Display MoreTrenutno je ogromna razlika u vozarinama između capeova i panamaxa, omjer je trenutno oko 2,53. Kada je omjer preko otprilike 1,90 onda postaje isplativije unajmiti 2 panamaxa umjesto jednog capea. Sada se predviđa da će zbog toga ili vozarine ovih manjih brodova (panamax i supramax) u sljedećem periodu snažno porasti ili će capeovi ubrzo snažno zveknuti, a možda bude i neka sredina. U svakom slučaju bi trebalo biti pozitivno za supre i panamaxe.
"We now expect a significant rally in smaller size vessels, although that might end up being short lived. Sentiment has turned positive for dry bulk as the high level of Capesize spot rates versus Panamax spot rates makes it more economical for charterers to split a cargo to two Panamax stems instead of one Capesize. That provides a higher floor for spot Panamax rates (at least near-term) and should also support Supramax rates that have recently been hovering just above operating expense levels."
Sve mi se čini da se ide prema ovom scenariju, kojeg ste kolega mitkko opisali!
Cape-ovi padaju, a Panamaxi rastu, te će biti isplativije unajmiti 2 Panamaxa od
jednog Cape-a, što je opet dobro za rast vozarina manjih brodova.
BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX -5.1% TO USD 28,081 / DAY
tako je, uskoro će naši broditći zarađivati više nego veliki, možda će malo biti problem, jer će trebati malo više mornara, a što se dionice tiče, e tu će izgleda trebati još snažnih galijota da je održe, a ja baš prekjučer kupio, možda sam malo uranio,
ufffff, dok sam pisao opet kupio po najnižoj