1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. looserst

Posts by looserst

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 27, 2021 at 9:40 AM
    Quote from Hrx84

    Grčka vještica će nam uvaliti tankere u NMM umjesto isplate dividende

    https://finance.yahoo.com/news/navios-ma…-200500129.html

    Da je bar uzela NM umjesto NNA X( Kraljica jednostavno nema mira, da joj das 1000 brodova bilo bi joj malo :rolleyes:

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 26, 2021 at 10:30 AM

    Evo i vikinga sa izvjescem:

    GOGL – Second Quarter 2021 Results | GOGL Stock News
    Golden Ocean Group Limited (NASDAQ: GOGL / OSE: GOGL) (the “Company” or “Golden Ocean”), a leading dry bulk shipping
    www.stocktitan.net

    Q2 je super ali za Q3 su dosta brodova stavili na TC i imaju ne bas ruzicaste prognoze:

    Estimated TCE rates for the third quarter of 2021, based on contracted time charters and current spot fixtures on a load-to-discharge basis, are:

    • approximately $33,500 per day contracted for 71% of the available days for Capesize vessels;
    • approximately $22,900 per day contracted for 92% of the available days for Panamax vessels


      We expect the spot TCEs for the full third quarter of 2021 to be lower than the TCEs currently contracted, due to the impact of ballast days at the end of the third quarter of 2021 as well as fluctuations in freight rates

    S druge strane daju 0.5 usd per share dividende za q2 8o

    Oslo je otvorio u minusu, ocito radi Q3 fw guidanace

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 25, 2021 at 9:27 PM
    Quote from mitkko

    Prenosim jedan citat. Kaze da su brodogradilista puna zbog narudzbi kontejnerasa, LNG, LPG i tankera. Kaze da je slicna situacija bila u 2000-ima, sto je onda izazvalo blow-off top.

    This past week saw some new orders announced for capesize but notice 2 are for end 2023 and 3 are for end 2024. Not much yard space left for the big ladies after boxship, LNG, LPG, tanker orders. Expect low capesize deliveries through 2024 end, maybe longer = high rates.

    Same thing happened in the 2000s bull market. Shipyards filled with the high complexity/high margin ship types and drybulk got pushed to the back of the line leading to the 2008 blow off top when new ships finally started to deliver in volume.

    Meni je uvijek drazi realniji pogled tj onaj koji uzima u obzir i rizike, npr ovako nekako:

    Files

    E9pR02oWEAkZEk0.png 203.08 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • August 25, 2021 at 3:09 PM
    Quote from Parica
    Quote from looserst

    Kad si ih vec spomenuo...ima li neko ikakav update oko 4 pmxa koji su na long term? Kad istice prvi i slicno? Puno pitam, a? :/

    Ajmo insideri, gospari...podijelite s nama :S

    Pa PNMX-si su na 5-ogodisnjem TC-u i tu nema rasprave (ni pomoci).

    Obzirom da je zivotni vijek broda cca. 20g siguran sam da su ugovoreni sa nekom kliznom indexiranom vozariniom.

    Mene uopce ne brine jesu li ugovorene vozarine klizne nego me zanima kad se iste aktiviraju, odnosno je li ih aktivira rast BPI-a ili se npr. svakih 6 mjeseci definiraju...

    Treba bit svjestan da ce veci dio profita ici najmoprimcu tako da vozarine za pnmx na TC-u treba dosta diskontirat...

    Ono sto me iznimno razveselilo u q2 je da je dodatni brod poceo plovit na spotu...jer to implicira da trenutno plovi po "novim" vozarinama +25kUSD/d, a s druge strane da je prestao vozit po starim cca. 10k USD/d (odokativno)..samo od njega moze se ocekivat +8mil kn u q3...

    Ono cemu se nadam da se revizija TC vozarina PNMX radi na polugodistu i da sad, u q3, PNMX voze po novoj tarifi...ako je tako tu se mozda krije jos 10mil kn dodatne dobiti...

    Sve u svemu, trenutnih 7 brodova vec mlati brutalnu lovu, ali ako im se pridruzi ekipa sa TC mogla bi dobit ici preko 60mil kn po kvartalu...a to znaci godisnju EBITDA-u od oko 350mil kn...i otkljucavanje vrijednosti i cijene...onda je cijena sa 4 znamenke realna i dostizna...

    Display More

    Dobro su zaj...li s tim 5 god tc, nije im nalik. U principu sam mislio na tu potencijalnu reviziju vozarina, da li je ima, kada se aktivira i slicno ali uzalud je to pitati, to cemo iscitavati iz q izvjesca a zadnje nije dalo neku nadu da plove jace od startnih vozarina. Je.. ga :rolleyes: Dobar dio masla bere neko drugi ali sta je tu je

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • August 25, 2021 at 2:01 PM
    Quote from mitkko
    Quote from tin

    Trenutno su za 1godišnji ugovori za supre cijene oko 28 000 usd ako se ne varam....tako da ako dođe do daljnjeg rasta sve je moguće.

    Kamsarmax 1 year T/C rate is usd 30,900/day, while Panamax 1 year T/C

    is usd 28,700/day.

    1 year T/C rate for

    Ultramax is at usd 31,500/day with 1 year T/C for Supramax earns usd 28,500/day.

    1 year T/C rate for 38k Handy is usd 27,250/day,

    with 1 year T/C for 28k Handysize Atlantic region at usd 24,500/day, whereas 28k Handy 1y T/C

    Pacific region is 25,500/day

    Display More

    Naravno, sve je moguce, luda su vremena, mozda vozarine budu jos rasle pa onda ova racunica ispadne tocna. Samo hocu reci da ova racunica koju si postao je radjena sa pretpostavkom da je 40.000 spot vozarina i da su svi brodovi na spotu, jer samo u tom slucaju je ta matematika tocna. A znamo da ATPL ima 5 brodova na dugorocnom ugovoru, od toga su 4 na visegodisnjem ugovoru, zato kazem da je ta matematika samo teoretska, ali ne i realna.

    U svakom slucaju, zarade ce biti odlicne. Ovu tvoju racunicu komentiram samo u svrhu rasprave, da budemo egzaktni.

    Display More

    Kad si ih vec spomenuo...ima li neko ikakav update oko 4 pmxa koji su na long term? Kad istice prvi i slicno? Puno pitam, a? :/

    Ajmo insideri, gospari...podijelite s nama :S

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • August 25, 2021 at 12:14 PM
    Quote from Brunos
    Quote from looserst

    Tuznije i jadnije je kada izadjes puno prekasno.

    Moze li kolega objasnjenje zasto bas 1200? Koja je magija u tom broju?

    Razmislja li netko napraviti to onako kako se radi? Kratiti kako dionica raste, kapitalizirati dobit, rotirati u neke druge dionice ili kupiti ljubavnici nove haltere 8o umjesto staviti sebi fiksnih 1200 koje mozda (I repeat mozda) nikad necete ni vidjeti?

    A to je u ljudskoj prirodi okrugle brojke. To mi je target jer na tom iznosu bi mi apsolutna zarada bila dovoljna da si pokrijem sve gubitke iz proslosti od covid godine i da mi ostane za auto koji pikiram. To je jedini razlog. Sve preko toga bilo bi super naravno neki zazivaju i all time high ali ja sam predodredio to da tu stajem makar propustio dodatni rast ako nastupi nebu mi toliko zao. Evo neka ostane ovaj post kao record pa cemo ga quotati ako dodemo na 1200.

    Sve 5 kolega, razumijem i okrugli broj pricu i auto. Nadam se da ce vam proci, sretno!

    P.S. cujem da jedan kolega sa foruma ima dobre polovne aute 8)


    Quote from Brunos
    Quote from looserst

    Tuznije i jadnije je kada izadjes puno prekasno.

    Moze li kolega objasnjenje zasto bas 1200? Koja je magija u tom broju?

    Razmislja li netko napraviti to onako kako se radi? Kratiti kako dionica raste, kapitalizirati dobit, rotirati u neke druge dionice ili kupiti ljubavnici nove haltere 8o umjesto staviti sebi fiksnih 1200 koje mozda (I repeat mozda) nikad necete ni vidjeti?

    A to je u ljudskoj prirodi okrugle brojke. To mi je target jer na tom iznosu bi mi apsolutna zarada bila dovoljna da si pokrijem sve gubitke iz proslosti od covid godine i da mi ostane za auto koji pikiram. To je jedini razlog. Sve preko toga bilo bi super naravno neki zazivaju i all time high ali ja sam predodredio to da tu stajem makar propustio dodatni rast ako nastupi nebu mi toliko zao. Evo neka ostane ovaj post kao record pa cemo ga quotati ako dodemo na 1200.


    Quote from maratonac

    Nema tužnijeg i jadnijeg osjećaja nego kad izađeš puno prerano. Pitajte one koji su 2007. izlazili na 700 kn ili 900 kn ili 1200 kn i mislili da je to to... da rast više nije moguć. Pisali da je to balončina i tako popušili rast do "samo" cca 3.800 kn. Povijest će se ponoviti. Nemojte doslovno shvatiti napisane vrijednosti.... tko bi se sad od vas okladio da će ATPL vrijediti i 1.000 kn, a kamoli 1.500 kn ili 2.000 kn. Nitko. E upravo zato će mali dio vas iskoristiti sav potencijal rasta koji se iza brda valja.

    Moram se s ovim sloziti iako smo svi svjesni te cinjenice samo ce neki pogoditi sam vrh ili blizu njega. Ironicno ali tocno.


    Dodatno na temu znam da smo vec pricali ali da li netko moze dati misljenje jos jednom na temu rasta cijene uslijed ulaska u crobex? Cca mjesec dana nas dijeli od toga sada.

    Sjecam se da je TSLA na USA burzi dozivjela polet nakon ulaska u SP500. Da li je moguce napraviti neku paralelu ili je premalo fondova koji repliciraju Crobex?

    Display More

    Usporedio si teslu i sp500 sa atpl i zse? Sta se tice fondova slavni szaif je ludovao na atpl na 180-200. Proslavili su se :D

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • August 25, 2021 at 11:51 AM
    Quote from maratonac

    Nema tužnijeg i jadnijeg osjećaja nego kad izađeš puno prerano. Pitajte one koji su 2007. izlazili na 700 kn ili 900 kn ili 1200 kn i mislili da je to to... da rast više nije moguć. Pisali da je to balončina i tako popušili rast do "samo" cca 3.800 kn. Povijest će se ponoviti. Nemojte doslovno shvatiti napisane vrijednosti.... tko bi se sad od vas okladio da će ATPL vrijediti i 1.000 kn, a kamoli 1.500 kn ili 2.000 kn. Nitko. E upravo zato će mali dio vas iskoristiti sav potencijal rasta koji se iza brda valja.

    Tuznije i jadnije je kada izadjes puno prekasno.

    Quote from Brunos
    Quote from brajakica

    Kraja koje godine?

    Ja sam mislila ove ali kako je krenulo sa vozarinama?

    Pa kuzite poantu nemojte me sad loviti za rijec. :) Al da mislio sam na ovu godinu jedan razlog je porez a drugi je da ako se ostvare prognoze i krajem ove godine budemo imali recimo 600+ cijene mnogi ce vagati dali da ostanu ili da unovce jer neki na tim cijenama imaju 300% prinosa a mnogi 100% i vise sto na zse nije bas cesta pojava. Jer do danasnjeg dana ocito je vecina usla ispod 400 a to nece biti zanemariv rast.

    Moj osobni target za izlazak je 1200 a tajming za to pretpostavljeni jesen 2022. Ako se 1200 ostvari prije toga na krilima rekordnih vozarina ili nekih drugih vijesti isto bih prodao bez obzira na daljnji potencijal rasta.

    Pozivam ostale da napisu dali imaju gornji target na kojem misle prodati bez obzira na okolnosti ili imaju neku drugu taktiku. Hvala

    Moze li kolega objasnjenje zasto bas 1200? Koja je magija u tom broju?

    Razmislja li netko napraviti to onako kako se radi? Kratiti kako dionica raste, kapitalizirati dobit, rotirati u neke druge dionice ili kupiti ljubavnici nove haltere 8o umjesto staviti sebi fiksnih 1200 koje mozda (I repeat mozda) nikad necete ni vidjeti?

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 24, 2021 at 12:13 PM
    Quote from Manu
    Quote from looserst

    Holly B kaze (a Holly zna znanje):

    Star Bulk $SBLK has confirmed to me it has not fixed any of its capesizes to carry containers. So maybe it's someone else (if anyone?!)

    Nije bas lako bulkera pretvoriti u kontejnerasa i nebi se reklo da ce se sad masovno to raditi. Kontejneri pomazu sa port i shipyard congestionima i djelomicno se dio njigovog tereta prebacuje na bulk ali sad da ce fensi najkice i lego kockice za bozic doci na capeu... :/

    Malo mi je DryBulkETF preozbiljan da bi pisali bez veze. Do sada se njihovo tvitanje pokazivalo uglavnom točnim. Istina, ovdje postoji ograda ali ako je to točno sigurno će doći još informacija i to vrlo brzo.

    Malo sale na ovu temu 8o

    Bitno je da se micu 8)

    Files

    E9i_nxEXoAI2NwY.jpeg 68.34 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • looserst
    • August 24, 2021 at 11:27 AM
    Quote from Manu


    The signs of the times: Rumors circulating that now Capesize vessels are loading container boxes for transportation at rates that are superior to the prevailing dry bulk markets. 15 years ago, the opposite was taking place…

    https://mobile.twitter.com/DryBulkETF/sta…083574913449984

    I onda će se netko pametan naći i napisati kakve veze kontejneri imaju s bulkom ili još gore kakve veze naši brodari imaju s capeovima?

    Holly B kaze (a Holly zna znanje):

    Star Bulk $SBLK has confirmed to me it has not fixed any of its capesizes to carry containers. So maybe it's someone else (if anyone?!)

    Nije bas lako bulkera pretvoriti u kontejnerasa i nebi se reklo da ce se sad masovno to raditi. Kontejneri pomazu sa port i shipyard congestionima i djelomicno se dio njigovog tereta prebacuje na bulk ali sad da ce fensi najkice i lego kockice za bozic doci na capeu... :/

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • August 24, 2021 at 11:20 AM

    Meni se samo cini klasicno zse kasnjenje . Vec tjedima indeksi rastu a mi se telimo oko 400, 420. Doduse ovaj put je i preko bare iz drugih razloga bilo isto. Nemoze bdi biti 3000 i 4000 a cijena dionice ista. Tj moze ali nebi trebalo. Whatever, ajmo mi na 500 lagano :S

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • looserst
    • August 23, 2021 at 7:46 PM
    Quote from Neo

    Nisam ekspert ovdje, vise djelujem po pravilima tehnicke analize pa molim nekoga da objasni po kojim vozarinama vozi Tpng.

    Naime citam razne vijesti i onda vidim ovaj vikend ovu vijest u prilogu, a neki ovdje govore kako su vozarine niske.

    Hvala unaprijed na objasnjenju po kakvim vozarinama Tpng plovi jer sam dionicar pa me zanima.

    Ali si expert za drukanje na istoj dionici iako ne znas kakve su im vozarine 8)

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • looserst
    • August 23, 2021 at 11:24 AM
    Quote from diokidina
    Quote from looserst

    Izvor?

    Sam centar

    Iz štaba. Svaka čast! 8)

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • looserst
    • August 23, 2021 at 11:12 AM
    Quote from diokidina

    Javilo ih se 10-15.

    Izvor?

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 22, 2021 at 4:48 PM

    Evo i video o congestionu u i ispred luka:

    Port congestion in China is 'getting worse by the day': Breakwave Advisors Founder

    Ako bi se na bulku dogodilo nesto slicno kao i na kontejnerima...a necu ni pomisliti...mokri snovi :love:

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 20, 2021 at 3:01 PM
    Commodity Prices Drop on Concerns over Federal Reserve Stimulus Tapering — Breakwave Advisors
    The lower iron ore prices could see larger volumes being shipped
    www.breakwaveadvisors.com

    Ako se ne varam mitkko je nekidan pisao na tragu ovoga:

    Hence, suggesting that the level of the commodity prices are not a good leading indicator for freight rates. Rather than being a function of the commodity prices, freight rates are generally a reflection of the volumes shipped and available tonnage. There have been suggestions that the falling iron ore prices are bad news for the freight market and it could be true if the drop is related to a genuine slump in demand. However, there is at this stage little to suggest that iron ore is facing an imminent drop in demand and improving supply situation and less speculative pressure could keep prices low. The lower iron ore prices could see larger volumes being shipped, while bad for the miners it is good news for the shipowners.

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 20, 2021 at 12:54 PM
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from BudFox

    A vani brodari padaju, tužno za gledati ;( ;( .

    Izvješća vrhunska, isplaćuju divke, BDI iznad 4000,

    a oni padaju, pa to je nevjerovatno, bar meni :sleeping:

    Gogl danas raste, za razliku od Googla.

    Je kod vikinga, sta ce bit kad preko bare otvore :/

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 20, 2021 at 11:49 AM
    Record number of dry bulk ships hit by port congestion - Splash247
    With capes closing in on the $50,000 per day mark, something not seen since June 2010, an important driver in today’s hot dry bulk market is not demand, but…
    splash247.com

    16% congested 8)

    Na kontejnerima smo sa congestionima dosli na ath. Ajmo bulkovi :thumbup:

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • August 20, 2021 at 11:02 AM
    Quote from st-brajo
    Quote from zlocesti

    Mi shortamo do prvog suporta.

    Par minuta 🙂

    ja ozbiljno razmišljam da shortam Russell 2000.

    čekam samo da opet zazeleni, da mogu shortove kupit šta jeftinije.

    njega ionako više nitko ne doživljava (otkad su ugurali u Russell 1000 ono šta im je napeto), a ako i bude nekih buy the dipova, oni će branit Dow, Nasdaq i S&P 500.

    budem pričekao nedjelju da mi izađe video koji prati volumene da vidim jesmo li ovaj tjedan probili ovaj veliki volumen koji bi sad mogao postati otpor :S

    Display More

    Brajo shortaj rasel 2 konja! Koliko ja vidin kupuje se samo milenijska sranja, keti vud arkovi, tesle, jabuka i slicno. Ovo sta mlati pare niko ne j..e pisljiva boba :rolleyes:

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • August 20, 2021 at 10:44 AM
    Quote from D_artagnan
    Quote from tizian1

    33 miliona po kvartalu je prošlost.

    Sa svakim slijedećim kvartalom znamo da će dobit biti samo veća kako će se ugovori mijenjati. Radi se o eksponencijalnom rastu dobiti tako da je realno očekivati da će ista u određenom vremenskom razmaku doći na razinu od 100 mil. kn dobiti po kvartalu.

    I to bez daljnjeg rasta vozarina.

    To sam ja napisao minimum, a ekipa prodaje po 400 ??? :D :D :D

    Imate brodare (ne na zse) koji se trze na 0.3 nav ili 1.5 p/e. Jos je atpl i dobra ;)

  • DRY BULK

    • looserst
    • August 19, 2021 at 9:34 PM
    Quote from hugh
    Quote from looserst

    Vanka crveno. Od 1-3% na otvaranju. S obzirom na fed mumbo jumbo nije ni strasno. Pratimo dalje...

    Glavni indexi vanka okrenili su iz minusa u plus tako da su iz mumba otišli u jumbo.....ali zato brodari od otvaranja samo povečavaju minuse......stvarno mi nisu jasni......oni valjda plešu na coco jumbo varijantu........možda i oni promjene pjesmu do kraja dana......bar, ono, neki odbijanac da budu u ritmu..... :S :)

    Evo stize kolega trazeni odbijanac pa necemo zavrsiti -7% nego samo -5% danas :rolleyes:

    Je..ni market, meni vise nista nije jasno, jel brodovi voze rudu i ugljen ili dollare pa svaki put kad ovi iz feda odu na pice mi moramo roniti?!

    Over and out :sleeping:

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™