Da..pogotovo ako izbace kao staro izvjesce gubitak 50 milja. Bude li negativno izvjesce bit ce i po 80 kn.
I kakav komentar dati na ovakve nesuvisle pretpostavke?
Da..pogotovo ako izbace kao staro izvjesce gubitak 50 milja. Bude li negativno izvjesce bit ce i po 80 kn.
I kakav komentar dati na ovakve nesuvisle pretpostavke?
Budi li se to, naš Igi?
Da rezimiramo: Kad miševi kolo vode slijedi uskoro odbijanac
Pokušaj podizanja cijene pomoću dvostruke brane.
A postoji još jedna mogućnost da je ovaj novi iznos od 1931kom po 25,80 samo klasična brana. Pa ko voli nek izvoli.
Toplo preporučam postavljanje naloga ispod 25kn.
Prateći sporadično trgovanje na ovoj dionici došao sam do zaključka da ovaj nalog na kupnji od 1250km po 25,60kn je znalački i jako dobro postavljen i bit će skinut u dogledno vrijeme. Ovaj broker koji trguje za Poljake čeka da se kupnja akomulira i onda sve skida od 29 do 26kn.
Ovaj raspon u cijeni logički je odabran a evo i zašto: https://investiramo.com/dionica/LKRI
Moja topla preporuka: spuštajte kupnju ispod 25kn pa će se neki nužni procesi ubrzati na ovoj dionici jer ovako ako se nastavi može se razvući u nedogled.
Ovo mi je vrlo zanimljiva dionica za dugooročno ulaganje, gotovo bez rizika. Zanimljivo mi je pratiti ove Poljake kako zastrašuju i ruše cijenu, nekako si mislim čekati do 25 kn pa potrošiti još i ovo malo keša što mi je ostalo. S obzirom na enormna država ulaganja u željezničku infrastrukturu, te država ulaganja u infrastrukturu na području riječkog bazena, ova dionica je jednostavno preodređena za veliki rast tokom ovog desetljeća.
I ja slično razmišljam bez obzira na Poljake (čitaj Slovence). Ova dionica je za strpljive. Strpljenje će se sigurno nagraditi po meni unutar 24mj.
Nevidim razlog ovog pada cijene. Ovo je čak odlična vijest. Vjerojatno je ovo mamac za preplašene.
Jučer 26. travnja trebale su se otvorati ponude za dobitak koncesije nad ZG obalom. Dali netko nešto više zna o tome?
Osjeća se pojačana nervoza na oba foruma , vlakić samo što nije krenuo ali bez novih putnika. Nema više ovčica koje bi se dale jeftino ošišati.
Kriva adresa. Sve odgovore na nedoumice možeš dobiti od g. Petrosijana...
Kakva su Vaša očekivanja u građevinarstvu u 2021. te glede otpornosti tvrtke kojoj ste na čelu?
Na domaćem tržištu nadamo se kako će naglasak biti na obnovi nakon potresa i nastavku ulaganja u najavljene infrastrukturne projekte Hrvatskih cesta, HAC-a, HŽI-a i Hrvatskih Voda.
U tom smislu mislim da bi ova godina mogla biti pozitivna za građevinarstvo u cjelini ako se ovi planovi budu realizirali. Kada je u pitanju IGH, kao što sam spomenuo, imamo zdrav core-business, i uz implementaciju našeg strateškog pravca, mišljenja sam kako tvrtka ima svijetlu budućnost.
Koje su ključne odrednice u novoj poslovnoj strategiji za razdoblje 2020. – 2030.?
S jedne strane, želimo zadržati poziciju najveće i vodeće inženjerske tvrtke u regiji koja sa svojim osnovnim uslugama poput projektiranja, nadzora, laboratorijskih usluga, upravljanja projektima i savjetovanjem daje podršku našim tradicionalnim sektorima poput cesta i autocesta, mostova, luka, zračnih luka, hidrotehnike.
Veliku priliku vidimo i u daljnjem širenju na nova tržišta zapadne Europe, poput Austrije, Njemačke i Švedske, ali i na tržištima Bliskog istoka, gdje planiramo uskoro otvoriti podružnicu u jednoj od zemalja, koja pokazuju velik potencijal za infrastrukturne projekte. Također, nastavljamo s aktivnostima na tržištima Rusije, Rumunjske i Gruzije.
Iz ovog se jasno vidi da ova jadna firma samo što nije otišla u stečaj.
No comment
DA PONOVIMO GRADIVO
Brojka od 1,7 milijardi kuna podmirenih obveza jasno dočarava našu predanost da u skorije vrijeme podmirimo sve naše preostale obaveze, i tako rasterećeni se posvetimo onome po čemu smo na tržištu i poznati.
U SKORIJE VRIJEME ČITAJ ( DO KRAJA KALENDARSKE GODINE) VJEROVALI ILI NE ALI TAKAV JE PLAN...
Ova dionica je jedna od najperspektivnijih i najpotentnijih na ZSU. To znaju i oni koji pokušavaju bacati crnilo po njoj.
Da napravimo kratki rezime: Glavnica duga prebijena sa nekretninom koja im nije bila potrebna. To je po meni odličan potez. Zaposlili 100 novih djelatnika zbog širenja posla od kojih su tridesetorica bivši djelatnici. Da ovih 30 inžinjera nije vidijelo perspektivu u staroj firmi nebi se zasigurno vratili. Povećane plaće terenskim djelatnicima (sada znam taj podatak) 10 -15% A što je još najvažnij, posla preko glave. Pametnom dosta.
dioničar
Znam ja što vas muči: Kako se ukrcati??
Savjet: Morat ćete sačekati neke nove razine, jer za ovaku dionicu isplati se čekati
Kolega, samo se Vi držite booka i čekaj da dionica padne na razine koje Vama odgovaraju. Da vam ovo dionica nije interesantna nebiste tu pokušavali prosipati crnilo.
Ova dionica je jedna od najperspetivnijih na ZSU.
Da napravimo kratki rezime: Glavnica duga prebijena sa nekretninom koja im nije bila potrebna. To je po meni odličan potez. Zaposlili su 100 novih djelatnika zbog širenja posla od kojih su tridesetorica bivši djelatnici. Da ovih 30 inžinjera nije vidijelo perspektivu u staroj firmi nebi se zasigurno vratili. Povećane su plaće (sada znam taj podatak) 10 -15% A što je još najvažnij, posla preko glave. Pametnom dosta.
Na temelju referenci od posla iz Gruzije smješe im se dva velika posla i to Rusija i Bugarska koja su pred realizacijom ili su već ugovoreni. Kolega nije vam još kasno uskočiti u vlakić, ovo je tek početak.
Ovo je tek početak nove priče, najljepša tek slijedi. Pa pogledajte samo indikatore sve će vam biti jasno..
Pilapila
Za reference koje je IGH dobio za odrađene poslove u Gruziji otvara im se najvjerojatnije još jedan veliki posao u Bugarskoj. O tome više uskoro.