Da budemo precizni 46,6M?
Nije 8 brodova na spotu, nego 6.
Jednome ugovor ulazi u zadnjih 9 mjeseci pa se vodi kao kratkoročan, a drugome još nije ugovoren opcijski TC, što ne znači da i neće. To su ta dva dodatna do 8.
Da budemo precizni 46,6M?
Nije 8 brodova na spotu, nego 6.
Jednome ugovor ulazi u zadnjih 9 mjeseci pa se vodi kao kratkoročan, a drugome još nije ugovoren opcijski TC, što ne znači da i neće. To su ta dva dodatna do 8.
BDI 3630 (-178)
BCI 4542 (-286)
BPI 3965 (-118)
BSI 3190 (-154)
BHSI 2010 (-26)
Preduhitrio me Jasko
BDI 3808 (-248)
BCI 4828 (-476)
BPI 4083 (-148)
BSI 3344 (-153)
BHSI 2036 (-20)
BCI 5TC 40040 (-3945)
Neću prognozirati daljnje kretanje cijene dionice, ali svako čišćenje od plašljivih čini čudo za potencijal rasta
BDI 4056 (-201)
BCI 5304 (-478)
BPI 4231 (-97)
BSI 3497 (-50)
BHSI 2056 (-6)
Napokon svi u minusu. Supre i handyi još uvijek dooosta visoko
Mene je više strah ako je rast odrađen na onima koji povlače paralele između kontejneraša i bulkeraša
BDI 4257 (-153)
BCI 5782 (-423)
BPI 4328 (+1)
BSI 3547 (-37)
BHSI 2062 (+5)
BCI 5TC 47950 -3513
Ako nekome nije poznata sezonalnost vozarina, bolje da ni ne ulaže u brodare.
BDI 4410 (-243)
BCI 6205 (-713)
BPI 4327 (+23)
BSI 3584 (-40)
BHSI 2057 (+12)
Kakva je bila situacija? Nisam pratio ako se radi o H12020
No dobro. Slažemo li se da su ffa pretjerali na capeovima?
Evo ih za November još malo pa jeftiniji od Pmax i Smax
Ali zato ATPL i JDPL kao da imaju capeove u floti
BDI 4653 (-98)
BCI 6918 (-357)
BPI 4304 (+68)
BSI 3624 (+6)
BHSI 2045 (+12)
BDI 4751 (+37)
BCI 7275 (+46)
BPI 4236 (+70)
BSI 3618 (+8)
BHSI 2033 (+9)
BDI 4714 (-18)
BCI 7229 (-129)
BPI 4166 (+75)
BSI 3610 (+15)
BHSI 2024 (+1)
Zašto gledate samo promjenu cijene, a ne i koliko su startne pozicije bile realne?
ATPL je book bio preko 300, a ona je vrijedila na burzi 170
Misliš vuku sve gore?
Ako pričamo o indeksima