Ako je 15 % razlike između Smaxa i Pmaxa tu negdje, onda ok
Posts by stipe_Cro
-
-
Futuresima se ne čini, iako su nedorečeni
Ajmo vidjeti...
-
Panamax 5TC je ljepši, ajde njega drugi put objavi
-
Znaš možda zašto se Pmaxi razlikuju od podataka koje nalazim na twitteru?
Tamo je Pmax 5 T/C na 20620 i nije ni u petak išao ispod 20k.
-
Izgleda da nam je svima target 200k.
Ali možda se ponovno vrati udio dividende u dobiti na razine stare Uprave. Onda bih možda malo i podigao ljestvicu.
-
Imamo 3 dobre godine rasta iz Kine! Šteta što kupci ATPL gledaju Outlook za 2050. Slično kao kupci Tesle.
-
Je li to uopće extra coal koji će dolaziti iz Mongolije ili će samo zamijeniti kamione željeznicom?
-
Opet Jasko najbrži prst
Al su handyi spori u padu, svaka im čast
-
Pa kad je cijena od 570 bila opravdana jedino uz vozarine od barem 100k
-
Čekaju da ili stane padati ili dođe do njihove ulazne cijene. Klasika
-
Ne, uopće ne isplaćuje lijepu dividendu zadnjih 5 4-5 godina. Ne vrijedi niš
-
Koja bi bila svrha manipulacije, baš me zanima koja je logika uopće takve ideje na primjeru Pevexa?
-
Fingirana je ona nedavna od 56k
-
BHSI 28688 (-171)
Ponovno handy skuplji od capea
-
I dalje se marljivo skuplja.
Danas 12 komada po 125k na HITA-i.
-
Zna se na što sam mislio.
Nego, kad smo već kod računice, na koliku se dobit računa u Q4?
Ili se možda računa na gubitak?
-
Pustite CEO-a, bježite iz ove dionice.
Zarađuju samo preko 15000 dolara po satu po brodu na spotu.
Već sutra to će biti samo 10000.
Ali hej, svi su očekivali 100000, i onda je bila opravdana cijena od 570kn.
Sada se već predviđaju gubici ATPL u narednim godinama pa je opravdana ova cijena.
Zse - da je nema, trebalo bi je izmisliti.
-
Poanta je da ti pričaš o 10 potencijalnih brodova na spotu najranije 2023.
A neki su pomislili da znaš nešto novo i da od ovih 4 s grafa 2 odlaze na spot uskoro.
-
To nije odgovor.
I zapravo su prave brojke još uvijek 6+6. Sumnjam da Revelin neće ići na dodatni dugoročni kad već postoji opcija. U sljedećih 6 mjeseci (ako se ne varam) 7. brod izlazi iz dugoročnog ugovora. Tek tada će biti 7+5, a tek za godinu dana 8+4, sve pod uvjetom da za sve ostale brodove ostane status quo.
-
Sramežljivi rast BSI-a.
BTW Shanghai Cape je na 34359 (+1480)