1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. brajakica

Posts by brajakica

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 13, 2022 at 3:58 PM

    Skladista se i dalje prazne, biti ce tankeri jos vise trazena roba.

    Danas na otvaranju pad tankerasa sa cijelim marketom.

    Market odnosno prenapuhani dio i treba padati.

    Tankerasi(produktasice) ne spadaju u prenapuhano, s obzirom na veliki rast u 2022 naravno da je neizbjezno ali nekad ce i doci vrijeme za pogled na spot vozarine i FI 2Q i za proces iz GuG.

    Danas Trnoruzica vrijedi jos manje(50,80) ;(

    👀 :saint:

    Oil Inventories. Still well below 5 year average. Global oil inventories drawing by a net -1.1mm bbls (crude: -7.9mm / products: +6.9mm), leaving both total oil and crude stocks well below the 5 year ranges.

    Files

    IMG_20220613_155336.jpg 51 kB – 0 Downloads IMG_20220613_142136.jpg 61.99 kB – 0 Downloads
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • brajakica
    • June 13, 2022 at 12:20 PM

    Tko se hvali da nije kupovao po 570 bio bi red da se i pohvali da mu je atpl na 350 bila preskupa, ako nije kupovao?

    Zbrojeno ne vidim razloga za zadovoljstvo?

    Ako komentriramo prodaju pred dividendu, svi strani bulkeri su su nakon svih isplacenih dividendi nadmasili cijenu prije ex date.

    Drugim rjecima prodavaci su poklonili dividendu kupcima na dan prije isplate i kupovali po vecoj cijeni nakon toga.

    👀Promatrajmo kao napreduje proces ucenja na tudim greskama? :/ :saint:

  • Energetska kriza, posljedice, rjesenja ...

    • brajakica
    • June 13, 2022 at 8:13 AM
    Quote from plavi05

    S puno manje autokratskih vladara i manje potrebe za fosilnim gorivima, i više OIE možemo računati na mirniji i stabilniji svijet u budućnosti.

    To su nase zelje i cilj, put ce biti jako dug i jako bolan,

    Moglo je biti drugacije, da dijete od 13g nije odredivalo energetsku strategiju covjecanstva.

    Ja sam za prvo zeleno pa tek tada ukidanje fosilnog(crnog) , ovo sada sa prvo ukidanjem fosilnog i izjavom "i sto cemo sad?" ce biti extreme bolno.

    Cijena energija je u svemu oko nas a to znaci veliki pad zivotnog standarda.

    Moglo je biti izbjegnuta extreme bol mudrim vodenjem tranzicije. Histerija nosi stetu, usporavanje i dodatnu bol.

    Postoje odlicni nacini da se to sve hedgea, cak i odlicno profitira na toj histeriji.

    Pravilnom detekcijom i analizom pozicioniranje prije drugih.

    Da nije bilo histerije (Greto)manije bilo bi to zeleno(solar, wind) ovako je to crno (ugljen, nafta).

    Prije nego odu zauvijek za kraj sljedi najveci party crnog u njihovoj povijesti.

    Neizbjezni veliki dobitnici su dry bulk i wet(tanker).

    Tko je bio malo mudar ili slusa(o) mudre argumente moze sebi osigirati penziju.

    👀Promatrajmo tko ce iskoristiti, odnosno koliko ce iskoristiti, tko ce prije(vise) a tko kasnije(manje) :saint:

    Files

    IMG_20220613_080725.jpg 86.86 kB – 0 Downloads IMG_20220613_080514.jpg 80.52 kB – 0 Downloads
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 12, 2022 at 11:23 PM

    I sto cemo sad? sa tom bimco ultra bullish prognozom?

    Mozda najbolje trnoruzicu zakucati ispod 40? :/ ;(

    Kako ce ovo biti smjesno poslije objave FI 2Q?

    Najbolja ponuda na bidu 51,8😂🤣

    Sto implicira tpng +24% u 2022.

    Stng +180%

    Asc +130%

    Sutra je novi dan, jos jedan sa ludo visokim MR vozarinama na spotu,jos jedan dan blize kraju 2Q i blize objavi FI2Q.

    🛋️📺🍿🍺🥨🍹🍧🥤👀 :saint:

    EIA povecava prognoze rasta proizvodnje i demanda

    EIA Raises 2022 Oil Production Forecasts, says OPEC Production Returned to Pre-Pandemic Levels

    In the June STEO, EIA raised its estimate that 2022 crude oil production will increase 730k bpd vs 720k bpd a month ago and sees 2023 output increasing 1050k bpd vs 940k a month ago. The EIA estimate that U.S. production of crude oil and other liquids averaged 19.9 million b/d in May, which was within 3% of January 2020’s record high production of 20.5 million b/d. The EIA also estimate that OPEC crude oil and other liquids production has returned to pre-pandemic levels

    Files

    IMG_20220612_231157.jpg 41.83 kB – 0 Downloads
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 12, 2022 at 11:17 PM

    I sto cemo sad? sa tom bimco ultra bullish prognozom?

    Mozda najbolje trnoruzicu zakucati ispod 40? :/ ;(

    Kako ce ovo biti smjesno poslije objave FI 2Q?

    Najbolja ponuda na bidu 51,8😂🤣

    Sto implicira tpng +24% u 2022.

    Stng +180%

    Asc +130%

    Sutra je novi dan, jos jedan sa ludo visokim MR vozarinama na spotu,jos jedan dan blize kraju 2Q i blize objavi FI2Q.

    🛋️📺🍿🍺🥨🍹🍧🥤👀 :saint:


    EIA povecava prognoze rasta proizvodnje i demanda

    EIA Raises 2022 Oil Production Forecasts, says OPEC Production Returned to Pre-Pandemic Levels

    In the June STEO, EIA raised its estimate that 2022 crude oil production will increase 730k bpd vs 720k bpd a month ago and sees 2023 output increasing 1050k bpd vs 940k a month ago. The EIA estimate that U.S. production of crude oil and other liquids averaged 19.9 million b/d in May, which was within 3% of January 2020’s record high production of 20.5 million b/d. The EIA also estimate that OPEC crude oil and other liquids production has returned to pre-pandemic levels

  • Energetska kriza, posljedice, rjesenja ...

    • brajakica
    • June 12, 2022 at 10:34 PM

    I ovo je danasnja realnost kao posljedica Gretomanije.

    Nafta je out ugljen je in;( ^^ 🤣

    Tell me How green is your Tesla is again <X :?: ;(

    Files

    IMG_20220612_222933.jpg 110.54 kB – 0 Downloads
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 12, 2022 at 5:25 PM

    Dalmacija i Vukovar na TC.

    Na spotu su:

    Velebit

    Vinjerac

    Zoilo

    Pag

    Pronadite na karti plutajucu kes masinu💵, trezor💵, plutajuci rudnik zlata 🚢💰😅 :saint:

    Sifra za otvaranje 4 slova.

    Prvo "T" zadnje "G"

    Nesto se i sami morate pomuciti :/ ;( :saint:


    VELEBIT, Chemical/Oil Products Tanker - Details and current position - IMO 9455741 - VesselFinder

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 12, 2022 at 4:47 PM

    Individualni pristup je najbolje rjesenje za najpriblizniji izracun

    avg ocekivanih vozarina.

    Za Trnoruzicu tpng nije tesko pratiti, trenutno su sva 4 tankera na spotu u regiji meksicki zaljev, latinska am.

    Gdje je u wk 22 prosjek vozarina bio iznad 50k.💰💵💰💵

    Tankeri se ugovaraju ranije ali i ranije je bio prosjek tu negdje.

    Cijeli 2Q (od wk 14) su jako povecane MR spot vozarine.

    Iznenadenje bi bilo da nece biti odlican FI 2Q iako po totalnoj ZSE nezainteresiranosti bi se zakljucilo da bi trebalo biti obrnuto? ;(

    👀Promatrajmo do kada samo jedna sestra produktasica na planeti nece ploviti po🏔️ MR spot vozarinama sa ove planeti. :/ ;(

    Jos 18 dana do kraja 2Q,

    80% dana vrh MR spot vozarina u 2Q je iz nas.

    Do kada ✡️🔮🕯️🎃?

    👀 :saint:

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 12, 2022 at 4:24 PM

    Za MRove postoji jos podjela na

    MR Atlantic basket koju cine

    TC2("MR 37") i TC 14("MR 38)

    MR Pacific basket koju cine TC 11 i TC 12

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 12, 2022 at 4:12 PM

    Ostale rute koJe ne ulaze u izracun BCTI:


    TC7
    Route 35,000mt CPP. Singapore to east coast Australia (Singapore to Sydney). Laydays/cancelling 17/23 days from index date. Double hull, age max 15 yrs.

    TC8
    Route 65,000mt CPP/UNL middle distillate. Middle East Gulf to UK-Cont (Jubail to Rotterdam). Laydays/cancelling 20/30 days from index date. Double hull, age max 15 yrs. This route to be reported as US$ per mt.

    TC10
    Route 40,000mt CPP/UNL. South Korea to west coast North Pacific (South Korea to Vancouver – Rosarito range). Laydays/cancelling 14/21 days from index date. Double hull, age max 15 yrs.

    TC11
    Route 40,000mt CPP. South Korea to Singapore. Laydays/cancelling 10/17 days from index date. Double hull, age max 15 yrs.

    TC12
    Route 35,000mt naphtha condensate. West coast India to Japan (Sikka (Jamnagar) to Chiba). Laydays/cancelling 7/14 days from index date. Double hull, age max 15 yrs.

    TC14
    Route 38,000mt CPP/UNL/diesel. US Gulf to Continent (Houston to Amsterdam). Laydays/cancelling 6/12 days from index date. Age max 15 yrs.

    TC15
    Route 80,000mt naphtha. Med / Far East (Skikda to Chiba). Laydays/cancelling 15/25 days from index date. This route to be reported on a US$ lumpsum basis. Age max 15 yrs.

    TC17
    Route 35000mt Jubail to Dar es Salaam, loading 10-20 days from Index date.

    TC18
    38,000mt CPP/UNL US Gulf to Brazil (Houston to Santos), laydays/cancelling 6-12 days from Index date. Age max 15 years.

    Route 37,000 CPP, A-R-A to west Africa (Amsterdam to Lagos). Laydays/cancelling 5-10 days from Index date. Age max 15 yrs. Assessment basis Oil Pollution Act premium paid.

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 12, 2022 at 4:07 PM

    Da prosirimo malo kada smo dosli do MR ruta?

    Koliko je ruta TC2 bitno vaznija od TC14 ("MR 38") dokazuje i cinjenica da je TC2 ("MR 37") sastavnica BCTI.

    BCTI

    Na mjestu su primjedbe da nije u svakoj situaciji idealan alat za pratiti pravo stanje BCTI vozarina ili MR vozarina ili odredene MR flote.

    Mora imati svojih nedostataka kada se sastoji od manjeg dijela ruta.

    Nekad su vise a nekad manje reprezentativne.

    U BCTI ulaze sljedece rute:

    TC1
    Route 75,000mt CPP/naphtha condensate. Middle East Gulf to Japan (Ras Tanura to Yokohama). Laydays/cancelling 30/35 days from index date. Age max 15 yrs.

    TC2 Route

    37,000mt CPP/UNL. Continent to US Atlantic coast (Rotterdam to New York). Laydays/cancelling 10/14 days from index date. Age max 15 yrs.

    TC5
    Route 55,000mt CPP/UNL naphtha condensate. Middle East Gulf to Japan (Ras Tanura to Yokohama). Laydays cancelling 30/35 days from index date. Age max 15 yrs.

    TC6

    Route 30,000mt CPP/UNL. Algeria to European Mediterranean (Skikda to Lavera). Laydays cancelling 7/14 days from index date. Age max 15 yrs.

    TC9
    Route 30,000mt CPP/UNL/ULSD middle distillate. Baltic to UK-Cont (Primorsk to Le Havre). Laydays/cancelling 5/10 days from index date. Double hull, age max 15 yrs.

    TC16
    Route 60,000mt CPP. A-R-A / West Africa (Amsterdam to offshore Lome). Laydays/cancelling 10/14 days from index date. Age max 15 years

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 12, 2022 at 3:38 PM
    Quote from tenchi0110

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO, non scrubber) for Fri 6/10 (vs. 6/9), rates jump more, new highs for BCTI:
    - BCTI: 1513 (+40)
    - MR 37: 43,000 (+900)
    - MR 38: 9,600 (-)
    - LR1: 26,700 (+5700)
    - LR2: 26,600 (+7700)

    Nadam se da samo peglaju po MR 37 ruti

    "MR 37" =TC2 Route

    37,000mt CPP/UNL. Continent to US Atlantic coast (Rotterdam to New York)

    "MR 38" = TC14 Route

    38,000mt CPP/UNL/diesel. US Gulf to Continent (Houston to Amsterdam).


    "MR 38" je povijesno (osim iznimno) backhaul ruta fronthaul rute "MR 37" i ne treba se nepotrebno previse njome zamarati dok postoji i opcija

    USG-UKC/UKC-USAC(USG) po $47k ;)

    Zamislimo primjer da imamo tanker u regiji meksicki zaljev,lat.am, Trnoruzica tpng ima 4 na spotu ;) 💰💰💰💰

    I netko im ponudi da voze "MR 38" za UKC za 10k a vec se nalaze u regiji gdje se sva odredista placaju 49K-57k. =O🤑

    Sto ce oni izabrati 10k ili 49-57k? 😁

    Osim ako nije ponuda za USG-UKC/ UKC-USAC(USG) po 47K.

    "MR 38" ne odreduje avg vozarine to je samo jedan mali kotacic u velikom mehanizmu.

    Jednostavnije je i tocnije pratiti weber avg vozarine koje obuhvacaju cak i neke koje nisu u reportu navedene.

    Poten je samo dio slike i moze potpuno krivo pokazivati pravo stanje, to sam ovdje vec nekoliko puta napisala i prakticnim primjerima dokazala.

    Danas ili sutra novi weber weekly(23).

    Files

    IMG_20220612_144949.jpg 49.54 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • brajakica
    • June 11, 2022 at 5:29 PM
    Quote from lebowski
    Quote from jasko

    2022 8th Capital Link Maritime Leaders Summit Greece Forum - Shipping & The Global Supply Chain Forum capital linkova

    Sve češće se spominje da se tehnologija alternativnog goriva još uvijek prebrzo razvija, da se nije stabilizirala i da zbog toga nitko ne želi kupovati nove brodove.

    Tu se čulo da se očekuje da tržište odredi/prihvati alternativni pogon tek 2028.

    godine.

    Brodogradilišta su puna do 2025. godine.

    Na pitanje u što bi uložili sto milijuna dolara, odgovor je bio dry bulk.

    Display More

    Veliki je pritisak na pozurivanje prijelaza na nove izvore i tehnologije, znamo kako to najcesce zavrsava?

    Zavrsava pogresnim koracima koji ce usporiti proces stvoriti nove velike disrupcije.

    Dali ima nesto bolje od disrupcija za dry bulk?

    Ima, vise i jacih disrupcija.

    Prvo ce se ciniti da su pop....li brodari a na kraju ce bas oni najvise profitirati.

    Dali mozemo zamisliti sto bi se dogodilo da se iz nekog razloga svima flota prepolovi?

    Dali bi oni imali upola manju dobiti ili 10x vecu dobit?

    100% da ce svaka pogreska u srljanju povecati buduci jackpot

    bulkerasa ali i tankerasa jer i njiihova je flota stara + orderbook u podrumu, samo se ceka jos jedan okidac za ludilo iako ako avg spot vozarine 30k iznad BE za MR vec nisu ludilo sto je? :/

    Traje to samo 2 mjeseca pa je jos rano za zse da se pokrened 🤭;(

    U 2022. Sestre produktasice su avg +100%, stng +180%

    👀Promatrajmo :saint:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • June 11, 2022 at 3:30 PM

    Ovo sada nema nikakve veze sa 2008,moglo bi imati da je atpl na 5.200 ali nije vec je 520.

    Vise od tih 520 ce zaraditi za manje od 2g.

    Puse se u jogurt izvaden iz skrinje za duboko sa - 30c.

    Da treba biti jako oprezan da nebi bilo kao u filmu "glup i gluplji" kada se liku zaljepi jezik za smrznutu stangu na ski vucnici.

    Tko ovdje puse u zaledeni jogurt pri 0,5NAVa cash mashine bolje da se ostavi extremno :S rizicnih ulaganja na burzi jer je ovdje u velikoj opasnosti da mu se prilicno napuni racun min u sljedecih nekoliko godina;) ;(

    Osnove osnova su:

    Demand koji ce rasti ce vise ili manje godinama

    Supply koji ce rasti malo ili padati godinama.

    Usporanje bulla ulaskom u recesiju nije iskljuceno ali u tom slucaju sljedi njegov nastavak jos jacim intenzitetom.

    Stisnuti orderbook bi se jos jace stisnuo,ordering bi nestao,avg stara flota bi jos vise starila i povijesno nevideni bull bi bio neizbjezan.

    Brodari su napunili racune, refinancirali kredite, nece biti ugrozeni, cijene dionica nece padati kao u prosloj krizi.

    Pitanje za one koji zagovaraju prodaju ili nekupnju shippinga:

    Gdje sa cashom pri inflaciji 10% ako bi ovo prodali?

    Tko ne predlozi bilo kakvu alternativu jasno je zasto se ceska.

    Od istih na ovo pitanje cekam odgovor 6 mjeseci.

    Molim moderatora da ostavi.

    Ako je neprimjereno izvaditi cemo jednog dana iz svastare :saint:

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 11, 2022 at 10:03 AM

    BCTI 1513(+40)↗️🌛 novi dvogodisnji rekord :love:

    Avg 30 dana 1451↗️

    Avg 70 dana(2Q) 1267↗️

    Avg 100 dana 1177↗️

    Ovi prosjeci su slucajnosti :S ;( nevidene 13g :huh: 😱🤑

    10.06.Promatrani tankerasi mali plus.

    Samo jedna sestra po rastu cijene u 2022. ne plovi po ovoj planeti. 🤪

    👀Promatrajmo dali ce netko otkriti da vrijedi ponuditi vise od 51,8🤭 prije FI 2Q :saint:

    Files

    IMG_20220610_232420.jpg 143.47 kB – 0 Downloads IMG_20220610_231355.jpg 113.05 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • June 10, 2022 at 5:06 PM

    Taman se usaglase za dividendu pa je moraju povecati jer u meduvremenu se nagomila💵💰 novi cash na racunu pa moraju opet u novi izracun i tako u krug😅🤭

    Ajde bez zezanja molim, akontacija za🏄‍♀️ ljetovanje i ostalo je uplacena.

    Jos moze nedaj boze nekog od previsoke dividende nesto strefiti? :/🤪 ;(

    U indiji pocinje ljetni festival nestasice ugljena i struje.


    Coal India issues 2.42 mln tonnes imported coal tender | Hellenic Shipping News Worldwide

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 10, 2022 at 1:18 PM

    Tko bi kupovao te tankere pojedinacno?

    Nema se vremena?

    Pocetak ciklusa, pocetak bulla?

    👀 :saint:

    FRO - Private acquisitions of Euronav shares in exchange for Frontline shares completed - Frontline
    Frontline Ltd. (“Frontline” or the “Company”) (NYSE: FRO – OSE: FRO) announces that it has agreed to acquire in privately negotiated transactions with certain…
    www.frontline.bm
  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 10, 2022 at 1:13 PM

    :thumbup:

    I ova sestra tankerasica/produktasica plovi po ovoj planeti, samo jedna ne plovi :( , za sada ;(, nudi se 51,80,vise ne vrijedi =O 8|

    👀Promatrajmo :saint:

    Another big day for Nanjing Tanker Corporation (601975, listed via Shanghai). They transport crude, product, chem and other liquids. A fleet of 58 vessels, tonnage dwt = 1.84 million.

    Files

    IMG_20220610_112615.jpg 61.41 kB – 0 Downloads IMG_20220610_111521.jpg 67.8 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • brajakica
    • June 10, 2022 at 9:25 AM
    Quote from jasko

    "The number of operational shipyards in the world, with at least one order, was 238 yards last year, down from 551 yards in 2007, a 56% decrease. Those that remain are primarily booked well into 2025."

    Clarksons_CRSL

    Klarksonovci jos kazu da party🎇🎉 "festival" moze poceti.

    👀Promatrajmo :saint:

    Clarksons Platou: “Based on high commodities demand, restricted shipyard capacity, and a re-routing of the global trade map, we believe the industry has started a multi-year upcycle. Let the festivities begin.”

  • Tankerasi strani i domaci

    • brajakica
    • June 9, 2022 at 10:17 PM

    Bcti 1473↗️

    Avg 30 dana 1445↗️

    Avg 69 dana (2Q) 1262↗️

    Avg 99 dana 1172↗️

    Sa promatrane liste u 2022.

    Tankerasi +60%

    Sestre produktasice +100%

    Stng +178%

    Tpng +27%

    Files

    IMG_20220609_220733.jpg 213.68 kB – 0 Downloads
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™