1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • January 27, 2021 at 10:49 AM
    Quote from Marielena

    Prikljucujem se ja kolega Migra.

    Cekam da Tpng prodam sa dobiti pa Atpl kupim na nize pa i to na ask.

    U cijeloj toj prici je vazno samo zaraditi lovu :)

    Nazalost ne vjerujem u price o velikom rastu Atpl dugorocno.

    nije mudro i dobro za novčanik na bilo kojoj dionici biti uvjeren u dogoročno pa....

    na atpl malo više nego drugdje,nejednom sam napisao nisam ovdje radi ženidbe,udaje,dok nas smrt ne rastavi...

    već da nebi opet imao mokre snove,da naplatim naučeno,da profitiram na onom što će se u godinama pred nama nuditi.

    minimalno sljedeće dvije godine ili više moći će se ovdje na iznadprosječno risk reward ratiou preuzeti rizik.

    dali ovi koji pišu suprotno ne misle tako?zašto tada svaki dan kada se probudim neki od njih su uvijek već tu,u 5 ujutro?zašto u ponoć kada se odjavljujem oni ostaju?radi nezainteresiranosti,radi altruizma,radi mecenizma,radi volonterizma? ili je odgovor mokri snovi?

    možda je odgovor"ništa posebno"??

    joj,joj,joj.....

    :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 27, 2021 at 10:28 AM

    pa kad već nema volje,hrabrosti..... od nekih da mi nastavimo sa konkretnim brojevima

    koji gle čuda potpuno demantiraju spomenute pa možda i oni ne bez razloga...? ^^

    desetogodišnji prosjek vozarina u usporedbi sa 2021.

    "ništa posebno"

    joj,joj,joj... ^^ ;( ^^

    priceless

    Files

    image_2021-01-27_102643.png 11.19 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 27, 2021 at 10:15 AM
    Quote from alias
    Quote from migra

    1.https://kalkulator.com.hr

    2.ne vjerujem da ti bilo koji kalkulator može pomoći jer nisi dosljedan u metodologiji analitike

    već je prilagođavaš željenom rezultatu ili jako željenom.

    3.uzmi si malo vremena čitaj ovu temu i naći ćeš sve one odgovore sa CnB dokazima koji tebe more.

    ima ih zaista u nemalim količinama uključujuči i ovo zadnje što te mori ali dojma sam da ih ima još 10x toliko da tebi...

    ako ćeš mene tjerati da to učinim umjesto tebe natjerat ćeš me i da se pitam...

    4.ti bi mogao uštedjeti charterersima ogromne količine novaca koji radi vl neupučenosti,neznanja plaćaju

    za pmax iznad spota koji će i padati zar ne?

    razmotri da im pošalješ svoj CV,da ti plate samo 1% od uštede koju ćeš im ostvariti biti ćeš među najbogatijim hrvatima.

    možemo ovdje već za koji mjesec rezimirati kako ti virtualno stojiš protiv njihovih odluka.

    5.stvarnost te demantira i to žestoko,opet preskačeš brojeve koje sam ti predočio

    usporedi CNY 2019,2020 i iznesi očekivanja za 2021.

    ako to nećeš učiniti opet ćeš na Q1 imati velike nedoumice i dileme zašto je opet onako kako po tebi

    nebi smjelo biti...

    samo ti ne očekuješ ništa posebno...

    6.još čekam tvoj komentar na temu prosječnih desetogodišnjih(2011-2020) vozarina za pmax i cape

    i usporedbu sa 2021.

    znam,znam to je nebitna sitnica koja neće utjecati na tvoja očekivanja:

    "...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."

    jasne konture kvalitete tih tvojih očekivanju su već tu ali ćemo po investitorski...

    tiku taku nitko nikad nije pobijedio ;)

    uloži više vremena u istraživanje i predoči konkretne podatke a ne paušalne ocijene percepcije stanja kako bi ga ti želio vidjeti,ajmo vrijeme je za konkretne brojeve i od tebe.

    koliki porast tonmilja očekuješ,koliki netto porast flote,orderbook stanje i trend,analizu razine cijena commoditiesa.....

    u suprotnom te po tvojem izboru ne mogu smatrati za objektivnog sugovornika sa naznakama želje za dosljednošću.

    Display More

    Magla u planini, češer, ljudski potencijali, vadičep, j.d.o.o

    Display More

    alias@

    brzi odgovor nema šta :)

    o kvaliteti i argumentima si sam puno više nego bi mi trebali ;)

    znači nisi ni pomislio na mogućnost da pokušaš odgovoriti^^

    e moj profesore,doture,analitičaru,nadam se da nisam neku titulu preskočio..... :)

    što se mene tiče sam si se diskreditirao i osim što ti nemaš hrabrosti se upustiti

    u raspravu potkrijepljenu brojevima ne očekuj u budućnosti od mene

    spremnost na istu.

    ti slobodno nastavi sa svojim wishful thinkingom a rezime istog neće izostati.

    osobno ću i dalje nastaviti sa prezentacijom konkretnih brojeva i dokazima CnB koji potkrijepljuju moja očekivanja,

    te pozivam i druge da se priključe.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 27, 2021 at 9:50 AM
    Quote from alias

    Kako je uvezeno prosjecno, ako je u 1Q uvezeno ispodprosjecno i to iznimno ispod prosjeka, a na kraju je ukupno uvezena rekordna kolicina robe? To meni govori, koristeci logiku, da je u 2.,3. i 4 Q moralo biti uvezeno iznadprosjecno robe. Pa nije tu matematika teska. Vrlo je jednostavno riješenje ove jednadžbe. Na tržištu ima dovoljno brodova i za izvaredne situacije. A gdje se to jos može vidjeti? Razmisli o ovome. Kina jedino čega nije uvezna rekordno je ugljena, nego ga je cak u zadnjim mjesecima godine uvezla gotovo 20% manje. Nastupa strašna zima neviđena zadnjih 50 godina i Kina se naglo mora nanovo opskrbiti tim energentom. Kako to da je cijena prijevoza, čak i u toj izvarednoj situaciji, porasla za nekoliko %, i to svega nekoliko dana? I to meni sugerira da brodova ima dovoljno. Mattko je postavio jucer link kako se racuna cape, pa ga procitajte. U Kini se krenutno Capovi daju po 14.000$, dok svega nekoliko slobodnih brodova u americi diže prosjek indeksa na 20.000$, jer se ti americki iznajmljuju po preko 30.000$, a koji ne čine gotovo nikakvu količinu prometa. Opet je prosjek zajebana stvar. Dakle, u Kini, a koja je najzasluznija za prijevoz, se ne događa ništa posebno. Sve su ovo logicne stvari za koje čovjek treba malo promisliti, a ne čitati i hvaliti analiticare koji odgovaraju mojem mišljenju.

    1.https://kalkulator.com.hr

    2.ne vjerujem da ti bilo koji kalkulator može pomoći jer nisi dosljedan u metodologiji analitike

    već je prilagođavaš željenom rezultatu ili jako željenom.

    3.uzmi si malo vremena čitaj ovu temu i naći ćeš sve one odgovore sa CnB dokazima koji tebe more.

    ima ih zaista u nemalim količinama uključujuči i ovo zadnje što te mori ali dojma sam da ih ima još 10x toliko da tebi...

    ako ćeš mene tjerati da to učinim umjesto tebe natjerat ćeš me i da se pitam...

    4.ti bi mogao uštedjeti charterersima ogromne količine novaca koji radi vl neupučenosti,neznanja plaćaju

    za pmax iznad spota koji će i padati zar ne?

    razmotri da im pošalješ svoj CV,da ti plate samo 1% od uštede koju ćeš im ostvariti biti ćeš među najbogatijim hrvatima.

    možemo ovdje već za koji mjesec rezimirati kako ti virtualno stojiš protiv njihovih odluka.

    5.stvarnost te demantira i to žestoko,opet preskačeš brojeve koje sam ti predočio

    usporedi CNY 2019,2020 i iznesi očekivanja za 2021.

    ako to nećeš učiniti opet ćeš na Q1 imati velike nedoumice i dileme zašto je opet onako kako po tebi

    nebi smjelo biti...

    samo ti ne očekuješ ništa posebno...

    6.još čekam tvoj komentar na temu prosječnih desetogodišnjih(2011-2020) vozarina za pmax i cape

    i usporedbu sa 2021.

    znam,znam to je nebitna sitnica koja neće utjecati na tvoja očekivanja:

    "...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."

    jasne konture kvalitete tih tvojih očekivanju su već tu ali ćemo po investitorski...

    tiku taku nitko nikad nije pobijedio ;)

    uloži više vremena u istraživanje i predoči konkretne podatke a ne paušalne ocijene percepcije stanja kako bi ga ti želio vidjeti,ajmo vrijeme je za konkretne brojeve i od tebe.

    koliki porast tonmilja očekuješ,koliki netto porast flote,orderbook stanje i trend,analizu razine cijena commoditiesa.....

    u suprotnom te po tvojem izboru ne mogu smatrati za objektivnog sugovornika sa naznakama želje za dosljednošću.

    Files

    image_2021-01-27_094955.png 90.44 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 11:46 PM
    Quote from alias
    Quote from migra

    kada već spominješ average možeš li nam pomoći svojim znanjem sa brojevima? koji je povijesni avg omjer od 2011-2020?za Pmax i Cape?

    pa da nam to staviš u današnji konteks ?

    kada te već 2020 tako žulja,da ti izaziva šta ti već izaziva?želiš da se stvori prava slika današnjeg stanja zar ne?

    gdje smo bili,gdje smo danas ?da vidimo koji je trend?

    nemoj samo napisati da ti ni 10 g nije dovoljan timeframe?

    Evo da pokušam odgovoriti u tvom stilu, upravo kako ti meni odgovaras na jednostavno postavljena pitanja; dosljedno i sa smislom.

    Bilo jednom tamo. Štrudla sa sirom. Da da. Moguće, ali nije baš. Go kart u španskom

    Display More

    dojma sam da bježiš od brojeva i kalkulatora,ah da baterije su ti zadnje štekale :)

    ma ne brini meni radi pa ću ja umjesto tebe ;)

    TIP:postoji online kalkulator ;)

    dok tebi ne proradi kalkulator prouči ovo pa podijeli s nama što očekuješ od 2021 po pitanju CNY?

    prilozi CNY kretanje indexa u 2019. i 2020.

    ako ti za ovu prigodu nije 2020 relevantna preskoči je pa ćeš sutra kada će ti 2020. biti za nešto drugo relevanta . :)

    nemoj samo napisati da ti ni 2019 nije relevanta?

    postoji li koja relevantna u tvojim očima?

    koja bi po tebi bila najrelevantnija,ne opčenito nego samo po ovom pitanju,jer tako to gledaju pravi analitičari zar ne? :)

    za svaku analizu je neka druga godina relevantna?

    usprkos toj metodologiji analitike na kraju ćeš se jedino ti čuditi vlastitoj izjavi?

    "...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."

    OK,to bi bar bilo dosljedno :)

    NHF ali stvarno mi uljepšavaš ove tmurne (po vremenskoj prognozi) dane

    sorry ako sam pretjerao

    Files

    ScreenShot143.jpg 48.96 kB – 0 Downloads ScreenShot144.jpg 40.24 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 8:58 PM
    Quote from alias
    Quote from migra

    znači ništa od tvoje dosljednosti?

    i dalje se planiraš od potrebi pozivati da je 2020.reprezentativna ali i nereprezentativna kako ti se čini da ti bolje odgovara?

    svi mi sami o sebi stvaramo sliku u skladu sa vl postupanjem,po vl izboru.

    malo istraži i pokušaj sam donjeti zaključke bez da si unaprijed zadaš rezultat pa ćeš iznenaditi sebe i druge,i nije ti pokvaren kalkulator nego ono što mu zadaješ kao rezultat ;)

    Vidis da sam pogodio da neces nista smisleno odgovoriti. U pravu si za sve. Razmisljam bezveze. Pricekajmo average

    kada već spominješ average možeš li nam pomoći svojim znanjem sa brojevima? koji je povijesni avg omjer od 2011-2020 pmax i cape za average trip rates?

    pa da nam to staviš u današnji konteks ?

    kada te već 2020 tako žulja,da ti izaziva šta ti već izaziva?želiš da se stvori prava slika današnjeg stanja zar ne?

    gdje smo bili,gdje smo danas ?da vidimo koji je trend?

    nemoj samo napisati da ti ni 10 g nije dovoljan timeframe?

  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 7:15 PM
    Quote from mitkko
    Quote from migra

    ovo je bitno interesantnije za nedioničare atpl,dioničarima bi ono što nije priloženo bilo puno interesantnije.

    i ne odražava kretanje unutar indexa već samo jednog njegovog dijela,pretpostavljam da je to i bila intencija,da se samo komentira kretanje capea,intenzitet pada?

    DA,prilično žestoko,ne brine me jer znamo kako on ide gore,važniji je AVG a on tu za sada stoji jako dobro.

    danas primjerice opet bitno različito kretanje unutar indexa, na nižim klasama,opet iako nebi smjelo tako biti

    Panamax -0.33% to $13,607
    Supramax 58k tons +0.53% to $12,743

    kombinirano mali plus što je za ovu sezonalnost vrlo zadovoljavajući rezultat,i dalje uzlazan trend koji traje

    tjednima usprkos očekivanju večine da neće tako biti.

    svi očekujemo,išćekujemo pad i hladjenje ali nema ga i nema?

    nije život uvijek fer,mudro je razmotriti da si čovjek složi WIN i za takve životne situacije :)

    Display More

    Da, cilj je bio pokazati veliki pad futuresa, ali jos vaznije veliki backwardation. U proslosti je ovo obicno znacilo i skori veci pad spota

    Display More

    moguće,posebice što su početne razine vrlo visoke za ovu sezonalnost pa je prostor za pad dodatno povečan,iako sve ono što je dovelo do ovog rasta izgledno će utjecati i u novom uptrendu.

    velika volatilnost vrlo izgledna,a i inače je na capeu izgledna.

    reklo bi se buisness as usual.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 7:01 PM
    Quote from alias
    Quote from migra

    alias@

    trn u oko ti je covid godina jer sad nije reprezentativna ali po potrebi i može biti jako reprezentativna?

    morate se sami sa sobom dogovoriti ili 2020 ili bez 2020?,dosljedan sam i tražim to od sugovornika.

    nisam li ja baš tebi prije samo 32h predložio da zanemarimo u raspravama 2020.?

    preskočio si odgovor,ako prihvatiš i ja ću postupiti kao da se 2020. nije dogodila i vrlo rado argumentirano raspraviti?

    očekujem da ćeš prihvaćenjem potvrditi da možeš biti dosljedan.

    Display More

    Bas si zabavan. Ovo šta ja pišem nema nikakve veze s usporedbom, nego koristenjem logike. Valjda ovo šta pišem nigdje ne možete pronaci, pa ste onda svi u čuđenju. Šta nisam postavio pametno pitanje? Jesi se bar malo zamislio nad njim?

    Ti cijelo vrijeme pišeš kako je ova godina bolja nego prošla. Ja ti kazem da to nije neki problem kad je Kina bila zatvorena. Dakle, Kina nije uvezla gotovo ništa robe u 1Q.2020. i naravno da će ovaj 1Q biti bolji. Onda dolazimo do onoga zašto ja pišem da godina neće biti po ničemu posebna, a to je da su svu tu neuvezenu robu iz 1Q oni nadoknadili i premašili u ostala tri kvartala. Zasto sva ta kolicina nije značajnije pomakla cijenu prijevoza? Shvacas li pitanje? Ja razumijem da ne postoji odgovor koji će se vama sviđati, pa onda pokusavas okrenuti temu nekim glupostima. Sve 5. Rekao sam ono samo da se promisli. Ja tako razmisljam logicno i dolazim do nekakvih zakljucaka koji se nigdje ne mogu pronaci. Mozda potaknem i vas na tako razmisljanje, zar ne? A ti sad trubi o capovima u Hendlandu, jer mi sigurno nece odgovoriti smisleno na pitanje

    Display More

    znači ništa od tvoje dosljednosti?

    i dalje se planiraš od potrebi pozivati da je 2020.reprezentativna ali i nereprezentativna kako ti se čini da ti bolje odgovara?

    svi mi sami o sebi stvaramo sliku u skladu sa vl postupanjem,po vl izboru.

    malo istraži i pokušaj sam donjeti zaključke bez da si unaprijed zadaš rezultat pa ćeš iznenaditi sebe i druge,i nije ti pokvaren kalkulator nego ono što mu zadaješ kao rezultat ;)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 6:49 PM
    Quote from mitkko

    Cape futuresi za veljacu.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    ovo je bitno interesantnije za nedioničare atpl,dioničarima bi ono što nije priloženo bilo puno interesantnije.

    i ne odražava kretanje unutar indexa već samo jednog njegovog dijela,pretpostavljam da je to i bila intencija,da se samo komentira kretanje capea,intenzitet pada?

    DA,prilično žestoko,ne brine me jer znamo kako on ide gore,važniji je AVG a on tu za sada stoji jako dobro.

    danas primjerice opet bitno različito kretanje unutar indexa, na nižim klasama,opet iako nebi smjelo tako biti

    Panamax -0.33% to $13,607
    Supramax 58k tons +0.53% to $12,743

    kombinirano mali plus što je za ovu sezonalnost vrlo zadovoljavajući rezultat,i dalje uzlazan trend koji traje

    tjednima usprkos očekivanju večine da neće tako biti.

    svi očekujemo,išćekujemo pad i hladjenje ali nema ga i nema?

    nije život uvijek fer,mudro je razmotriti da si čovjek složi WIN i za takve životne situacije :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 6:19 PM

    alias@

    trn u oko ti je covid godina jer sada nije reprezentativna ali po potrebi i može biti jako reprezentativna?

    morate se sami sa sobom dogovoriti ili 2020 ili bez 2020?,dosljedan sam i tražim to od sugovornika.

    nisam li ja baš tebi prije samo 32h predložio da zanemarimo u raspravama 2020.?

    preskočio si odgovor,ako prihvatiš i ja ću postupiti kao da se 2020. nije dogodila i vrlo rado argumentirano raspraviti?

    očekujem da ćeš prihvaćenjem potvrditi da možeš biti dosljedan.

    Quote from migra
    Quote from alias

    Molim te da prestanes usporedivati prošlu i ovu godinu jer ce mi i ovo malo kose s glave ispasti....

    ok ako su svi za zanemarivanje 2020 kao nereprezentativne radi covida i ja sam za pa evo prilke da se komparira sa 2019.....

  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 3:00 PM

    kada prođe ova CNY usporedit ćemo sa 2020.

    da vidimo što možemo očekivati od Q1 koji bi po nekima trebao biti "ništa posebno"

    u prilogu prošlogodišnja statistika za CNY.

    Files

    image_2021-01-26_145941.png 156.21 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 2:51 PM
    Quote from 5. Element

    Naredna 2-3 tjedna hladjenje, da, ali je ovaj mjesec vec super odradio i to hladjenje ide s visih na srednje razine, a onda nakon toga zalet da ce se mnogi smrznuti kad krene. Pogledajte TC sto je kolega migra objavio...

    hladjenje je neizbježno,ovdje sam pozvao da napiše onaj tko ga nije ili ne očekuje...

    svi smo svjesni tog neizbježnog scenarija,razlikuju se samo naša očekivanja intenziteta istog.

    capeovi su više podložni volatilnosti pa je sve jasno,oni mogu i u jednom danu +-20%.

    niže klase su stabilnije inače a ova situcija je drugačija od avg godine.

    port congestion+ zima +rast demanda su učini svoje.

    nije sporno da će i oni pokleknuti ali uvijek sam se zalago za AVG na nekoj skali kao najmjerodavnijem pokazatelju.

    avg za siječanj će biti odličan s obzirom na siječanj,prenjet će se to i na avg za Q1 pa i cijelu 2021.

    pojačava se dojam zdravog demanda + da je u izglednoj sinergiji sa nikad manjim orderbookom koji i dalje ima trend prema dole,da je moguć i značajan rast avg vozarina za 2021.treba napomenuti da je vrlo velika izglednost poboljšanja vozarina i u minimalno 2022.

    sve to može bit u rasponu od bitno bolje do puno bolje,a ne mogu se isljučiti i još optimističniji scenariji.

    2022. ili 2025. kao završetak bulla ovisi o toliko faktora za koje nemoguće predvidjeti u kojem će smjeru ići da...

    ispratit ćemo ovo hlađenje pa ćemo biti mudriji za neka buduća očekivanja.

    TC je jak a ako on ide kontra spota kada bi mogao igrati na jaki adut CNY jedan je scenarij bitno izgledniji.

    možda i griješim,nebi bilo...

  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 12:56 PM

    https://www.bmti-report.com/capesize-freig…al-25-jan-2020/

    nama bitno interesantnije od capeova je:

    Atlantic grain flows are keeping Panamax owners in demand, if only just enough to keep rates moving steadily in the upward direction. But steady progress is arguably better than explosive gains in the bulker game, so owners are happy to see their sector getting consistent inquiry for once. South America remains the main driver with rounds from the Far East via ECSA and back fetching DOP rates within the US$ 14-15,000 daily range with the lower US$ 14,000s more likely on the standard 76,000 dwt ships and higher US$ 14,000s on the 82,000 dwt moderns.

    neki su pokušavali nedavno nametnuti kao vrlo važnu stvar za atpl praćenje BCI,naravno očekujući da će doći dani velikih padova,na temi atpl sam nedavno profesoru napisao ne brini ako neće biti preljevanja sa capeova jer imaju niže klase svoj teret .

    naravno da je bolje da ga ima ali ne treba raditi dramu gdje joj nije mjesto ;)

    sve do sada upučuje na nastavak sličnog trenda za pmax i smax sa blagim spuštanjem radi CNY što je kamilica kako je večina očekivala.

    to spuštanje je trebalo početi prije 6 tjedana pa se iz toga da izvući izgledniji scenarij za budućnost?

    Files

    image_2021-01-26_125445.png 89.7 kB – 0 Downloads ScreenShot124.jpg 19.29 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 12:27 PM

    Scrap prices across the Indian subcontinent have been in freefall over the past week as recyclers in Bangaldesh are said to have stocked up with sufficient tonnage for the time being.

    https://www.tradewindsnews.com/shipbroking/sc…halt/2-1-948395

    drugim riječima scrapa se žestoko,ne stignemo sve odjenom,pomalo,svi ćete doći na red?

    strpljivost rijetko kada ne nagradi sa dodatnim bonusima :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 12:12 PM

    port sao luis brasil

    ista 3 VLOCa od jučer na utovaru

    na sidru povečanje sa 33 na 35

    od 18.01. samo 2 capea utovarena pa ne čudi kretanje BCI?

    Files

    image_2021-01-26_120947.png 309.82 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 11:28 AM

    port hedland australia 15 capea na utovaru,5 otplovilo

    na sidru 86,povečanje od 8 kom u odnosu na petak

    odokativno to je tempo od 10 brodova dnevno,neki su na vezu

    i >2 dana što sugerira da su skladišta prazna?

    Files

    image_2021-01-26_111425.png 413.74 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 11:05 AM

    daleki istok BDI

    kombinirano Pmax,smax -1%

    cape -15%

    Files

    image_2021-01-26_110443.png 89.57 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 10:35 AM
    Quote from jasko

    Dry Bulk period market TC rates

    Capesize 22 Jan 18 Dec
    12 months $ 18,250 $ 15,500 17.7% $ 6,200 $ 15,147 $ 23,200
    36 months $ 15,750 $ 14,500 8.6% $ 7,950 $ 14,444 $ 20,950
    Panamax
    12 months $ 15,500 $ 12,500 24.0% $ 4,950 $ 10,970 $ 15,450
    36 months $ 13,500 $ 11,750 14.9% $ 6,200 $ 10,759 $ 13,450
    Supramax
    12 months $ 12,500 $ 10,750 16.3% $ 4,450 $ 10,052 $ 13,950
    36 months $ 9,500 $ 9,500 0.0% $ 6,200 $ 9,673 $ 12,700
    Handysize
    12 months $ 11,250 $ 10,500 7.1% $ 4,450 $ 8,570 $ 11,200
    36 months $ 9,500 $ 9,500 0.0% $ 5,450 $ 8,429 $ 9,950

    Display More

    koji snažan rast,koji potvrđuje i jučer napisano da se charterers boje spota u 2021.?

    još jedni koji ne čitaju ovaj forum,točnije neke pojedince :)

    "jednokratan događaj" rekli bi neki?

    a di je kraj tome nebi smjelo,jednokratan događaj ,ništa posebno.... :/

    peh na peh na peh ......ili jako kvalitetan,nepogriješiv benchmark? :/

    hmm....

  • DRY BULK

    • migra
    • January 26, 2021 at 10:17 AM
    Quote from jasko

    Vrijednost brodova nastavlja rast... :) https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…_compressed.pdf

    nebi bilo pretjerano da napišemo agresivno rasti? :/

    pa ipak je to na mjesečnoj bazi,na anualizirano bolje da ne preračunavamo :)

    mene više veseli od tog rasta ono što generira taj rast i izgledne posljedice istog ;)

    Files

    image_2021-01-26_100815.png 30.07 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 25, 2021 at 11:41 PM

    https://www.hellenicshippingnews.com/strongest-star…-kccs-earnings/

    Strong global iron ore shipments, increasing Chinese coal imports and strong grain exports from US have fueled the dry bulk market at the start of 2021. Average Kamsarmax earnings over the first three weeks of 2021 has hit $14,100/day, the strongest start of the year since 2014...

    ništa posebno + ništa posebno + ništa posebno + ništa posebno + ništa posebno...... = jednog dana eureka?

    time will tell

    :)

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™