Vanka crveno. Od 1-3% na otvaranju. S obzirom na fed mumbo jumbo nije ni strasno. Pratimo dalje...
Posts by looserst
-
-
To naprosto nije istina. Dakle, dokapom se ugovara i naručuje dva(+1) nova broda, daje se učešće. A izgradnja broda će se financirati dugom i eventualno nekim novim dokapom. odnosno i prodajom imovine (starih brodova).
To je tvoje razmišljanje. Daj mi podatak di su to izjavili.
Dobro je u tome sto su vec davno iskomunicirali sa Kinezima za izgradnju brodova, da su to napravili iza dokapitalizacije, brodovi ne bi bili izgrađeni min 5g.,jer je veliki interes za bulkove.
Mene bi zivo zanimalo saznati kada je to drug brane isao pregovarati sa kinezima pa je uhvatio prvi slot? Pretpostavit cu negdje oko bozica 2020 kada nikome to nije palo napamet, lagano skoknuo do shanghaia i ruka ruci
Dvije su varijante:
1. Drug brane je vizionar i znao je da slijedi uzlet bdi
2. Puca mu, nisu njegove pare i ko zna sta je napricao kinezima
-
Mislim da je vrijeme da svi mi drybulkeri stanemo i zapljescemo kralju jasko !
Toliko truda, korisnih informacija, linkova i sve to bez navlacenja i ikakve samokoristi. Covijek je cijeli mudro filtrirani twitter i jos vise od toga preselio na forum. Samo cista ogoljena korisna informacija bez druka i svega ruznoga cemu svjedocimo svakodnevno.
Svaka cast!!
Evo ja cu prvi: klap klap
-
5 ruzinavih brodova ne mogu dobiti jeftinije da dube na glavi dole kod orlanda. Nebi im uopce bilo lose to preuzeti (iako ja navijam za zadrane radi janjetine na boraji)
-
Rekao bih da su Kinezi prilicno dobro iskontrolirali cijenu zeljezne rude - pad od cca 40%.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Neki forum maheri tvrde da su to debili i da ne mogu radit takve stvari
Sad se samo nadajmo da im je ovo ok cijena i da ce ton milje dobro kuriti dok je ruda po diskontu
-
Nema ovo trenutno nikakve veze sa popovima. Pa ni sa ffa. Jucer je fed najavio tapering, vec krajem dana je sve otislo u crveno a danas ce jos crvenije. Dxy raste...Pogledajte vani premarket bilo cega brodarskoga ili vikinge live. Normalno da ce i atpl to pratiti
-
Zanimljivo mi je da Purko niti na jedno, rekao bih, cjenovno osjetljivo pitanje nije dao konkretan odgovor, vec upravo suprotno, izbjegava dati konkretan odgovor i pravi se blesav. Ne znam kako da ovo tumacim, ali svakako je zanimljivo sto ce i on sudjelovati u dokapu.
Rezime i moje vidjenje intervjua:
PITANJE:
Je li model dokapitalizacije "Jadroplova" loš i štetan za sadašnje dioničare?
ODGOVOR: Model je zakonit i tako je skupstina izglasala.
KOMENTAR: Nije pitanje je li zakonit, vec je li stetan - hoce li drzava i manjinci ovakvim dokapom biti osteceni.
PITANJE:
Je li minimalna željena cijena nove emisije dionica od 25 kuna preniska u vrijeme rasta tržišta za koji je izvjesno da će potrajati?
ODGOVOR: Cijena je korektna, 2,5 puta je veca od nominale, cijena je prije 8 mjeseci bila 8 kn, firma ima velike dugove.
KOMENTAR: Koga briga kolika je nominala i kakva je cijena bila prije 8 mjeseci, pa cak i koliki su dugovi - dug se valjda gleda relativno u odnosu na kapital i mogucnost vracanja istoga. Nikako nije ovo iskomentirao. Sta znaci da je cijena korektna? Korektno u kojem smislu i sa kojeg rakursa? Povoljno u smislu da ce kupac to dobiti jeftino i dobro zaraditi, ili korektno u smislu da u danim okolnostima nije moguce traziti vise, iako ne spori NAV od 89 kn koji je iznio Toula.
PITANJE:
Tko je osmislio i dimenzionirao ovakav model s dva milijuna novih dionica i preuzimanjem 55 posto tvrtke za ulog od minimalno 50 milijuna kuna?
ODGOVOR: Kaze da se trenutno ne zna je li ovo preuzimanje ili samo jedna u nizu dokapa - u prijevodu ne zna hoce li biti jedan veliki kupac koji ce preuzeti kontrolni paket ili ce biti vise manjinskih.
KOMENTAR: Ovo mi zvuci kao da ima inside info i da necemo imati jednog velikog kupca vec vise pojedinaca ili fondova koji ce imati manjinske udjele. Ne znam kako bih ovo shvatio. Previse puta je to iskomentirao. Mozda stvarno bude kako je Flight komentirao.
PITANJE:
Na temelju čega je istaknuta minimalna cijena iz planirane nove emisije dionice od 25 kuna?
ODGOVOR: Parafraziram - cijela burza nam je u banani pa je i cijena diskontirana.
KOMENTAR: Niska pocetna cijena u skladu sa depresivnim stanjem na nasoj burzi - valjda je to mislio.
PITANJE:
Kako komentirate izjave Zvonka Toule, bivšeg direktora "Jadroplova" prema kojima će ulagači zaraditi već istog dana, a za godinu dana čak tri puta više od uloga?
ODGOVOR: Prvo diskreditira Toulu, onda konstatira da je NAV likvidacijska vrijednost ali ju ne negira, kako nisi zaradio dok nisi prodao, uvijek postoji rizik u svakom ulaganju... onda najbolja izjava - pa ako ce ulagaci zaraditi 4 puta u godini dana, onda ce i drzava kao dionicar profitirati.
KOMENTAR: Prvo diskreditira Toulu jer je isti 2015. govorio da je firma za stecaj i da je knjigovodstvena vrijednost brodova strasno precijenjena - i vidi sta se onda dogodi, dodje 2016. godina, vozarine padnu na povijesno najnize razine, firma uknjizi ogromne gubitke (uz vec godinama akumulirane velike gubitke) i ubrzo napravi ogromna umanjenja vrijednosti brodova - ja bih rekao da je povijest pokazala da je covjek bio u pravu. Mozda e svadjaju oko nekih osobni animoziteta od ranije, tko ce ga znati. Onda ne komentira procjenu vrijednosti imovine Toule, ali kaze da je to likvidacijska vrijednost, sto NAV upravo po definiciji i jeste, ali ne negira iznos NAVa. Onda kaze da ulagaci zapravo nece dvostruko zaraditi odmah nakon dokapa jer nisu zaradili dok nisu prodali
. Onda najjaci stos ovaj komentar da ce i drzava zaraditi - pa da, hoce ako firma bude dobro radila jer ce i dalje imati manjinski udio, ali drzava nece ici u dokap pa nece profitirati od dokapa, a to je bilo pitanje.
PITANJE:
Kolika je stvarna ili tržišna vrijednost "Jadroplovove" imovine, odnosno koliko bi iz toga bila tržišna vrijednost jedne postojeće dionice "Jadroplova"?
ODGOVOR: Kaze da je trzisna vrijednost dionice 40 kn, da je prije 6 mjeseci bila 11 kn, i da je to znak da ocito investitori pozdravljaju dokap.
KOMENTAR: Nije pianje kolika je trzisna cijena dionice, to vidimo svakodnevno na burzi, vec kolika je vrijednost firme, na sto nije dao odgovor. Opet izbjegava odgovor. I porast cijene se nije dogodio radi najave dokapa, vec upravo suprotno, od najave dokapa je pala, tome smo svi svjedocili.
PITANJE:
Zašto se u dokapitalizaciju ide usred ljeta i godišnjih odmora, a osobito u vrijeme rasta tržišta za koje svi pokazatelji govore da će potrajati?
ODGOVOR: Kaze, sta fali ljetu, bolje nego u vrijeme kineske nove godine.
KOMENTAR: Pa je, bolje da me osamare dvaput nego triput
Bolje ljeto nego 2. mjesec, ali jos bolje bi bilo da se ovo ne odradjuje za vrijeme godisnjih odmora, da su si dali malo vremena i malo se izreklamirali, da su sacekali barem objavu FI za Q2, a jos bolje za Q3. Ovako to samo izgleda da love u mutnom jer imaju poznatog kupca i zele izazvati sto manji interes u javnosti. Sve suprotno od onoga sto bi dobar gospodar trebao raditi. U najmanju ruku mi je neobicno da to Purku nista nije sporno. Netko bi se mozda usudio zakljuciti da izgleda kao da uprava i Purko igraju za isti tim ili Purku samo jednostavno pase ovakav dokap jer ce i on uspjeti nesto jeftino kupiti, a Toula zeli sprijeciti takav dokap. Stvarno mi nije jasno.
Uz sve ovo uopce ne spominje perspektivu na trzistu i trenutno odlicne trzisne okolnosti, cak pogresno navodi i iznos trenutnih vozarina, ali dobro je sto jasno navodi da je nasa draga "stecajusa" daleko od stecaja - morat cemo joj smisliti neki novi nadimak
Mitkko prica se da slobodna trazi novinare
Jednom stecajusa, uvijek stecajusa. Nema promjene nadimaka
-
BDI 3833... wow
Ima jos puno do 10.000 i mnogo vise.
Postoji opravdana skepsa oko toga da je to uopce moguce. I to je razumljivo.
Ali samo bih napomenuo da je sad na svijetu puno vise ljudi, novaca i generalnog blagostanja nego sto je bilo 2008.
I na tome baziram moja predvidjanja, zelje, nade, da cemo vidjeti te razine.
Puno je vise i brodova tj dwt nego 2008. Imate ovdje lijepi graf:
Merchant fleetLearn more about building, ownership, registration and scrapping of ships. Several charts, infographics and map will show you that the world fleet is…stats.unctad.orgNebi rekao da je bdi proporcionalan broju ljudi, novaca i generalnog blagostanja. Nije npr. 2019 bilo toga puno manje pa je bdi ronio
Po meni nemoguce ali nadam se da grijesim
-
Vidi slobodne ...
-
Tpng. Kladimo se u pivu?
tpng ili tnpl? al priznam ti oboje
ako ne bude ni moje ni tvoje onda idemo zajedno na janjetin
Mislio na tnpl, ne ocekujem da kroz tpng kupuju ali svejedno, ekipa iz zadra
Mozemo posjetit neku lokaciju gdje se blejavci rotiraju uz plamen
naravno. Ugrizes kapulicu i cekas objavu
-
atpl ovo kupuje, imam neku feeling
Tpng. Kladimo se u pivu?
-
Evo link na clanak:
‘‘Jadroplov‘ se daje za sitniš, gube država i mali dioničari, a novi će vlasnik ‘napuniti kesu‘‘O najavljenoj dokapitalizaciji splitskog "Jadroplova" – izdaje se dva milijuna novih dionica, najniža prihvatljiva cijena je 25 kuna za svaku, što bi poznatoj…slobodnadalmacija.hrIzracunat je i nav i imamo neke buduce prognoze
-
Ja se ne bih baš složio s tobom. Neki tamo bivši stalno se grlate i g(r)a(k)ću iz straha da netko ne otvori neki njima dvojben i suspektan fascilkl i okrene pilu naopako. Nešto u stilu.... napad je najbolja obrana. I "JA" znam najbolje.... svi ostali su levati.
Al to su zaista iz perspektive novih dioničara i budućeg dokapa.... tempi passati.
Za ove ine sam 100% siguran da su bad guys pa ako je ovaj bio kontra njih logika mi nalaze pretpostaviti da je bar malo bolji. Ali ne dajem ruku u vatru da je tako. Neka se ovi dorhovi, uskoci, poskoci (ne)bave time, idemo mi dalje, kako ste rekli proslo svrseno vrijeme
-
Neki pisu da ne vrijedi ni kunu...a neki pisu da je 55mil kn sitniš za JDPL...tko je pravu?
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Radi se o bivsem predsjeniku uprave i osobi koja je prva ukazivala na mafijaske poteze 90tih u ovoj firmi (vjerujem da je vecina upoznata sa imenima giovanelli, bozic...) pa bi se reklo da covjek zna sta prica
-
Malo o razlozima zasto dionice brodara ne prate rast indeksa (kao danas npr
). Sad je tu i mintzmyer (kojeg u medjuvremenu stavljamo kao second best joakimu?) objasnio njegovo vidjenje stvari. Spominje se i ona small caps-iwm teorija koju je tu neko od kolega ismijavao jer su vani kao brodari rasli a atpl nije i slicno. Uglavnom se sve svodi na strpljen-spasen
https://seekingalpha.com/amp/instablog/…l-being-ignored?
Although dry bulk stocks have historically responded to changes in the FFA quotes and in BDI levels, they more recently trade more in-line with industrial stocks and small cap indices. The resurgence of COVID-19, via the Delta variant, has led to a hefty counter-rotation, with funds flowing away from the likes of the Russell Index (IWM) and into the modern safety stocks, most evidenced by the Nasdaq Index (QQQ). Dry bulk stocks trade more in line with the 10y Treasury yields and the tech vs. industry trends than with anything fundamentally related to dry bulk.
-
Jedan brod je popusio koronu i zapeo u Vijetnamu.
https://more.slobodnadalmacija.hr/om/vijesti/bul…e-dobro-1119757
Kaze clan posade:
...Najgore što na brodu ima i ljudi koji su preko 10 mjeseci na brodu...
Pa onda drug brane:
...Svi članovi posade uključujući i pozitivnog pomorca se osjećaju dobro te nemaju nikakve simptome...
Brane sigurno zna da se ovaj koji je na brodu 10 mjeseci osjeca dobro. Odgovor mu izgleda ko ona debilna spranca...nismo upoznati s materijalnim cinjenicama... kad neka dionica ode u blokadu. Tragedija
-
mitkko (sorry svima za mali off topic) ima li kakvih mid/long term prognoza za kontejnere? Do kada printaju novce? (Znam da pratis
)
-
Dodat cu jedno razmisljanje vezano za rast cijena commoditiya, nesto sto sam svojevremeno negdje procitao, a ujedno je i zivotno logicno. Nesto sam o tome mozda vec i pisao pa se ispricavam ako se ponavljam.
Naime, rast cijene commoditya je dobar signal za vozarine jer znaci povecanu potraznju za sirovinama pa onda posljedicno vecu potraznju za prijevozom, a onda prirodno i vozarine rastu.
Medjutim, ovih dana kako padaju cijene sirovina mi svi ovdje na forumu to promatramo negativno jer se cini da se smanjuje potraznja, a onda se dogadja i sve ovo ostalo u drugom smjeru.
Kazu da je istina malo drugacija jer u ovakvim okolnostima velike potraznje za sirovinama zbog velikih infrastrukturnih ulaganja u svijetu i opcenito drugih investicija visoke cijene sirovina ugrozavaju te investicije i investitori prirodno pocinju preispitivati isplativost investicija pa pocinju razmisljati o planu B. Zato Kina pokusava obuzdati cijene jer to dugorocno nije odrzivo i ugrozava rast investicija pa onda i ekonomiju - tu se ne radi samo o drzavnim investicijama koje se "moraju" provesti i koje ne pitaju za cijenu zbog printanja novog novca, tu je veliki udio i privatnih investicija koje su pokrenute ponukane pozitivnom investicijskom klimom, a koje velikim rastom cijena postaju ugrozene.
Zato je dobro da se cijene sirovina malo hlade, jer kazu da ce na taj nacin ostati konstatno visoka potraznja za sirovinama (pa onda i vozarine) jer zbog rasta cijena (inflacije) investicije nece biti pod velikim pritiskom i sve skupa ce biti odrzivo u duzem vremenskom periodu, a to je nama koji ulazemo u bulkere posebno interesantno, da se ovaj ciklus sto duze odrzi.
Valuacije bulkera su trenutno nestvarne (jako niske) jer malo investitora vjeruje da je ovaj ciklus strasno visokih vozarina dugorocno odrziv.
U sridu kolega mitkko! Commodities trebaju biti skupe ali ne preskupe. Gledano iz drybulk perspektive naravno. Za ostale nas nije briga, zar ne?
-
https://www.braemarscreen.com/
https://finance.yahoo.com/quotes/NMM,NM,…NK,GOGL/view/v1
Danas vani snažan rast.....supre futuresi za 9 mjesec probili 35000 usd....panmax futuresi snažno porasli.....
GNK analitičari prognoziraju rast do 24,60 usd....
Joakim the saint kaze 29 tako da tih 24 i kusur neka objese macku o repicu
-
China goes from driver to brake for crude oil, iron ore and copper
Column: China goes from driver to brake for crude oil, iron ore and copperChina has switched from driving global demand for major commodities to being a drag on growth, with July's customs data confirming the weakening trend for…www.reuters.com