1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. looserst

Posts by looserst

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • looserst
    • July 30, 2021 at 3:34 PM

    Jadroplov u plusu! I repeat...Jadroplov u plusu!!

    Isplatilo se cekati :P

    Obavijesti izdavatelja

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 29, 2021 at 4:33 PM

    Moze li ko od znalaca iscitati sta je sa 4 ice panamaxa iz ovoga? Plove li po 12k ili se mezi malo vise?

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 29, 2021 at 10:33 AM

    U medjuvremenu SB je izbacio izvjesce:

    Safe Bulkers, Inc. Reports Second Quarter and Six Months 2021 | SB Stock News
    Safe Bulkers, Inc. (the “Company”) (NYSE: SB), an international provider of marine drybulk transportation services,
    www.stocktitan.net

    0.31 vs 0.2 eps estimated, odlicno

    Bez dividende,sra..e

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • looserst
    • July 29, 2021 at 10:09 AM
    Quote from Flight

    Pa Debeljak solidno upravlja svojim biznisom. Druga je stvar sto takav biznis nije jednostavno odrzati na životu u konkurenciji subvencioniranih brodogradilišta na Istoku.

    Ma te dionice bez obzira tko se javi će se razgrabiti od fondova i slično.

    A ako hoćeš konkurenciju jednostavno pošalješ dopis objavljen na burzi, vodećim inozemnim shipping kompanijama (ovima koje svakodnevno ovdje spominjemo) i imat ćeš pojačan interes. Naime, prije nekoliko godina kad se JDPL trebao privatizirati oko njega se.vrzmala i jedna od američkih kompanija (Grci) koje kotiraju na tamošnjoj burzi.

    Nebi se slozio oko debeljaka, poprilicna je to stetocina i ja bi odma prodao do zadnje dionice ako bi on bio taj.

    Koji grci su to bili?

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • looserst
    • July 29, 2021 at 12:16 AM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…ca0c270fc85.pdf

    Neke zanimljivosti iz obavijesti onako brzinski sta sam primjetio, ko zna mozda ce netkome jdpl bit i interesantan samo radi nekretnina na kojima moze ostvarit neke svoje projekte, samo to bi onda zahtijevalo jos neku dokapitalizaciju ili prodaju nekretnine

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Nisam ni znao za ove druge dvije nekretnine - Dražanac i Komulovića put. Jel zna šta tko o tome?

    Display More

    Samo lokacijski. Drazanac je blizu upravne zgrade. Neugledna gradjevina gdje je udruga kapetana i pomorska medicina. Lokacija svakako vrijedna, odma uz hotel marjan, ex kerumov a sada adrisov. Komulovica put tzv stara solinska, poprilicno bezvrijedno :rolleyes:

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • looserst
    • July 29, 2021 at 12:06 AM
    Quote from mitkko
    Quote from Parica

    Isao bacit oko na Tankersku, da vidim kako diše...

    Diše punim plucima...

    Novac i novcani ekvivalent - 300mil kn

    Ukupne obveze - oko 1mlrd kuna

    Neto dobit - 80 mil kn

    EBITDA - 250 mil kn

    Neto dug/EBITDA - ispod 3

    2019...bila jos i bolja; neto dobit 140mil kn; EBITDA 350 mil kn...

    Trenutno raspolazu sa oko 1mil dwt tankerske flote i 134 k dwt bulkova (4 handya)...

    Okrupnili su vlasnistvo nad TNPL i imaju preko 95%...spremni su za akviziciju, sve je poslozeno...

    Trenutno im je JDPL kikiriki; od 2008. se spekulira da su zainteresirani za njega; dobiju 55% vlasnistva za 50 mil kn (u pola cijene, imho) i s tim udjelom "drmaju" kao da imaju 100%...cijeli ulog vrate kroz 5-10 godina kroz upravljacke feejeve...

    Definitivno su glavni favorit...

    Display More

    Tako je, preuzimanjem brzo, jednostavno i u pola cijene dođu do 5 brodova. Ne treba zaboraviti ni to da uz te brodove dobiješ odmah i posadu - 100 mornara koje nije baš jednostavno danas okupiti. Ovo je puno jednostavnije i elegantnije nego kupovati jedan po jedan rabljeni brod i okupljati posadu. A uprava ako ti se ne sviđa ju lako i brzo smjeniš i postaviš svoje ljude.

    Display More

    Da pokvarim zabavu...razmislja li itko (ne mitkko) o kombinaciji gdje drzava kroz jdpl daje nekakvu financijsku injekciju nasem vrlom debeljaku? Bar kao worst case scenarij? Ili ja pusem na jogurt?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 28, 2021 at 6:41 PM
    Quote from Mrcash

    ja po prvi puta u životu ovaj ulog gledam kao investiciju, a ne kao spekulaciju ili trejd. Sad hoće li se neki armagedon desiti ili ne neznam , al ovi rezultati genka od jučer sugeriraju da bi i na atlantskoj moglo biti vatrometa jer će pokazati promjenu trenda

    Koji rezultat genka? Q2 nije jos vanka, mislite na ceo izjave ili nmm rezultat?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • July 28, 2021 at 4:03 PM
    Quote from Flight
    Quote from StatusQuo

    eeeee da se trejdanje temelji na ponavljanju proslih dogadjaja, uvik je drugacije tako i u biznisu uvjek su novi izazovi i drugacije se sve odvija nego sta netko iz proslosti moze precrtati, zadnjih 100 godina se nije moglo zamislit da ce jednom kamate bit 0 pa je eto to nesto kao svima normalno i nezamislivo da mogu bit 7% i vise u buducnosti, umjece je iz sadasnjeg trenutka uspit iscitat blizu proslost na temelju sadasnjih podataka i akcija monetarnih politika, a projiciranje toga iz bilo kakve proslosti je samo pogadjanje nista vise.

    Je, samo ovdje pretpostavka This time will be different ne fercera, jer se to nije nikad dogodilo u povijesti. Nije bilo trenda duljeg od 5 godina i po njegovu završetku nastupila je kriza gora od prethodne.

    5 godina? Meni dosta i 2 ^^

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 28, 2021 at 3:23 PM
    Quote from Flight
    Quote from Hrx84

    Za ovaj podatak znam, jer od jučer imam NMM pa pokušavam neke stvari proučiti. Čini mi se nenormalno skupo dati za novogradnju 5300 TEU 61 mil $.

    Znam da muljaju svašta ali 500 mil Mcap za NMM je naprosto smiješna cijena. Procijenio sam da vrijedi ući u taj rizik i kupiti NMM unatoč svemu. I kiseliti se unutra pola godine ili cijelu

    Smiješno ili ne, forwaard PE je ispod 2, a current 3. I skoro svugdje je to tako. Događaji idu iz krajnosti u krajnost, pa tako i valuacije, al meni to govori da to znači da to može biti sve skupa kraćeg daha nego se očekuje. I zato tržište ne honorira dionice brodara nekim višim i stabilnijim dugoročnim multiplama jer su cijene volatilne i jel ne postoji pouzdanija predikcija da će se trendovi nastaviti u dugom roku. Ili su jednostavno svi zaspali i u krivu su s procjenama.

    Ako pricamo samo o naviosu neki od razloga su pobrojani:

    https://seekingalpha.com/amp/article/4441415-navios-maritime-partners-selling-cheap-for-a-reason-can-be-a-value-trap

    Moze PE biti koliki god ako mi od toga nemamo nista. Grcka vjestica je odlucila imati najvise brodova u svom kvartu i nece joj niko stati na rep. Ja se samo nadam da joj je cilj 100 jer je blizu 8o

    Puno bolje zvuci ceo gnk (ovaj podcast kojeg je kolega postao). Tu ce biti nesto masti za dionicare

    Za pitanja oko trajanja ciklusa obratio bi se joakimu svetom. Po njemu bi to bilo ovo zadnje sta ste napisali...svi jos spavaju :sleeping: Mozda nije ni cudno jer imamo tek 2 kvartala nakon 10 godina ropstva :/

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 28, 2021 at 11:18 AM
    Quote from Hrx84

    Pokušavam negdje naći cijene novogradnji za containershipe od 2500 TEU-24000 TEU, te cijene polovnih istih 5y ili 10y stare.

    Ima li tko kakvu tablicu pri ruci da je na brzinu posta

    Nemam tablicu ali frisko kupljeno od NMM-a, tj naruceno:

    $246.4m on four 5,300-teu vessels due to be delivered in the second half of 2023 and 2024.

    Skupo ko st peter kajgana

    Nasao ovo:

    https://dionice.net/attachment/7832-img-20210713-232059-jpg/

    Nekidan je mittko postao cijene. Ako link ne radi str 148 ove teme

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 27, 2021 at 10:29 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    Da, culi smo vec od vas s rozim cvikama da je to hrpa debila. Samo ima jedan problem tu, market se ne slaze s vama :/

    Kolega, sve novce na burzi koje sam napravio, a napravio sam 7 znamenki u kunama, cistaka, napravio sam ne slazuci se s marketom. Just for the record.

    Usao sam u Atpl debelo dok vama jos nije bila na radaru, po cijeni oko upola sadasnje.

    I kad vam ja nesto kazem onda je tako.

    Market moze sto god hoce. Sretno mu bilo. Ja sam pametniji i spretniji i uspjesniji. I ljepsi. ^^ Sala mala, ali poanta je nadam se jasna...

    Jos nesto: cinjenice potvrdjuju sto pisem.

    Ban na australski ugljen, oplaaa, ode na 150 usd.

    Restrikcije na output celika, oplaaa, ode cijena gore duplo.

    Posljedicno ode i rudaca trostruko.

    Jel vam sada jasno?

    To je hrpa samodopadnih nesposobnjakovica kojima je apsolutna vlast koju imaju doma otupila ostricu uma.

    Plus sto su sa svojom Wolf Warrior politikom otjerali ali ama bas sve saveznike. Debili. Xi Jingping pogotovo.

    Display More

    Apsolutno me ne zanima koliko ste napravili na burzi niti padam na guzicu sa vasih 7 znamenki

    Odakle vam ideja da znate od kad je meni atpl na radaru?

    Jedino sta mi je jasno je da osim sta imate ruzicaste naocale imate i narcisoidni poremecaj.

    Kako uvijek mene dopadne ovaj... Admine u birtiju molit cu

    Ln

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 27, 2021 at 9:51 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    Partija se opet igra i spominje se udar na commodities, iron posebno. A i generalno su udarili po tehnickim sektoru, hangseng u korekciji pa su se prepali i preko bare. Onda jos fed i q2 earnings...rezultat je ovo sta imamo danas X/

    Ma joooojjj, pa daj naucite vise jednom da je kineska partija skupina nesposobnjakovica koja ne moze ali ama bas nista osim upucati sebe u nogu. Prvo ugljen pa celik pa rudaca pa opet u krug. Nikako da nauce da supresijom ponude pojacavas cijenu, nema nacina da smanjis proizvodnju celika, a da ne povecas istome cijenu, a onda ukrug i cijenu rudace i svih proizvoda od celika, i ne ugrozis svoj GDP.

    To su totalni nesposobnjakovici kojima je rok odavno istekao. Ako misle da su toliko super neka organiziraju visestranacke izbore.

    Da, culi smo vec od vas s rozim cvikama da je to hrpa debila. Samo ima jedan problem tu, market se ne slaze s vama :/

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 27, 2021 at 8:56 PM
    Quote from BudFox
    Quote from looserst

    Problem je ta smijesna dividenda 0.05 per share. Rezultati su super, NMM dionica je 20$ a kvartal 4+ =O ali nema nista za dionicare i sa omrazenom ceo tesko da ce i biti. Nagrada od marketa je -8% danas ali danas svi rone, valjda radi ovih vijesti iz kine X/

    Nisam u toku bas :sleeping: . Koje su to vijesti iz Kine?

    Partija se opet igra i spominje se udar na commodities, iron posebno. A i generalno su udarili po tehnickim sektoru, hangseng u korekciji pa su se prepali i preko bare. Onda jos fed i q2 earnings...rezultat je ovo sta imamo danas X/

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 27, 2021 at 8:04 PM
    Quote from BudFox
    Quote from looserst

    Navios je prvi od vecih igraca izbacio Q2:

    https://seekingalpha.com/pr/18409188-na…-and-six-months

    Kakvi su komentari na izvjesce?

    Ja mislim da su rezultati dobri, bez obzira na omrazenu CEO. Zarada preko 4$ po dionici, ali joj prigovaraju malu dividendu, jer obnavlja flotu i ne misli na ostale dionicare.

    Mislim da je NMM dobar buy na ovoj cijeni 21 - 22$, jer ce im uz ove vozarine dobit to vratiti za 2 - 3 godine.

    Problem je ta smijesna dividenda 0.05 per share. Rezultati su super, NMM dionica je 20$ a kvartal 4+ =O ali nema nista za dionicare i sa omrazenom ceo tesko da ce i biti. Nagrada od marketa je -8% danas ali danas svi rone, valjda radi ovih vijesti iz kine X/

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 27, 2021 at 3:45 PM

    Navios je prvi od vecih igraca izbacio Q2:

    https://seekingalpha.com/pr/18409188-navios-maritime-partners-l-p-reports-financial-results-for-second-quarter-and-six-months

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 24, 2021 at 4:08 PM
    Quote from Manu
    Quote from looserst

    Zelim reci da se i druge dionice ponasaju slicno a nisu ovisne niti o bdi. Intraday grafovi bulkera, kontejnera, cak tankera imaju isto ponasanje. Korekcija na bulkerima je zapocela krajem 6 mjeseca a ne prosli petak

    I ne tvrdim da je sve počelo prošli tjedan ali se dodatno pojačalo. Inače gledajući unatrag sve je logično i lako objasniti. Imali smo cijeli niz jednu za drugom ne baš povoljnih vijesti za brodare. Intervencija Kine na tržište sirovina, FED-ova najava povećanja kamata, pretjerana reakcija tržišta na delta val, osnivanje interventnog pool-a za ugljen u Kini, najava EU komisije o uvođenju poreza brodarima po toni emitiranih stakleničkih plinova i zadnje ovo ograničenje rada čeličana u Kini.

    Mozda ste u pravu kolega ali ja vidim nesto drugo. Pogledajte mjesecne grafove na npr dac,gnk,insw,glng i onda iwm. Dakle kontejner, bulker, tanker i lng imaju isti graf kao small caps indeks. Indeksi se svima gibaju drugacije, kontejneri u nebesa, bulkeri visoko ali sideways, tankeri lose...a svi imaju isti graf?? Meni nema logike. Kad budem na komp mogu ubaciti par grafova pa neka dodatni parovi ociju pogledaju

    Inace hvala za analizu i ne tvrdim da ste u krivu, sve sta ste napisali ima utjecaja na drybulk i moguce da sam ja zabrijao :S

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • looserst
    • July 24, 2021 at 2:03 PM
    Quote from Flight

    Brodari imaju dva cilja. Jedan je sto veća flota, a drugo sto mlađa. To im je često važnije od dobiti. Zašto je tome tako to moraš pitati ljude iz branše.

    Brane zeli mladju a ona teta iz NMM vecu flotu. Intristing. Oboje j..u mene

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • looserst
    • July 24, 2021 at 1:31 PM
    Quote from Flight

    Ne, nego kako se financira sama izgradnja. Dakle, da bi počeo graditi brod treba ti 15-20% pologa ili učešća, ostalo ćeš financirati ili kreditom i/ili tekućim poslovanjem. Dakle, tih 50 milja je vjerojatno glavnina toga za taj polog. Ako je uprava u pravu, do porinuća brodova može samo na njihovoj izgradnji zaraditi jedan polovan, dobar brod od cca 15-tak milijuna USD. Ako nije, onda može prodati ugovor i izgubiti polog ili dio pologa.

    Po meni JDPL nema puno izbora, ili će riskirati ili će pasivno čekati i uobičajeno poslovati da vide jesu li u pravu ili nisu.

    I to je bolje od neke SH supre ili daj boze panamaxa koja bi odma mogla krenit u akciju sa 20k usd plusa dnevno?

  • DRY BULK

    • looserst
    • July 24, 2021 at 1:00 PM
    Quote from Manu
    Quote from looserst

    Nebi se slozio da je radi kineza ova korekcija. Zadnji put su tim igrama uspjeli bar na kratko spustiti cijene rude i futuresi su padali. Ovaj put nista slicno. Korekcija djeluje kao market stvar i nema fundamentalno pokrice. Ako bdry raste a bulk dionice padaju nema veze sa kineskim labudovima. Logicno bi bilo ocekivati gap up dionica, skok nazad na cijene od prije mjesec dana ali recimo mi to mr. marketu.

    Složio se ti ili ne tako je bez obzira što bi to "zadnji put" moglo biti jer ovo sad je najveća korekcija u godinu i po.

    https://www.mining.com/china-iron-ore…on-steel-curbs/

    Zelim reci da se i druge dionice ponasaju slicno a nisu ovisne niti o bdi. Intraday grafovi bulkera, kontejnera, cak tankera imaju isto ponasanje. Korekcija na bulkerima je zapocela krajem 6 mjeseca a ne prosli petak

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • looserst
    • July 24, 2021 at 12:57 PM
    Quote from Flight
    Quote from looserst

    Ne znam da li je neko vec stavio link na izjave druga brane?

    https://more.slobodnadalmacija.hr/om/vijesti/dir…darstvu-1114946

    Meni osobno najzabavniji dio:

    Kako smo uspjeli?! Ne znam više ni sam, trudom i zalaganjem. Znanjem. Dokazali smo i da kompanija u državnom vlasništvu, uz dobro upravljanje, može opstati i na izrazito lošem tržištu.

    Evo i bahatosti koju je neko spominjao:

    Planiramo graditi nekoliko novih brodova za sipke terete i veće nosivosti, još ćemo vidjeti, od jedne do tri novogradnje.

    Jos mu nisu rekli da su brodovi duplo skuplji nego prije 6 mjeseci sa tendencijom rasta cijena?! A brod ce dobit 2025 kad mu ponovo budu lanjske vozarine. :rolleyes:


    I Q2 heads up:

    Trenutne vozarine su zadovoljavajuće te pokrivaju sve troškove i financijske obveze. Očekujemo ovakvo tržište u idućih 12 mjeseci, te možda nešto niže u periodu nakon tri godine.

    I sad mi ocekujemo da ispale nekih 15 milja dobiti za Q2 :/

    Display More

    Jel ti znaš kako se brodovi financiraju u gradnji?

    On neka samo počne graditi, ako se ciklus nastavi, do izgradnje će na svakom brodu zaraditi par mil USD. Nitko nije bio vidoviti Milan da je prije dvije godine ugovarao novogradnje. A da i jest, tada ih je bilo znatno teze financirati nego danas.

    Display More

    Kredit, leasing, nesto trece. Prosvijetlite nas. Kada ce mu kinezi napraviti brodove?

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™