Idemo dalje...
Usporava ali za sada prema dole
BCI 5TC 28694 -434
Idemo dalje...
Usporava ali za sada prema dole
BCI 5TC 28694 -434
Izgleda da je netko od analiticara stavio fair price 126 kruna. Na sadasnjih 90. Ergo...nisam ja lud, market je lud
Ma šta je to samo pišljivih 40% na sadašnju cijenu.
Atpl=550kuna?
BCI 5TC 29128 -1144
Sada je palo sa 445 na 400
isto je bilo sa 385 na 330
tko nije iskoristio plaka je poslije.
Dolazi najbolji izvjestaj u 10 godina pa da vidimo posto ce placat oni sta danas ne kupuju.
Treci izvjestaj ce biti bolji od ovog.
Sad jos i biden joe zaj..ava:
Mudrica prvo neka pokrije sve gubitke na tom biznisu od 2009. i on bi kineskim komunjarskim metodama radio reda na trzistu kada mu odgovara. 😬
Neka naredi prenamjenu ratnih brodova u kontejnerase i bulkere da se am vojska obogati prijevozom🤭
Idemo dalje... 😁
BDI Index 3281 +40
BCI 5 T/C routes 180000 30260 1242
BPI 5 T/C routes 82500 37152 -195
BSI 10 T/C routes 58328 31872 -129
BHSI 7 T/C routes 38200 29465 337
BCI 5TC 30260 1242
To dobro ili lose ?
Ovisi sto ti treba😁
Ako nije minus znaci da je plus
Idemo dalje...
+1242
BCI 5TC 30260 1242
Display MoreDanas
Sve u daljnjem padu.
BDI sa 3.224 na 3.179 - 1,39 %
BCI sa 3.349 na 3.293 - 1,67 %
BPI sa 4.241 na 4.160 - 1,91 %
BSI sa 2.935 na 2.920 - 0,51 %
Na isto kroz ove naocale super pogled😁
BPI 5 T/C routes 82500 37437 -733
BSI 10 T/C routes 58328 32123 -159
BHSI 7 T/C routes 38200 28545 445
BDI Index 3179 -45
BCI 5 T/C routes 180000 27309 -464
BPI 5 T/C routes 82500 37437 -733
BSI 10 T/C routes 58328 32123 -159
BHSI 7 T/C routes 38200 28545 445
BCI 5TC 27309 -464
Atpl nema capove. velike oscilacije na capovima a ostali stabilno up.
Gdje ce ostali dalje ako nastavi ovako?
Znam da atpl nema capeove ali jucer su recimo panamax ffa pali 3k. Pricate o stabilnosti a bavite se dry bulkom?
Prosjek bez capova je visok stabilan i raste.
Idemo dalje.... 😁
Atpl nema capove. velike oscilacije na capovima a ostali stabilno up.
Gdje ce ostali dalje ako nastavi ovako?
Idemo dalje...?
Fun part is ahead of us.
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…-is-ahead-of-us
BDI Index 3285 -53
BCI 5 T/C routes 180000 29106 -1494
BPI 5 T/C routes 82500 38422 287
BSI 10 T/C routes 58328 32283 -41
BHSI 7 T/C routes 38200 27981 91
BCI 5TC 30600 -2004
Eto, svjedočimo najavljenoj buri.
Ask se sklonio od tih brutalnih naleta...
Sam si odgovorio. Ne isplati se za malu kolicinuna asku jako dizati cijenu. Veliki koji kupuju i sami pune ask da bi spustili cijenu. prodavaca nema. Vozarine i dalje rastu. Netko ce upaliti metlu. Samo gledaj kako to veliki rade😉
Tko zeli ubrzati proces neka postavi nalog na ask ispod 440😁
Sutra tovarish metloboj na asku. Bura jedna do dvije strelice po vakuli.
Bura obicno traje vise dana😁
Vi ste jedna vrlo uspaljiva dama. U dionickom smislu naravno.
Kako necu biti kada je po norvezanima cijena 15-20 kuna ispod omjera od proslog tjedna? Od tada su njihove vozarine rasle manje.vrijeme je da idemo dalje...😁 Tko zeli 5% metlu u ruke😂
Display MoreDa, primjena je od 2023. To ne znači da će prosječno brodovi smanjiti brzinu za 1,5 čvora, ovaj primjer na grafu je samo generički primjer izračuna prilagodbe motora EEXI standardu.
Ono što je zanimljivo je da će stvarni utjecaj na smanjenje brzine flote zapravo biti relativno mali, skoro beznačajan. Naime, većina brodova danas voze na 38-50% maksimalne instalirane snage motora (već rade "slow steaming"), što znači da ograničenje snage koje nameće EEXI (na 75% odnosno 83%) neće uzrokovati dodatno smanjenje brzine. Naravno, nisu svi brodovi jednaki pa EEXI neće na sve utjecati jednako, ali kažu da će u pravilu imati mali utjecaj na smanjenje brzine.
O tome u ovom članku što si spomenula nisu još pisali, ali valjda će u nastavku koji su najavili. To je suprotno od onoga što se piše ovdje na forumu da će EEXI uzrokovati veliko dodatno smanjenje brzine brodova, a što će onda efektivno smanjiti flotu i uzrokovati veliki rast vozarina.
Quote"We find that the EEXI, as proposed, would make only a small contribution to IMO’s climate goals and would reduce CO2 from the 2030 fleet by 0.7% to 1.3% from a baseline without the EEXI. This is due to the continuing prevalence of slow steaming, whereby most ships are being operated at engine loads that would be unaffected by the technical efficiency standard the EEXI sets. On average, in 2019, containers, oil tankers, and bulk carriers were operated between 11 knots and 14 knots, or between 38% to 50% of their maximum continuous rating (MCR). This is well below the engine loads that would be allowable under the EEXI, which range from 65% to 77% MCR. If the EEXI does not limit engine power below what ships already use, it will not result in reductions in ship speed or CO2. We thus conclude that the main impact of the EEXI would be to codify current operational efficiency gains due to slow steaming."
Zasto bi se donosio eexi ako nebi nista utjecao?istina je cesto na pola puta. Govori se retrofitu starijih brodova. Dio ce zavrsiti u rezalistima?koji dio brodova po tvojoj procjeni treba retrofit radi eexi? 3/4,Pola,manje?
Raketica, al nema veze. bdi je pao
Sutra tovarish metloboj na asku. Bura jedna do dvije strelice po vakuli.
Bura obicno traje vise dana😁