1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. looserst

Posts by looserst

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 17, 2021 at 11:45 AM
    Quote from Jure

    Ljudi evo malo statistike i usporedbe s dionicama stranih brodara s kojima se često uspoređujemo. Usporedbu dajem u % cijene u odnosu na isti period prošle godine: DSX + 177 %, SBLK +170 %, NM+ 163 %, GOGL +146, NMM +136 %, i ATPL +93 %.

    Jasno mi je kolega na sta aludirate, atpl je manje rasla pa ne treba ni pasti. Na stranu sta niko od navedenih nije peer atpl (jos trazimo pravog) ali ono o cemu ja pisem kad govorim o korekciji je cinjenica da su i dsx i gogl i svi ostali zadnja 3 tjedna pali odokativno 20% a atpl nije. Nadajmo se da ni nece ;)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 17, 2021 at 11:38 AM
    Quote from tin
    Quote from looserst

    Proizvode i drugi nekoliko stotina tisuca ili milijuna usd a ne kuna dnevno pa su iskorigirani :rolleyes:

    Kolega morate u jednadžbu uzeti u obzir sve relevantne čimbenike....niti su svi rasli jednako niti su korigirali jednako..niti svi imaju flote iste veličine i tipova brodova...niti se svi trguju na jednakim tržištima...puno je tu specifičnosti da bi se svi trpali u isti koš...uostalom za 10 tak dana je izvješće pa će mo vidjeti što će biti.

    Od ovoga sta ste nabrojili a u kontekstu teme najvaznije je "...ne trguju na jednakim trzistima". Da je atpl recimo na nasdaqu a ne zse bila bi dosta jeftinija nego prije 3 tjedna. Flote, brodovi,specificnosti...nebitno, palo je sve sta god je i koliko god je raslo prije. Kod nas se ovakve market driven stvari ne desavaju jer nam je trziste takvo kakvo je. Trenutno je to dobro za atpl.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 17, 2021 at 11:03 AM
    Quote from 5. Element

    Decki, obracate paznju na potpuno krive stvari. Cekati neke korekcije u trenutku dok firma po svoj prilici proizvodi nekoliko stotina tisuca kuna ciste love na dan ce gotovo sigurno rezultirati s tim da ce se kupovati skuplje. Ali ce i zadovoljstvo tada biti vece, kak to vec biva... ^^

    Kad se previse sniva, a premalo zna.

    P.S.

    Situacija na bidu jucer sugerira da su ocekivanja dobra. Uskoro ce i taj FI pa cemo svi skupa biti pametniji.

    Proizvode i drugi nekoliko stotina tisuca ili milijuna usd a ne kuna dnevno pa su iskorigirani :rolleyes:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 17, 2021 at 8:56 AM
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    Kakva mrtva korekcija? :/ opet roze cvike

    https://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CN…M%2CGNK/view/v1

    Nmm je npr sa 35 pao na 21 a uzmite u obzir da je uz dobar drybulk dio kontejnerski narastao valjda 100% u medjuvremenu. Dok je vi cekate korekcija ce se odigrati. Pad 20-50% valjda zovemo korekcija? Druga stvar je ako gledate samo atpl,na zse ni korekcija vise ne zalazi 8o

    Ne govorim o kratkorocnim oscilacijama cijena dionica vani nego o bull run na commodities i vozarinama koji je trendovski nepromijenjen i dapace zahuktava se.

    Moj ulaz je topovski, na vrijeme, gledam siru i dulju sliku. Ovo s cim se vi zamarate je meni, da prostite, smijesno. Raste, pada, korekcija vani, tralala... Bez veze. A vozarine 200% iznad BE i to u rastucem dugorocnom trendu. Nevjerovatno...

    Kolega da atpl padne na 300 ili 250 kn kroz 20 dana jos bi vam bilo smjesno? Bull run na commodities i dobre vozarine su i nama i njima pa pogledajte kako dionice rone. Market se jednostavno ne ponasa u skladu sa indeksima, vozarinama itd.. Ne tvrdim da ce isto biti sa atpl ali moguce je

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 16, 2021 at 8:13 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    IMa par teorija (ne mojih nego ovo sta stignem upratiti) ali najlogicnija meni je bjezanija iz small caps (pratite iwm etf), ukratko jaca korekcija na vidiku. Vec danima to ruzno izgleda ali danas posebno, npr gnk i nmm -7% trenutno. S druge strane ffa august kako kolega kaze raste i sad kuda ce brodovi :/

    E bas kad svi cekaju korekciju nece se desiti nego ce za inat zestoko prema gore. Ne postoji niti jedan razlog da se korekcija desi, a razloga za daljnji rast ima napretek. Pogotovo niske razine zaliha ugljena u Kini i sve veca potraznja za ostalim robama po cijelom svijetu.

    Ono, ugljen je na 145 USD, tolika je potraznja. Kakva mrtva korekcija??

    Kakva mrtva korekcija? :/ opet roze cvike

    https://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CN…M%2CGNK/view/v1

    Nmm je npr sa 35 pao na 21 a uzmite u obzir da je uz dobar drybulk dio kontejnerski narastao valjda 100% u medjuvremenu. Dok je vi cekate korekcija ce se odigrati. Pad 20-50% valjda zovemo korekcija? Druga stvar je ako gledate samo atpl,na zse ni korekcija vise ne zalazi 8o

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 16, 2021 at 6:33 PM
    Quote from maratonac
    Quote from looserst

    Ne radi se o tome. Zasto bi vanka brodari padali ako su vozarine dobre a jesu? Zato jer su rasli? Pa nisu rasli bezveze kao ni atpl. Ocito nisu razlog vozarine :rolleyes:

    A koji je razlog?

    IMa par teorija (ne mojih nego ovo sta stignem upratiti) ali najlogicnija meni je bjezanija iz small caps (pratite iwm etf), ukratko jaca korekcija na vidiku. Vec danima to ruzno izgleda ali danas posebno, npr gnk i nmm -7% trenutno. S druge strane ffa august kako kolega kaze raste i sad kuda ce brodovi :/

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 16, 2021 at 5:36 PM
    Quote from tin
    Quote from Sheriff

    Znači ako raste a vani pada da je OK izvještaj procurio, tik tak ili tik tok spika

    Vani su zadnju godinu dana rasli puno više nego ATPL neki i do 600 ili 700 posto na vrhu pika...sad im je prosjek na 300 posto to je kao ATPL na 520 kn uzmemo li u obzir da je ATPL prije godinu dana bila na 173 kn....odnosno počeli su rast puno prije ATPL...da je ATPL tako rasla sad bi gledali korekciju sa 700 ili 800 kn na niže...pogledajte malo grafove vanjskih brodara unazad 1godinu....prosjek je na 300% rasta.

    Ne radi se o tome. Zasto bi vanka brodari padali ako su vozarine dobre a jesu? Zato jer su rasli? Pa nisu rasli bezveze kao ni atpl. Ocito nisu razlog vozarine :rolleyes:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 16, 2021 at 4:48 PM
    Quote from bubimir
    Quote from looserst

    DSX:

    https://finance.yahoo.com/news/diana-shi…-130600001.html

    Sve ostalo nazalost jako crveno

    ..at a price of $4.50 per share..offer will expire at the end of the day, 5:00 P.M., Eastern Time, on August 16, 2021, unless extended or withdrawn...a boja je stvar percepcije, i perspektive8)

    Neznam kako su zeleno i crveno stvar percepcije osim ako imas mr daltona? 8o

    Nisu nikakvi fundamentalni razlozi nego generalno market mumbo jumbo (milanovicev rijecnik) da sad gledamo ovo sta gledamo, crveno sve i zeleni dsx. I zeleni atpl 8)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 16, 2021 at 4:14 PM
    Quote from bubimir
    Quote from Brunos

    Uvijek na forumu ima puno teorija ali na ATPLu ih stvarno ima beskonacno. Npr.

    1.kad pada to je zato jer pada vani

    2.ako 1.nije slucaj onda jer pada index

    3.ako nije 2. to je jer pada future index

    4.ako nije 3. onda zato jer "veliki" ruse cijenu da prestrase "male" kako bi onda naglo kupili -ova mi je najgluplja

    5.ako raste to je navlakusa ili "veliki pumpaju"

    6.ako raste trebalo je kupiti na 180 jer je "sad" vec prekasno za zaradu

    7.ako pada prije izvjesca onda insideri vec znaju kakvi ce biti izvjestaji (kao da onda to nisu znali vec odavno)

    8.ako je cijena ATH onda je sve vec ukalkulirano u tu cijenu pa se druka na pad

    9.itd itd.

    Ja sam prestao obracati paznju na takve teoretske postove jer uvijek se moze protumaciti trend na ovaj ili onaj nacin. Svakako ocekujem da ce nakon q2 izvjestaja dionica otici stabilno na 450+ i da ove oscilacije koje gledamo stvaraju daily traderi. Uz cijene vozarina kakve imaju besmisleno je misliti da se "veliki" stalno igraju sa malima. Prilicno sam siguran da su pravi igraci kupili dovoljno na cijeni <250 pa se sigurno sad ne igraju sa delta 30kn

    Display More

    <X slažem se algoritam je sulud, zbunjola..ponekad je jednostavnije ovo pomnožiti sa 10 (ne u $) :* :)

    https://finance.yahoo.com/quote/DSX?p=DSX

    Display More

    DSX:

    https://finance.yahoo.com/news/diana-shi…-130600001.html

    Sve ostalo nazalost jako crveno

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 15, 2021 at 11:50 AM
    Quote from baggio89
    Quote from looserst

    Puno je toga kolega za ukratko napisati. Od spasavanja povezanih firmi, dokapa, lose uprave. Ukratko nebriga za dionicare i malo tko vjeruje da ce biti kakva dividenda i slicno, samo konstantno pumpanje flote od cega mi na kraju nemamo nista X/

    Detaljnije mozete guglati, ima tu svega

    Dividenda je bila već u Q1.

    Imaju 37 kontejnerskih brodova na nekima od njih su ugovorili vozarine od 54000$ za 2022. godinu. sve skupa 89 brodova.

    Malo ZSEovski istina ali potentno jako.

    Da, ispravak, kapnulo je nesto sitno dividende. Evo nesto dobrih i losih strana nmm price:

    https://seekingalpha.com/article/442829…ers-buy-the-dip

    https://seekingalpha.com/amp/news/36994…sales-agreement

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 15, 2021 at 10:11 AM
    Quote from Hrx84

    Može netko tko je proučavao napisati koji su problemi sa NMM da je toliko jeftiniji u odnosu na konkurente. Cijena im nije normalna.

    Nisam pratio detalje, samo čuo da muljaju i potkradaju male, kao da su neki sa zse.

    Puno je toga kolega za ukratko napisati. Od spasavanja povezanih firmi, dokapa, lose uprave. Ukratko nebriga za dionicare i malo tko vjeruje da ce biti kakva dividenda i slicno, samo konstantno pumpanje flote od cega mi na kraju nemamo nista X/

    Detaljnije mozete guglati, ima tu svega

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 14, 2021 at 3:08 PM
    Quote from Sheriff
    Quote from trial

    Upravo

    BDI pao za 2,75 % na 3.139

    BPI pao za 3,07 % na 3.848 pada sedmi dan zaredom

    BSI pa za 1,11 % na 2.833 pada sedmi dan zaredom

    Već vidim kud će danas drybulkery popodne.

    Iako bih volio da se varam. :(

    Display More

    $GOGL is indicating +6% based on Oslo trading

    Display More

    Izgleda da je netko od analiticara stavio fair price 126 kruna. Na sadasnjih 90. Ergo...nisam ja lud, market je lud 8o

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 14, 2021 at 2:51 PM
    Quote from tin

    Samo vi potapajte brodove...s trenutnim vozarinama ATPL samo u 7 mjesecu ostvaruje dobit oko 25 milja kuna.

    6 x 12 000 usd + 6 brodova po 35 000 usd pa računajte.

    Kolega ne potapamo ih mi nego usa market. I ne potapa se atpl, bar ne jos.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 14, 2021 at 2:35 PM
    Quote from trial

    Upravo

    BDI pao za 2,75 % na 3.139

    BPI pao za 3,07 % na 3.848 pada sedmi dan zaredom

    BSI pa za 1,11 % na 2.833 pada sedmi dan zaredom

    Već vidim kud će danas drybulkery popodne.

    Iako bih volio da se varam. :(

    Display More

    Jucer se igralo potapanje brodova i svega ostaloga radi cpi u usa pa mozda danas i nece :rolleyes:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 14, 2021 at 2:29 PM
    Quote from Flight

    Pa koliko se ja sjećam FFA su išle gotovo do 40.000 usd za pojedine klase brodova, sada su niže i trenutno su ispod 30.000 za Capeove, dok su ove nearterm za Pmaxe cca 32.000 usd. Tu su Pmax bili manje volatilni na uštrb omjera Cape/Pmax, koji je ispod 1.

    A JDPL sam procijenio temeljem ATPL, odokativno. Koristeći vrijednost imovine, dugove i subjektivnu procijenjenu vrijednost brodova u budućnosti pod uvjetom da se rast vozarina za Handy i Smax segment nastavi. Meni nije baš logično da firma sa tri ili četiri puta većom imovinom (i sličnim omjerom prihoda iz poslovanja) i dva i pol puta većim dugom, vrijedi 8 ili 10 puta više na burzi. U dugom roku te se vrijednosti moraju uskladiti.

    Svi se bave JDPL, a nitko ne procjenjuje istodobno NAV za ATPL. Valjda ispada da je to hereza.... a nije. Jer ako je JDPL fer cijenjen, a onda nešto ne štima sa valuacijom za ATPL.

    A gle, možda željezna ruda je još tražena roba, al drugi commoditites su već neko vrijeme u sideways, blago rečeno. A i nešto se zbiva u bulk segmentu jer onda su ovi tamo preko bare totalni bezveznjaci kad se njihovi brodari korigiraju.

    https://finviz.com/quote.ashx?t=dsx

    https://finviz.com/quote.ashx?t=egle&ty=c&ta=1&p=d

    https://finviz.com/quote.ashx?t=sb&ty=c&ta=1&p=d

    https://finviz.com/quote.ashx?t=sblk&ty=c&ta=1&p=d

    S tim da se neki još drže korektno i prilično visoko...

    https://finviz.com/quote.ashx?t=gnk&ty=c&ta=1&p=d

    https://finviz.com/quote.ashx?t=gogl&ty=c&ta=1&p=d

    Nije to još alarmantno jer ih je većina još u uptrendu, al očito je da se ušlo ili se ulazi u područje gdje će se formirati novi val za uptrend ili neće. I to je to. That's how music shuold sound.

    Display More

    Ok, pale su ffa sa 40k na 30k za cape ali mozemo li se ipak malo vratiti u proslost i uzeti recimo target price joakima svetog kad su cape ffa udarili 30k? Ako se ne varam vristalo je buy, buy, target price 50% vise od tadasnje i cca 30- 40% od sadasnje. Sad 3 mjeseca kasnije imamo i imali smo te vozarine, cijenu kakva je i sve je nesto priced in a okrecemo se futuru koji uopce ne izgleda lose ali opravdava pad cijene od 20%? U nas se kaze je.e lud zbunjenoga.

    S druge strane nema logike svadjati se sa marketom i mozda stvarno je najbolje ostati po strani kako kolega Flight kaze :/

    p.s. ja nemam pojma o prici sa benchmarkom i procjenama, ako je nesto za nasmijati se (a ne narugati) moze ponovo? :S

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 14, 2021 at 12:46 PM
    Quote from Flight
    Quote from Meri

    To sada sele ljudi novce iz optime jer se ovdje može očekivati bolji prinos.

    Ja ne znam kakvo se ovdje očekuje izvješće, al Q2 je završio. Mislim, ispada da se ulagači klade na surprise, al ono baš neočekivani surprise jer ako se pogledaju vanjski bulk brodari oni su svi već pali za više od 20-25% od vrha, a ovdje se očito korekcija pomalo odgađa. Tim padom na nekima od njih je ugrožen i dugoročni uptrend, al recimo da na većini nije.

    Ne vidim veliku zabrinutost, al niti pretjerani entuzijazam da će se oporavak nastaviti kakav je bio posljednja tri mjeseca. Nisam stručnjak, al ne bi baš sve utrpao u brodare trenutno. I moguće da sam skroz u krivu, al onda su i ovi vani totalni lajbeki. I pogotovo ne bih gledao unatrag i na temelju izvrsnog kvartala ili dva davao jako dugoročne procjene oporavka.

    Možda je ovo vani samo 'bump' na dugoj cesti putovanja, al ponekad i 'bump' treba preskočiti odnosno zaobići.

    A opet nema ni logike da su na cijeni sa kraja q1 ili nesto vecoj a q2 je bio dosta bolji :/ Ili svi stvarno misle da ce q3,4 biti dosta losiji ali to bas nismo procitali?

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 14, 2021 at 12:27 AM
    Quote from mitkko

    Vrijednost brodova raste 2% tjedno, stvarno ludo! Trenutno stvarno ne vidim bolje ulaganje od bulkera. Sta jos raste 2% tjedno?

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pa sad kad vec pitate...ako pogledate skroz desno vidite da nesto raste i vise od 2% tjedno a to su kontejnerasi. Onda pogledamo njihove relevantne indekse i vidimo da su na ath, rastu iz tjedna u tjedan do razina da nas bdi izgleda smijesan a recimo da (neke) dionice to bas i nisu popratile :/

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • looserst
    • July 13, 2021 at 11:59 AM
    Quote from BudFox
    Quote from tin

    Kolega da malo pratite pozornije vidjeli bi ste da ništa ne raste pravocrtno ...takvih postova kao vaših bio je pun kufer i na 190 i na 250 kn pa na 350 kn...samo ne mojte molim vas opet ulaziti nakon izvješća...jer vama dionica očigledno ne vrijedi.

    Kolega, kada je sve tako sjajno, zašto strani brodari padaju, a posluju odlično i isplaćuju dividendu, što, po meni, ako kojim čudom vozarine ostanu ovakve ATPL neće još minimalno za ovu i iduću godinu, jer nešto moraju zadržati i u zakonskim rezervama, a imat će i veliku amortizaciju koju su odgodili.

    Padaju radi pisanja po forumu i curenja izvjesca, sta drugo?

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • looserst
    • July 13, 2021 at 11:48 AM
    Quote from BabaLuji

    Nisu teorije zavjere nego krenes sa prodajom malo ovdje crnila pustis i cekas da padne onoliko koliko si zamislio. Klasika, pa pola ih to radi. Onda kad kupis krenes obratno. Zanimljivo je to citat a ti cekaj xxxxx cijenu i ne zamaraj se milane

    Nismo malo precijenili moc foruma?

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • looserst
    • July 13, 2021 at 8:53 AM
    Quote from Flight
    Quote from looserst

    Sorry mitkko ali meni nema logike da atpl pada na stagnirajucim vozarinama 2 ili 3x breakeven. Svaki dan koji se vozimo po ovim cijenama je kes u kasicu, smanjenje dugova, korak blize izvjescu itd. Zamislimo da imamo ove vozarine iducih par godina i redovito kvartale sa dobrom dobiti, pa nije to sve uracunato u trenutnu cijenu? Ukratko ocekivao bi da pad vozarina spusta cijenu a ne stagnacija :/

    Do sada smo 100 puta rekli: "samo neka ostanu ovakve vozarine, ne trebaju rasti"...nebi rekao da smo ciljali na ovu varijantu iz grafa tada :rolleyes:

    Al kolika je vjerojatnost da se ova razina vozarina održi u dugome roku?

    Čak i ako je visoka, vozarine su volatilne i ta volatilnost potiče i volatilnost na procjenama uprava u poslovanja, kao i rezultata kompanija, a posljedično i na cijenama dionica.

    Tlko u ovome trenutku može tvrditi da će ovaj trend vozarina i njihova razina održati 3, 6 ili 15 mjeseci?

    Jako je mala vjerojatnost, volatilno je, u pravu ste. I jasno je da TA najbolje funkcionira kad nema suma od fundamenata. Ja samo mislim da ove razine bdi djeluju kao osigurac od nekog konkretnijeg pada kojeg mozda ta i pokazuje

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™