Izgleda da su mnogi krivo shvatili ZIM-ov record date pa roni danas.
Prilika za kupnju?
Izgleda da su mnogi krivo shvatili ZIM-ov record date pa roni danas.
Prilika za kupnju?
Pa ja sam ti to napisao gore.
Ključne su zadnje dvije rečenice.
Poanta je da u slučaju ZIM-a ti ako shortaš prije ex-div daya moraš platiti dividendu.
Mislim, možeš shortati, ali onda ti jedino igra računica da pad cijene bude veći od iznosa dividende. I ne smiješ staviti stop loss preblizu jer ćeš možda spušiti zbog rasta dionice prije ex-div daya.
Po meni je zapravo jedini način da već sad shortaš jer računaš na gore navedeno.
Morat ćeš platiti dividendu, ali cijena dioncie će pasti za dividendu i ti si na nuli.
Ako ciljaš na pad veći od iznosa dividende OK je odmah shortati jer je na ex-div day prekasno. Ovisiš o otvaranju na kojem će cijena odmah pasti za iznos dionice i nisam siguran da ćeš uopće uspjeti shortati kako treba.
Mislim da ti ova prva tvrdnja ne stoji kod dionica koje isplaćuju 25 %, tj. za njih nije bitan record day, nego samo ex-div
Cijena pada sigurno, ali ne u ponedjeljak, nego 4.4.
Iskreno, mislim da ćeš zeznut s bilo kojim shortom u ovom slučaju osim možda 4.4. ako se ljudi budu masovno rješavali ZIM-a kad pokupe divku, a vjerujem da budu.
Record day u ovom slučaju nije bitan jer je nevezan s ex-div dayom koji je jedino bitan u ovom slučaju s 25 % dividend yielda.
Kako bi se recimo shortalo na ex-div day?
Na otvaranju će cijena odmah pasti za iznos dividende, ali ti željenu cijenu ne možeš ni postaviti na shortu jer ti nitko neće dati dionicu po toj cijeni.
Laik sam za shortanje, ali nema mi smisla da je moguće na ovaj način zaraditi lovu jer bi to svi radili.
Shortanje prije ex-div daya, kako smo gore vidjeli, nema smisla jer moraš vratiti dividendu.
Jedini prostor za zaradu je ako dionica padne za veći iznos od dividende.
Što će se vjerojatno i dogoditi kod ZIM-a jer vozarine padaju, a očekivanja nisu bajna.
Pogledao sam malo. Isplata ide 3.4., ali ako prodaš 4.4. teretit će ti račun za tu isplatu pa će biti kao da ništa nisi dobio.
A ova fora s kasnijim ex-divom samo pomiče dan kad će dionica pasti za iznos dividende. Zapravo samo produljuje razdoblje za prodaju onome tko želi dividiendu.
Može netko potvrditi?
Pa ista stvar kao i onaj koji nije shorter, zar ne?
Jedan neće dobiti, drugi ne mora platiti?
Zar nije dan za shortanje onda 5.4.?
Btw kako može pravo imati onaj koji drži do 4.4. ako je isplata već 3.4.?
Znanje budućnosti?
5 pitanja u jednom postu - rekord.
Trgovina robljem i trgovina djecom ozbiljne su optužbe.
Nije za se njima razmetati olako...
Meni je zanimljivo što ti radiš na ovom forumu koji se zove dionice.net, a čudiš se ljudima koji se "klade" sa svojim krvavo zarađenim novcima na burzi.
Samo nabrajaš krizu do krize, crnjačiš jer si ti u kešu.
Da sam ja u kešu bio bih zadovoljan jer mislim da kriza dolazi i sretan kako sam dobro odlučio.
Ali isto tako ne bih razmišljao o tome koja će kriza prvo udariti niti crnjačio.
Jedno je upozoriti na rizike koji su pred nama (neki su uvijek pred nama), a drugo je uporno piliti po istome kao da se treba sve uvjeriti da svi sve rasprodaju,e da bi bilo povoljnije sav taj keš negdje ugurati.
BCI 5 T/C routes 180000 16134 267
BPI 5 T/C routes 82500 15270 -239
BSI 10 T/C routes 58328 14619 117
BHSI 7 T/C routes 38200 12646 146
BDI INDEX 1542 +7
Sudeći po fjučersima, ne još. Wait for it.
BDI 1542 (+7)
BCI UP 1,7 %
The Baltic Dry Index (BDI) has surged three-fold over the past month from multi-year
lows amid growing Chinese import demand and limited vessel availability, market participants
said on Thursday.
The index – a bellwether for global dry bulk shipping – was assessed last at 1,603 points, which was
around three times higher than the near three-year lows of 530 points seen in mid-February and the
highest since 22 December.
The Baltic Capesize Index – the main component in the BDI and reflecting the 110,000-220,000-
deadweight tonne segment – was up nearly eight-fold over the past month, from its lowest since June
2020 of 271 points to a year to date high of 2,220 points.
“The rebound in rates reflects stronger Chinese import demand, exacerbated by a stream of positive
Chinese economic data,” said shipbroker SSY in a note to clients.
It pointed in particular to China having lifted import restrictions this year on Australian coal, which had
been in place since 2020.
As such, China imported an estimated 2.7m tonnes of Australian coal in February, compared with 0.5m
tonnes in January and just 1.1m tonnes in 2022, according to dry bulk data provider DBX.
Tighter vessel availability
Furthermore, vessel owners had been reluctant to charter vessels at recent low rates, resulting in a
shortage of vessels, SSY said.
The Baltic Exchange said in a weekly market round-up that vessel availability in the north Atlantic was
“getting tighter”, while iron ore exports to China from Western Australia were continuing at a “steady
pace”.
“After a slow start to the year, activity has really picked up and capes are in demand,” said shipbroker
Fearnleys in a note, pointing in part to “increased activity” for the Brazil-China iron ore route.
Zašto fiksna kvartalna, a ne prema rezultatima?
Baš je zanimljiva ova dionica. Netko kupuje, netko prodaje, a nitko se ne baca ni na jednu stranu.
Čudo od dionice.
Mali još rastu, ajmo minor bulk!!
Malo drukeraja u ovo mračno doba. Bacanje uroka na australski ugljen i slično.
Ajmo brodići, pokažite kejpu kako se to radi
Usprkos ukidanju zabrane uvoza ugljena iz Australije.
Ne znam odakle zaključak da CERP prodaje.
A i da prodaje, nastavlja prodavati sitniš.
BCI -6 bodova danas, unatoč snažnom rastu u Kini
+ATPL jučer pred zatvaranje
ALL IN