Hvala čing ming i vidimo se druge godine👌
Sada se mozemo fokusirati na zarade u 1Q i prognoze dividendi? 😅
Hvala čing ming i vidimo se druge godine👌
Sada se mozemo fokusirati na zarade u 1Q i prognoze dividendi? 😅
Evo dodatnog pojasnjenja za one koji nisu razumjeli ching ming spiku i uzrocno posljedicnu vezu proljetnog festivala i potraznje za iron ore.
Bonus je dodatak o trendu
8 months high↗️😬
Malo su Njemci povukli ručnu, ali ništa strašno
https://www.reuters.com/business/energ…rce-2022-04-07/
Boje se rasta cijene, znaci da vrijeme do uvodenja zele max iskoristiti za povecanje zaliha iz ruskog izvora.
Opet bullish jer ce to isto znaciti pojacanu potraznju za bulkerima i to umjesto kejpova vise za manje brodove.
Kada nema iz ukrajine dobro je iz USA, i ostali ce se okrenuti na izvore preko atlantika i povecati tonmilje.
China books biggest deal for U.S. corn since May 2021 | Hellenic Shipping News Worldwide
Display MoreDisplay Moreffa i vozarine tonu kao kamen a kupci u redovima kupuju i ne pustaju da dionice bulkera ozbiljnije padnu?
Kada opet ovakva prilika i na kojim visinama?
Upravo doslo iz Zacksove stamparije 🤣
While "the trend is your friend" when it comes to short-term investing or trading, timing entries into the trend is a key determinant of success.
https://finance.yahoo.com/news/heres-why…-125012607.html
I GNK
hvala na linku......nemam vremena sad čitat jel gledam tekmu.......samo Vam na ovo boldano mogu reči da treba znati i kada prodati........isto tako, vidim da i danas i jučer postate reklamne linkove za kupnju određenih brodara vani.........u burzovnoj literaturi imate nešto o značenju toga pa preporučam da svakako proučite.......u kakvom je trendu bdi zadnjih 6 mjeseci?......
necu vam vise dosadivati,steta da na 350 niste uvazili moje komentare i kupovali sa nama.
Trend na vozarinama i bdi je UP,uvijek se moze naci neki vremenski okvir gdje padaju, ulagaci cekaju u redovima da preuzmu rizik od onih koji zadrhte.
Za mjesec dana cemo vidjeti dali danas na 450 je mudro kupovati ili prodavati.
90% sam sigurna da ce te kupiti, promatrajmo na koliko
Kada vrijednost brodova pada to je problem atpl a kada raste to sa atpl nema nikakve veze 🤣
Black magic i uroci ce se opet rasplinuti.
Promatrajmo
ffa i vozarine tonu kao kamen a kupci u redovima kupuju i ne pustaju da dionice bulkera ozbiljnije padnu?
Kada opet ovakva prilika i na kojim visinama?
Upravo doslo iz Zacksove stamparije 🤣
While "the trend is your friend" when it comes to short-term investing or trading, timing entries into the trend is a key determinant of success.
https://finance.yahoo.com/news/heres-why-trend-investors-love-125012607.html
I GNK
Koja kompanija na ZSE je zaradila u prosloj godini najvise po dionici u % na trenutnu cijenu?
Koja 👀
da nije njegovo visocanstvo K_K_Kraaaljica? 😬
Dva bitna datuma idu ovdje 29.04. izvještaj za Q1 2022 i vrlo vjerojatno 2.05. Poziv za Glavnu skupštinu s prijedlogom isplate dividende 15.06.22.
Ako ce tome biti tako i ako bude divke da pogura cijenu gore ja cu primijeniti "sell in May and go away" poucak. Previse stresova mi izaziva ova dionica.
Prodaja u maju kada ce poceti nadoknadivanje svih zaostataka i pripreme za dugu hladnu i mracnu i gladnu zimu sto ukljucuje rekordni uvoz ugljena, zitarica 🤪
Tko ovo kupi u maju pred glavnu sezonu na bulkerima dobro ce zaraditi na par mjeseci.
Promatrajmo pa cemo podvuci crtu na jesen dali je bilo bolje u maju ili novembru
Bolju priliku od ove za ublaziti depopulaciju necemo vidjeti.
Najbolja opcija, ako ne oni doci ce drugi,netko mora ili "gasenje svijetla" 😪
Hoće li biti dovoljno kejpova za ovu hrpu ćumura, pita se gdin Aleksandar.
Hoce ako ce platit te kejpove vise od drugih
Mislim da se naziru >100k kejp vozarine
Promatrajmo
Nitko nije pobijedio trend ili zaradio nesto vrijedno pohvale.
Ako je sve tako "crno" i bulkeri samo minimalno spustaju cijene znaci da je dugacak red onih koji cekaju da netko i malo zadrhti.
Kada vozarine i FFA okrenu up sljedi raketa.
Bolje pripaziti da ne ispadne kao nedavno na 350
Kome je trend frend a tko vesla🚣♂️ kontra struje?
best quarter in five on China policy support
Iron ore marks best quarter in five on China policy support | Hellenic Shipping News Worldwide
Avio demand raste. Prostora ima jos dovoljno da osjetno podigne tankerase.
Ching ming festival je gotov,kina danas pocinje sa radom.
Tko je jamio, jamio je ili nastavak u istom tonu na strancima?
Jucer manji pad, krenulo je u plusu ali je usa market okrenuo u negativu. Na FFA promjena?
Display MoreJoakim, druker/darker, govori kako je oh malo potrebno do supersajkla
#2: Update forecasts for supply & demand. Include adj. from #1
Conclusion: Low scrapping & contracting '22-24E. Better supply transparency through '24E. Improved iron ore prospects '24/25E
Outlook still very positive. Small changes to supply/demand could lead to a super-cycle https://t.co/dE8vl6GIFa
Stvarno je opak lik Joakim i neugodno precizan. Mislim da mu je fond nedavno išao po drugu rundu financiranja zbog silnih upita
Evo u slikicama za one koji su lijeni pročitat, njegove friške procjene za sljedeće dvije godine...
1. Base scenarij - brodari ostaju kakvi su sad, izuzetno profitabilni, sve pozitivno, ali postoji kontinuirani višak ponude nad potražnjom koji ograničava rast, status quo na jednoj ugodnoj razini
2. High case scenarij - osobno bi ga nazvao parabolički; kroz sljedeće dvije godine dolazi do daljnjeg smanjivanja ponude i porasta potražnje, utilizacija brodova je na maksimumu, sve što plovi netko angažira, BDI raste do skoro 9000; imamo supersajkl ko 2007/2008 godine
Koliko vidim, prema njemu je ključna prosječna iskorištenost globalne flote, tj. svih brodova na svijetu; u jednom trenutku ponuda (broj brodova je ograničen, ne povećava se bitno proizvodnjom novih niti smanjuje scrappingom) i potražnja (bez obzira na cijene, roba se mora prevoziti, isplati se i dok je skuplje) prestaju biti elastične. Na razini od 90% iskorištenosti BDI je cca 2.500, no svakim malim pomakom prema gore sve brže raste cijena angažmana sljedećeg broda i tu se stvar zbilja prelama u rakete koji kolege lijepe
Zanimljivo je kako u trenutnim okolnostima, makro postavke su takve da skoro nema negativnog scenarija za brodare. Da bi zarade ozbiljnije pale, moraju se a) izgraditi novi brodovi koji bi rušili cijene, a brodogradilišta nikad manje, plus sva bukirana ili b) doći do trećeg svjetskog rata koji bi srušio potražnju. Za a) treba minimalno 3-5 godina obzirom na orderbook; b) rusi pokušavaju, ali nije to to, svijet je odabrao izolaciju umjesto sukoba. Postoji i c) stagflacija; loše za gospodarstvo i životni standard, ali ne nužno za shipping.
I zato nikad nije stigao odgovor od pesimista i siritelja opreza na moje pitanje:
Ako ne shipping u sta da parkiram svoj cash, koji je bolji izbor
Zasto sam uvjerena da ni nece doci taj odgovor?
Ako je netko sposoban pozivati na "oprez" na shippingu tada bi trebao biti sposoban, korektno bi bilo dati protuprijedlog po njemu bolje alternative?
S time da mi bacanje casha kroz prozor ili lozenje u peci nisu prihvatljivi alternativni prijedlozi😅
Zanimljivo prosjek capova im je i dalje preko 30k, s obzirom na dosadasji prosjek bome ti capovi ce trebat potegnit preko 60k malo duzi period
možemo li to očekivati i ako da, ne temelju čega?.......
na temelju velikih zaostataka isporuka iron ore iz brazila i velikog povecanja tonmilja za cumur jer EU ne zeli ruski, sto ce najvise pokupiti kejpovi, na temelju kineskog stimuliranja za izlazak iz kovid zastoja.
Sve ponovljeno vise puta ovih dana?
Dosta manji pad od jucer, cijeli usa market je danas u negativnom sentimentu pa je i to utjecalo na rezultat.
Nije ih briga 🤪
Joke ili stilska figura(birajte) 🤣
Sada se gleda na kazaljku bunkera sa velikim ocima. 👀
Brzine ce se dalje spustati radi skupog goriva.
Promatrajmo
The shortage of oil products (especially middle distillates ) is also affecting bunker prices, with the 2023 VLSFO-Brent crack spread hitting all time highs, now even above the levels gasoline used to command just a few years back
I nema vise ruskog ugljena.
JAR, Australija, columbia,USA, Kanada....
Birajte ali svaki izbor nosi puno vise tonmilja + sada su potrebne jos vece kolicine jer nedostaju velike kolicine plina.😬🌛
Nema boljeg scenarija za bulkerase jer vise nije problem nedovoljna proizvodnja cumura.
Vise ce voziti kejpovi, neka voze, njima za sada i najvise treba.
Europa mora sto hitnije poceti puniti skladista za zimu, svaki izgubljeni dan je veliki propust i imat ce za posljedicu jos vecu cijenu cumura i vise dana bez grijanja i struje sljedece zime.
U tom slucaju samo bi kraj rata mogao to sprijeciti, daj boze radi ukrajinaca a i za nas na burzi bi to bilo odlicno.
BREAKING: European Commission proposes a full ban on Russian coal for its 5th round of sanctions, and says it's considering options for oil imports (not included on the 5th package, so probably for later; and no mention of gas sanctions at all)
ima li netko link na vikinge?......kako oni stoje danas?.......
Vikinzi cesto stoje kako ameri odrede dan ranije dok ameri ne isporuce novu cijenu.
Danas jaci pad na kejpovima pa da vidimo kako ce ameri danas odrediti cijenu.
Navijam za njih da ovih dana sruse na 11$.
Gogl USA premarket raste.
Ako na danasnji jaki pad vozarina i jaki pad FFA bulkerasi okrenu u rast to ce biti pomoc za procjeniti trend?
Bullish za produktase
Demand je jak, ATH.
In thephysical market, New York harbor jet fuel jumps to, well, a very, very, very crazy price of >$7.5 per gallon (that's ~$320 a barrel). By far, a record high. The world is short of middle distillates, particularly of diesel, and now that's spilling over into jet fuel
ima li netko link na vikinge?......kako oni stoje danas?.......
Vikinzi cesto stoje kako ameri odrede dan ranije dok ameri ne isporuce novu cijenu.
Danas jaci pad na kejpovima pa da vidimo kako ce ameri danas odrediti cijenu.
Navijam za njih da ovih dana sruse na 11$.