1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. brajakica

Posts by brajakica

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 3:50 PM
    Quote from brajakica
    Quote from Sheriff

    Ja nisam uzbuđen, al vidim da ti jesi :)

    Malo jesam.

    Kad vidim pogled iz sv. post. MIR koji me uskoro ocekuje najezim se🤪

    Uzela onaj rani paket koji ukljucuje gratis sampanjac u beztezinskom stanju.

    A dobro su me savjetovali ovih dana da bolje da ugasim ekran, mozda ih poslusam🤔

    Kome treba stres test i nepotrebno uzbudivanje?

    Pitam sve dali mislite do ovo neki novi veliki igrac ulazi?

    Ili igraci od onih koji su naculi FI?

    Raste kao da je dobit >70 mil?

    Dali bi ta dobit opravdavala 700?

    Display More

    >70 mil za 3q nije moguce bez rasta "fiksnih" vozarina na pamaxima?

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 3:37 PM
    Quote from Milo

    https://novac.jutarnji.hr/novac/rasprave…europi-15107169 nema kraja krizi :/

    dok su dućani osvjetljavani svijećama. U tri sjeverne provincije zbog nedostatka energije srušile su se mobilne mreže.

    Veliki Drug Mao kaze neka cvijeta 100 cvijetova

    Mislio je valjda na LJubav🤔

    Uz svijece i bez mobitela romantika cvijeta?

    I stedi se na grijanju?

    Grijanjem tijelo uz tijelo smanjuje se potraznja za bulkerima?

    Neke ce usreciti manje "euforije" na dionicama bulkera? 🙃😁

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 3:22 PM
    Quote from BudFox
    Quote from brajakica

    WTI crude surges to $76.99 a barrel, hitting the highest in more than 7 years. Brent is trading above $80 a barrel

    Čudno, nafta raste, a tankerski indeksi u minusu, zašto je to tako, zna li tko?

    Nista cudno, i na bulkerima je bilo skupih sirovina i vrlo niskih vozarina. Na odreduju cijene sirovima cijenu prijevoza.

    Dok se ne popravi omjer supply demand nista.

    Ali hoce jednog dana i oni ce doci na svoje.

    Bolje je to bilo prodati i uzeti sto raste, jos nije kasno.

    A moze se i samo cekati.

    Najgore je sto ce sada mali rast vozarina odgoditi rezanje starih brodova a bez toga nista.moze cak krenuti i narucivanje novih🤪

    Mrcvarenje dok nece stari brodovi bas morati u rezalista. Sretno tankerasi.

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 3:06 PM

    WTI crude surges to $76.99 a barrel, hitting the highest in more than 7 years. Brent is trading above $80 a barrel

    Another day of very high electricity prices across continental Europe (UK too). Spain and Italy once again above €200 per MWh. Prices in Germany are very high too (and, aside day-head reflected in map, note 1-year forward hit an all-time high in Germany toda

    Files

    IMG_20211004_150848.jpg 95.41 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 3:00 PM
    Quote from Sheriff

    Ja nisam uzbuđen, al vidim da ti jesi :)

    Malo jesam.

    Kad vidim pogled iz sv. post. MIR koji me uskoro ocekuje najezim se🤪

    Uzela onaj rani paket koji ukljucuje gratis sampanjac u beztezinskom stanju.

    A dobro su me savjetovali ovih dana da bolje da ugasim ekran, mozda ih poslusam🤔

    Kome treba stres test i nepotrebno uzbudivanje?

    Pitam sve dali mislite do ovo neki novi veliki igrac ulazi?

    Ili igraci od onih koji su naculi FI?

    Raste kao da je dobit >70 mil?

    Dali bi ta dobit opravdavala 700?

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 12:30 PM

    there is a premium, for an index capesize, of $13,500 to stay in the Pacific rather than ballast west past Singapore.

    There has, however, been a significant uptick in the volume of capes ballasting over the weekend compared to last weekend.

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 12:24 PM
    Quote from tizian1
    Quote from brajakica

    Top 5 usa forward div yield ima prosjek oko 10% ili manje.

    Koliko ce to biti na bulkerima?

    Vikinzi su vec na 20%

    Ostali priblizno jednako zaraduju i uskoro ce i i oni povecavati div.

    Atpl je najavila do 40% od dobiti.

    Ocekujem 10% na danasnju cijenu.

    A koja ce biti danasnja? 🤔😁

    Display More

    Nebitna je današnja cijena.

    Pričekaj godinu dana pa gledaj šta je cijena, ali ti ćeš ionako prodati do ovog Božica da možeš u šoping i na kolače... :)

    Display More

    A ne, necu 100%.

    Priznajem da sam tako nekad planirala ali sada cekam zaradu 200%=1020 HRK

    Uostalom nije bozic tako brzo mozda ste i u pravu🤔😅

    A mozda i povisim na 300%😁


    BCI 5TC 77035 +1845

    Idemo dalje...😁

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 12:02 PM

    Capes in FE discharge delays falling <200 for the first time since before cyclone chantu
    34% of the capesize fleet is now stationary vs 38% a couple of weeks ago.

    Malo poboljsanje sa congestion ali i nove nevolje.

    126,000-gallon oil spill off California coast caused by pipeline leak - Splash247
    An underwater pipeline leak about five miles off the coast of Huntington Beach, south of the Los Angeles and Long Beach ports, has caused a spill of 126,000…
    splash247.com

    Californian wetlands destroyed and unbelievably yet another kink for ships waiting to moor in California - plenty of them will now need their hull cleaned before they can dock

    Files

    IMG_20211004_120712.jpg 59.41 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 11:34 AM

    perfect storm – and there’s no certainty on when oil and gas prices will recover

    Samo ugljen moze spasiti svijet od perfect storm, od duge hladne i mracne zime.

    I ja sam pocela sa stres testovima i crnjacima?🤪🤐 zarazilo me, morat cu na testiranje😁

    Files

    IMG_20211004_112610.jpg 196.59 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 11:18 AM
    Quote from Sheriff

    Nema, danas neopravdano raste. Sta ces :/

    Jednostavno receno ludi monday,ne uzbuduj se previse jer moze i gore od ovog?

    Do petka se to moze i izdrukati kada nastupaju vikend drukeri pa opet u krug?

    FI ce prerezati tu dramu sa

    >50 mil dobiti,to ce stisati strasti jer je to konsenzus? 🤔🤨

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 11:06 AM

    prvo iz aus u kinu pa iz kine u indiju?

    Bulkeri za isti ugljen 2x zaraduju na prijevozu🤭🥂


    India snags cheap Australian coal sitting at Chinese ports
    Indian firms have bought nearly 2 million tons of Australian thermal coal that has been sitting in warehouses at the Chinese ports
    www.livemint.com
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 10:39 AM
    Quote from Brunos
    Quote from brajakica

    U petak raketa na 520 novi vrh, danas u prvih pola sata raketa na 538 i nitko da nista prokomentira??

    Dali sam ja jedina koja ne kupuje🤪🤔

    Tko je kriv za ovu raketu?

    Vikinzi nisu, futuresi nisu?

    Jos 12 kn do stanice "550"😅

    A sto se ima puno za komentirati kad vjerojatno svi trljaju ruke -evo novi ATH na 540 s tendencijom skorog napada na 550. Ja ocekujem uoci izvjestaja najkasnije napad na 600.

    Planirate li dokupljivati ili ste zadovoljni sa svojim volumenom?

    Display More

    Bi dokupila ali bojim se stres testova,crnjaka,crvenila i da ima drugih boljih dionica,cekam korekciju mjesecima ali i zadovoljna sam prinosom za ovu godinu i volim da drugi zaraduju vise od mene.

    Imam jos 30% gotovine za svaki slucaj ili neku super pozitivnu vijest ako bi stigla kupiti😅

    Ovo danas je posljedica vikend drukanja na rast?ima li neka vijest da opravdava ovaj rast? 🙃😁

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 10:29 AM
    Quote from brajakica

    Uskoro ce sva top mjesta svih burzi po dividendnom prinosu zauzeti dry bulk i kontejnerasi pa da vidimo kako ce to ocijeniti ovi kojima je 2-5 p/e "EUFORIJA" ili ce biti deep undervalued i STRONG BUY.

    to ce ovisiti koliko je tko unutra ili vani🤔🤭

    Sa njima ili bez njih idemo dalje... 😁

    Top 5 usa forward div yield ima prosjek oko 10% ili manje.

    Koliko ce to biti na bulkerima?

    Vikinzi su vec na 20%

    Ostali priblizno jednako zaraduju i uskoro ce i i oni povecavati div.

    Atpl je najavila do 40% od dobiti.

    Ocekujem 10% na danasnju cijenu.

    A koja ce biti danasnja? 🤔😁

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • October 4, 2021 at 9:59 AM

    U petak raketa na 520 novi vrh, danas u prvih pola sata raketa na 538 i nitko da nista prokomentira??

    Dali sam ja jedina koja ne kupuje🤪🤔

    Tko je kriv za ovu raketu?

    Vikinzi nisu, futuresi nisu?

    Jos 12 kn do stanice "550"😅

    Files

    IMG_20211004_095844.jpg 93.93 kB – 0 Downloads IMG_20211004_095631.jpg 92.06 kB – 0 Downloads
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • brajakica
    • October 3, 2021 at 12:14 PM
    Quote from zlocesti

    Meni ovo sve izgleda tako Deja vu :/

    Zna li netko gdje se može pogledati promet na ZSE krajem 2016 i početkom 2017 ?

    Redizajnirali su stranice, pas vodič treba

    "Prije cega? "

    Prije crobex 2500 u 2022.

    Prije atpl >1000 u 2022.

    Files

    IMG_20211003_121505.jpg 56.85 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 3, 2021 at 11:59 AM

    Uskoro ce sva top mjesta svih burzi po dividendnom prinosu zauzeti dry bulk i kontejnerasi pa da vidimo kako ce to ocijeniti ovi kojima je 2-5 p/e "EUFORIJA" ili ce biti deep undervalued i STRONG BUY.

    to ce ovisiti koliko je tko unutra ili vani🤔🤭

    Sa njima ili bez njih idemo dalje... 😁

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 3, 2021 at 9:56 AM
    Quote from Parica
    Quote from looserst

    Za moj ukus ste malo prerano pa i previse kratili. Treba iskoristiti q4 pa cak i ako se odvije igra tako kako ste napisali nece se to dogoditi preko noci, mislim da cemo imati vremena reagirati.

    Ali svakako bolje nego ostati zadnji i ugasiti svijecu, probleme ste lijepo popisali, svaka cast :thumbup:

    Da zakljucim pricu...ovo su razlozi zasto sam kratio:

    1. Skratio sam pola bulka...znaci i dalje vjerujem u njega


    2. U zadnjih mjesec/dva dojma sam da BDI raste znatno brze od cijena bulk dionica i da to nije zbog trzisne iracionalnosti vec zbog ogromnih poremecaja u ekonomskim tokovima i povecanih rizika...sto su ti poremecaji veci to je bolje za shipping, ali s druge strane povecavaju vjerojatnost nekog "black swana"

    3. Potencijal fundamentalnog rasta cijene ATPL opada...npr. ako bi u 2022.g ATPL imala dobit 240 mil kn, na cijeni od 1k kn per share bi P/E bio 6...to uopce nije jeftino kad je shipping u konjukturi i sto je najgore to je rast od "samo 100%", nema vise brutalnih relativnih/postotnih prinosa, prosla baba sa kolacima...a da bi zaradili 240 mil kn sa 7 brodova na spotu potrebna im je prosjecna godisnja vozarina od oko 26k USD/d po brodu (uz iskoristenost flote 95% i BE 11k USD/d)...da skratim pricu, smatram da PNMX

    na 5yTC drze kljuc buduceg potencijalnog jaceg rasta cijene. Bez njih ne vjerujem u +300mil kn godisnje dobiti...do ovih cjenovnih razina oni (PNMX) mi nisu imali znacajniji ponder, ali daljni, jaci rast ovisit ce o PNMX-ima pa mi je njihov poder jako narastao...a o njima nemam nikakvih informacija

    Osim navedenih fundamentalnih ogranicenja postoje i tehnicka ogranicenja jer su "tone" dionica prosle po razinama 200kn- 300kn i uvijek ima prodavaca.

    Obzirom na ove ekstremno visoke vozarine, trenutno mi je bitnija vremenska dinamika uposlenosti flote (SPOT vs. TC) nego dnevna vrijednost spot/futures vozarina...zato sam pojacao poziciju u JDPL


    4. Zbog strelovitog rasta tokom godine cijene bulker dionica se na svaki šum poprilicno korigiraju...pa na Evergrande su cijene potopljene 15%, a "kriza" je trajala 1 dan...gdje bi cijene otisle da se produzilo na 7 dana...kako kaze kolega 5.Element veca je zelja za padom nego za rastom


    5. Nije burza samo ATPL...mozda niste obracali pozornost, ali q2 izvjestaji na marketu su bili najbolji u zadnjih 10 godina...milina, svi su RASTURILI...ne vidim razlog zasto ne bi nastavili i u q3...dusa bi me bolila da q3 ne docekam u ATGR, ERNT, ADRS, KODT, HPB, LKPC i vrući SPAN...ili da ne uzmem 9% sigurnog prinosa na OPTE...ATPL nema potencijal za rasturit q3 jer su ocekivanja visoka, dobit ispod 60 mil kn ce se smatrat ocekivanom, a osobno ne vjerujem da ce bit visa od 50mil kn...

    6. Osobni razlozi...u zadnja 2 mjeseca jako sam se "razvukao"...hendlao sam brodare, sudjelovao u dokapu JDPL sa 20% portfelja i u IPO SPAN-a sa 10% portfelja...puno energije i vremena sam potrosio na to uz veliku neizvjesnost i rizik...posteno se zaradilo ove godine i ne smeta mi da do kraja godine zaradim malo manje ako cu odmorit i dobit malo mira...to mi je trenutno vaznije od novca...

    Display More

    1.zvucite pesimisticno kao da ste prodali sve a cijena je pred novim uzletom.

    Isprike na javno iznesenom subjektivnom dojmu

    2.

    Exponencijalan rast nije mogucnost nego pravilo u shippingu kada dode to vrijeme.

    Ne treba ga se bojati vec mu se veseliti.

    3.prosjecna godisnja vozarina 26k u 2022?

    Jako ste skromni i konzervativni u toj procjeni.

    Upravo se aktivirao mehanizam preljevanja vozarina sa cape na manje brodove.

    Neki capeovi se ugovaraju vec i preko 100k

    4.dionice se na bulkerima korigiraju snazno ali ne samo u padu vec i u rastu, neke su opet na vrhu

    5.vidjeli ste druge bolje prilike i zadovoljni ste zaradom u ovoj godini.

    Cestitam, vidjet cemo sto je bio bolji izbor.

    6.kada se referirate na evergrand i svoju prodaju za koju niste napisali na koliko ste prodali? cinjenica da su neki zadrhtali i prodavali u rasponu 500-460.

    U petak 520 pri snaznoj potraznji to dovoljno govori koliku su uslugu ucinili oni koji vole potencirati crnjake, "stres testove", siriti paniku pa i petak su najavljivali "crvenilo".

    7.stoje ti neki vasi neg rizici radi kojih ste prodali.hoce li se oni materijalizirati?

    Ima barem duplo vise pozitivnih rizika koje ste zanemarili pri prodaji.

    I za njih vrijedi vidjet cemo dali ce se materijalizirati

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 11:24 PM
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    U zadnjih 12 mj.

    Ne smijes stvari gledati izvan konteksta. Taj rast koji ovdje prikazujes je nista drugo nego vracanje cijene na predpandemijske razine. Pogledaj graf i prethodne godine.

    U zadnjih 12 mjeseci rastom utilizacije su se stvorili uvjeti da ovakav rast cijena bunkera moze omoguciti ono sto nije mogao na 85% utilizacije jer se sada i najmanji pozitivan pomak exponencijalno reflektira na vozarine,makar to bilo i usporavanje rasta brzine brodova na nize razine od onih koje bi omogucile cijene bunkera od prije 12mj.

    Ako oko niceg drugog vjerujem da mozemo barem oko jedne stvari postici konsenzus a to je da smo sa capeovima i na 100 k usli u fazu exponencijalnog rasta

    Gdje svaki pa i najmanji pomak na bolje u konacnici ima vidljiv pomak na bolje u vozarinama? 🤔

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 8:26 PM
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    mitkko

    Iz konteksta?

    Kao kada vi ne ocekujete nikakav utjecaj rasta cijene goriva na brzinu brodova jer je u petak cijena goriva otisla +- par posto?

    A sto cemo sa rastom iste te cijene goriva u 2021 od priblizno 100%?

    I to isto je beznacajan utjecaj na brzinu?

    Predvidanja su da ce i dalje rasti cijena nafte.

    To je promasena teza o nebitnosti cijene goriva na brzinu brodova u 2021,2022...

    Slazem se da nema smisla dalje raspravljati.

    Kad izade nesto na tu temu zaljepim.

    Display More

    Kolegice, cijena goriva se prakticki cijele godine krece u rasponu 500-550 usd. O kakvom to 100% porastu pricas? Ali nije ni to poanta.

    Display More

    U zadnjih 12 mj.

    Files

    IMG_20211002_202131.jpg 92.73 kB – 0 Downloads IMG_20211002_203807.jpg 150.7 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 6:32 PM

    mitkko

    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    mitkko

    Prepoznajem dobru namjeru ali nedosljednost teze.

    tvrditi da cijena goriva ne igra ulogu u prijevozu ili da igra po "hiperboli" beznacajnu ulogu je i u tom slucaju pogresna teza.

    Brodovi i dalje voze znacajno ispod max brzine a sto je razlog ako nije cijena goriva?

    Cijena goriva je uvijek vazna a u zadnje vrijeme manje vazna od visine vozarina.

    Nikad cijena goriva nije bila niti ce biti ni po hiperboli "oupce ih nije briga".

    U to cu vjerovati kada vidim da brodovi voze max brzinama.

    Nije se nikad dogodilo niti nece.

    Mozda ali samo mozda bi se dogodilo na vozarinama 1mil$.

    Pozivanje na neuforiju na sektoru cije drugo ime je euforija po defaultu od vas kao poznavatelja mi izaziva sok i nevjericu.

    Dali vi to sebi vec na samom pocetku superciklusa gradite alibi?

    Svi znamo da za 2-5g superciklus ce se ispuhati i urusiti ali ne drugi tjedan.

    Nitko se nikome nije duzan pravdati, donosimo svoje odluke.

    Sve sto radimo ili smo radili je ispravno i korektno.

    Sve je istina ukljucujuci da cijene dionica i padaju.

    moj alibi ce biti rast cijene koji ima uporiste u fundamentima.

    Tu smo jer zelimo veliku zaradu.

    Ima puno drugih dionica i sektora gdje se nemoze puno zaraditi.

    Dali je 2-5 P/E na bulkerima euforija?

    Dali bi otisli na forum TSLA pa spomenili rijec euforija pri P/E 400?

    ili usa bluechipove koji su na 30?

    Kako cete uskoro komentirati dividendne prinose bulkera u usporedbi sa drugima?njihovu valuaciju? Kao euforicnu?

    uz duzno postovanje kao vecem poznavatelju dry bulka ostavljate mi dojam da trenutno zelite biti veci katolik od pape.

    Display More

    Kolegice, vadis stvari iz konteksta i masis poantu. Zelim ti svako dobro i ne mislim vise "ispravljati krive Drine". Tko zeli, shvatit ce o cemu pricam, a tko ne zeli, nece, koliko god se ja trudio pojasniti.

    Display More

    Iz konteksta?

    Kao kada vi ne ocekujete nikakav utjecaj rasta cijene goriva na brzinu brodova jer je u petak cijena goriva otisla +- par posto?

    A sto cemo sa rastom iste te cijene goriva u 2021 od priblizno 100%?

    I to isto je beznacajan utjecaj na brzinu?

    Predvidanja su da ce i dalje rasti cijena nafte.

    To je promasena teza o nebitnosti cijene goriva na brzinu brodova u 2021,2022...

    Slazem se da nema smisla dalje raspravljati.

    Kad izade nesto na tu temu zaljepim.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™