Nije 8,1 nego 8,3.
Not great, not terrible.
jel nije prognoza očekivanja do prije koji dan bila 8,5%?.....
Rekoše od 8.1 do 8.3 pa je sad 8.3 katastrofa a 8.1 bi bilo party time
Nije 8,1 nego 8,3.
Not great, not terrible.
jel nije prognoza očekivanja do prije koji dan bila 8,5%?.....
Rekoše od 8.1 do 8.3 pa je sad 8.3 katastrofa a 8.1 bi bilo party time
A baš su dobro zeleni bili futuresi kad vidi vraga. There will be blood
mozda je to tako bilo do sada da je Kina bila vazna za dry bulk ali vremena se mijenju ulagaci se okrecu Jugoistocnoj Aziji sa gospodarstvom Indije ce ove godine rasti po stopi od 4.5 posto citam da ce i Japan imati znatni rast od oko 2-2.5 posto Kina je bila driver ali i druge ekonomije pusu njoj za vratom koje su jednako bitne osobno smatram da ono sto je Kina bila prije 20 godina to ce u vrlo skoroj buducnsti biti Indija. Vec sljedece godine po broju stanovnika Indija ce imati vise stanovnika nego Kina ne samo to, to je u prosijeku znatno mladje stanovnisto od Kineske populacije.
Nadalje velike korporacije Europe i SAD se okrecu Indiji i jugoistocnoj Aziji.Bdp zemalja Jugoistocne Azije Indije Japana Juzne Koreje znatno premasuju BDp Kine i sve te ekonomije u ovoe trenu imaju puno bolji outlook rasta za sljedecu godinu nego Kina
Nije kina mozda bila vazna za dry bulk nego je kina 50% dry bulka. Mozemo pretpostaviti da su te indija i ji azija brojke i sada tako dobre pa vidimo na trenutnim vozarinama koliko je kina vazna, opale lockdown, ne uvezu ironore po planu i eto ti capea ispod breakeven. Ne moze se to preko noci niti u godinu dana nadoknaditi sa indijom ili cime vec.
Plasticno receno...ako import padne 10% u zemlji koja sudjeluje sa 50% tonmilja koliko treba rasti u zemlji sa 10% tonmilja da budemo na nuli?
Display Morefururesi isto kao i vozarine ne znaju kud bi točno krenuli........capovi su nokautirani a supre i pane gledaju u njih na podu i misle da bi tamo mogle i trebale ali zapravo ne idu, bar ne na to "trenutno vrijeme".......cape je glavni i "busta" sentiment ali razvijeno tržište zna prepoznati strukturu brodova i više nagraditi neke brodare, možda a i vjerovatno, s obzirom na strukturu flote i ugovora dok naše to ne za, ne želi i nije dovoljno likvidno.......troboj fundanenata vs trenutno stanje vs neizvjesna budučnost se nastavlja.........
u ovome sam totalno fulao "raspravu o 10 godina" ali mislim da o tome ne treba ni raspravljati s obzirom na sektor.....
u svijetu prevelikih valuacija, dry bulk brodari imaju "apsolutno pravo" u nekom trenutku postati bar "realno vrednovani" ako ne i precijenjeni a nisam daleko od razmišljanja da bi se to moglo dogoditi baš kad sve "lađe potonu" pa bar dio marketa shvati da bi dobro imati neku lovu u nečemu što ipak ima makar i trenutno opravdanje u fundamentima i stvara novac.......
Kolega, niste fulali nista.
Ja tvrdim da su zvijezde, citaj orderbook, starost flote i potraznja tako poslozene da je vjerovatnost da imamo 10 profitabilnih godina u dry bulku ili 100% ili vrlo blizu tome. Cak i u sadasnjem downturn-u vozi se pozitivno, barem u manjim segmentima, a ukupno sigurno.
Kolega pak tvrdi da je s obzirom na volatilnost sektora tako nesto tvrditi glupost.
Ja pak tvrdim to i dalje, s potpunim mirom, i to usprkos volatilnosti, koje sam savrseno svjestan, i savrseno svjestan da ce se mnogima, mozda i vecini, takva tvrdnja ciniti promasenom, pretjeranom, skarednom...
Ali se najvise bazira na cinjenici da u ovom desetljecu, s rekordno niskim orderbookom, sva ona gomila brodova gradjena prije, oko i poslije kineske olimpijade navrsava 20-25 godina, i to u kontekstu sve strozih eko propisa.
Znaci rezalista ce se puniti.
Pa eto, food for thought...
Poanta je bila u ffa. Kada su ffa nedavno ronili onda je to trenutno stanje i umanjuje se bitnost. Sada su ti isti ffa vama hard fact da iducu godinu imamo pozitivno poslovanje. Trebalo bi se odluciti sta od to dvoje ti nasi fjucrsi jesu.
Ovo ostalo sve vec znaju i prvoskolci, exxi, orderbook... Ono sta neznamo je koju tocno od tih iducih 10 godina ce kinesko gospodarstvo implodirati. E bas ta godina ili godina iza nje ce biti neprofitabilne i ko bude s potpunim mirom kao vi cekao veselo ce se provest. Sad ako ce to biti 2023 onda ste mozda i u pravu da ce ta biti najgora
Za fanove popularnog minzta:
Two week free trials are available for Value Investor’s Edge @Shipping_VIE this week thru Friday (9 September) at midnight EDT. Come check out our #shipping #research platform and see if it is a good fit!
Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.
Kako ono bijase? Trenutni futuresi su samo to? Trenutni?
Otvaranje produktasa danas, mi na ovih 8 posto rasta TPNG imamo mokre snove. Vrijeme je za kupovinu.
A niko nije primjetio da je nas favorit i etalon za usporedbu piksi tankeri up 20% u 2 dana.
Ja ga uzeo na zadnjem dipu ali nažalost nisam prodao na vrijeme i sad se topi zarada. Nagazila ga je Ursula sa gas price cap idejama, treba biti oprezan kad se politika miješa u tržište
Sretno!
Nadam se da je uračunato u cijenu ako nas zezne CK EUSSR-a
Ako nije jest cemo ovu zimu svinjsku vratinu i mliveno meso po 25 kuna kako kaze CK SKH
Jučer kupio VET i put opciju Jan24 da se štitim ako plinski balon pukne.
Prodavat ću call-ove i čekati dividende.
Ja ga uzeo na zadnjem dipu ali nažalost nisam prodao na vrijeme i sad se topi zarada. Nagazila ga je Ursula sa gas price cap idejama, treba biti oprezan kad se politika miješa u tržište
Sretno!
Joaquin naravno smanjio bulk exposure, brzi je od svoje sjene:
nedavno je objavio sa ima 24% u dry bulku a ovdje piše kako je odlučio da nema smisla sjediti na 40%.........ipak stara vijest ili novi članak a stara vijest ili?
gogl roni jel je prošao dan prava stjecanja dionica za isplatu kvartalne dividende?.....
Članak je frišak, današnji samo je na pretplati pa sam naravno postao free verziju čim ju je neka dobra duša čopila. A i nije da je ovaj norveški čitljiv
Neznam kad je bilo 24% ali ok ima logike, 40%->24%->15%...nadajmo se da će uskoro postotci i drugim putem. Da je bit pun para ko CAPE ćumura pa dat tamnome princu da vodi portfelj a ne se zaj...ti ovdje
nedavno je objavio sa ima 24% u dry bulku a ovdje piše kako je odlučio da nema smisla sjediti na 40%.........ipak stara vijest ili novi članak a stara vijest ili?
gogl roni jel je prošao dan prava stjecanja dionica za isplatu kvartalne dividende?.....
Gogl roni jer imaju capeove na spotu.
Ne pomaže ni ex-div day
Joaquin naravno smanjio bulk exposure, brzi je od svoje sjene:
Dry cargo collapse: Hedge fund peak shaves bets - JustPaste.it
https://www.poslovni.hr/burze/atlantsk…a-burzi-4352088
kažu miljenica a ona je bila i ostala kraljica burze........
Kad domicilni mediji počnu sa ovakvim naslovima i još slikom tankera
Display Moremeni je sve ovo vrlo, vrlo čudno i ne radi se samo o inflaciji i stezanju financijskih uvjeta
blok BRICS se povezuje sve čvršće u ovom ratu protiv 'zapada'
nanovo se miješaju karte
što to nosi? mislim da nitko od nas nije dovoljno pametan niti ima kristalnu kuglu da vidi što će biti za 5 do 10 godina
igre s naftom, zero-Covid politika Kine, pokazivanje mišića oko Taiwana... nastavi niz
pogledajte semiconductors sektor, onaj par Pelosi prvo kupuje callove, zatim bacaju sve i callove i dionice NVDA-je
i to nakon donošenja CHIPS Act-a
gdje je problem? pa da bi izgradili tvornicu za čipove trebaju godine, da upogonite prodaju i ostvarite prihode još nadodajte godinu-dvije
nakon globalizacije imamo suprotne sile na djelu: AAPL najavljuje isto, za početak napuštaju Kinu i sele u Indiju ali mislim da i sami znaju da to nije rješenje i da će kad-tad morati prebaciti operacije u US
no kapaciteta trenutno nema i neće ih biti godinama pa zato Indija kao prijelazno rješenje
a sad pogledajte ovaj video: Chip Stock Crash
pet dionica 'na tapeti', nigdje ništa pozitivno s fundamentalne strane
i onda pogledajte na kraju svakog odjeljka kako izgleda graf i volume profile u dužem vremenskom intervalu
pa neke dionice su spremne za spust, cliffhangers
pogledajte u videu kako izgleda graf INTC i dodajte slučaj negativnog raspleta s Kinom i Indijom, što bi to značilo za ostale
volume profile će tu djelovati kao magnet za cijenu
ja uopće ne tvrdim da će se to dogoditi
ali danas sve treba gledati kroz zakon vjerojatnosti: koliko ima šanse za prvi scenarij, da nekim čudom dionice NVDA, AMD i QCOM nastave cjenovni rast, a koliko za drugi, da se u ova sve samo ne sigurna vremena za kapital dogodi obratno
u trgovanju u petak su mnogi dobili tople pies in the face
dovoljna je bila samo jedna vijest o zatvaranju pipe Gazproma
otvorite račune za short tko ga nije!
Samo komentar na ovo zadnje. Ako gazprom zatvara ventile (btw genijalna mi je slika curenja ulja u turbini ) imamo hrpu papira koji ce pozitivno reagirati (citaj vet, meg, glng...) Nije nuzan short, moze i long ako se razmislja na "kontra nacin"
Evo oglasise se gospari
Dana 31. kolovoza 2022. godine održana je Glavna skupština Atlantske plovidbe d.d. Odluke donesene na
Glavnoj skupštini u potpunosti su u skladu s prijedlozima odluka objavljenima s pozivom na Glavnu
skupštinu od 20. srpnja 2022. godine i materijalima za Glavnu skupštinu Atlantske plovidbe d.d.
pa da prodas cijelu flotu onocis gotovu Batalu poplacas sav dug na kraju ovog kvartala bi ti ugrubo ostalo 1100kn po sadasnjem tecaju dolara.Moze ovo ATPL izgurati mislim niske vozarine svaki novcic ima dvije strane stvoriti ce se novi driver Indija Afrika ili sama Kina nekim drugim infrastrukturnim projektima oo su druga vremena nego 2010g
Sve 5 kolega ali ako se ovakvo stanje oduži, budimo zločesti (ili realni) i recimo par kvartala koliko će vrijediti brodovi?
Nekako nisam siguran da će se izglasati trenutna likvidacija ATPL na sjednici i svima po 1100 kn, možda smo trebali dati takav protuprijedlog?
Display MoreDisplay MorePo ovome jedino Dubrava plovi sa teretom, dok oštećeni Revelin (minimalno 2 mjeseca out
)
ide na popravak, a svi ostali stoje. Za brodove je najbolje da plove i zarađuju $$$ ton milje, a
ne znam da li ih plaćaju dok samo stoje
![]()
. Pretpostavljam da ipak rade utovar istovar
tereta u tim lukama u kojima besposleno stoje.
Zagušenje po lukama se smanjlio, a Kinezi uvode po tko zna koji lockdown, te je i cijena prijevoza
tereta pala. Kriza sa građevinama u Kini također smanjuje potražnju za željezom, jer Kinezi manje
grade dok ne rasprodaju stare stanove. Koliko sam čitao tamo je ekipa platila 50% kapare prije
izgradnje novih stanova, pa kad su građevinske kompanije upale u krizu zbog prevelikih dugova
građani su počeli prosvjedovati i sada država mora spašavati stvar i pogođene kompanije (Evergrande itd.)
da se ljudima ipak izgrade stanovi i da ne ostanu bez novca, ipak je tamo komunistička partija na vlasti.
Mogli bi se ljudi tamo nacekati da im drzava plati te stanove. Drzave se u pravilu brinu o svojoj vlastitoj tekucoj likvidnosti, a onda o svemu ostalom.
Nazalost, ovaj nekretninski balon je prsnuo, novi se nece desiti, novog motora rasta nema i nece ga biti dokle god je na vlasti model vladanja u kojem partija odredjuje sto ce se raditi i na sto ce se trositi. Gradjevina je jedini takav izvan regularnih usluga koje drzave pruzaju, znaci zdravstvo, skolstvo, obrana itd.
Kina se ne bavi s vecinom toga jer se drzavi ne da povecavati sigurnost stanovnistva sto bi onda dovelo i do vece emancipacije i trazenja politickih prava. A to je onda kraj za partiju.
Partija zeli potpunu kontrolu i novcanu stegu nad svima osim sobom, a taj model se potrosio i propada. Kao i stanovnistvo, krenuo je pad, bit ce veca bijela kuga nego u HR.
Slijede tamo zanimljiva vremena, ali zakljucak je jasan: partijastvo se potrosilo, Kina se mora amerikanizirati i krenuti tim putem, osloboditi unutarnje potencijale, a za oslobadjanje treba sloboda.
Da li ovo po vama i dalje znači da su šanse 0% da nemamo idućih 10 godina profitabilno ili je tom crnom scenariju malo porasla vjerojatnost?
I naravno iritantni dodatak... I am asking for a friend
Ove argumente sa "čuo sam" podsjećaju na argumente prijatelja prijatelja po mirovinskim i inim fondovima na ZSE.
Danas na NQ 12500...pa da vidimo..
Ne pucaj po glasniku, nema zle namjere. Samo sam pitao Čisto sumnjam da ću se naći sa prave strane short squeeza ali neko od vas hazardera možda zna, vidi, čuje više, štajaznam
sve je to oke, lijepo se kuži svako unešto. te tehnićka te nafta te vozarine te divke opcije short long....
no reddit dijonce i bitkojin su zakon.
napr paypal se neodbijo a bed bath beyond samo tako
dakle za trejd ne trebA Puno mislit, samo nspunit košaru i malo pazit kad koja rokne. ako se ima živaca pa pratit kakav trač to je još zarada pride.
Od tračeva čuo za APRN, navodno spreman za short squeeze, nisam uletio, nemam cojones. Znate li šta o tome?
Izgleda da ostajemo bez grindroda, steta:
To je tek ponuda
Da, ali solidna ponuda
CEO je nedavno odstupio...vjerojatno se ovo sprema neko vrijeme već. Iznenadio bi se da ne prođe