih 100€ ipak triba prvo malo isprsiti i izboriti.
-
Vjerojatno triba iskrcati teret prije škvera,osiguranje-procjena štete,ekipa iz registra malo pronjuškati,odraditi potrebno pa još jedna provjera….ukrcaj tereta?? i na novu avanturu.
Može sve proći glatko a može i biti nekih komplikacija ili usputnih dodatnih poslova kad su već na suhom.
Nema smisla se zamarati….
Vjerojatno posada ispija Mojito na novoj taraci u suncezapadu 🍸
Ovo je bila sreća ipak. Mogao je od siline udarca bilo tko od posade bit srušen i puknit glavom u rub skale ili bilo što i eto tragedije, teško je povjerovati da se tu niko nije ništa ozljedio...
Izgleda da je bilo napeto do zadnjeg momenta,malo im je falilo da se izvuču
-
U donjem članku je slika oštećenja na brodu od ATPL
https://www.tradewindsnews.com/casualties/atl…ion/2-1-1282685
Damgratch-ova slika uz Ravelina 🙄
-
….puno ugodnije ,pravno, da je udaren sa lijeve strane
Da po svemu sudeci prema informacijama odgovornost za sada je prilicno ocita na suprotnoj strani, s tim da se ovdje radi o sudaru u tijesnom kanalu u kojem brodovi trebaju vozit starboard stranom blize obali pa je i utvrdjivanje kretanja brodova i pogreska u istom lakse utvrditi s tim i odgovornost, a brod u ovom slucaju Revelin ovakve velicine u takvim uvjetima u kanalu nema nikakve mogucnosti pokusaja manerva izbjegavanja sudara pa se i s te strane smanjuje mogucnost izbjegavanja krivice drugog broda i prebacivanja dijela krivice.
Sta se tice osiguranja i pokrivanja evo i jednog izvora.
What does P&I insurance cover?
The primary purpose of P&I insurance is to provide policyholders with protection against personal injury, illness and death claims from crew, passengers and so forth. P&I insurance also covers things like:
- Liability claims as a result of collision
- Removal of wreck
- Stowaways and repatriation
- Damages to or loss of cargo
- Damages to fixed or floating objects
- Civil liabilities imposed after pollution or oil spill
- Liability under approved towage contracts
It does not cover risks that would fall under a workers’ compensation policy or under the collision clause in a traditional hull policy.
https://www.insurancebusinessmag.com/ca/guides/what…nce-164293.aspx
Okvirno bi trebalo sve biti ok.
Sve su to jedinstvene situacije pa će ipak tribati sve skupa razmotriti u detalje…
Sporo se ubrzava,usporava i okreće…
Pravovremena odlučnost uz komunikaciju most-most možda može pomoći??
Dobro je da su imali pilota na mostu koji će također moći potvditi da nije bilo izlaza?
Tehnički problem drugog broda je prisutan i to je dobro.
Zahtjevna situacija izlaza iz kanala uključuje pilota tako da je i sva potrebna posada prisutna na mostu (nema pijanih,uspavanih,gladnih ili nešto treće) pa bi po tom pitanju isto trbalo biti ok.
Možda su mogli biti “desnije” ali opet je tu pilot koji ih provodi sigurnom plovidbom i prilagođenom brzinom.
Ali da su bili desnije i malo brži možda bi izbjegli 😅
Više livo i sporije opet čini razliku😅
Malo se šalim ali nevolim pravo 😉
-
The 18,000 dwt general cargo ship Damgracht was inbound from Italy transporting a cargo of cement. The 13- year-old vessel sailing under the flag of the Netherlands had been authorized to move from the anchorage where she had been for several days into the port. During the inbound maneuver, a U.S. Coast Guard spokesperson reports that an engine alarm sounded on the vessel, and the engine shutdown causing a loss of steering.
Outbound from Port Arthur was the 38,700 dwt bunker AP Revelin. The bulker registered in Croatia had loaded a cargo of wood chips and was departing for the Immingham port in Great Britain.
Caught in the confines of the shipping channel the two vessels collided. The Coast Guard reports the bow of the Damgracht came in contact with the port quarter of the AP Revelin. The bow of the cargo ship suffered significant damage and the vessel took on water, although the Coast Guard reports her pumps have been able to handle the water.
https://www.maritime-executive.com/article/cargo-…rt-arthur-texas
Detailed explanation of the incident :
POTENTIAL RELEASE REPORT
CALLER REPORTS A VESSEL (NAME: DAMGRACHT) IS SUSPECTED TO HAVE LOST STEERING CAPABILITIES, RESULTING IN A COLLISION WITH ANOTHER VESSEL (NAME: AP REVELIN). THE FRESH WATER TANK ON THE PORT SIDE OF THE AP REVELIN WAS DAMAGED IN THIS INCIDENT. THE OTHER VESSEL DID NOT APPEAR TO HAVE VISIBLE DAMAGE. THERE WAS NO SHEEN OR RELEASE REPORTED AT THIS TIME. AP REVELIN IS A BULK CARRIER CARRYING PALLET BOARDS. TYPE AND QUANTITY OF FUEL ON THE VESSELS WAS NOT REPORTED.
https://thepressreleaseengine.com/Incident+on+SA…-214473-1345121….puno ugodnije ,pravno, da je udaren sa lijeve strane
-
https://www.poslovni.hr/hrvatska/zasto…oskupio-4350584
ođe bi uvaženi stručnjak vjetojatno preporučio promjenu vjere
Zašto su sve role iste. jesu li ove namjenjene za one sa ooooogromnim ili malim guzičicaaaama, za mehko ili trdo njesra? Stručnjaci javite se!!!
Zahtijevamo uvažavanje različitosti. ODMAH!!!
Ma ne sa cijelom rolom,odmotava se papir samo je lagano zalipljen na pocetku 🙄😅
-
Pomislia san da su prodali brod ili solidan dugorocni najam kad ono havaria 😬
Sud ce svoje reći,za sad izgleda dobro po tom pitanju.Moglo je i biti katastrofalno.
Nema stradalih,potonuća i ekokatastrofe…Da nam takva krivnja sjedne na leđa bilo bi drame.
Osim što sad triba ubosti slobodno misto u blizini i pokrpati štetu u što kraćem roku brodski dnevnik to sve prati pa ostaje zabilježena “demoliranost” za životnog vijeka naše konzerve.Takva situacija nije zanimljiva kod buduće moguće prodaje.
Prebroditi će se ovo, glavno da nisu krivi u velikom postotku. Ako nas i dopadne neka “sića” ima se.
Zadovoljan sam sa 20 kn divd za ovu godinu,sljedeca nek bude 100…
Nisam ni protiv 60 kn za ovu ali više naginjem na veću stabilnost,opreznost i strpljivost.
Jak je uzlet treba ga još malo podržati,tužno bi bilo da se dogode neki jači zastoji uz lošije vozarine a mi vino popili.
-
-
Priko Bosne ići.
Ostaviti je u Bosni i reći da je to Dubrovnik
😅
-
Ako sve tone triba napraviti diverzifikaciju pa kupiti barem dvi podmornice 😉
-
Blago onima sa dostupnim svinjskim polovicama. Mi uz more smo gotovi.
Moramo se na druge nacine snalaziti…
-
Po meni prijedlog za dividendu od 60 kn je odličan,ali realnije bi bilo za očekivati 30 do 35 kn za 2021 god,a ako vozarine donekle ostanu na ovim razinama,možda bude oko 50 - 60 kn za 2022 god
Može i 114kn do godine.Malo ranije, u 2Q bi bilo idealno.
-
Skupi plin = veca potraznja za ugljenom….
-
Ovi koji tu pišu žalopojke jer dionica ne raste se nadaju rastu od plus dvadeset posto u dva dana da mogu izaći. Ali nema više mladog mesa na ZSE. Fali investitora i svježeg kapitala.
Svi znamo da su vozarine za 2021 i 1H 2022 bile odlične. To je prošlost.
Sada je pitanje kakav će bdi biti 2023. To treba pogoditi.
Tri su najvažnija faktora koja će odrediti budućnost dry bulka: Kina, Kina i Kina
Sa sve tri lošije Kine imamo lipe zarade, gašenje duga (275 000 000) iz 2021. i divd.
Vozarine + prodaja broda ili dva u 2022. imamo lipog keša za ulazak i davljenje ostatka duga u 2023., Vjerojatno jaču divd bez da bude znacajno visok BDI.
Mozda napad na opcijske novogradnje…
Mislim da cemo solidno preplivati 2023. pa u 2024 izvući panamaxe itd.
Jače smanjenje duga nam daje komod i u lošijoj atmosferi. Imamo lufta za lošije,navijamo za bolje!!!
-
Još 5 milja kuna, odakle su ih izvukli?
Kovanice im padaju 😅
-
U prvom polugodištu 2022. godine Atlantska Plovidba d.d. ostvarila je ukupne prihode u iznosu od 305.746.609 kn, dok su ukupni rashodi u istom razdoblju iznosili 173.000.030 kn.
Dobit Atlantske plovidbe d.d. u prvom polugodištu 2022. godine iznosila je 132.746.579 kn.
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/FI-ATPL-1039b4bce3c20066310927625ba90062.pdf
-
Lijepo za vidjeti..........
Yanmar je isto lipo za viditi 😜