Iron ore nastavak trenda rasta.
Sada kada su kinezi objavili da nece i ne mogu odustati od proiz steela iron ore ide opet > 200$.
Brazil ce otpustiti kocnicu jer nije sada samo kisa,traze poticaje i dobit ce ih.
Prosle 80k a ove godine kejpovi >100k
Iron ore nastavak trenda rasta.
Sada kada su kinezi objavili da nece i ne mogu odustati od proiz steela iron ore ide opet > 200$.
Brazil ce otpustiti kocnicu jer nije sada samo kisa,traze poticaje i dobit ce ih.
Prosle 80k a ove godine kejpovi >100k
EV elektricni auti su buducnost.
U najboljem scenariju daleka buducnost.
Ako zapne sa baterijama i rijetkim metalima sto je realno postat ce vrlo daleka buducnost.
Jos min 15 g ce rasti broj vozila na fosilne izvore.
U sljedecih nekoliko godina vozarine za tankerase ce jako rasti, pocetak tog procesa u 2022.
cleanasi prvi krenuli na olimp
Danas na otvaranju usa market u minusu i negativan sentiment ali svi tankerasi su u plusu
Inflacijski prilagodeno nafta moze jos dosta rasti prije nego cijena pocne unistavati demand.
kada uzmemo u obzir cijene plina i ugljena nafta je jeftina.
I don't know if folks understand the INSANITY of European gas prices. Maybe the quote in € per MWh is not intuitive. Here is the data in dollars per barrel. Brent hit $146/bbl in 2008 and EVERYONE freaked out. TTF has traded 94 DAYS (!) above $146/bbl
Lako oni to riješe.
Može partija i zabraniti grijanje na ćumur.
Mogu li i ugasiti svjetlo i sve ostalo na struju,zatvoriti tvornice?
Koliko je usporio rast Gdp-a kada su to prosle godine pokusali?
Opet voda do grla po pitanju cumura i novi obracun sa "spekulantima" ?
Znaci da su opet lagali da imaju dovoljno vuglena i da mozemo ocekivati rast cijena i rast demanda za prijevozom.
U 4Q nisu htjeli voziti cumur.
Super sada ce 🇨🇳 drugovi i drugarice dodatno gurati vozarine UP i placati skuplje cumur nego su mogli
NDRC:
coal enterprises with high prices will be summoned in first place and those that do not rectify after being reminded will be investigated and held accountable.
Po futuresima jos puno prostora za rast sa ovih razina ali nedaju se ni futuresi i oni zure na olimp.
Tko ce prije?
BCI 5 T/C 180000 12468 2499
BPI 5 T/C 82500 19377 1637
BSI 10 T/C 58328 21018 1946
BHSI 7 T/C 38200 19546 1015
Na braci bulkerasima vatromet a i ovdje zaiskrilo po % rasta u 2022?
Svi promatrani tankerasi iz priloga su prosjecno u plusu 5% u 2022.
Ali promatrana najbliza braca cleanasi (PSX STNG ASX) prosjecno su u plusu 13% u 2022.
po zadnjoj 40 tpng u 2022 = -4%
To ce se nekad izjednaciti a tko ce gori tko doli zivi bili.
BCTI raste u zadnjih 10/11dana.
Idemo dalje?
Tigar se budi, kada olimpijada zavrsi idu bulkeri na olimp.
Display MoreGoogle prevoditelj............
Hannisdahl, bivši voditelj istraživanja koji je sada na čelu nedavnog brodskog hedge fonda Cleaves Shipping Fund, proveo je početak godine pozicionirajući se na burzi.
Sada su odabrane oklade, gdje je više od 50 posto portfelja stavljeno u dionice suhog tereta, stoji u pismu kupcima. Ostalo je gotovina.
- Vrlo smo optimistični u pogledu suhog tereta u budućnosti, komentira Hannisdahl.
Dugo smo se zalagali za sezonsku promjenu nakon kineske Nove godine i Olimpijade u Pekingu. Fond je u savršenoj poziciji da iskoristi očekivano kratkoročno i dugoročno poboljšanje u segmentu, objašnjava upravitelj hedge fonda.
Oklade fonda su 2020 Bulkers, Diana Shipping Company, Genco Shipping & Trading, Golden Ocean, Star Bulk i Seanergy Maritime. https://e24.no/boers-og-finan…etter-kollapsen
Vezite se!
Huston? Countdown please👨🚀
🚀🚀🚀
😁
Ukinut Indonezija coal ban za Pmax
+Sezona soje brazil za Smax= idemo dalje FFA UP
Vikinzi 😈 u jurisu👀
Za one koji se boje komplikacija u Ukraini i posljedica za bulkerase.
Tonmilje na rekordu i to sa velikim zastojem indonezija ugljena, to ce se nadoknaditi jer je ban skinut.
I ovo se mora nadoknaditi jer je kisa razlog a ne to sto nema kupaca.
Brazil iron ore exports for January were 25.2 million mt, down 13% from previous year and down 20% from December. That's the lowest January exports since 2016.
🇨🇳Uvoz iron ore.
Moguce da situacija u ukrajini potakne kineze na povecanje zaliha, na nove rekordne razine u strahu od visokih cijena ili problema sa dostavom.
Tovarish Putin je drugu Xi i velikom savezniku sada na olimpijadi sigurno najavio svoj plan.
Display MoreDaj mi objasni kak je stng ove godine u plusu? Jel to mene google laze ili netko njega?
Takođery nedavno sam gledao Mintzmayera kako kaze da veca cijena nafte nema veze o demandu i da ju ne treba gledat kao indikator rasta tankerskih vozarina vec je to samo produkt geopoliticke igre...
Ja sam postala sliku i izvor(yahoo) iz koje je vidljivo koja je zadnja cijena stng na 31.12.(12,81$)
Dajte vi prilozite svoju cijenu na 31.12.u slikovnom obliku I izvor pa cemo brzo i lako razjasniti taj misterij.
Moze link na tu navodnu izjavu Mintza da je rast cijene nafte
Kako prenosite " samo produkt geopoliticke igre..."
On je preozbiljan i dokazani shipping analiticar koji zna iscitati brojeve rasta potrosnje.
Tako da sam uvjerena da nije izjavio da je to kako vi citirate" samo produkt....
Ima i toga naravno ali veci utjecaj na rast cijene nafte ima stvarna potrosnja.
Dajte link na taj izvor i izjavu da vidimo gdje je greska.
Nije "samo produkt geopoliticke igre"
Pogledajte rast demanda u odnosu na predkovid
+ korona i dalje drzi nogu na kocnici avioprijevoza. Jasno je sto uskoro sljedi.
Shares of Japan Airport Terminal surges 8.5% on report of possible easing on border control.
Pocetak kraja velikog negativnog utjecaja korone na avioprijevoz koji ima jos 2-3mb/d do vracanja na razine starog normalnog a ici ce to i dalje od toga jer je sve nadmasilo predkovid vrijeme.
Elektricnih putnickih i teretnih aviona nece biti > 10g
Ako bi ih bilo isli bi na ugljen na struju iz ugljena.
To bi bio povijesni tehnoloski iskorak.
A koliko ugljena treba utrositi za vjetroturbinu?
Solarnu plocu?
The raw material for the solar panels is coal, which has an average life of 11 years. This means that 11 tons of coal must be burned to make a solar panel
China: predvida se jaki rast demanda i dobra zarada.
Zivi bili.... 😁
Shares of crude oil and gas groups listed in the mainland extend their surge in the morning trade, PetroChina rises 8%, China Oilfield Services tops 10% to the limit-up.
Air passenger traffic increased by 40.2% y/y to 5.01 million during the Lunar New Year.
Chinese carriers mounted 62,744 flights over the seven-day period, about 33.3% higher than in 2021, with an average passenger load factor rate of 58.26%.
Za prvi kvartal 2022 će ATPL imati cca duplo veći prosjek ostvarenih vozarina u odnosu na 2021.
Uzimajući u obzir tkz. fazni pomak.
Pametnom dosta...
Ako se sada sve ispod kejpa drzi cvrsto oko 20k znaci da ce vjerojatno i 2Q biti bolji od 2Q 2021.
I koju sada poruku poslati🤐 ako je nekome 350-400 skupo
Zavrsili novogodisnji praznici u kini vrijeme je da idemo dalje...
Futuresi max up
China
Soybean meal jumps 8% to limit-up, rapeseed meal surges 8.42%. Soybean and oil also see significant bounces.
China's state planner NDRC sees preemptive policies are needed, citing uncertain factors in Q1.
The implementation of domestic demand stimulus strategies with infrastructure investments in advance will bring much more workload in Q1 and boost the economy.
🇨🇳Drugovi i drugarice su odlucili djelovati.
I red je da se drug Xi ima cime pohvaliti za reizbor.
vidim da je kolegica brajakica iznjela prognozu da manje klase brodova (svi osim cape size) idu preko 40 000 usd dan ove godine.......iskreno, ja na tako nešto nisam naišao, makar moram priznati da se nisam baš ni pretrgao tražeći ali svejedno......ima li uopće ikakvih prognoza nekih ozbiljnijih i cjenjenijih analitićara da ovogodišnje vrhove za manje klase brodova predviđaju u rangu prošlogodišnjih i preko tih vrijednosti?.......prosjek od preko 40 000 USD dan za cijelu godinu da ni ne spominjem?
PS
pitam za susjedu čisto kako bi znala ocjeniti da li je to samo dry druk ili ima i ozbiljnih analitićara koji najavljuju takvu prognozu........
Rijec "prosjek" ste ubacili kao stilsku figuru ili dramaturski element ?
Mislila sam na peakove ali tko zna mozda ste sada time urekli neke vodece zse analiticare koji jos neznaju sta mogu ocekivati od 2022?
Kad smo kod prosjeka vozarina ispod kejp prognoziram minimalno ponavljanje 2021,taj bi prosjek omogucio
dosta vecu zaradu u 2022. radi zaleta.
Voljela bi od vas procitati barem neku opisnu prognozu tipa jednako, vise ili manje.
Nitko nece traziti da ponudite vlastitu glavu na pladnju u slucaju promasaja. 😁
Igramo se malo nije pitanje zivota i smrti ili placanja odstete u slucaju promasaja a necemo ni prvi puta promasiti?
Inflacijski prilagodeno nafta moze jos dosta rasti prije nego cijena pocne unistavati demand.
kada uzmemo u obzir cijene plina i ugljena nafta je jeftina.
Mjesecima ranije sam najavljivala dolazak racuna za energiju" od kojih ce se padati u nesvijest."
Na zalost pokazalo se ispravnom prognozom.
Nafta je sada najjeftinija i doci ce do preljevanja na demand za naftom.
Elektricni auti ce postati jos skuplji izbor jer ih pogoni struja koja se dobiva iz ugljena koji je skuplji izvor od nafte.
Takva elektricna energija iz ugljena je puno prljavija od benzina. Ako je iz plina opet je dosta skuplja od nafte.
Netko ce zbrojiti 2+2 ili cemo koristiti prljavije izvore od nafte i po vecoj cijeni od nafte.
Histerija bez plana i strategije nas je dovela u ovu ludost.
Nafta ce jos desetljecima ostati neizbjezni izvor energije a u sljedecih nekoliko godina placat ce se kao suho zlato kao kazna za histeriju bez adekvaktog plana tranzicije.
Nafta i Tankerasi su odlican hedge za skupi plin, struju,tankiranje auta....
Svima nam se nudi prilika za kupovinu ili prodaju na dnu
USA days remaining