1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 11:29 PM
    Quote from migra

    BULK: BALTIC CAPESIZE-INDEKS -5,1% TIL USD 23.366/DAG

    Quote from Marielena
    Quote from migra

    port hedland australia15 capeova na utovaru 5 otplovilo.

    praktično gotovo da nije bilo obustave operacija,vidi se i po broju brodova

    na sidrenju(83)

    razloga za pad nije bilo na capeovima osim panike radi cilkona od kojeg nije bilo ništa, to je psihologija,koja

    će naravno i u suprotnom smjeru napraviti svoje u budućnosti.

    futuresi na capeu negativni ali nama bitno važniji Pmax i Smax mali plus.

    Display More

    Da, meni se cini da se trend okrece i da ce BDI jedno vrijeme padati.

    Display More

    The Baltic Exchange's main sea freight index fell 2.5% to 1,765 on Monday, its lowest level since January 18th. The capesize index, which tracks iron ore and coal cargos declined 5.2% to 2,817, its lowest in over two weeks. Meanwhile, the panamax index, which measures coal or grain cargos rose 0.4% to 1,665, marking an over five-month peak; and the supramax index gained 10 points to 1,152, its highest level since late-October 2019. .

    dokazi na dokaze na dokaze...

    rekordi na rekorde na rekorde...

    "ništa posebno"

    priceless

    a možda još više priceless je kako se koristi pad na capeu za oplendrat po bidu danas

    iako prodaja po asku nudi bitno bolju ponudu + još se nije znalo šta će biti sa pmax i smax ili je,da će novi rekordi?:)

    ma sve 5 možda i to drži vodu ali uljepšalo mi je ovaj tmuran dan ^^ ;( ^^

    potez dana na zse ako se mene pita,gol sa 25 metara :)

    kako godinama nisam pratio moram priznat da su mi falili takvi potezi ^^

    Files

    ScreenShot127.jpg 11.56 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 11:02 PM

    port hedland australia15 capeova na utovaru 5 otplovilo.

    praktično gotovo da nije bilo obustave operacija,vidi se i po broju brodova

    na sidrenju(83)

    razloga za pad nije bilo na capeovima osim panike radi cilkona od kojeg nije bilo ništa, to je psihologija,koja

    će naravno i u suprotnom smjeru napraviti svoje u budućnosti.

    futuresi na capeu negativni ali nama bitno važniji Pmax i Smax mali plus.

    Files

    image_2021-01-25_230040.png 403.35 kB – 0 Downloads image_2021-01-25_230538.png 546.12 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 9:07 PM
    Quote from Marielena
    Quote from migra

    ovo je melem za oči i dušu a trebao bi i novčanik nekada to osjetiti :/ :)

    kolega ako nije problem bilježim se u svoje i ime drugih da nas još koji put ovako informirate o trenutnom stanju.

    osobno neću štedjeti smajliće :thumbup:

    još ako bi bilo i druge tomu slične visoko vrijedne materije za praćenje ovog sektora nebi ni zahvalnosti izostalo. ;)

    vrijeme je da se i drugi aktivnije priključe jer:

    1. uskoro će moja tipkovnica morati u snjeg ili škrinju za duboko zamrzavanje.:)

    2. počeli su mi se opasno brojati komentari,a neznam kakve su propozicije?

    što sve ulazi u izračun brojanja? i ostala pravila?

    znam da sam daleko ispod prosjeka u zadnje dvije godine ali neki bi mogli inzistirati i na drugim vremenskim okvirima pa.. :)

    Display More

    Mislim da bude tvoj novcanik prvo osjetio FI za 4Q.

    P.S. Migra nemoj prestati pisati. Ujutro u 6 mi je postalo uobicajeno citati tvoje postove uz USA futurese😅

    Mislim, cudno bi bilo da ovakva produkcija stane😅

    Display More

    od 4Q 2021 očekujem velike stvari :)

    a već od 1Q očekujem početak kraja pesimizma.

    od 4Q 2020 ne očekujem da spasi covid godinu ali očekujem dokaz o promjeni trenda.

    kome trend nije frend njegova je sudbina da sljedi ima bitno bolja opcija...

    prošlost je za one koji nemaju hrabrosti pogledati u budućnost ;)

    pratiš najnovije podijeljen trend na orderbooku,nemoj poslije da se nije znalo,da nije smjelo tako biti,da je profeser rekao neće biti ništa posebno... ;) :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 5:18 PM
    Quote from gigic23

    😀 :thumbup: :saint: i tako to

    ovo je melem za oči i dušu a trebao bi i novčanik nekada to osjetiti :/ :)

    kolega ako nije problem bilježim se u svoje i ime drugih da nas još koji put ovako informirate o trenutnom stanju.

    osobno neću štedjeti smajliće :thumbup:

    još ako bi bilo i druge tomu slične visoko vrijedne materije za praćenje ovog sektora nebi ni zahvalnosti izostalo. ;)

    vrijeme je da se i drugi aktivnije priključe jer:

    1. uskoro će moja tipkovnica morati u snjeg ili škrinju za duboko zamrzavanje.:)

    2. počeli su mi se opasno brojati komentari,a neznam kakve su propozicije?

    što sve ulazi u izračun brojanja? i ostala pravila?

    znam da sam daleko ispod prosjeka u zadnje dvije godine ali neki bi mogli inzistirati i na drugim vremenskim okvirima pa.. :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 4:01 PM

    ove godine je za sada značajno podbacio obrazac vezan uz CNY.

    ima naznaka da je na cepeovima ipak počeo sa značajnim zakašnjenjem

    a na nižim klasama za sada nema naznaka ničega osim antigravitacije dugogodišnje neviđene.

    u prilogu dokaz da je onako kako nebi smjelo biti i to već tjednima.

    veći dio puta je prevaljen,istina sada sljedi onaj najtežio dio...

    sudeći po TC koji pojačava dalo bi se izvući da ima šanse...

    hmm...

    Files

    image_2021-01-25_160006.png 47.3 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 3:48 PM

    potvrda da je kratkoročno cijena steela problem,te potvrda da će taj problem nestati leži u razinama steel inventory.

    Files

    image_2021-01-25_154729.png 72.16 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 3:19 PM

    do prestanka silenja neka stoji da je to "ništa posebno"

    a mi ćemo se siliti da ne vidimo silenje

    nama je ipak lakše pa da se solidariziramo.

    držim da se mi razlikujemo prioritetno kada planiramo ukrcaj

    a sve ostalo je(će biti) blizu visokog stupnja usaglašenosti u nekoj budućnosti?

    možda i griješim,nebi bilo....

    ^^

    Files

    image_2021-01-25_150458.png 133.8 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 2:12 PM

    BULK: BALTIC CAPESIZE-INDEKS -5,1% TIL USD 23.366/DAG

  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 1:57 PM
    Quote from alias

    Probaj zamisliti ovo. Dakle, zitarica i svega je uvezeno nikad više. Govorim za manje brodove. Svega toga je znaci uvezeno više nego ikad u povijesti. Kako to da su onda vozarine cijeli 4Q, a dok su se sve te kolicine prevozile, ostale na prosjecnim razinama? Dal to moguce znaci da ima dovoljno brodova da se ta kolicina preveze bez znacajnijeg rasta prijevoza? I dal mislis da ce Kina svake godine uvažati rekorde? Opet ne vidis uzrocno posljedicnu vezu.

    i od tvojih nikad više ima više,kao što si se uvjerio 100% više soje pa 200% više corna.......

    dali vidiš uzročno posljediču vezu?

    s obzirom da za ovu godinu i dalje usprkos nebrojenim dokazima na dokaze očekuješ "ništa posebno"

    očito da ne vidiš ili se siliš da ne vidiš? :)

    svjestan si da ćeš jednog dana morati progledati? :)

    tiku taku nitko nikad nije pobijedio...

    samo te jato crnih labudova može spasiti ;)

    prošle 2 godine je bilo puno "sreće" sa crnim labudovima ali svemu dođe kraj.

    Files

    ScreenShot091.jpg 29.5 kB – 0 Downloads ScreenShot094.jpg 22.72 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 1:49 PM

    oni koji odlučuju plačati iznad spota raspolažu sa velikim izvorom informacija sa terena kako bi donosili odluke.

    nemudro je ići kontra njih,iako svatko griješi ali ovdje se radi o svjetskom tržištu na kojem participira veliki broj sudionika.

    odlično upučenih sudionika,daleko bolje od nas.

    koja je njihova logika?

    anticipirajući buduća kretanja proći povoljnije.

    koja je logika onih koji prihvačaju te uvijete ako nisu(neće biti) najbolji?

    diverzifikacija rizika da se dobije bolji ,stabilniji avg rezultat ali će nakon isteka tog TC biti mudriji ;)

    obje strane pristaju na ono što im se čini kao WIN.

    bulkeri se vračaju u sedlo sad su oni na redu da jaše :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 1:43 PM
    Quote from BudFox

    Dobar si Migra, skoro 200 portova u 10-tak dana ^^ .

    Možeš ti to i bolje, siguran sam :saint: :thumbup: :whistling: .

    Keep calm and govern on :!:

    kada to podijeliš na zadnje 2g dobit ćeš rezultat koji je daleko ispod tvojeg po količini i broju.

    količina nije ključ,nego sadržaj ;)

    i dalje čekam da ti nešto napišeš konkretno za dry bulk.

    da doprineseš jer nije sporno da ti je interes postojan? pojačava?nije valjda radi neutemeljenih argumenata? ^^

    ako tražiš da pojačam,ne obećajem ali pokušat ću ti udovoljiti :/

    p.s

    ako nastaviš posumnjat ću da si zavidan? ^^

    imam ti vezu za besplatno otvaranje teme, pa da i ti raspališ? :D

    nemoj samo napisati da bi ali da nemaš hrabrosti? :D :D

  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 1:19 PM
    Quote from migra

    iz ovog ne vidim uvjerenje onih koji plačaju da je ovo čemu svjedočimo "jednokratan događaj"?

    ovo je iznad spota,a nedavno sam o tome ,a to upravo očekujem,da će spot zaostajati,da će bulkeri izbjegavajući TC ga podići iznad spota.

    možda bulkeri izbjegavaju TC jer nisu još polovili da će ova godine biti "ništa posebno"?

    tek je počela,stignu još,nije im naš forum na listi prioriteta za pratiti ? :)

    Period activity included an 82,000-dwt delivery China for five to eight months at $14,000 and an 82,000-dwt delivery North China agreeing $13,500 for 12 months employment.

    https://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-marke…izes-on-a-roll/

    Display More

    na suprama i handiju vrlo slična situacija,znači strah od rasta spota je općeprisutan?


    increased demand across all basins. Increasingly, charterers are seeking period cover. A 58,000-dwt open China fixing at around $13,000 for six to nine months

    From east coast South America, a 34,000-dwt and a 38,000-dwt both delivery Santos were fixed for a trip to Morocco at $13,500 and $14,250 respectively.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 1:07 PM

    evo ni corn ne čita ovaj forum? :)

    oko + 200%

    Files

    image_2021-01-25_130934.png 171.24 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 12:59 PM

    iz ovog ne vidim uvjerenje onih koji plačaju da je ovo čemu svjedočimo "jednokratan događaj"?

    ovo je iznad spota,a nedavno sam o tome ,a to upravo očekujem,da će spot zaostajati,da će bulkeri izbjegavajući TC ga podići iznad spota.

    možda bulkeri izbjegavaju TC jer nisu još polovili da će ova godine biti "ništa posebno"?

    tek je počela,stignu još,nije im naš forum na listi prioriteta za pratiti ? :)

    Period activity included an 82,000-dwt delivery China for five to eight months at $14,000 and an 82,000-dwt delivery North China agreeing $13,500 for 12 months employment.

    https://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-marke…izes-on-a-roll/

  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 12:46 PM

    još jučer sam uvjeravan da "mi je sve netočno" ali ja i dalje držim da je "ništa posebno" jako daleko od točnog

    rezimirat ćemo nekad...

    https://www.hellenicshippingnews.com/weekly-us-soyb…18-mil-mt-usda/

    US soybean weekly net export sales totaled 1.818 million mt for the 2020-21 marketing year during the week ended Jan. 14, up 100% on the week, according to the US Department of Agriculture data released Jan. 22.

    In addition to the strong sales for the current marketing year, sales for the upcoming 2021-22 crop were shown at 831,000 mt.

    Since the 2020-21 marketing year began on Sept. 1, total commitments — cumulative exports plus outstanding sales — were reported at 57.367 million mt.

    The yearly total was 84% above the year-ago total during the same week.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 12:36 PM

    a ako bi htjeli dodatno podcrtati trend i kakvim tektonskim promjenama svjedočimo

    uzeli bi u obzir još unazad.

    Files

    image_2021-01-25_123412.png 98.15 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 12:09 PM

    orderbook je ono što je dry bulk opet dovelo na svijetla pozornice, u prvom redu samodisciplina,DA dugo je trebalo,nismo ovdje radi prošlosti već radi budućnosti.

    a budućnost izgleda vrlo obećavajuće za min sljedeće 2. u tih min 2g izgledno će biti izrazito pozitivnih stvari za dry bulk a nebi bila senzacija da se

    dogodi ono što se nitko za sada ne usudi ni naznačiti kao mogućnost.

    jednostavno jer takav je ovaj sektor,ili ga voliš ili ga ne voliš.

    s obzirom da je sada nakon dugo godina čekanja jedan scenarij bitno izgledniji,ima nas svakim danom više koji bi voljeli participirati

    ako će biti kako puno toga upučuje da će biti.

    iako ima značajnih naznaka optimizma i za očekivati je da će porast zarada bulkera otvoriti apetiti za novogradnjama za sad je i dalje

    trend smanjivanja istog,što duže izdrži to će katapult dalje dobaciti.

    svjedočimo i iznadprosječnom interesom za SH marketom,što ima blagonaklono djelovanje na bilance bulkera te je vrlo izgledan nastavak tog trenda

    na skali mjerenoj u godinama.

    i po tom pitanju tek očekujem ubrzanje tog trenda jer ovo je tek predigra.

    sve se više odmičemo od cijene brodova mjerenoj u kg/željeza a sve više idemo u smjeru vrednovanja brodova kao cash mashine.

    oni koji će to ignorirati biti će vrlo izgledno po vl izboru neugodno iznenađeni.

    Files

    image_2021-01-25_115405.png 66.74 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 11:49 AM

    za održivost i rast vozarina potrebna je potražnja za sirovinama ali i dostupnost,nije teško za izvući da dostupnost šteka po rastu cijena commoditiesa.

    te će(već jesu u nekim slučajevima) povišene(visoke) cijene podići i podizati proizvodnju,otvarat će se novi ali i napušteni rudnici koji opet ulaze u zonu profitabilnosti ili i bolje od toga.

    taj će proces u početnoj fazi zaostajati za potražnjom i na štetu dry bulka ali glad neće nestati ona će se ako ne prije tada kasnije utažiti.

    čini mi se da zadnjih dana primječujem u sao luis da na vezu nema brodova koliko bi moglo biti?

    ili kinezi apstiniraju ili radi poremečenih operacija rudarenja uvjetovanim vremenskim prilikama sladišta su "prazna"?

    stockpiles u kini su vrlo nisko a kišna sezona ometa operacije pa se nameće koji je izgledniji odgovor?

    pogled na sao luis pokazuje da se ne koriste svi vezovi iako tu postoji i još jedna pozadina a to je da vale daje prednost

    svojim bulkerima na utovaru pa i tu može ležati dio odgovra.

    Files

    image_2021-01-25_114758.png 29.05 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 11:28 AM

    ono što kratkoročno vidim kao potencijalni rizik koji bi utjecao na vozarine su opterečujuće cijena sirovina,prije svega iron ore koje su značajno istopile

    profitability steel millsa,jer tržište sporije prihvaća nove višlje cijene njihovih proizvoda,treba neko vrijeme da ispražnjela skladišta potisnu reakciju usporavanja nabave u očekivanju pada cijena.

    apstinencija od nabave ne može trajati duže vrijeme jer su posljedice bitno štetnije.zima usporava građevinske radove pa je ta apstinencija lakše provediva.

    coal i ore su u nekom dijelu suprostavljeni,zima donosi jednom oduzima drugom i obrnuto.

    popuštanjem zime građevina će potražnjom podići proizvodju steela.

    opet će biti ona samo daj cijena nije bitna.

    kinezi su se u prošlosti znali igrati sa svojim stockpilesima kako bi rušili cijene commoditiesa,čak bi rekao do zadnjih nekoliko godina uspješno.

    sada su tim igrama prosuli više nego su na tome profitirali,skupa škola i ne očekujem da će više bilo bi im štetno za novčanik ALI

    primjer sa austalskim ugljenom pokazuje da su iz inata u stanju pržiti pare,na dobrobit dry bulka u ovom slučaju.

    ako bi kina pokušala apstinencijom rušiti cijene commoditisa to će im se opet kasnije u godini vratiti sa debelim kamatama.

    nije dobro za njih ali svaki pokušaj manipulacije u ovakvom marketu će rezultirati još većim rastom nakon toga.

    nemamo kristalnu kuglu ali vrlo izgledno da su oba scenarija za bulkere dobra,možda i ovaj sa pokušajem manipulacije usprkos odgodi

    u nekoj mjeri još bolji za bulkere,jer će u kraćem roku stvoriti veći pritisak a to može vozarine katapultirati.

    poučak više nego prikladan smo svjedočili 2020.

    Files

    image_2021-01-25_112346.png 197.15 kB – 0 Downloads image_2021-01-25_112630.png 103.05 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 10:46 AM

    daleki istok BDI

    cape pod pritiskom

    pmax + smax kombinirano mali plus

    dali je mudro tražiti više od toga s obzirom na trenutne razine i siječanj :/

    najbolje bi bilo bez ikakvih promjena,uključujući i očekivanja pesimista,da se ne navuče neki maler? :)

    dali je stvarno moguće da neće popustiti pred CNY pritiskom?

    nebi smjelo tako biti,držim da je teško ostvarivo ali

    nebi bilo prvi ni zadnji put da griješim :)

    Files

    image_2021-01-25_103939.png 92.63 kB – 0 Downloads
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™