1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 3:36 PM
    Quote from jasko

    BDI - 0,8% 1740 https://finansavisen.no/nyheter/shippi…-for-baltic-dry

    Panamax +0,1% 13.223 dollar.

    supramax+0,8 % 12.051 dollar.

    svakim danom odgode onog što je neizbježno(dali je??)

    bliže smo višljoj odskočnoj dasci za glavni dio sezone

    + bliže smo onome što nebi smjelo.

    dodatno na ove dobre vijesti futuresi su prepolovili jutrošnji negativni početak

    iako negativan sentiment je u uzlaznom trendu

    http://www.braemarscreen.com/home

  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 2:06 PM

    "African swine fever"?

    Quote from jasko

    China has been rebuilding its pig herd, which was ravaged by the deadly African swine fever disease, with the pig population now approaching normal levels, according to state media.

    Demand remains very strong, according to a manager with a soybean crusher in northern China.

    “Imports in the New Year are expected to hit a new record high" https://www.hellenicshippingnews.com/chinas-2020-so…emand-recovers/

    je jedan od ispucanih crnih labudova a sada je vrijeme za krajnost u suprotnom smjeru,ništa nepošteno kako ja gledam.

    taj dio rasta kod bulkera je posebno za pozdraviti s obzirom na udaljenost izvora i posljedice koji nosi na utilizaciju.

    "loša" stvar u cijeloj priči će izgledno biti žaljenje što ni te robe nema koliko je potražnja ali kao što je već napisano,dizanje cijena uvijek povlači za sobom podizanje proizvodnje ako ne ove tada sljedeće godine.

    biće odlično da i sljedeće godine što više toga raste.

    veliki finale dry bulka očekujem za 2g. kada će orderbook nikad manji isporučiti najveće dividende strpljivima.

    očekujem da će tada današnje dileme dali po 172 ili čekati na bidu po 170 izgledati apsurdo ako ne i...

    rezime sigurno,kao i uvijek s moje strane neće izostati.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 1:39 PM

    Furthermore, rebound in the economic recovery, notably in China, has helped increase demand for raw materials. China has exhibited rising demand for iron ore amid supply concerns persisting in Brazil.

    “Increased demand for coal from Indonesia going into China has definitely boosted the rates in the Pacific,” Rebecca Galanopoulos Jones, head of research at Alibra Shipping, told Reuters.

    Quote from jasko

    A Dry Bulk Shipping ETF Is Having a Stellar New Year https://www.etftrends.com/dry-bulk-shipp…f-stellar-year/

    neki dan na atpl sam napisao da se je kina opekla i neće niti pomišljati o drugoj opciji osim da što prije preuzima iron ore a i coal jednako jer svaki zastoj je rezultirao dizanjem cijena koje se više ne vraćaju nazad jer je demand dovoljno jak da to ne može omogučiti i još važnije kada će biti u mogućnosti to omogučiti?

    tko će se odreći vlastitog rasta da bi se potražnja smanjila?

    to može samo supply riješiti ,sa kojim posjedicama za bulkere?

    stockpiles iron ore na razinama od 2017 oko 125milt,praktično na rezervama a novog supply nema,nema još.

    kina trenutno plača cijenu lošoj stockpiles stretegiji.

    market im to naplačuje,najavili su i promjenu samo sada je jako loš trenutak za podizanje nivoa zaliha zar ne?

    cijena i bez toga prijeti da se totalno otme kontroli.

    nećemo se žaliti jer se direktno diže vrijednost brodova.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 12:38 PM

    evo update sa sidrište,čini se da se ne radi?

    Files

    ScreenShot051.jpg 42.99 kB – 0 Downloads ScreenShot052.jpg 31.45 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 12:20 PM

    kakvo je stanje na dalekom istoku?

    neg sentiment na capeu ali zato nama bitno važnije pmax i supre kombinirano oko nule.

    futuresi pod pritiskom neizvjesnosti sa incidentom i mogućim posljedicama u The Ponta da Madeira Maritime Terminal in São Luís.

    inače su u zadnje vrijeme futuresi kretali iz negativnog teritorija pa je sljedio preokret.

    po onoj: tako nebi smjelo biti ali...

    Files

    ScreenShot049.jpg 60.92 kB – 0 Downloads image_2021-01-18_122243.png 295.34 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 12:11 PM

    kopirano sa teme atpl Moller@(obaviješten)

    samo razborito i dosljedno pa koliko koštalo da koštalo :)

    ja više ne ulazim dok se ne "vidi kopno"


    to je razumna odluka,da se želi rizik smanjiti što više.

    to je individualna odluka koji ovisi o više osobnih faktora.

    1.kada bi kojim slučajem preveliki dio investitora prepoznao ili se odlučio

    izgledno bi cijena previše narasla i povećala izglede za korekcijom.

    meni je draži polagan i stabilan rast + da i kasnije netko kupuje :)

    2. možda će vam se i pružiti prilika za jeftiniji ulaz

    istina teško ako je suditi po obrascima stranih brodara ali ovo je ZSE pa..

    p.s.

    sve je 100% OK dok smo spremni "muški" snositi posljedice vlastitih izbora,iako po komentarima pojedinaca dojma sam da nije tako,da se žali za propuštenim,i onim što bi se potenc moglo propustiti pa je dry bulk postao vruća tema.

    to nama koji smo u poziciji svakako ide u prilog i zahvalni smo na tome što se skreće pažnja na ovaj sektor.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 11:45 AM

    kopirano sa teme atpl Marielena@ obaviještena

    "Ja sam imala stotinjak dionica. Prosjek 165 kuna. Prodala na 156 dok jos postoji neki bid i nije mi zao. Naravno da sam smatrala da bi cijena do proljeca mogla narasti ali..

    Kada je bilo 130 kuna zbog blokade razmisljala sam i o dokupu ali takvu logiku sam imala na Viru ;)

    Ne zelim se bojati da sutra mozda nece biti blokiran racun dok ja cekam rast BDIa :)"

    hvala kolegice na iskrenom odgovoru

    i osobno sam priznao da nisam očekivao da će sada biti kako nebi smjelo

    očekivao sam to kasnije,kao i velika večina investitora svijeta koja prati ovaj sektor.

    nekad se najizgledniji scenariji ne ostavare usprkos svojoj izglednosti.

    trebao se dry bulk opraviti prije koju godinu pa su zaredali crni labudovi.

    svemu dođe kraj prije lili kasnije,strpljivost je najvažnija vrlina investitora.

    naravno ako su argumenti snažno utemeljeni da što je više moguće garantiraju izglednost naplate.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 10:26 AM
    Quote from migra

    ...zato što neće vlade svijeta gledati i poduzimati ništa već će stimulirati novi zamah ekonomije,pare za tu svrhu neće biti problem odštampati u beskonačnim količinama ako će trebati jer alternativa je svima nepodnošljiva.

    prošle godine je kina to već učinila i "izvukla" dry bulkere,ove godine će ostatak svijeta krenuti u akciju.

    to će izgledno podrazumjevati infrastrukturne radove razmjera kakvi nisu viđeni desetljećima.

    za dry bulkere nema bolje od toga.

    China’s commodity imports saved 2020, this year may be different

    https://www.hellenicshippingnews.com/chinas-commodi…y-be-different/

    naravno da za dry bulk postoje i rizici,jedan od njih je da možda kina neće ove godine povući kao prošle.

    možda a možda će biti kako nebi smjelo?

    zašto nebi bilo iznenađenje?

    jer ako će biti onih "BY 8,4% IN 2021" podrška nebi trebala izostati.

    ne treba zanemariti i koje su posljedice višekvartalnog visokog rasta i općeg sentimenta.

    što znači ako radi većeg standarda dodatan1% kineskih obitelji se odluči na nešto,bilo to kupnja nekretnine,auta,da će kupiti koju kilu mesa više u godinu dana ili bilo što drugo,primjera ima more.

    radi se o igri velikih brojeva a sve je voda na mlin dry bulka.

    tako da mi je bitno izgledniji scenarij da će kina ipak doprinjeti u nekoj mjeri.

    ostatak svijeta mora,treba se pokrenuti i on će sigurno nadmašiti prošlu godinu.

    prihvatljive alternative nema.

    ako nije naše viđenje budućnosti smak svijeta uskoro tada je najgori scenarij samo eventualno

    neki delay,pospone svega neizbježnog.

    meni dovoljno da ću se "natjerati" na strpljivost.

    možda griješim,nebi bilo....

    rezime neće ni ovaj puta izostati

  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 10:00 AM

    pa nastavimo dalje sa argumentima kojih ima u više nego dovoljim količinama:

    samo po sebi nije od nekog bitnog utjecaja ali ima zanimljivih podataka u članku na koje ćemo se referirati ovih dana pa...

    iako svako povećanje veseli jer povećava izglednost scenarija nedostatka brodova a tada i najminimalnije doodatne količine mogu učiniti više nego velike količine u nekim drugim situacijama pa nešto malo postane nešto jako veliko.

    India’s wheat exports to treble this financial year

    https://www.hellenicshippingnews.com/indias-wheat-e…financial-year/

    The US Department of Agriculture (USDA) on Tuesday upped its forecast of Indian wheat exports for 2020-21 (July-June) to 18 lakh tonnes (mt), as against its earlier estimate of one lakh tonnes, the highest ever in the last six years, the Indian Express reported.

    According to the WTO’s World Trade Statistical Review 2020, the country’s share in global agricultural exports increased from 1.1 per cent in 2000 to 2.2 per cent in 2017, valued at $39 billion, but fell to 2.1 per cent in 2019, valued at $37 billion. While the US witnessed a decline in its share of global agricultural exports from 13 per cent in 2000 to 9.3 per cent ($165 billion) in 2019, Brazil’s share increased from 2.8 per cent to 5 per cent ($89 billion), and that of China increased from 3 per cent to 4.6 per cent ($82 billion).

  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 9:48 AM

    da malo prebacimo na aktualno na temi atpl koju ne želimo zatrpavati nepotrebnim i neprimjerenim u nedostatku argumenata kao što to neki čine ?

    svi su pozvani da to ne čine već da ovdje na DRY BULK bez cenzure prebace ono čemu nije mjesto na temi atpl ali ako ne žele to govori više o njima i njihovim argumentima nego bi mi trebali...

    shortsellovi?

    utjecaj na cijenu komentiranjem?

    na ZSE nema shorta ali praktično shortanje može biti primjerice ako bi prodali vlastite dionice po cijeni X i čekali da kupimo te iste dionice po cijeni X-20%,-30%....

    veliki problem nastaje kada cijena iako nebi smjela umjesto da padne ona naraste 20%,30%...

    ne zaboravimo da su to investitori koji se ne žele rješiti dionica jer ne vjeruju u njezinu budućnost,jer ih ne zanima već baš suprotno,jer očekivani pad žele "naplatiti".

    a koje su posljedice kada se dogodi ono što nebi smjelo imamo poučak na stranim brodarima.

    osobno u 10g nikad nisam napisao komentar na dionici koju ne posjedujem,ne držim da bi i drugi tako trebali(morali),jednostavno takav je moj stil komentiranja i investiranja.

    stvarno si ne mogu zamisliti da netko ,nema,ne zanima ga,ima izrazito loše mišljenje o dionici i njezinoj budućnosti i jedan je od ako ne i nabrojniji,najprisutniji komentator???

    dali je moguća takva količina dobročiniteljstva,dušebrižništva,altruizma,mecenizma a da nije povezana sa nekim motivima,ciljevima,zadacima.....???

    ako kojim slučajem je,klanjamo se do poda,ima onaj jedan klanjajući super smajlić pa ako ga netko ima bio bi prigodan.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 18, 2021 at 9:10 AM
    Quote from migra

    ...činjenica da rastu cijene svih coomoditiesa znači da roba nema koliko je potražnja a visoke cijene i zarade koje omogućavaju će stimuirati proizvodnju širom svijeta.praktično su dry bulkeri trenutno kolateralne žrtve nedostatka commoditiesa ali gdje ima dobre zarade i proizvodnja će se pokrenuti,nebi bio u koži onih koji se klade na to da se to neće dogoditi....

    High Commodity Demand, A Tailwind For Dry Bulk Shipping Stocks

    https://www.hellenicshippingnews.com/high-commodity…hipping-stocks/

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 11:48 PM

    što bi rekao jedan kolega,znalac kojeg je iznedilo jer je kako nebi smjelo biti...

    na str 134 "...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."


    slike u prilogu govore više od riječi pa...


    https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…_compressed.pdf

    p.s.

    poželjno obratit pozornost na SH cijene iz reporta ;)

    Files

    ScreenShot045.jpg 54.38 kB – 0 Downloads ScreenShot046.jpg 16.28 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 11:07 PM

    coal is dead,long live coal...

    toliko puta pokopan i opet ispada da se bez njega ne može?...

    vruća je to roba ,mnogi se već opekli,mnogi više puta...

    pa nije sporno da će mu doći kraj i sunce će se ugasiti za 5mlrd g.,prije toga će možda asteroid,vanzemaljci.......

    ali prije toga kraja ćemo se očito morati još koji puta posuti ugljenim pepelom.

    a svako to posipavanje ima i svoju praktičnu cijenu kao ovaj zadnji slučaj zar ne?

    neprospavane noći,nervoza,mokri snovi,tipkovnice u snjegu....?

    velika propuštanja iz kategorije 500 a i od goreg ima gore pa ti....

    nije li mudrije zavrtiti još koji krug na coalu kada se očito nudi?

    pa ga nakon toga ako treba i prijevremeno pokopati.

    tu su još zemlje,dijelovi svijeta koji su daleko iza kine i bez te jeftine,dostupne energije

    ne mogu odraditi svoj razvoj,nije da oni ne vole zeleno ali...

    godinama su nas plašili sa kvotama ali gle čuda kao da ne postoje niti su ikad postojale kada voda(zima)

    dođe do grla?

    i to kina a što će tek ostala fin sirotinja kao indija,afrika....

    Coal was one of the exceptions among the major commodities, with imports rising by over 200 percent as policy makers eased import restriction in the wake of tight supplies 

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…ity-trade-flows

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 10:48 PM

    večina nas je zatečena jer je kako nebi smjelo biti.

    moje dugogodišnje iskustvo govori da u praksi večina samo od drveta ne vidi šumu.

    jer im tako netko servira

    jer ne ulažu dovoljno energije u research

    jer je tako najkomotnije

    samo nema li to tada svoju cijenu?barem oportunu?

    iz ovog linka može se izvući da nije rast potražnje u siječnju za dry bulkom neočekivan.

    na toj se je ifnormaciji praktično moglo pokupiti anualizirani prinos od 500%(23% na 15 dana).

    posebice ako se uzme u obzir već ranije trasirani rast stranih dry bulkera kao alarm.

    reklo bi se lova na cesti,pred nosom ,gazi se po njoj i poslije nam je cijeli svijet kriv za....

    tako to biva kada se ignorira "STRONG MOMENTUM" i višekvartalno ubrzanje rasta kine.

    a koje će biti posljedice "BY 8,4% IN 2021"?

    rezime sljedi kao i uvijek

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…ity-trade-flows

    Economists survey by Reuters are also expecting the fourth quarter growth, which is reported on Monday, to show an accelerating economy growing 6.1 percent compared to a year earlier. This would also be a stronger than the growth in the third quarter and provide a strong momentum into the new year. The Chinese economy is also expected to grow by 8.4 percent in 2021, according to another survey by Reuters.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 10:28 PM

    posebna zahvala kolegi jasko@ i svim ostalim vrijednim sakupljačima vrijedne materije koja je važna za pračenje ovog sektora,

    za onaj dio linkova i informacija koje nisam prije njih ili sam našao a koristim ih u svojim komentarima.

    to sam već napisao na atpl pa ću i ovdje ponoviti da je od značajne pomoći brzo i uz manje utrošene energije doći do traženog.

    biti ćemo zahvalni ako će se u budućnosti i ovdje postati te visokovrijedne informacije pa makar i sa nekom odgodom kako bi iz mogli prokomentirati.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 10:05 PM

    a kada smo kod cijene željeza i demo cijena brodova

    6.g nismo vidjeli ove razine?ne vidi se kraj tome? posebice ako sada radi incidenta već visoka cijena za ore ode još gore?

    Hmm...

    dim,diim,diiiim.....

    https://splash247.com/ship-demo-rate…ime-since-2014/

    Ship demo rates are roaring ahead with the $500 per ldt mark on course to be broached for the first time since November 2014.

    A busy start to the year, led principally by eager Bangladeshi yards, has seen prices jump above $450 per ldt with many owners now actively rethinking recycling plans to take advantage of the strong prices on offer.

    “Now it seems a question of when not if we break through the $500 / ldt in the coming weeks,”

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 9:42 PM
    Quote from 5. Element

    Tako je. I sad kad se na to nakelje svi ostali ima da stan u ZG poskupi za 200 eur/m2 samo po osnovi vece cijene armature.

    Ne bi bilo prvi put, doduse, sjecamo se svi cijena od 2800 eur/m2 na Rudesu i sl.

    nekad a i danas cijene stanova prioritetno diže potražnja,sada će i cijena željeza odraditi svoj dio.

    rast cijene željeza je više nego dobra za nas NEkopnene mornare jer se vrijednost imovine uvećava i kroz vrijednost SH ali i kroz demo cijene.

    još jedna stvar koja nebi smjela ali tko smo mi da nas se pita? :)

    USA je počela sa praktičnim upumpavnjem,čeka se EU da odradi papirologiju i da lova poteče u potocima,rijekama,morima..

    a ni oceani nebi bili senzacija ako se sve zbroji,uračuna....

    hoće li med i mlijeko, za jedne a SŽJ za druge teći barem u potocima na dry bulku?

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 6:42 PM

    još jedna stvar koja je u koliziji a nebi smjela biti?

    trebat će "muški" snosit posljedice :)

    ove godine će izgledno i dalje rasti potražnja za čelikom

    samo se nezna tko će više potegnuti,china ili ostatak svijeta?

    slatke mozgalice za NEkopnene mornare :)

    Files

    orderbook povijesno.jpg 32.96 kB – 0 Downloads china steel prod povijesno.jpg 35.17 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 4:03 PM

    po cleavesu na temelju njihove procjene rasta utilizacije za avg vozarine predviđaju +40% za Pmax i +41% za supre?

    hmmm....

    nije li to do sada puno više?

    nisu li i futuresi puno višlje od tih istih očekivanja?

    znam da nebi smjelo,nisam ni ja očekivao..

    možda je to ipak dodatni dokaz da sam umjereni (konzervativan) pesimista a ne

    kako mi se često u prošlosti imputiralo u startu svake priče da sam nerealan optimista?time will tell :)

    dima ima,ustvari ispravnije bi bilo napisati dimi se ko iz švicarkog sira,na sve strane a bilo bi čudno da nigdje ne

    povuče kisik i da ne plane.

    možda griješim,nebi bilo....

  • DRY BULK

    • migra
    • January 17, 2021 at 3:27 PM

    po pitanju uzilizacije uvijek su moguća i iznenađenja u oba smjera ali jedan je smjer sada ipak bitno izgledniji.

    zašto?

    zato što neće vlade svijeta gledati i poduzimati ništa već će stimulirati novi zamah ekonomije,pare za tu svrhu neće biti problem odštampati u beskonačnim količinama ako će trebati jer alternativa je svima nepodnošljiva.

    prošle godine je kina to već učinila i "izvukla" dry bulkere,ove godine će ostatak svijeta krenuti u akciju.

    to će izgledno podrazumjevati infrastrukturne radove razmjera kakvi nisu viđeni desetljećima.

    za dry bulkere nema bolje od toga.

    sve pri već iznimno visokim cijenama commoditiesa a što će ih izgledno i dalje dizati,biti će više brodova koje će biti isplativije demolirati nego servisirati a kao što samo se uvjerili demo cijene su i u ovoj godini već značajno narasle.

    kina je djelomično preuzela isporuke australskog ugljena koje mjesecima usidrene čekaju istovar ali samo najranije pošiljke kako bi se mornari mogli iskrcati,zamijeniti,bio je veliki pritisak na njih da dopuste.

    znači i dalje stoje kod svog stava i ne misle popustiti,šteta da USA i kanada nemaju više za kineze ali i ovo će unaprijediti

    ton/miles.

    činjenica da rastu cijene svih coomoditiesa znači da roba nema koliko je potražnja a visoke cijene i zarade koje omogućavaju će stimuirati proizvodnju širom svijeta.praktično su dry bulkeri trenutno kolateralne žrtve nedostatka commoditiesa ali gdje ima dobre zarade i proizvodnja će se pokrenuti,nebi bio u koži onih koji se klade na to da se to neće dogoditi.

    lako bi se moglo dogoditi da je procjena ove cleavesove utilizacije za 2021 od 86,4% prekonzervativna.

    a što bi se posljedično tada dogodilo sa njihovim procjenjenim vozarinama?hmm...

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™