Znaš možda zašto se Pmaxi razlikuju od podataka koje nalazim na twitteru?
Tamo je Pmax 5 T/C na 20620 i nije ni u petak išao ispod 20k.
Znaš možda zašto se Pmaxi razlikuju od podataka koje nalazim na twitteru?
Tamo je Pmax 5 T/C na 20620 i nije ni u petak išao ispod 20k.
Izgleda da nam je svima target 200k.
Ali možda se ponovno vrati udio dividende u dobiti na razine stare Uprave. Onda bih možda malo i podigao ljestvicu.
Imamo 3 dobre godine rasta iz Kine! Šteta što kupci ATPL gledaju Outlook za 2050. Slično kao kupci Tesle.
Je li to uopće extra coal koji će dolaziti iz Mongolije ili će samo zamijeniti kamione željeznicom?
Opet Jasko najbrži prst
Al su handyi spori u padu, svaka im čast
Pa kad je cijena od 570 bila opravdana jedino uz vozarine od barem 100k
Čekaju da ili stane padati ili dođe do njihove ulazne cijene. Klasika
Ne, uopće ne isplaćuje lijepu dividendu zadnjih 5 4-5 godina. Ne vrijedi niš
Koja bi bila svrha manipulacije, baš me zanima koja je logika uopće takve ideje na primjeru Pevexa?
Fingirana je ona nedavna od 56k
BHSI 28688 (-171)
Ponovno handy skuplji od capea
I dalje se marljivo skuplja.
Danas 12 komada po 125k na HITA-i.
Zna se na što sam mislio.
Nego, kad smo već kod računice, na koliku se dobit računa u Q4?
Ili se možda računa na gubitak?
Pustite CEO-a, bježite iz ove dionice.
Zarađuju samo preko 15000 dolara po satu po brodu na spotu.
Već sutra to će biti samo 10000.
Ali hej, svi su očekivali 100000, i onda je bila opravdana cijena od 570kn.
Sada se već predviđaju gubici ATPL u narednim godinama pa je opravdana ova cijena.
Zse - da je nema, trebalo bi je izmisliti.
Poanta je da ti pričaš o 10 potencijalnih brodova na spotu najranije 2023.
A neki su pomislili da znaš nešto novo i da od ovih 4 s grafa 2 odlaze na spot uskoro.
To nije odgovor.
I zapravo su prave brojke još uvijek 6+6. Sumnjam da Revelin neće ići na dodatni dugoročni kad već postoji opcija. U sljedećih 6 mjeseci (ako se ne varam) 7. brod izlazi iz dugoročnog ugovora. Tek tada će biti 7+5, a tek za godinu dana 8+4, sve pod uvjetom da za sve ostale brodove ostane status quo.
Sramežljivi rast BSI-a.
BTW Shanghai Cape je na 34359 (+1480)
Strong coal demand will likely remain a key driver for global dry freight rates until at least the middle of next year, the lead dry cargo analyst at Braemar ACM Shipbroking said.
“There are so many supply disruptions everywhere, and the key one is China, where production has been [insufficient],” Nick Ristic said on Thursday at a Baltic Exchange commodities forum in Geneva.
As a result of the shortfall in domestic output, Chinese buyers had increasingly been purchasing supply from long-haul destinations, such as Colombia and South Africa, he said.
“This is particularly helping capesize [demand].”
The Baltic Dry Index – a benchmark for the global dry freight market – was assessed last at 2,844 points, more the double the value a year ago, although down from a 13-year high of 5,650 achieved early last month.
The Baltic Capesize Index – which reflects rates for the 110,000-220,000 deadweight tonne segment – was pegged last at 3,872 points, compared with around 1,600 points a year ago.
It hit a multi-year high of 10,485 points in early October.
Ristic also said high gas prices had been a driver for coal demand in Europe in recent months, “which is likely to continue for another six months”.
But he noted wider coal handling was likely to decline over the ensuing years, until at least 2025.
Apropo mitkkovog članka - gdje mi je raketa kad mi treba?
Ali ona koja neće izaći iz Zemljine orbite nego jedna koja će samo dotaknuti termosferu.
Tako ja shvaćam trenutni outlook za 2022
Zapravo je cca $7,1m ($0,96m)
Radi se samo o trećem kvartalu.