Freight futures am update
Capesize flat
Panamax up ~2%
Freight futures am update
Capesize flat
Panamax up ~2%
I u JAR idu dalje...😁
Stizu ulagaci. 😁
Reklamiranje bulkera na najvaznijem mjestu.
Idemo dalje...😁
BCI 5TC 51472 +764
Posljedice neuspjesnih pregovora iran amerika?
Kvark se odjavila. Na dušu admina.
Žalosno
![]()
![]()
![]()
![]()
"Bravo" za unistavace ovog foruma
Idemo dalje.... 😁
BCI 5TC 38217 +1863
BCTI 505
MR 6935$
Ne znam zasto sam bio blokiran jer sam stavio BCTI indeks i MR vozarine za tankere u temi TPNG, ali to je stanje od jucer, danas je BCTI 510. Mislio sam da je ovo tema samo za Dry bulk tj. prijevoz rasutih tereta, ali vidim da se pocelo raspravljati u zadnje vrijeme i o tankerima.
Ne diraj tpng da te nebi 380v struja😬🤭😅
Ja sam dobila 3 dana iskljucenje za ovaj dole komentar koji je samo preneseni citat????na tpng. prebacen je i na dry bulk jer nema veze sa "predvidenom temom" tpng???? 🤣🤣🤣
Ovakvo nepristrano moderiranje nije dugo videno🏆🤧🤣
Upozoreni ste pa tko zeli neka gura prste u moderatorsku uticnicu😂
"Kina se pocinje zatvarati.
On the potential tanker ramifications, Natzkoff said: “An immediate impact of a lockdown in China is reduced population mobility which would have a direct impact on demand for transportation fuels, potentially impacting negatively the tanker market.”...
Kina se pocinje zatvarati.
On the potential tanker ramifications, Natzkoff said: “An immediate impact of a lockdown in China is reduced population mobility which would have a direct impact on demand for transportation fuels, potentially impacting negatively the tanker market.”
On the possible consequences for the container sector, Alan Murphy, CEO of Danish consultancy Sea-Intelligence, reminded readers of what happened in February 2020 when China first went into lockdown. Carriers responded with a wave of blank sailings.
Assuming that a strict China lockdown would lead to a scenario as in February 2020, we would expect a drop in production of 15-20% for about a month,”
Baltic Dry Index Falls 0.03% to 3,281
Capesize -0.6% to $35,216
Panamax +0.55% to $28,430
Supramax 58k tons +0.35% to $32,659
Handysize +0.07% to $29,710
Freight futures am update
Capesize up ~1%
Panamax up ~2%
Idemo dalje...
Market rates for a Supramax (one example) the 58 dwt / route S2: North China one Australian or Pacific round voyage
- Early Jan tick above 9,000
- End July tick above 28,000
Idemo dalje... 😁
BCI 5TC 35216 -213
BCI 5TC 35429 -284
Fjucersi UP
Sangajci UP
Vikinzi UP
Atpl fi2q UPUPUP
Dionica dole na 402 - 4%
🤔🤭
Idemo dalje....
Pobjeć ćeš ti i puno prije iz dionice. 🙂
Život se toliko promijenio u zadnjih 20 godina da gledat povijest (zadnjih 50 ili više godina) i radit projekcije u budućnosti nemaju nikakvog smisla.
Život 80-ih je bio poput života u pećini gledajući iz današnje perspektive.
Boze kad pomislim da si napisao najveću glupost ti sam sebe uspiješ nadmašiti.
Ja mislim da su ti iz “pećine” mnogo bolji analitičari dugorocnih trendova nego forumski filozofi. Za razliku od njih, “pećinari” uvijek imaju dvojbe i kritički preispituju i potencijale i rizike. I najvažnije od svega, imaju iskustvo. Neprocjenjivo.
Da?di su Koliko ih ima? da su kupovali 130 do 190? Ja sam na 340 a vidim da ce neki na iskustvo placati puno skuplje i od mene😁
Vikinzi idu dalje
Fjucersi se oporavljaju od tajfuna
Bdi ce rasti na 3500 do 4000 jos ove godine.
Idemo dalje...
BCI 5TC 31856 -24
Tajfun gotov?
Od sutra idemo dalje...
UP😁
Ja sam prodala opte i kupila atpl tek na 340 pratila sam od 190 ali...
Zar nije mitkko crtao da ce sa 230 pasti atpl a odletila je na 450?
Sta se tu dogodilo sa tehnickom analizom?
Moze li se to ponoviti za mjesec dva ili do bozica?
Jos ima ulja u svici. Manjak novogradnje kao najveci razlog za up.
Ako je BUY za gogl i sblk i to na cijenu x2 u odnosu na danasnju znaci da je BUY i atpl x2? To bi bilo 800 a ja planirala izaci na 680 prije bozica? 😬😁
Danas idemo dolje
BCI 5TC 31880 -875
Mali korak
Idemo dalje.. 😁
BCI 5TC 32755 +286