sad kupuju ili hrabri ili budale. To ne mislim u smislu kompanije, jer ona će izdržat ovo, nego na cijenu dionice i moguće vratolomije s njom. nekako ne vjerujem da će itko ulagat u spašavanje kompanije i pritom mislit na nas male dioničare, pa mi je bliže tome da ulažu budale, ali opet, high risk high reward
Posts by mariv002
-
-
čemu ovakva tišina, pa da nitko ne zna šta se događa... Zatišje pred buru ili pred potop?
Nema više ni priče o strateškim partnerima...
-
sad se kupuje, isto ko šta se atpl kupovala na 130-160
-
Hvala kolega looserst.
-
Jedan kolega forumas je vodio racuna o stranim brodarima (gogl, nnm itd.), pa zna li on ili netko drugi kakvi su rezultati tih kompanija. Da malo usporedimo...
-
Ako ostvare 15.500 USD prosjecnu vozarinu u Q2 onda je 30 mil sasvim izgledno. Izgleda realno. U travnju vozarine propucavaju plafon.
Ali da, treba se rijesiti tih TC. I sve na spot. Kraj price.
Book 392 kn.
Revalorizirana je dugotrajna imovina za nekih 3% up.
Ide se prema gore. Cekamo FI za Q2.
Odakle Vam da je bv 392 kn?
-
-
Moja procjena je na 9 miljuna kuna. Možemo neku internu kladionicu hahaha
Bilo bi dobro ćuti procjenu Flighta i drugih....
-
Danas prošlo što sam namjeravao, još malo akumulacije pa je onda TPNG na redu (nakon izvješća za prvi kvartal)
-
ovako ćemo se koprcati između 11-13 do neke nove vijesti. loša vijest idemo na 10, dobra vijest probijamo 15.
-
Znam ja sto si ti mislio. Koliko ja znam vozarine i operativne troskove i slične podatke za svoje brodove ATPL javno ne objavljuje. Ili barem ja nisam nikad vidio takve podatke. Možda na skupnoj razini, ali aposteriori. I ne prema GAAP.
TPNG ima to barem djelomično objavljeno...
-
@mariv...0022
Operativni sto.... ? 😁 Gledaju “u grah prebranac” kojeg vrte u Zepter loncu.
Nema podataka za bilo sto operativno, a bome ni neoperativno. Uprava se igra “ne dam ti ni nogu od kaće, da ga pustiš u gaće”. Jel zmijski skrivaju noge i sve bitne i nebitne podatke. Transparentnost na najvišoj razini.
RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Ovako nešto sam mislio -
Može neko poveznicu di gledate vozarine za pojedine brodove? Znam da se ponavlja, al bi bio zahvalan ako neko može postat koliki je operativni trošak pojedinog broda trenutno...
Hvala unaprid
-
Mislim kako se svi slažemo da dionica, unatoč određenim trenutnim negativnim okolnostima i činjenicama, ipak ima kvalitetnu budućnost za dioničare. Ono što se pojavljuje kao pitanje jest hoće li kratkoročno cijena biti niža (za dokup) i koliki je prostor za rast srednjoročno (2-3 godine). Nije sporno kako je 10% prinosa inače odličan rezultat, ali burza ipak daje mogućnosti za veće zarade + treba iskoristiti trenutak novog super ciklusa na odgovarajućim brodarima.
Zato je kod nas srednjoročnih/dugoročnih pitanje koliko visoko ova dionica može ići...