1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • January 22, 2021 at 2:56 PM
    Quote from migra

    usporile aktivnosti u sao luis brasil

    od 19-21.01 utovareno 2pnmx +1vloc

    izgledno da loše vrijeme utjeće na operacije

    dobro za znati je da se usprkos tome blago smanjio broj

    brodova na sidrenju.

    ništa od usporavanja,otplovila još 2 vloc-a,dva na utovaru,smanjio se broj na sidru 33.

    utovareno 9 brodova od 18.01. samo 2 capea pa ne čudi pritisak na futuresima

    + ide ciklon na port hedland

  • DRY BULK

    • migra
    • January 22, 2021 at 2:31 PM
    Quote from jasko

    Bidenomics: Will Shipping Benefit?

    Increasing investments in infrastructure and green-energy facilities will fuel the demand for dry bulk materials, such as iron ore, steel and cement.

    ...The new President has also proposed a new economic stimulus programme worth almost two trillion dollars, which is equivalent of nine percent of the pre-COVID19 GDP and among the largest of any other stimulus package in the past. ...

    ...it appears more likely that the much-needed infrastructure investments will occur out of necessity. A strong boost in infrastructure spending would be very good news for the shipping industry, with dry bulk likely to be a contender for the top beneficiary spot. Increasing investments in infrastructure and green-energy facilities will fuel the demand for dry bulk materials, such as iron ore, steel and cement.


    o ovome smo dosta ovih dana,a gdje je još ostatak svijeta,primarno će u infrastrukturu koja je veliki potrošač commoditiesa.

    sve će se preklopiti sa nikad manjim orderbookom u zadnjih 30 g.

    tko to želi propustit po vl izboru neka mu.

    NO THANKS,moja koža je dosta već toga istestirala,sada je vrijeme za moju naplatu uloženog,naučenog :)

    + vidio,svjedočio sam i puno toga istestiranog na tuđoj koži :)


  • DRY BULK

    • migra
    • January 22, 2021 at 2:06 PM

    https://www.tradewindsnews.com/news/atlantska…m_content=daily

    Croatian owner says AVIC and Northern Shipping have refinanced ships over three and five years

    "...to reduce costs..."

    a posljedice reduciranih troškova bi mogle po doturu biti?

    "So, only I say that this year will not be special in any way ...."

    priseless,who can pay you for that??

    :)


  • DRY BULK

    • migra
    • January 22, 2021 at 12:25 PM

    3 capea na utovaru u port hedland aus

    za subotu najavljen dolazak ciklona

    reklo bi se futuresi na mare za to??

    sve bi ja to poslao u školu kod dotura i njegovih sljedbenika :)

    Files

    image_2021-01-22_122230.png 339.55 kB – 0 Downloads image_2021-01-22_122818.png 17.85 kB – 0 Downloads image_2021-01-22_123028.png 259.73 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 22, 2021 at 11:58 AM

    usporile aktivnosti u sao luis brasil

    od 19-21.01 utovareno 2pnmx +1vloc

    izgledno da loše vrijeme utjeće na operacije

    dobro za znati je da se usprkos tome blago smanjio broj

    brodova na sidrenju.

    Files

    image_2021-01-22_115442.png 68.17 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 22, 2021 at 11:13 AM
    Quote from jasko

    From DNV EEXI Conference. For most of the global shipping fleet, the only feasible solution is to reduce speed. I repeat; this is a much bigger event than IMO2020 ever was.
    #drybulk #tankers #EEXI                                                                                                                                                   

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    ovo je trebalo prethoditi IMO2020 jer je odavno poznato,nije mi jasno zašto nije?

    očekujem da će do materijalizacije ove regulative doći,da je to neizbježno jer je već neko vrijeme jasno da se ciljevi neće postići bez dodatnih mjera ograničenja emisije.

    ovo bi značajno unaprijedilo utilizaciju i pojačalo efekte super ciklusa dry bulka.

    iako izgledno da ćemo još tokom ove godine osjetiti posljedice po ship speed kroz rast cijene goriva,koja će

    biti direktna posljedica oporavka ekonomije,najgori scenarij je mala odgoda a to imalo ozbiljnom

    investitoru nebi trebao biti problem ako je primarni uvijet(cilj) ispunjen.

    znači strpljivi će svoju strpljivost dodatno kapitalizirati.

    koje su posljedice nestrpljivosti na atpl po vl novčanik imali smo priliku se i od početka godine uvjeriti.

    periodički ćemo međurezimirati koji su troškovi i oportuni gubitci koje nestrpljivost isporučuje

    onima koji si tako izaberu.

    nejednom,najčešće sam na marketu ulazio "prerano" ali s obzirom na posljedice onih koji su ulazili prekasno

    moje su posljedice bile kamilica prije spavanja,možda čak i velerijana :)

    nestrpljivi su si priuštili po vl izboru adrenalin, mokre snove i ostalo iz te kategorije :)

    ako ne griješim a to je rijetko već svjedočimo tim pojavama :)

    a di je tome kraj?

    posljedice na kvalitetu i očekivanu dužinu života?

    a tko ti to more platiti? :/ :/

  • DRY BULK

    • migra
    • January 22, 2021 at 10:38 AM

    daleki istok bez značajnih promjena na smax,pmax

    u prijevodu jako dobro za ovu sezonalnost pri postojećim razinama vozarina

    svakim danom smo bliže kraju CNY sa preko 10g. neviđenim vozarinama ;)

    biti će značajnih posljedica za prihode,dobit u dry bulku u odnosu na Q1 2020.

    a posljedice tih posljedica? :/ :/ :/


    na FFA vrlo slično na otvaranju

    Files

    image_2021-01-22_103339.png 85.29 kB – 0 Downloads image_2021-01-22_103936.png 524.54 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 22, 2021 at 10:04 AM
    Quote from Hrx84

    Ovaj sektor mi je nevjerojatan. U najboljim vremenima u povijesti u kojima su se svi bogatili, ovdje su vozili brodove po bijednih 10.000$ vozarine dnevno koje im nisu pokrivale ni najosnovnije troškove. Preko 10 godina cijeli sektor gubi dok ostatak svijeta stalo grabi naprijed. Definitivno najgori biznis na planeti. Rizici veliki, konkurencija jeziva, svakih godinu-dvije pojavi se novi optimizam u oporavak vozarina koji ovi zaguše štancanjem novih brodova i tako u krug.

    da,ALI ima ovaj sektor i svoju drugu stranu koja je nudila,nudi i nudit će

    prinose kao koeficjent 180 X na uloženo na samo 3-4 g. =18.000 %

    pa je 2017 ponudio >500% na 1,7g

    pa prije par dana +20% = 500% anualizirano

    ovo su samo neki od primjera koji argumentiraju izneseno.

    nejednom sam napisao u prošlosti ukjučujuči i nekoliko puta u zadnjih nekoliko dana

    nismo ovdje radi ženidbe,udaje,dok nas smrt ne rastavi....

    malo je dionica na kojima bi inače pomišljao o takvoj strategiji kao najmudrijem pristupu

    pa ne razumijem koji je motiv isticanja da je i na atpl isto tako??

    ovaj sektor živi,točnije preživljava od super ciklusa do super ciklusa.

    ne vidim za sebe niti druge problem u tome osim za one koji namjerno propuštaju

    iz nekih altruističkih razloga,koji vole "na sigurno" (o tome bi se dalo na široko i dugačko)

    koji još na svojoj koži nisu iskusili oportune gubitke iz kategorije "jack pot"

    nastavite niz....

    na prošlosti nije nitko podebljao svoj novčanik a na budućnosti se nudi zar ne?

    a kakva nas budućnost očekuje?

    vrlo izgledno da smo u ranoj fazi novog super ciklusa koji se čeka 15g.

    kojih razmjera?

    to bi imalo realnom,mudrom investitoru trebalo biti od sekundarnog interesa

    kada je primarni ispunjen.

    uvjeren sam da će biti SŽJ u nemalim količinama po vl izboru,nije nemoguće u morima i oceanima.

    tko želi sigurne i velike dobitke neka se javi u kladionicu,kockarnicu... ^^

    u banci je primjerice zagarantiran realno negativan prinos. ;)

    na zakopavanju,zazidavanju zašivavanju je isto zagarantirano :)

    jedno je 100% sigurno,da između najvećeg bogatstva stanovništva na svijetu i najvećeg udjela kapitala švicaraca

    uloženog u dionice postoji uzročno posljedična veza.

    samo daj ti to homosapiensu sa brdovitog balkana.... :)

    p.s.

    ovo kolega nije upučeno vama osobno,vaš je komentar uzet samo kao podloga za...

    respect

  • DRY BULK

    • migra
    • January 21, 2021 at 11:32 PM
    Quote from jasko

    The dry bulk market is about to surprise a lot of people in 2021 https://splash247.com/weekly-broker-bulk-volatility-is-back/                                                                                                                      

    moje iskustvo sa marketa 0d 2004 je:

    ako nekome želiš loše poželi mu sudbinu večine.

    po interesu za kupnju dionice jasno je gdje je večina i koju si je sudbinu izabrala.

    osobno ću lako živjeti s time što si je večina izabrala ali samo da neće po zna koji puta biti

    drugi krivi za vl propuštanje,za vl SŽJ.

    a čini mi se da se je već okupio jedan team koji će se s vremenom proširivati.

    team koji je u stanju iz inata radi par kapi prolivenog mlijeka do sada, po vl izboru,

    spreman žrtvovati i kantu ako ne i kravu?

    to su za mene već potencijalni mazohistički porivi? :)

    izgledno sa dodatno štetnim posljedicama na neki investitorski rok

    time will tell

    p.s.

    kužim je tu spiku nebi smjelo ali čini se da ignoriraju dokaze da ih dry bulk nakon 10g. više ne sluša,

    a tika taku nitko nikad nije pobijedio,vrlo nemudro je pokušavati,još pri dokazima na dokaze na dokaze...

  • DRY BULK

    • migra
    • January 21, 2021 at 11:03 PM
    Quote from jasko

    Bulker owners expect a Chinese New Year 'like no other' will keep rates firm https://www.tradewindsnews.com/bulkers/bulker…firm/2-1-947332

    "like no other"?

    pa to i naši profesori pišu?

    samo na svoj način

    "So, only I say that this year will not be special in any way ...."

    savršen benchmark,traži se samo pronicljiva interpretacija :)

    Quote from migra

    ...danas futuresi na capeu već ugrađuju cyclone a na pmax i smax se isto ugrađuje,puno optimizma za ostatak poslovično najgoreg kvartala za dry bulk.

    oprez pesimizmu signalizira najveći rast za FEB kada bi najmanje smjelo radi CNY

    sada smo na milimetar da za FEB budu najjači futuresi.hmm...

    dim,diiim,diiiiim....

    :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 21, 2021 at 10:49 PM
    Quote from jasko

    Weekly Vessel Scrapping Report: 2021 Week 2                                                                                                             

    Weekly Vessel Scrapping Report: 2021 Week 3

    melem za oči i dušu,izgledno u budućnosti i za novčanike onih koji si tako izaberu.

    iako od početka godine tu smo negdje oko 20%+ u 3 tjedna....

    anualizirano >300%,tu smo pa ćemo pratiti,rezimirati....

    ako nije tada bilo dokaza na dokaze,danas ih ima bitno više,ima za svačije oči,dušu...

    neka nam bude kako ćemo si po vl izboru....

  • DRY BULK

    • migra
    • January 21, 2021 at 10:23 PM
    Quote from jasko

    Kineska nova godina započinje 12.02. u znaku bika

    već je bikovito a korida još nije ni počela?

    :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 21, 2021 at 8:40 PM
    Quote from alias

    Jedna je vrlo zanimljiva stvar. Oni su 2020.g imali za refinancirat 200 mil kuna, a ove godine imaju 100 mil. Oni su da to izrefinanciraju prodali i iznajmili nazad 5 ili koliko već najboljih brodova, a čija je vrijednost u bilanci sigurno nekih 800 mil kuna. Znaci li to da su brodovi u bilanci precijenjeni?

    joj,joj...............pa opet joj....

    Orderbook is record low, demand growth will acceleratehttps://static1.squarespace.com/static/5a4d1d2…2021+Report.pdf

    ... the secondhand ship becomes the focus of attention, and an early example of such a potential scarcity

    of asset was last week’s Capesize sale that we estimate was concluded at a ~50% premium to last done...

    koliko ovdje profesora i dotura prošlosti,ajmo po N-ti put ispočetka,ni slučajno o budućnosti.

    a koga bi interesirala pri ?

    "...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...." ?

    pricelles

    vrijednost brodova iz prošlosti već danas nema nikakve veze sa sadašnjošću + ide to još značajno up barem do 2022.

    p.s.

    rekao sam da ću se max suzdržavati od komentiranja ovdje,tako ću i nastaviti,nije me teško naći za raspravu.

    iako nije po mojoj želji neki su mi komentari jučer prebačeni ovdje pa očekujem da mi se ne broje

    :)

    vidim da su se neki ovdje već pozdravili,oprostili toliko puta od teme zadnjih dana da ovo pomalo sliči na "beskrajan dan"

    ^^

  • DRY BULK

    • migra
    • January 21, 2021 at 8:04 PM

    ha-ha-ha.. taman sam radio na tome da zaljepim tu tablicu kad... :)

    Quote from jasko

    Vietnamese coal imports hit record high in 2020 https://www.argusmedia.com/en/news/217869…rd-high-in-2020
    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    coal je tema od posebnog interesa za dioničare ATPL jer kao što znamo njihovi brodovi dominantno prevoze coal.

    60% prevezenog tereta bio je coal u 2019.

    pa ova tablica ima posebnu težinu i traži dodatan komentar jer kako stoji između 2020 i 2025 sljedi povečanje za 200milt

    a to će se poklopiti sa nikad manjim supllyem u povijesti potpomognutim značajnim scrapom.

    joj,joj,joj.....

    nije li ovo odgovor na pitanje od milion dolara??

    nije li ovo izvlačenje lota nakon povratka iz budućnosti?

    ima onaj jedan vic:

    lik je stalno ponavljao bože daj da dobijem na lotu.

    pa kad je i bogu dosadio on mu reče:

    pa uplati F .c...g listić da te se više riješim.

    :) :S

    šalimo se malo,da me nebi netko sad pozvao da isplatim dobitak :)

    u svakoj šali ima i barem malo istine,rezime sljedi ;)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 21, 2021 at 7:31 PM

    Seaborne Thermal Coal Demand To Rise Over Next Decade https://www.hellenicshippingne…to-rise-over-next-decade/

    kako prikladno da sve stoji spremno za vađenje iz arhive :)

    Quote from migra

    coal is dead,long live coal...

    toliko puta pokopan i opet ispada da se bez njega ne može?...

    vruća je to roba ,mnogi se već opekli,mnogi više puta...

    pa nije sporno da će mu doći kraj i sunce će se ugasiti za 5mlrd g.,prije toga će možda asteroid,vanzemaljci.......

    ali prije toga kraja ćemo se očito morati još koji puta posuti ugljenim pepelom.

    a svako to posipavanje ima i svoju praktičnu cijenu kao ovaj zadnji slučaj zar ne?

    neprospavane noći,nervoza,mokri snovi,tipkovnice u snjegu....?

    velika propuštanja iz kategorije 500 a i od goreg ima gore pa ti....

    nije li mudrije zavrtiti još koji krug na coalu kada se očito nudi?

    pa ga nakon toga ako treba i prijevremeno pokopati.

    tu su još zemlje,dijelovi svijeta koji su daleko iza kine i bez te jeftine,dostupne energije

    ne mogu odraditi svoj razvoj,nije da oni ne vole zeleno ali...

    godinama su nas plašili sa kvotama ali gle čuda kao da ne postoje niti su ikad postojale kada voda(zima)

    dođe do grla?

    i to kina a što će tek ostala fin sirotinja kao indija,afrika....

    Coal was one of the exceptions among the major commodities, with imports rising by over 200 percent as policy makers eased import restriction in the wake of tight supplies 

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…ity-trade-flows

    Display More
  • DRY BULK

    • migra
    • January 21, 2021 at 7:23 PM
    Quote from jasko

    Australia’s iron ore export hub starts clearing port ahead of cyclone https://www.mining.com/web/australias…ead-of-cyclone/

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Iron Ore Inventory at China Main Ports on January 21, 2021

    protiv više sile se ne može,ore stockpiles u kini su nisko to obečava da će se bez kalkuriranja odmah krenuti sa max preuzimanjem čim prođe cyclone.

    danas futuresi na capeu već ugrađuju cyclone a na pmax i smax se isto ugrađuje,puno optimizma za ostatak poslovično najgoreg kvartala za dry bulk.

    oprez pesimizmu signalizira najveći rast za FEB kada bi najmanje smjelo radi CNY

    sada smo na milimetar da za FEB budu najjači futuresi.hmm...

    dim,diiim,diiiiim....

    :)

    Files

    image_2021-01-21_192019.png 252.15 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 21, 2021 at 7:06 PM
    Quote from jasko

    Fire at Vale iron ore terminal could cut shipments by 32m tonnes https://www.mining.com/fire-at-vale-i…tonnes-sources/

    .. reached a record high of $195.30 a tonne on Monday...

    očekivao sam proboj 200$ kako sam neki dan napisao ali ne tako brzo,ovo će čini se katapultirati cijene za ore više od očekivanja,znači i cijene za demolition idu još više up,BWTS i scrap će napokon ove godine značajno ukloniti tonažu sa marketa.

    aleluja,aleleluja

    napisao sam tada i da od VALEa očekujem da je laž "da neće utjecati",nije im prvi put...

    samo usprkos tome očekujem da će za capeove to biti dobro jer štetu će trpiti njihovi valemax-ovi

    čak bi to moglo i biti prilična voda na mlin jer trebaju 2 capea da pokupe teret jednog valemaxa.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 21, 2021 at 6:46 PM
    Quote from jasko

    China's soybean imports in 2021-22 likely to hit new high of 110 mil mt https://www.spglobal.com/platts/en/mark…n=hootsuitepost

    swifter than expected

    all-time high

    sharper-than-expected

    ...

    a ja bi dodao:

    it Shouldn't be like that

    a naš dotur bi dodao:

    "So, only I say that this year will not be special in any way ...."

    priseless,who can pay you for that??

    :)


  • DRY BULK

    • migra
    • January 21, 2021 at 12:37 AM

    https://www.hellenicshippingnews.com/ship-owners-lo…-bulk-carriers/

    min 2g imamo predah od novogradnji koje će stići na market a to je jako puno vremena za svakakve scenarije.

    https://www.hellenicshippingnews.com/1427-capesize-…ys-of-the-year/

    +10%

    https://www.hellenicshippingnews.com/china-australia-dispute-leaves-coal-carriers-stra%

    “Steel mills are working 24/7 producing record quantities,”

    https://www.hellenicshippingnews.com/china-bought-m…stralia-brazil-

    ...Australian shipments rose 7% to 713 million tonnes, while Brazilian supplies were up 3.5% at 235.7 million tonnes, data from China’s General Administration of Customs showed on Wednesday.

    “The two countries’ rise could not fully meet China’s demand,” said Tang Chuanlin, analyst with CITIC Securities, “Mills had to buy from other countries.”

    https://www.hellenicshippingnews.com/iron-ore-may-l…d-growth-eases/

    The main reasons to be cautious over the spot iron ore price are rising supply from top exporters Australia, Brazil and South Africa, and early signs that Chinese steel output is likely to stabilise this year.

    rastu isporuke(proizvodnja) iron ore :thumbup:

    ako se steel stabilizira u 2021. stockpiles iron ore su daleko o toga ;)

    https://www.hellenicshippingnews.com/brazilian-soyb…pplies-sources/

    Brazil is expected to produce an all-time high of 131.7 million mt


  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 11:51 PM

    neki bi rekli ništa posebno ali neka stoji za usporedbu.

    Files

    dry TC siječanj21.jpg 69.54 kB – 0 Downloads
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™