1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • March 4, 2021 at 1:33 PM
    Quote from jasko

    2020 Bulkers on Wednesday (Mar03) converted the index-linked charter hire for Bulk Sao Paulo and Bulk Santos into a fixed rate charter hire at US$27,200 per day, gross, from 4 March 2021 until 31 December 2021. . 2020 Bulkers has eight Newcastlemax dry bulk vessels in operation.. https: // www. vesselfinder.com/news/20295-2020-Bulkers-Ltd-2020-Conversion-of-index-linked-charter-hire-for-Bulk-Sao-Paulo-and-Bulk-Santos

    coal is not dead? :/ :)

    ovo je bitna razlika u odnosu na...

    i vrlo jasan pokazatelj smjera u kojem plovi dry bulk.

    OK ovo je mala modifikacija ali u nemalom broju ugovora stoji ovakva klauzula koja brodarima omogućava i ovakav izbor pa...

    ;) a baš sam nedavno:#862

    Quote from migra

    evo kako su prošli oni koji su razmišljali kao naš dotur,general prošlosti,ignorirajući već tada dokaze na dokaze....

    a ovo je tek početak početaka onog što sljedi na skali u godinama. ;)


    A bit of gossip has been spreading: operators, a few weeks ago, booking a Handysize cargo from Brazil to the Baltic, when they entered the market for tonnage were seeing slightly cheaper than the rate they had agreed with the charterers, but refused to fix that vessel, since the profit margin of US$ 1/mt was too low. They wanted to make more money and were punished by an escalating market with the cheapest rate available US$ 15/mt beyond their agreed num¬ber. Either these people did not follow the market properly or did not want to listen to the warning voices of their brokers. They have to swallow a dif¬ference of likely US$ 500,000 for this shipment.

    https://www.bmti-report.com/bmti-handy-bul…te-24-feb-2021/


    očekujem da na krilimama ovakvih vrlo skupih škola da će charterersi uskoro nuditi bitno izdašnije ponude za TC.

    te će ponude na skali u godinama osigurati značajno povećanje prihoda i dobiti osiguravajući na taj način produžetak pojačano profitabilnog poslovanja .

    za sada još uvijek dominantno svjedočimo prihodima i profitabilnosti prošlosti ali vrlo uskoro stiže budućnost koja je neusporedivo pozitivnija za brodare.


    Display More
  • DRY BULK

    • migra
    • March 4, 2021 at 11:50 AM

    danas čini se opet pokazna vježba kako to rade kejpići kad krenu :)

    uskoro će prestati posezati bazenom tereta nižih klasa a tada hmm.... ;)

    https://en.sse.net.cn/indices/fdinew2.jsp

  • DRY BULK

    • migra
    • March 4, 2021 at 11:33 AM

    samo je pitanje dana,mjeseca kada se ide na nove visine demolition cijena jer cijena čelika raste a svi sektori osim wet

    imaju nestimilirajuće vozarine za demo pa...

    naravno i vlasnici brodova znaju da moraju ali i žele prodati po većoj cijeni a sada kada su svjesni da će(moraju) cijene UP mogu glumiti da im se ne žuri.

    https://www.hellenicshippingnews.com/lack-of-tonnag…olition-market/

  • DRY BULK

    • migra
    • March 4, 2021 at 10:55 AM

    TC ide dalje up na svim klasama osim na pmax nepromjenjeno a već je vrlo visoko pa...

    Files

    image_2021-03-04_105321.png 147.44 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 4, 2021 at 8:57 AM

    nismo neko vrijeme o indiji a njoj i africi pripada budućnost i sličan scenarij kakvom smo svjedočili na kini.

    naravno za indiju je proces već u tijeku...

    ako je suditi po ovim investicijama biti će mooore tereta za brodare.

    ;)

    India to invest $82 billion in port projects by 2035

    https://www.hindustantimes.com/india-news/ind…4696960498.html

  • DRY BULK

    • migra
    • March 3, 2021 at 10:18 PM

    glad i strah idu dalje...

    Iron ore (CFR Tianjin port) up by US$1.90/tonne or 1.1% to US$177.45/tonne.

  • DRY BULK

    • migra
    • March 3, 2021 at 6:59 PM
    Quote from JoSko111

    Ova tema se mogla nazvati i dry bulk drukanje bez cenzure

    kao što si vidio imaš ovdje od 15.01. veliku količinu citata analitičara,članak,brojeva,tablica izračuna,statistika a ti nisi našao niti jednu jedinu stvar koji bi citirao pokušao pobiti?

    iz toga bi se dalo zaključiti da se sa svime slažeš.

    hrabrosti pretpostavljam ne fali,di je problem ima ih stotine koje čekaju tvoju analizu,interpretaciju?

    svi smo se pretvorili u oči jer su sada očekivanja još veća kada si podigao letvicu tako visoko.

    p.s.

    zašto ne izneseš nešto ,bilošto da ima veze sa dry bulkom a po tebi je vrijedno rasprave?

    ovako ispada da bi jedino htio da ova tema ne postoji,da se dry bulk ne komentira raspravlja?

  • DRY BULK

    • migra
    • March 3, 2021 at 3:42 PM

    marfi je nešto sa čime se ne igraš osim ako imaš mazohističkih sklonosti,ili nekih drugih :)

    kaže: od 2011 ali i da marfi ne misli na tome stati,navodno ovo je tek predigra šta sljedi pa... :/


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • migra
    • March 3, 2021 at 11:36 AM
    Quote from jasko

    Not sure who noticed but after weeks of levitating in place at ~$420, scrap steel has popped back up to nearly $500.

    Huge revisions in projected scrap value incoming.

    primamljivo vrlo za demolition onog u što se ne isplati ulagati značajnije.

    važno si je u životu napraviti win-win ili zauzeti poziciju gdje je win-win.

    ako vazarine odlete u nebo i značajniji scrap izostane ukrcani neće plakati radi izostanka scrapa.

    ali ide scrap neizbježno jer su nove regulative nemilosrdne na korist svih koji su uključeni.

    najbolje od svega što će se sve odvijati "brzo" rokovi se bliže,bitno bliže nego ima nove tonaže na horizontu pa će se izgledno još jedna oluja spojiti u majku svih oluja.

    p.s.

    ovaj mjesec se očekuje pojačana aktivnost bangladeshi guys pa bi mogli svjedočiti nekim novim vrhuncima?

    živi bili....

  • DRY BULK

    • migra
    • March 3, 2021 at 10:43 AM

    DA,DA...

    jasno da LNG nije dobro rješenje,sve su glasniji protivnici i zagovornici da je to pogrešan put.

    znači znamo da neznamo još točno kojim putem krenuti,ustvari mislimo da znamo...

    a kada će doći praksa na red,novi brodovi,opskrba gorivom....?

    jer brodari koji naručučuju novogradnju su u takvim okolnostima kockari.hmmm...

    neće li to ovaj povijesno niski orderbook učiniti još nižim?

    mislim "ništa posebno" niži jer je već gotovo na dnu?

    demand će nazaustavljivo rasti,jako rasti dokaza ima more štagod da otvoriš vrišti na sav glas.

    i sve ovo na skali u godinama pred nama,hmmm...

    naravno tu još ima i regulativa koje će usporiti ako već ne značajno demolirati tonažu...

    slaže se majka svih oluja kolikogod mi šutili o tome ili se silili preko svake mjere...

    a čekala se 15g,izgledno sljedeća već opet za 15g :)

    “In our view LNG is indeed a fossil fuel emitting CO2 during combustion so it will not solve the problem,” she said, adding: “We are currently concerned around LNG about the levels of upstream methane emissions in the production cycle and methane slip from the engines during combustion.”

    https://splash247.com/transitional-f…entives-maersk/

  • DRY BULK

    • migra
    • March 3, 2021 at 10:26 AM

    Brazil-world's second-largest iron ore exporter recorded increase in exports to 24.1 mn t in Feb'21, up by 11% y-o-y.

    ako se ovako nastavi a najavljeno je da hoće hmmm..

    trenutno čak capesize krade teret nižim klasama pa:

    1.znači da bi trenutne vozarine za pmax i smax bile još višlje da je capesize iznad 20k a pitanje je dana...

    2.na tu extra uposlenost nižih klasa kojima se spuštaju vozarine sljedi uskoro preokret da će capesize tražiti pomoć nižih klasa hmmm...

    koliko treba mudrosti za predvidjeti najizgledniju budućnost :/

    Files

    ScreenShot532.jpg 23.47 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 3, 2021 at 9:14 AM

    orderbook je nešto neviđeno od kada se prati, a prati se desetljećima i iz toga bi se moglo,trebalo izvući nešto za budućnost :/

    Files

    image_2021-03-03_090822.png 209.74 kB – 0 Downloads image_2021-03-03_091046.png 190.17 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 3, 2021 at 9:04 AM

    najnoviji update koji podcrtava kojim razmjerima pozitivnih promjena svjedočimo.

    neka svatko sam za sebe procjeni i pokuša izvući što nosi budućnost.

    Files

    image_2021-03-03_090141.png 220.82 kB – 0 Downloads
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • migra
    • February 26, 2021 at 10:09 PM

    ATPL nerevidirano konsolidirano

    https://eho.zse.hr/fileadmin/i…eb124cfc4d58d033bfff4.pdf

    :)

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • migra
    • February 26, 2021 at 9:52 PM

    ako neznaš bolje kopiraj,autorska prava regulirana ;) (tema atpl)

    kako sebe natrejarati biti neoptimističan?i stati pred ogledalo jednog dana po investitorski?

    pri:

    1)preko 10 godina neviđenim vozarinama a svakim danom ide to i dalje....

    2) 20 godina neviđeno niskom orderbooku

    3)dokazani supercycle koji ispada iz paštete 10x na dnevnoj skali

    4)odrađenim refinanciranjima koji već sada isporučuju masivne uštede+najavljena su i nova

    5)rastu SH koji je dramatično snažan u zadnja 2 mjeseca,posljedično utjecat će proporcionalno na jačanje bilanci na skali u godinama

    6)najavljenim stimulusima za opravak svj ekonomije neviđenim od 2. svj. rata

    7)novim regulativama koje će ubrzati demolition,smanjiti brzine...

    8)napetostima između kine i australije koje bitno povećavaju tonmilje

    9)činjenici da kinezi znaju da moraju od amera uzimati apsolutno sve što imaju

    10)neviđenim ulaganjima u zeleno za što će trebati ogromne količine steela

    11)regulativi za smanjenje emisija čeličana koje će favorizirati brazil u odnosu na australiju za izvor iron ore

    12)činjenici da kina želi zapadnom afrikom zamijeniti australiju kao izvor za iron ore.

    13) da je svjetsko stanovništvo svakim danom brojnije,bolje platežne moći sa beskrajnim željama u prehrani,tehnici....

    sigurno ima toga još pa nadopunite niz...

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • migra
    • February 26, 2021 at 9:42 PM

    ATPL nerevidirano konsolidirano

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…58d033bfff4.pdf

    kopirano sa atpl,prava otkupljena ;)

    OK nije revidirano ali ne očekujem značajnije promjene .

    izvješće je sve samo ne ono što bi genarali prošlosti htjeli.

    gubitak 38 kn po dionici a TK smanjena za 160 kn? hmm....

    puno silenja znači morat će biti i puno SŽJ.

    a vrlo izgledno da će tih 38 biti više nego pokriveno sa 1H 2021 ako ne i ranije.

    i što ćemo tada sa tom -160 kn TK?

    ne zaboravimo da je outlook sada značajno pozitivniji nego je bio prije godinu dana.hmm....

    sa marfijem se nije za šaliti ovo je početak početaka supercycle,biti će malo više tih "H" sa žestokim plusevima;)

    zadnje je vrijeme da se od generaliranja prošlosti prebacimo na generaliranje budućnosti jer

    će biti po viđenom na stranim dry bulkerima jaaaako puno onih koji su ostali neukrcani i zazivaju brodove koji su otplovili.

    p.s.

    koliko će još trajati ova rasprodaja (štopanje) onih koji ne vide,ne žele vidjeti ono što sljedi na dry bulku?

    svakim danom ih ima manje,svakim danom lanac je slabiji,tanji,fragilniji....


  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • February 26, 2021 at 9:12 PM

    kako sebe natrejarati biti neoptimističan?i stati pred ogledalo jednog dana po investitorski?

    pri:

    1)preko 10 godina neviđenim vozarinama a svakim danom ide to i dalje....

    2) 20 godina neviđeno niskom orderbooku

    3)dokazani supercycle koji ispada iz paštete 10x na dnevnoj skali

    4)odrađenim refinanciranjima koji već sada isporučuju masivne uštede+najavljena su i nova

    5)rastu SH koji je dramatično snažan u zadnja 2 mjeseca,posljedično utjecat će proporcionalno na jačanje bilanci na skali u godinama

    6)najavljenim stimulusima za opravak svj ekonomije neviđenim od 2. svj. rata

    7)novim regulativama koje će ubrzati demolition,smanjiti brzine...

    8)napetostima između kine i australije koje bitno povećavaju tonmilje

    9)činjenici da kinezi znaju da moraju od amera uzimati apsolutno sve što imaju

    10)neviđenim ulaganjima u zeleno za što će trebati ogromne količine steela

    11)regulativi za smanjenje emisija čeličana koje će favorizirati brazil u odnosu na australiju za izvor iron ore

    12)činjenici da kina želi zapadnom afrikom zamijeniti australiju kao izvor za iron ore.

    13) da je svjetsko stanovništvo svakim danom brojnije,bolje platežne moći sa beskrajnim željama u prehrani,tehnici....

    sigurno ima toga još pa nadopunite niz...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • February 26, 2021 at 8:25 PM

    znači marfi se nastavlja

    opet "nnništa posebnoooo" =O

    :)

    OK nije revidirano ali ne očekujem značajnije promjene .

    izvješće je sve samo ne ono što bi genarali prošlosti htjeli.

    gubitak 38 kn po dionici a TK smanjena za 160 kn? hmm....

    puno silenja znači morat će biti i puno SŽJ.

    a vrlo izgledno da će tih 38 biti više nego pokriveno sa 1H 2021 ako ne i ranije.

    i što ćemo tada sa tom -160 kn TK?

    ne zaboravimo da je outlook sada značajno pozitivniji nego je bio prije godinu dana.hmm....

    sa marfijem se nije za šaliti ovo je početak početaka supercycle,biti će malo više tih "H" sa žestokim plusevima;)

    zadnje je vrijeme da se od generaliranja prošlosti prebacimo na generaliranje budućnosti jer

    će biti po viđenom na stranim dry bulkerima jaaaako puno onih koji su ostali neukrcani i zazivaju brodove koji su otplovili.

    p.s.

    koliko će još trajati ova rasprodaja (štopanje) onih koji ne vide,ne žele vidjeti ono što sljedi na dry bulku?

    svakim danom ih ima manje,svakim danom lanac je slabiji,tanji,fragilniji....

    Files

    ScreenShot358.jpg 31.67 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 26, 2021 at 10:29 AM
    Quote from migra

    nnništa pooosebnooo? =O

    handysizes have recorded 31 consecutive days of improving rates – a rally not seen in dry bulk since the supercycle days of 2003 to 2008....

    Dry bulk spending up by 151%

    https://splash247.com/weekly-broker-…_medium=twitter


    a kada smo kod "ništa posebno" handya evo i tablice ;)

    a nisu ni supre za baciti :/

    anualizirano nećemo da nekoga ne strefi:)

    Files

    image_2021-02-26_104000.png 130.89 kB – 0 Downloads image_2021-02-26_104112.png 151.53 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 26, 2021 at 10:20 AM
    Quote from migra

    nnništa pooosebnooo? =O

    handysizes have recorded 31 consecutive days of improving rates – a rally not seen in dry bulk since the supercycle days of 2003 to 2008....

    Dry bulk spending up by 151%

    https://splash247.com/weekly-broker-…_medium=twitter


    "...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nićemu posebna...." tema atpl str 134.

    i dalje čekamo reviziju ovih očekivanja i odgovor na pitanje dali će atpl biti jedini dry bulker u svemiru koji neće profitirati na ovim dramatično pozitivnim promjenama.

    ah da, DA, tu je još i veeeeliko pitanje vjerodostojnosti deloitte revizora od strane naših analitičara iz kategorije "ništa posebno"

    DA,opreza nikad dosta sa prošlošću,a evo što nosi meni neusporedivo važnija budučnost.

    tablica i brojevi CnB koje nije popapala maca govore puno više od riječi ili wishfull thinkinga naših pojedinih "analitičara".

    Files

    ScreenShot488.jpg 34.82 kB – 0 Downloads
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™