Display Morestrani dry bulkeri su i jučer potegnuli up.
i atp je od početka godine potegla nešto
evo usporedbe na godišnjoj bazi.
brojevi su tu pa..
p.s.
hmm..
teško mi se oteti dojmu da je neko veliko silenje u pitanju?
tako je to na marketu,strpljivost često donese bonuse na bonuse...
možda i griješim,nebi bilo....
Posts by migra
-
-
Da, cilj je bio pokazati veliki pad futuresa, ali jos vaznije veliki backwardation. U proslosti je ovo obicno znacilo i skori veci pad spota.
Cape spot je od tada pao 38%. Ovo je bilo očekivano, ali za sada nije ništa zabrinjavajuće. Puno je važnije vidjeti šta će biti poslije CNY.
slažem se,očekivano za sada,ostaje da vidimo dali će i ono poslije biti kako očekujemo.
iron ore stockpile na126milt kinezima ne daje pravo na predah,nije im ga dao ni sada ali su si ga uzeli radi viših ciljeva.
rezime tog ciljevanja za koji mjesec.
p.s.
+ i futuresi su su raspalili...
-
Baltic Dry Index Falls 4.43% to 1,380
Capesize -9.43% to $14,053
Panamax -0.41% to $13,279
Supramax 58k tons -1.1% to $12,639
Handysize +0.42% to $10,739CNY ipak isporučuje ali samo kamilicu od babaroge?
neka se nastavi tako i....
pred nama su izgledno 2 najkritičnija tjedna u godini.
s obzirom da je to trebalo biti bitno više?
za koji mjesec biti će zaboravljeni kao da....
a nešto se ponekad mora i pretrpiti radi viših ciljeva?
Capesize- 8,9 % 12.802 $
Supramax -0,7% 12.553 $
panamax -0,1% 13.268 $
nebi li bilo prepohlepno tražiti više od ovog sljedeća 2-3 tjedna?
a cape je preko svake mjere zakucan i to nebi trebalo biti održivo?
osim ako kinezi se ne zainate na svoju štetu....
a imaju para,suficit nikad veći pa...
-
Disagreement on ship prices stalls newbuilding market https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1135652/Disa…building-market
za brodare najbolje što se može dogoditi za njih same je da se što dalje drže od newbuildings.
na SH marketu ima dovoljno brodova čijom kupnjom si garantiraju veće vozarine.
pa ako će neizbježno dizanje cijena i kao posljedica cijene čelika biti jedan od razloga za držanje brodara dalje od novogradnji
suprotno od toga će izgledno skratiti dužinu i intenzitet trajanja,za sada smo po tom pitanju mirni min 2g. u koje će se izgledno dogoditi nemalo lijepih stvari za dry bulk.a ovi scenariji na 4 ili 6g.hmm.....
ima tu i drugih još važnijih momenata koje drže brodare dalje od novogradnji kao pitanje budućih pogonskih rješenje.
i najveći su na HOLD dok se to ne iskristalizira.
-
strani dry bulkeri su i jučer potegnuli up.
i atp je od početka godine potegla nešto
evo usporedbe na godišnjoj bazi.
brojevi su tu pa..
p.s.
hmm..
teško mi se oteti dojmu da je neko veliko silenje u pitanju?
tako je to na marketu,strpljivost često donese bonuse na bonuse...
možda i griješim,nebi bilo....
-
https://www.hellenicshippingnews.com/iron-ore-price…holiday-demand/
WIN-WIN
očekivao sam i najavljivao ovdje mogući potez kineza da smanjenjem demanda pokušaju sniziti cijenu za iron ore
sada kada im je jedina prava prilika a to je CNY.
nemudar izbor po meni jer svi znaju da će to kratko trajati + da će radi ove apstinencije morati više u kraće vremena nekad
kasnije i time još višlje podigntui cijenu na nove rekorde.
ta igra jdnostavno ne drži vodu u situaciji kada je god proizvodnja premala,držala bi da je prevelika.
posljedice za dry bulk po meni još pozitivnije od onih koje bi bile inače,samo će biti sa nekom odgodom.
ovo je priča koja se dominantno tiće capeova,iako dok oni ne zakuhaju neće biti ni preljevanja.koje je uvijek dodatan bonus na bonus za niže klase pa....
zato i držim da smo u win-win situaciji,sa izglednošću da je odgođeni win nešto veći od neodgođenog.
ovo je i temelj velike volatilnosti kojoj ćemo izgledno svjedočiti.
izabrali kinezi.
kinezi nam time rade uslugu jer svako odgađanje podizanje zaliha za ostatak 2021.godine što će se sa pojačanim efektima reflektirati još značajnije u 2022.te će donjeti još više radosti dry bulku.
pakira se erupcija vulkana koja se može odgađati ali je neizbježna.
temelji su još prije koju godinu postavljeni u neusklađivanju rasta proizvodnje čelika sa zalihama,jer je pogrešna bila pretpostavka da je iron ore nešto ćega ima i biti će dostupno koliko se želi.pucanje samo jedne brane i pad proizvodnje
je pokazao rupu u kineskom planiranju.
račun kao i uvijek je isporučen,će se isporučivati i u budućnosti jer ne može se samo tako lako otplatiti velik promašaj u planiranju.
očekujem redefiniranje kinskih politika po pitanju zaliha commoditiesa.
neki će reći nije pravi trenutak,previsoke cijene,nikad nije pravi ali u ovom trenutku kineske čeličane umjesto da značajno zarađuju one rade sa gubitkom.
skupo plaćene pogreške svakim danom postaju nemalo skuplje a tika taka je neumoljiva.
nemalo mlrd$ je u pitanju pa očekujem poteze.
za dry bulk kako okreneš veći ili manji WIN,može se malo odgoditi ali ne značajno.
time will telll
-
dim po dim...
dokaz po dokaz....
rekord po rekord...
i tako ništa posebno po ništa posebno i eto nas do "ničeg posebnog",logičan sljed ili nešto što nebi smjelo?
p.s.
šalu na stranu,utrka je tek počela,iako odlično i u pravom smjeru ne treba letiti,pomalo i ponizno,prvo skok pa hop,jedan maaali hopić je tu...
nismo tu da nas se pita za želje već da pratimo i rezimiramo....
moguće i da ulazimo u fazu hladjenja po CNY babarogi.
investitorima to nebi trebao biti razlog za.....
sretno i trejderima ako im se ukaže prilika
-
https://www.hellenicshippingnews.com/china-starts-2…or-commodities/
China starts 2021 with robust imports of major commodities
u prijevodu robust = "ništa posebno"??
jednog dana će i ta u startu konstrukcija na duuuuugom štapu puknuti.
možda i griješim,nebi bilo....
apostrofira se i mogućnost da će kina obuzdati rast steel production.
nije sporno da bi htjeli ali dali su oni takvi altruisti da bi žrtvovali GDP rast?hmmm.....
držim da je i to na duuuugom štapu.
prije da kao veliki onečiščevaći glume najbolju namjeru...
i tu je moguće da griješim,nebi bilo....
-
https://www.hellenicshippingnews.com/chinas-kingho-…tonkolili-mine/
The mine, which has estimated resources of 13.7 billion tonnes,
ah taj murphys law....
sumnja li netko da bi kinezi rado smanjili porciju iron ore od australije?
i da će se polomiti da to sprovedu?
posljedice za dry bulk?
a)"ništa posebno"
b)značajne
c)velike
p.s.
po murphys law ima još...
"The country aims to build one or two major overseas iron ore mines by 2025".
-
Data from China's ports suggest they are not exactly stuffed with soybeans, even though U.S. exports to China are on a record pace. Oct-Dec shipments from Brazil were down 9 mmt (75%) on the year, which at least partially explains the lighter port stocks.
nevjerojatno kojim tempom obnavljaju proizvodnju svinjetine,kao da nema sutra,di je tome kraj.
prije par dana sam generalu odgovorio na temu "jednokratnog događaja".
str.9
"...osim toga dižu se standardi u svijetu a o kini da ne spominjemo,avg kinez više nije sirotinja,svašta već on može kupiti pa shodno tome i da si sobni termostat umjesto na 18 stavi na 20 ili više a posljedice su tektonske zar ne?
pa može avg kinez i ove godine za svoju obitelj u 365 dana ukupno kupiti 2-3 kile mesa više,govorimo o stotinama mil obitelji zar ne?
posljedice?
cijene soje isprati u prilogu,da nema je dovoljno ali što se dešava sa proizvodnjom kada roba značajno poskupi?posljedice za dry bulk?
one off ili su godine u pitanju?....."
p.s.
svakim danom svijet je brojniji stanovništvom,koje sve više traži meso u prehrani,posljedice za dry bulk?
-
Volatility in freight should increase – In 2021, we expect demand growth for dry bulk shipping to total almost 3x
the growth in net new supply, and although utilization is still well below the record high levels of the 2000s,
directionally, utilization is heading to new multi-year highs that have the potential to push shipping rates much
higher. We anticipate volatility to increase this year, and although such a turbulent environment might seem scary
at times, it is a characteristic for shipping that was in hibernation for most of the past decade but is about to wake
up and make potential trading returns very attractive subject to prudent risk management, while the lack of
investment vehicles for investors will at times exaggerate such returns, as it happened in past cycles. https://static1.squarespace.com/static/5a4d1d2…2021+Report.pdfaleluja,još da i ja znam tako puno napisati u tako malo texta
ima li di kakav tečaj?
može i bez upisa u radnu kjigu,cijena nije bitna...
p.s.
da je ovo prije izašlo mogao sam i ranije smanjiti broj i utrošak stranica teme, tinte,tipkovnica,tuđih živaca,možda bi se i neki ranije pozicionirali pa bi i oni uštedjeli....
-
Baltic Dry Index Falls 4.43% to 1,380
Capesize -9.43% to $14,053
Panamax -0.41% to $13,279
Supramax 58k tons -1.1% to $12,639
Handysize +0.42% to $10,739CNY ipak isporučuje ali samo kamilicu od babaroge?
neka se nastavi tako i....
pred nama su izgledno 2 najkritičnija tjedna u godini.
s obzirom da je to trebalo biti bitno više?
za koji mjesec biti će zaboravljeni kao da....
a nešto se ponekad mora i pretrpiti radi viših ciljeva?
-
i to takvo silenje pri >20g, neviđenom orderbooku.?
OK svi znamo svoje,rezime neće izostati,osobno ga jedva čekam
p.s.
i od goreg ima gore kao što i od boljeg ima bolje
5,75%
tu smo da pratimo,takva je naša sudbina
-
neki se sile već duže vrijeme a neki su jučer počeli sa silenjem hmmm..
kada se ta sva silenja sinergiziraju jednog dana izgledno sljedi party o kojem će se dugoooo...
možda i griješim,nebi bilo....
-
Dobro pogledajte Delivery Year by Size https://www.dnfanalysis.com/CMS/imageFolder/1612203013.pdf
meni interesantnije da je TC pmax 2Y viši od 1Y,za sada oba >15k
ali i na svim ostalim klasama isti obrazac hmmm....
da čitaju neke sa ovog foruma mogli bi uštedjeti više od "ništa posebno"?
znači više nije upitno da će 2022 biti još bolja od 2021 koja je već krenula neviđeno u zadnjih deset godina?
biće te ulaznice za party na palubi tražena roba.
možda i griješim,nebi bilo...
-
hvala kolegi DiAbLeRo@ na ustupljenim interesantnim linkovima sa atpl koji potvrđuju više puta i ovjde izneseno.
https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1135622/Opti…ry-bulk-segment
-
port congestion aktualno stanje.
još da kinezi trenutno ne štopaju demand u pokušaju spuštanja cijena commoditiesa?
a koliko će dugo izdržati pri već niskim zalihama?koje će biti posljedice što će se kasnije morati više u kraćem vremenu?
oni koji pogode izgledno će biti zadovoljni svojim izborom
-
A continued industrial production through the Chinese holidays would maintain a healthy demand dry bulk shipping during what is normally the softest patch of the year. A further pick up in industrial activities in China after the holidays and stimulus driven recoveries in the US and Europe could see dry bulk charter rates doing their traditional recovery post the Chinese New Year, but from an unusually elevated level.
ovo će biti zanimljivo, na temi atpl sam o tome nekad...
jer naravno da će vrh biti viši ako se krene sa više točke prema njemu.
capeovi su za sada u defanzivi ali za njih nema straha kada dođe vrijeme znamo kako rastu.
iron ore china stockpiles na višegodišnjem dnu,samo pad potražnje za čelikom može spriječiti scenarij značajnog rasta.
koliko je to izvjesno pri najavljenim neviđenim stimulusima neka svatko sam za sebe izvede najizgledniji scenarij.
-
nekad je korisno pogledati koju kinesku propaganda TV.
zbog ovog mini bull marketa na commodities-ima kineski potrošač već lagano stenje.
retail sales u konstantom padu, a cijene uređaja sve veće.
bojim se da ništa od enormnog oporavka u 2021. i dalje.
a ako krenu printati i dijeliti novac, čini mi se da bi od takvog scenarija mogli profitirati samo plemeniti metali.
pratimo konačni razvoj situacije.
enorman oporavak?
zar je potrebno?
nekad su mali oporavci dovoljni za velike stvari u nekim sektorima.
vrlo izgledno da je prepesmistično očekivati od desetljećima neviđenih stimulusa samo mali oporavak,neka vrsta silenja.
rezime sljedi...
p.s.
ne slažem se da bi mogli profitirati samo plemeniti metali.
rezime nekad....
-
ovako je izgledao siječanj,nije baš "ništa posebno".
naravno ovo je BDI a BPI,BSI,BHSI bi pokazali još bolje rezultate.
veljača? po futuresima čini se isto iznad prosječno dobro.
ožujak još je prerano ali izgleda obećavajuće za sada.