1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • February 22, 2021 at 7:31 PM
    Quote from migra
    Quote from migra

    sve ide u pravom smjeru i to u priličnoj brzini dok postoji glad za commoditiesima,za steelom posebice.

    a kolika je pogledajte sami pa prosudite ;)

    ovo ne da je brz povratak cijene iron ore na 170$ već....

    glad i strah očito na zavidnoj razini,teško da oni neznaju radi čega ako mi nebi znali.

    pričekajmo "isporuku"

    glad i strah idu dalje....

    Files

    image_2021-02-22_191924.png 122.06 kB – 0 Downloads image_2021-02-22_192932.png 100.43 kB – 0 Downloads image_2021-02-22_193052.png 94.46 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 21, 2021 at 10:16 PM
    Quote from 5. Element

    Plus sto ce u narednih 5 godina nevjerovatan broj ljudi u Kini, Indiji i Africi doseci standard s kojim ce moci kupiti normalno pecivo i kolace, a i normalan kruh, od zita.

    China is considering lifting all restrictions on births in its northeast provinces as the next step in attempts to arrest the falling birthrate....

    https://www.bloomberg.com/news/articles/…rtheast-regions

    a možda i koju kilu mesa po želji više godišnje?

    nije li upravo to diglo sada Pmax na 14 year high?

  • DRY BULK

    • migra
    • February 21, 2021 at 9:21 PM

    https://www.dw.com/en/commodity-p…ycle/a-56626319

    Why are Americans searching for supercycle on Google?

    "Investment in the energy transition will be a massive and lasting new driver for #commodities — we estimate at least $40 trillion (€33 trillion) will be spent over the next 20 years....


    https://www.smh.com.au/business/compa…g-ahead-austral

    BHP chief executive Mike Henry dialled into a conference call with shareholders and delivered his brightest forecast yet for the global economy, growth and commodities. Vaccines are rolling out. Governments are unleashing mammoth stimulus programs. And the world is accelerating the clean-energy transition, which will call for huge amounts of steel to manufacture green infrastructure such as wind turbines....

  • DRY BULK

    • migra
    • February 21, 2021 at 10:25 AM
    Quote from Kvark

    Shipping Ready to Capitalize on Commodities’ Latest “Supercycle”

    https://www.hellenicshippingnews.com/shipping-ready…est-supercycle/

    Cini se da su se stvorile pretpostavke za novi superciklus.

    Za one koji ne mogu izdvojiti vrijeme za procitati cijeli clanak, evo na cemu je naglasak:

    • Brodarska industrija u izvrsnoj je poziciji da iskoristi sve pogodnosti vezano za najnoviji skok cijena osnovnih dobara (industrijski metali od kraja 2020. godine, a sirova nafta od proteklog mjeseca --> prvi put od siječnja 2020. iznad 60 američkih dolara po barelu).
    • Superciklusi osnovnih dobara obično su pokretani u razdobljima labave fiskalne politike koja se podudara s niskim razinama cijena u odnosu na dionice i druga ulaganja. To je bio slučaj i 1970-ih i 2000-ih. S obzirom na to da je iz središnjih banaka proizašao velik protok svježe izdanog novca i da je većina cijena roba na još nižim razinama u odnosu na dionice nego što je to bilo davne 1998. godine, moglo bi se pretpostaviti da je nastala savršena kombinacija za novi superciklus.
    • Knjige narudžbi su na još su nižim razinama nego 1990-ih, dok povećani pritisak novih propisa i visoke cijene otpadnog čelika pomažu održati stopu rasta flote na još nižim razinama.
    • Sve navedeno trebalo bi se odraziti na povecanu potraznju, sto ce utjecati na povecane prihode, a samim tim i zaradu. Za neke je sektore to možda više slučaj nego za druge, ali trenutno, kako stvari stoje, čini se da 2021. godina može biti najbolja godina zabilježena u više od deset godina.

    potpisujem ALI i dodajem vrlo važan dodatak za ovu priču a, da je vrlo izgledno da će 2022 biti bolja od 2021.samo se nezna koliko bolja ali ni najoptimističniji scenariji nisu isključeni.

    a nikakva senzacija nebi bila da 2023 bude bolja od 2022,dapače osobno sam svakim danom bliži tom očekivanju.kako i zašto više u bliskoj budućnosti.

    i naravno isto vrijedi i za 2024 koja se sada čini jako daleko jednako kako je večina bila uvjerena da 2021 neće nikad doći.

    osobno sam zagovornik i praktičar bježanja od razmišljanja i sudbine Večine.

    i danas Večina usprkos riiiijetko viđenim dokazima na dokaze se sili preko svake mjere iz svojih razloga.

    dali je to jer neki pojedinci iz svojih motiva ciljeva zadataka nameću...

    ili neki drugi razlog manje je važno.

    pozivam sve da ignoriraju max sva razmišljanja,očekivanja,interpretacije uključujući i moja,da ulože vrijeme i krenu u čitanje povezanih tema u protekla 2 mjeseca,preskačući folklor i zeku te da se isključivo fokusiraju na gole mat činjenice,brojeve koje nije popapala maca,na tablice,izračune....

    da samostalno donesu odluke na temelju istog.

    duboko sam uvjeren da oni koji tako postupe da neće žaliti za uloženim trudom,vremenom mjereno na investitorskoj skali.

    sloboda izbora je zakon

    piratski pozdrav


  • DRY BULK

    • migra
    • February 20, 2021 at 10:25 PM
    Quote from 5. Element

    https://abc7ny.com/public-sector-…ton%3Abody_link

    Krece USA sa zidjanjem...

    a neš ti

    306 billion infrastructure upgrade plan

    "ništa posebno".

    OK eventualno "nothing special" ali...:/

    ;( :saint:


    šalu na stranu a kolike su šanse da ovo nije samo početak početaka tsunamija na strani demanda koji će prouzrokovati oluju o kojoj će se duugo...?

  • DRY BULK

    • migra
    • February 20, 2021 at 10:15 PM
    Quote from migra
    Quote from Manu

    Ova odluka prije svega je posljedica trgovinskog rata između Kine i Australije koji za sada djeluje pozitivno i gura vozarine naviše za razliku od onog između Kine i Trumpa koji je iza nas. Scrapom vjerojatno namjeravaju nadomjestiti manji dio australske rude. Onaj veći valjda bi trebali bi dotegliti momci iz Brazila. A znamo da je promet brazilske željezne rude prema Kini već dugo ključna varijabla za rast ili pad vozarina. Mada mi je ovaj njihov sukob potpuno iracionalan i zato ne vjerujem da će potrajati. Ali tko zna.

    DA,jasno da je to isključivo posljedica trgovinskog rata,osobno držim da bi to moglo dugo potrajati i čak se intenzivirati. jer:

    1.kinezi su sve močniji,žele to i pokazati,sve se više transformiraju,postaju agresivniji prema susjedima,na silu zauzimaju ocean.hmm...

    2. to je i pokazivanje mišića svima u svijetu da paze šta pričaju...

    3.oni mogu s vremenom značajno neutralizirati ovisnost o australskim sirovinama

    što i sprovode,naravno preko noći ne ide ali zagrabili su žestoko u zapadnu afriku radi iron ore.

    imaju i planova da u brazilu uzmu koncesije,htjeli bi ali...

    neće australija propasti ali će dry bulk značajno profitirati.

    taj trgovinski rat jedna od najboljih stvari što se dry bulku dogodilo u zadnjih 10 godina.

    a svakim danom se pozitivnost posljedica povećava.

    dvije su to močne države koje mogu jedna bez druge i teško da će jedna moliti za kraj.

    velika su to dva ega u pitanju a netko bi morao izaći popiškan.hmm....

    neka izdrže što duže :thumbup:

    Display More

    :thumbup:

    The head of diversified miner South32 can’t see China’s ban on Australian coal imports ending any time soon.

    https://www.hellenicshippingnews.com/china-coal-ban…th32-boss-says/

  • DRY BULK

    • migra
    • February 20, 2021 at 8:28 PM

    a da ono čemu svjedočimo,participiramo je sve samo NE "ništa posebno" te da to nije plod slučajnosti već je bio predvidljivo.

    da nije kako bi neki napisali nešto što "nebi smjelo" već dapače....

    samo treba zagrebati ispod površine i ....

    uložiti vrijeme,istina na youtube nema baš puno iako neki pojedinci uporno tamo traže.

    ovdje se nesebično dijeli visoko vrijedna materija i izvori te materije vezane uz dry bulk

    i povezane teme,još jednom zahvala s moje strane svima koji konstruktivno učestvuju,koji vrlo promptno

    prilažu najnoviju materiju.

    naravno odnosi se to i na one koji to čine na temi atpl,bdi...

    vozarine 14g neviđene za pmax može se sa nekim faznim pomakom dovesti u svezu sa contractingom

    uz malo truda može svatko za sebe izvući i neke buduće vrlo izgledne scenarije iz ovih tablica + iz onog što je ovdje u zadnje vrijeme dodatno priloženo.

    Files

    image_2021-02-20_200604.png 123.87 kB – 0 Downloads ScreenShot455.jpg 26.53 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 20, 2021 at 7:04 PM
    Quote from migra
    Quote from Manu

    Zanimljivo. Nije baš dobro za velike brodove ali bi zato moglo biti za male

    https://www.afr.com/world/asia/chi…20210216-p5731j

    a možda je dobro i za sve?

    scrap iron ima koliko ga ima u svijetu sa kupnjom kineza ili bez njih.

    da sada su turci uzimali veliki dio kolača a s obzirom na najveće izvore scrapa,USA,EU...

    do kine se povećavaju tonmilje.

    smanjenja proizvodnja steela u kini iz iron ore radi povečane upotrebe scrapa se mora nadoknaditi povečanom upotrebom iron ore u proizvodnji steela negdje drugdje u svijetu gdje će se smanjit upotreba scrapa.

    posljedično to može rezultirati promjenom tonmilja na iron ore i steel export.

    sveukupno izgledno kad se sve zbroji i oduzme malo odstupanje od postojećeg stanja.

    ali

    uključivanjem kine u igru sa uvozom scrapa pojačava se utakmica u kojoj će izgledan rezultat biti dizanje cijena istog što će posljedično dizati i demolition cijene,brodari će biti još više stimulirani za uklanjanje tonaže sa marketa.

    a posljedice na vozarine će biti bolje od "ništa posebno"

    Display More

    https://www.steelmint.com/insights/Weekl…overview-210675

    nema ni dva dana kako smo ovdje pisali o očekivanom rastu cijena scrapa radi ponovnog uključivanja kine na tržište.

    evo CnB dokaza,cijena scrapa raste na gotovo svim tržištima.zadnjih dana raste i cijena za iron ore pa će se i to uskoro preliti na buduće cijene scrapa.

    YTD pojačana demolition aktivnost ima temelje za nastavak tog trenda a svaki brod manje  in a tight capacity market radi bitno mjerljiviju razliku na FI dry bulkera nego je to bilo prošlih godina.

    oni koji su to ignorirali i danas ignoriraju osim ako to nije fake radi vl motiva ciljeva zadataka će u budućnosti snositi posljedice tog ignoriranja.

    vremena su se drastično promjenila,ima i bolje od toga,ovo je tek početak,trajat će na skali u godinama.

    i u međuvremenu je za mene bilo odlično realiziranih prilika ali potencijalno ovakvu sam čekao malo više godina.

    spojit će se dvije oluje,demanda i supplya,intenzitet pozitivnosti je teško predvidljiv ali nebi bi u koži onih.....

  • DRY BULK

    • migra
    • February 20, 2021 at 6:34 PM
    Quote from Manu
    Quote from jasko

    U tri dana tri obavijesti naših brodara. Jel to neki znak ? atpl https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…15826238932.pdf jdpl https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…bafba7a737a.pdf ulpl https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…26541cd23c3.pdf

    Svi su podvukli crtu u 2020. i završili restrukturiranja i refinanciranja. Bit će interesantni rezultati za 2020. ali oni za q1 ove godine bit će puno interesantniji.

    DA,neki pojedinci se bruse već mjesecima da bi poentirali na FI Y2020,da bi potvrdili titulu generala prošlosti.

    kada ih pitaš zar nije mudrije biti general budućnosti i što misle o budućnosti kažu:

    "...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nićemu posebna...." tema atpl str 134.

    jednog dana će doći i revizija tih očekivanja,valjda,trebala bi, kada se skupi još dokaza a dokaze......

    ili da još malo pojačaju ti dokazi jer neš ti 14g, neviđene vozarine za pmax kao dokaz ili neš ti tjedni rast SH od 1-2%?

    DA,opreza nikad dosta...

    očekujem rezultate za 2020 na tragu avg rezultata avg dry bulkera,očekujem i nekad cijenu dionice na tragu avg dry bulkera.

    za sada je to miljama od toga ali vrijeme će napraviti svoje.

    godine su pred nama u kojima će biti prilike za to,ako kojim slučajem nebi,i manje od toga može biti vrlo zadovoljavajuće.

    evo tablice u prilogu gdje smo i u kojem smjeru ćemo ići,mislim idemo mi i sad ali samo "ništa posebno".

    kao dokaz da i veliki analitičari nekad pogode u sridu baš kada žele promašiti.

    :)

    Files

    ScreenShot389.jpg 39.07 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 20, 2021 at 10:06 AM

    commodities supercycle ili "nnništa poooosebno" =O

    8) :saint:

    Shanghai tin futures hit the limit-up, reaching 181,660 yuan/ton, refreshing its record high.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • February 19, 2021 at 4:38 PM

    nisam napisao da neću nikad više ovdje već da ću se max suzdržavati ali kako prešutjeti kada netko toliko

    manipulira ?

    možda zato jer mu opet maca popapala brojeve kao i gotovo uvijek do sada?

    svoje brojeve ću potkrijepiti sa CnB kao i inače.

    atpl je prvo izvršila vrijednosno usklađivanje ,umanjila vrijednost za 64 mil kn

    a zatim ukinula usljed oporavka tržišta dio gubitaka od otpisa vrijednosti dugotr imovine u iznosu 69 milkn.

    pratimo u zadnje vrijeme jaaaako dugo neviđen tempo rasta SH sa velikom izglednošću da je to tek početak.

    nervozu istih isčitavam kao direktnu posljedicu rasta NAV-a jer im u vodu padaju zadnja drvca od kojih bi po njima mi trebali NE vidjeti šumu.

    kao da živimo u paralelnom svemiru dali ti isti vide što se događa u našem svemiru?

    pmax vozarine na 15 godina neviđenim razinama,vrijednosti SH rastu 1-2% TJEDNO,njima za informaciju u našem svemiru godina ima 52 tjedna.

    ako imaju hrabrosti i drže do svog "znanja" neka napišu koliku vrijednost SH za pmax očekuju za godinu dana.

    za mene još jedan smiješan pokušaj na tragu svega viđenog u zadnje vrijeme.

    p.s.

    investitorske su diplome deponirane a jedna svakim danom vrijedi manje,manje....

    tik-tak...

    uživajmo zajedno u "ništa posebno" vozarinama i futuresima

    :)


    Files

    ScreenShot443.jpg 35.57 kB – 0 Downloads image_2021-02-19_161457.png 148.45 kB – 0 Downloads image_2021-02-19_163600.png 180.96 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 19, 2021 at 2:23 PM

    kako bi rekao B. milan

    "idemo delat" :/

    zima ide prema kraju a kako smo ovdje još nedavno pisali:

    i ovce i novce ne ide,isto kao i coal i iron ore,mislim na punom gasu.

    sada će coal bitno manje ali će zato iron ore puno više.

    kreće građevina i infrastruktura,još kad ameri raspale,hmm....

    ovo do sada je bilo odlično a sada je izgledno da će biti još bolje ;)

    glad je čini se izrazito jaka,neka se tako nastavi i posljedice će biti

    miljama od "ništa posebno"

    Chinese steel market boomed on the first trading day after Chinese New Year holiday. To be specific, construction steel price rose by 100-180 yuan per ton, flats prices rose by 120-270 yuan per ton, and structural steel ... https://t.co/Yo6NobTYOh?amp=1

  • DRY BULK

    • migra
    • February 19, 2021 at 12:42 PM

    If you were wondering if Australia found alternate destinations for its metallurgical coal exports, the short answer is yes

    Files

    ScreenShot442.jpg 23.26 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 19, 2021 at 10:59 AM

    preslagivanjima će doći kraj u bliskoj budućnosti a ono što je ključ je outlook.

    to je ono na što se treba fokusirati. ;)

    Files

    image_2021-02-19_105932.png 149.42 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 19, 2021 at 10:35 AM

    jučer 194 danas 175 hmm..?

    zanimljiva trgovina?

    ili možda bolje rečeno zanimljivi performansi,iluzije? :)

    reklo bi se iza dobrog konja se praši?

    ovdje ima prašine da se ne vidi prst pred nosom :)

    zanimljiv je i tajming za prodajom otp i addiko računa?

    nebi bila senzacija da se to na kraju pokaže samo kao fake želje za prodajom?

    Ali stvarno da bi netko tako panično bježao iz sektora koji je

    hit hitova u svijetu,za koji masu analitičara očekuje odlične ili još bolje rezultate??

    ne zaboravimo da se radi o "profesionalcima"???

    moje investitorsko iskustvo govori da je i moguće da su tu neki drugi motivi ciljevi zadaci u pitanju.

    mogući pokušaj sidrenja,spuštanja cijene dionice sa ciljem pozicioniranja u što većoj količini?

    a nebi bilo prvi put da svjedočimo,interes ZSE investitora će odlučiti hoće li to proći.

    u oba scenarija kroz neko vrijeme pokazat će se da strpljivi naplaćuju svoju strpljivost,a ovdje moguće i sa dodatnim kamatama jer ako se moje sumnje potvrde značilo bi to da iza toga stoji i velika zainteresiranost a ona na kraju uvijek isporući rezultat.

    ATPL je jedan od najjeftinijih dry bulkera u svijetu koji će imati FI 2020 na razini avg dry bulkera pa...

    p.s.

    nekad u budućnosti ćemo analizirati dali su ova dva računa zaista i otpustili svoje dionice.

    iako naravno postoji i mogućnost preseljenja na neki prijateljski račun(e) ako se baš želi ali...

    bitno važnije da je outlook za dry bulk neviđen >15 g.

    tko želi će participirati,sloboda izbora je zakon.

    rezime po investitorski

    Files

    image_2021-02-19_103522.png 13.06 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 19, 2021 at 9:07 AM
    Quote from Manu

    The daily index for iron ore 65% Fe Brazil rose 4.2%, to $198 a tonne, an all-time high.

    https://www.mining.com/iron-ore-price…demand-outlook/

    glad i strah za iron ore nikad veća

    posljedice na vozarine će biti neusporedivo veće od "ništa posebno".

    čekamo buđenje capesize segmenta

    brazil će posebno profitirati a posljedično s njime i dry bulk na toj extra kvaliteti sirovine koja je svakim danom sve traženija,trend potražnje ubrzava,još kada se i proizvodnja poveća.hmm...

    tonnmiles demand raste na dnevnoj bazi

  • DRY BULK

    • migra
    • February 18, 2021 at 9:12 PM
    Quote from migra

    ovo ne da je brz povratak cijene iron ore na 170$ već....

    glad i strah očito na zavidnoj razini,teško da oni neznaju radi čega ako mi nebi znali.

    pričekajmo "isporuku"

    Welcome back to the Chinese post hols with #ironore strong as ever. Index came in up 4.9% today $175.05

  • DRY BULK

    • migra
    • February 18, 2021 at 3:36 PM
    Quote from migra
    Quote from 5. Element

    Svakako je bolje, i to barem preko nekoliko puta, da Kinezi metal nabavljaju iz brodskog scrapa nego iz rudace. Brod maknes i nema ga na strani ponude, nikad vise. Kod rudace uposlis brod i za dva tjedna je opet prazan.

    sve ide u pravom smjeru i to u priličnoj brzini dok postoji glad za commoditiesima,za steelom posebice.

    a kolika je pogledajte sami pa prosudite ;)

    ovo ne da je brz povratak cijene iron ore na 170$ već....

    glad i strah očito na zavidnoj razini,teško da oni neznaju radi čega ako mi nebi znali.

    pričekajmo "isporuku"

    Files

    image_2021-02-18_153356.png 92.12 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 18, 2021 at 3:14 PM
    Quote from jasko

    Golden Ocean Group https://sec.report/Document/0000919574-21-001763/ Unique situation with all key factors for a bull market run present

    bome jedinstvena situacija i to kako jedinstvena

    a kada ćemo dočekati da domaća analitičarska krema,viši analitičari prouče i ovaj sektor?

    ako ništa iz vlastite glave uvijek se može nešto copy paste da se ne ispadne kao onaj koji nema znanja,volje,koji ne prepoznaje trenutak.....

    koliko ćemo čekati našu analitičarsku kremu da pročitamo nešto napisano na temu dry bulka ili preporuku za dionicu ATPL?

    anketa:

    a) 1-3 mj

    b) 3-6mj

    c) 6-12mj

    d) >12 mj

    rezime sljedi nekad...

  • DRY BULK

    • migra
    • February 18, 2021 at 2:59 PM
    Quote from Manu

    Ova odluka prije svega je posljedica trgovinskog rata između Kine i Australije koji za sada djeluje pozitivno i gura vozarine naviše za razliku od onog između Kine i Trumpa koji je iza nas. Scrapom vjerojatno namjeravaju nadomjestiti manji dio australske rude. Onaj veći valjda bi trebali bi dotegliti momci iz Brazila. A znamo da je promet brazilske željezne rude prema Kini već dugo ključna varijabla za rast ili pad vozarina. Mada mi je ovaj njihov sukob potpuno iracionalan i zato ne vjerujem da će potrajati. Ali tko zna.

    DA,jasno da je to isključivo posljedica trgovinskog rata,osobno držim da bi to moglo dugo potrajati i čak se intenzivirati. jer:

    1.kinezi su sve močniji,žele to i pokazati,sve se više transformiraju,postaju agresivniji prema susjedima,na silu zauzimaju ocean.hmm...

    2. to je i pokazivanje mišića svima u svijetu da paze šta pričaju...

    3.oni mogu s vremenom značajno neutralizirati ovisnost o australskim sirovinama

    što i sprovode,naravno preko noći ne ide ali zagrabili su žestoko u zapadnu afriku radi iron ore.

    imaju i planova da u brazilu uzmu koncesije,htjeli bi ali...

    neće australija propasti ali će dry bulk značajno profitirati.

    taj trgovinski rat jedna od najboljih stvari što se dry bulku dogodilo u zadnjih 10 godina.

    a svakim danom se pozitivnost posljedica povećava.

    dvije su to močne države koje mogu jedna bez druge i teško da će jedna moliti za kraj.

    velika su to dva ega u pitanju a netko bi morao izaći popiškan.hmm....

    neka izdrže što duže :thumbup:

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™