1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. Brunos

Posts by Brunos

  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 27
  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Brunos
    • November 3, 2021 at 9:08 AM
    Quote from hugh

    bio je ovdje jedan kolega koji je neki dan na cijeni preko 70 kn savjetovao drugima da kupuju ni više ni manje nego po asku.......pa bi ja dobronamjerno savjetovao druge kolege da ne slušaju takve (nemojte ni mene nego prvo razmislite, makar vam ja sigurno takvo nešto u tom trenutku ne bi savjetovao).........ja ga neču imenovati da ne zaradim isključenje a moderatora molim da pusti ovaj post bar na jedan dan jel mislim da ima onih kojima su ovakvi osnovni savjeti potrebni......i da, nemojte nikada zaboraviti na tajmnig pri kupovini ili prodaji dionice.......

    unaprijed zahvaljujem moderatoru......

    Uvazeni kolega, mislim da nas je jucerasnji nagli propad sve iznenadio. Ako nije i ako ste vi svi znalci da predvidate kada ce nastupiti rast i pad ne znam zasto uopce gubite vrijeme pisuci na forumu.

    Vas komentar me podsjetio na komentar roditelja kad dijete padne s bicikle i onda mu roditelj kaze jesam ti rekao da ces pasti? Dakle uvijek je lako biti general nakon bitke.

    Spomimjete da ste davali savjet nemojte kupovati preko 70. Pa evo ja nisam kupovao preko 65 pa sam svejedno zavrsio u lijepom gubitku (ne radi nicijeg savjeta nego svoje odluke) Ako mislite da ste ranije od ostalih znali sto ce se dogoditi zasto niste govorili prodajte na 60 svi. Ima ovdje na forumu puno kolega koji daju pametne savjete i argumentiraju svoje procjene. Mislim da nije u redu onda sa naknadnom pamecu prokazivati nekog tko ne pogodi dogadaj ili cijenu pa ispadne da je navlacio namjerno ostale. A osobito ne odmah iduci dan. Ako se u periodu od narednih 4-6 mjeseci cijene brodara ne vrate na razine kakve su bile sada (nakon jos 2 financijska kvartala) i ako u 2023. ne nastupi ponovni rast svjetskih vozarina smatrati cu da je ovo bila losa investicija. U meduvremenu ne pada mi na pamet kriviti druge za tajming svog ulaska ili izlaska jer je to ovisilo samo o meni i mojoj procjeni i hrabrosti. A da se moglo kroz godinu brutalno zaraditi i ovdje i na ATPL moglo se!

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • November 2, 2021 at 11:53 AM

    Kolega zlocesti, ne bih se sasvim slozio sa vasim komentarom. Kao prvo ovdje se ne radi o kapitalizaciji dobitka sa par stotina komada nego o panicnoj rasprodaji. Zadnja 3 dana rasprodano je preko 12000 komada dionica i to nije zanemariva kolicina ni financijski ni brojcano.

    Drugo ne znam sto to znaci tko nije kupio ni nece? Pa o tome smo barem raspravljali da kupaca uvijek ima i biti ce. Cijena je bila malo nabrijana prije izvjestaja ali bi se sigurno odrzala preko 500kn da nije u isto vrijeme doslo do naglog propada BDI-ja i losijih buducih prognoza. S tim se poklopila i losija utilizacija flote od ocekivanja. Dakle splet vise okolnosti koji vrlo lako u narednom periodu okrene u suprotnom smjeru s tom razlikom da ATPL na kontu ima 50ak milijuna kuna vise. Tako da za sada ne mislim da je vrijeme za prodaju nego kupnju!

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • November 2, 2021 at 11:01 AM
    Quote from hugh

    netko je pisao da ima nekog "brodara" za pitat......loosert neki dan?......i na koliko brodova, zna li tko točno?

    inače, prati li tko futurese?......ruše se ko kula od karata i jučer i danas......vozarine su za sad izvrsne s obzirom na njih.....a sad dokle će, vidjet ćemo........

    A nek se ruse. To je samo dokaz koliko su pouzdani futersi bili. Podsjecaju me na prognozu od Vakule.

    Kako bilo ja sam dokupio u dipu danas. Obicno nakon ovakvo naglog pada uslijed odbijanac pa cemo vidjeti.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Brunos
    • October 29, 2021 at 2:20 PM
    Quote from Takamina

    Ipak pokraćeno za 6 komada obzirom da mi je dionice prešla 30% portfelja. Čestitke kupcima.

    S obzirom na danasnje cijene i perspektivu opisanu u ostalim postovima djeluje kao nemudar potez kolega. Makar se radilo samo o 6komada. Ja sam nedavno dokupio dok se jos moglo ispod 2000 iako ih vec imam od ranije podosta (100+)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • October 29, 2021 at 11:26 AM

    To je to sto i mene muci. Mislim da je manja utilizacija umjetno smanjila profit. Ako su razlozi bili jednokratne prirode i limitirani na samo 3.kvartal, onda ce 4. kvartal nadmasiti ocekivanja pozitivno ako cemo opet biti na 96%!

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Brunos
    • October 29, 2021 at 11:17 AM

    Malo sam pokusao simulirati divku. Na kraju godine vidljivo je da mozemo ocekivati 20-30% bolji rezultat po pitanju prihoda i profita. Prosle godine imali smo jednokratnih 17mil kuna dodatnog prihoda na ime ukidanja rezervacija. Unatoc tome ocekujem na kraju 2021 profit prije oporezivanja oko 105milja. Ovisno o tome kakvu ce raspodjelu dobiti napraviti (rezerve, zadrzana dobit, divka) minimalna divka po dionici trebala bi biti oko 60kn. Ak se odluce veci dio dobiti staviti u dovku ili barem uzeti dio zadrzane dobiti od lani (nemalih 18 milijuna je tamo) divka bi mogla biti i do 100kn. To predstavlja dodatni rast postotka dividendnog prinosa u odnosu na proslu godinu i mogao bi iznositi 3-5% u odnosu na sadasnju cijenu.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Brunos
    • October 29, 2021 at 10:22 AM

    Evo i fini rast jutros napustamo luku 2000 polako ali sigurno!

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • October 28, 2021 at 11:32 PM

    Lijepo rezimirate. I meni je na pamet pao odredeni kvar. Ali muci me da se postotak od 90% odnosi na cijelu flotu. Mala je vjerojatnost da je bilo vise kvarova na razlicitim brodovima koji bi doveli do toga.

    Guzve u luci nisu novost jer traju cijelu godinu zasto bi sada u 3.kvartalu tako jako iskocile i smanjile postotak?

    Ali ako pretpostavimo da moze biti i kvar i guzve mozda je treci razlog ovo:

    Dva pomorca poginula, a dva ozlijeđena na brodu "AP Dubrava" Atlantske plovidbe
    ezadar.net.hr

    Meni bi imalo smisla da nakon takvog dogadaja na brodu nastupa istraga i za to vrijeme brod gubi utilizaciju. Sto mislite o tome?

    Na zalost i u ovom 4.kvartalu se desio smrtni slucaj i nestanak. Mozemo li i tu ocekivati barem na 1 brodu gubitak dana?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • October 28, 2021 at 9:49 PM
    Quote from mitkko
    Quote from Marielena

    Mislila sam na to da uposlenost flote nece nikada biti 100%, jer brodovi moraju ici na remont. Dok su na remontu ne rade.

    Upravo to ti i ja govorim - 90% je uposlenost za preostale dane, nakon sto se iskljuce dani dokovanja.

    Evo nadam se da sada svi dobro razumiju pitanje i zasto mi nije jasan taj pad od cca 5%? Ima li netko odgovor?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • October 28, 2021 at 7:28 PM

    Ja imam 2 pitanja:

    1.Zasto imamo smanjenje ebitda marze postotno u odnosu na prethodni kvartal?

    2.Zasto je pao postotak uposlenosti flote na cca 90% ako smo u uvijetima ogromne potraznje za brodovima? Koliko se sjecam iz prethodnih izvjestaja uobicajeno se kretao oko 95%. Uzrokuje li ovo smanjenje uposlenosti i smanjeni ebitda u prvom pitanju?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • October 28, 2021 at 4:22 PM
    Quote from Manu

    Dobit 47m.

    8 brodova na kratkoročnom najmu, 4 dugoročno

    Neloše.

    Odakle vam informacija? Ja ne vidim da je izvjestaj objavljen??

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Brunos
    • October 28, 2021 at 4:06 PM

    Nema veze ako je i nelikvidna barem nema puno igranja sa cijenom jer uglavnom ide gore ili stagnira. Razdoblje elektrifikacije je tek pred nama tako da ja ocekujem sve bolje izvjestaje i sve vece dividende u narednih par godina! Trziste je osigurano sto se vidi i po kolicini novih ugovora. Ovdje se desava upravo suprotno nego kod npr.ADPL gdje dolazi do otkazivanja ili smanjenja narudzbi i ne zna se sto donosi buducnost.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Brunos
    • October 28, 2021 at 3:42 PM

    Predobar izvjestaj. Najvise me iznenadilo povecanje marze za skoro 3% unatoc rastu troskova sirovina. Mislim da ove godine necemo vise gledati dugo cijene ispod 2000kn.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Brunos
    • October 28, 2021 at 10:51 AM

    Sudeci po poredanim nalozima ovdje kao napeta strijela ceka se objava izvjestaja. Ispod 74 nema vise prodaje.. da mi je jasna prodaja po 67 od prije 2 dana tko je to tako sretan uvalio?!

  • PTKM (PETROKEMIJA d.d.)

    • Brunos
    • October 28, 2021 at 9:33 AM

    Stigao izvjestaj. Ocekivano troskovi energenata (duplo veci) uzrokuju gubitak razdoblja od cca 30milja kuna. Kumulativ i dalje u plusu.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Brunos
    • October 27, 2021 at 1:37 PM
    Quote from Sheki
    Quote from Brunos

    Moze se netko ne slagati ali cinjenice govore za sebe.

    Svatko ima pravo na misljenje ali cinjenice odnosno prodajni rezultati EV vozila su naprosto takve kakve jesu. I sada ne govorimo vise o nisnom trzistu nego stavljamo EV vozila u kontekst svih modela.

    Evo primjerice ovaj clanak:

    https://www.google.com/amp/s/qz.com/2…ember-2021/amp/

    A tek smo na pocetku ere. Stope rasta za EV vozila su brutalne.

    Kolega, reagirao sam samo zato da uzmete u obzir da stvari mogu biti potpuno drukčije nego što vi mislite. I stari rimljani su mislili da će u budućnosti kola vući 16 konja, a ne 4. Linearnost razvoja je majka svih pogrešaka. NHF.

    Display More

    Sve ok sve je moguce!

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Brunos
    • October 27, 2021 at 12:19 PM
    Quote from Sheki

    ".....Dvojba da li ce elektropogon prevladati ili ne nije nikakva dvojba nego cinjenica..."

    Ne bi se predsjednik uprave ADPL-a složio s vama. Pretpostavljam da ako pratite autoindustriju da ste pročitali interwiev s njim.

    Moze se netko ne slagati ali cinjenice govore za sebe.

    Svatko ima pravo na misljenje ali cinjenice odnosno prodajni rezultati EV vozila su naprosto takve kakve jesu. I sada ne govorimo vise o nisnom trzistu nego stavljamo EV vozila u kontekst svih modela.

    Evo primjerice ovaj clanak:

    Tesla’s Model 3 is the first electric car to top Europe’s sales charts
    Tesla outsold establishment incumbents like Volkswagen and Fiat to capture 2.6% of the European market in September 2021.
    www.google.com

    A tek smo na pocetku ere. Stope rasta za EV vozila su brutalne.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Brunos
    • October 27, 2021 at 12:06 PM
    Quote from mikromakrto
    Quote from plavi05

    Ogromne promjene nas čekaju u autoindustriji u kratkom vremenu, a žrtve bi mogli biti i kupci AD plastika tipa Renault i slični. AD Plastik bi morao pod hitno tražiti nove partnere tipa Tesla, Rimac, i sl. Prilagoditi se novim kupcima, raditi nove alate, ulagati u nove proizvode i linije, slijedi izazovnom vrijeme, a najuspješniji će biti nagrađeni profitom.

    Rimac godišnje proizvede manje auta nego imam prstiju na rukama. Tesla je u Q3 došao do 230 tisuća komada, nek je to milijun godišnje.

    S druge strane, stare rage poput VWa proizvode 10 milijuna auta godišnje, Toyota skoro 8 milijuna, Ford 2 milijuna samo za US tržište...

    I meni se osobno sviđa ta nova tehnologija, struja kao osnovni pogon, ali to nije nikakva nova priča niti će prevladati. Btw, čak je i pokojni ĐĐ je prije više od 50 godina proizvodio teška motorna vozila pogonjena strujom.

    Da imalo pratite autoindustriju ne biste davali takvu izjavu. Za nekoliko godina od sada volumeni koje navodite ce se znatno promijeniti. Zaboravite na to da ce danasnji divovi i dalje vladati autoindustrijom kao sto su do sada. Dvojba da li ce elektropogon prevladati ili ne nije nikakva dvojba nego cinjenica. Mogao bih jos puno na tu temu ali neda mi se tipkati.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • October 27, 2021 at 11:41 AM
    Quote from Burza2021

    moller

    Izvješće je sutra pa ćemo znati kolika je zarada.

    A znat ćemo da su neki izuveni na brzinu.

    Kako tek sutra? Pa zar nije sjednica jucer bila?

  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    • Brunos
    • October 27, 2021 at 11:38 AM

    Mene i dalje cudi da nema odluke o isplati divke za prethodne 2 godine. Izvjestaj kao takav mi je OK, u skladu sa ocekivanjima i daje dovoljno razloga za ostanak u poziciji tako da ne ocekujem nikakve reakcije na cijenu i dalje cemo biti u ovoj zoni oko 65-68. Samo bi odluka o divki mogla to znacajnije promijeniti.

  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 27
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options