1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • March 6, 2021 at 11:54 PM

    The Baltic Exchange's main sea freight index extended gains for a fourth straight session and rose 2.8% to 1,829 on Friday, its highest since January 21st. The capesize index, which tracks iron ore and coal cargos climbed 6.6% to 1,784, its highest level since February 18th; and the panamax index, which measures coal or grain cargos increased 1.3% to an over one-week peak of 2,241. Meantime, the supramax index added 12 points to a new record high of 1,917. The Baltic Dry Index jumped 9% in the first week of March.

    CNY je iza nas,malo je tko očekivao ovakvu lakoću prevladavanja poslovično najveće prepreke u godini.

    situacija je bitno bolja nego se čini na prvu jer capesize štopa.hmmm.....

    nije teško predvidjeti što će se dogoditi kada capesize povuće gore.

    novi vrhunci su neizbježni jednako kao i novi rekordi a već su pali oni iz kategorije 10-15years.

    ovo je početak onog što će trajati min 2 godine a ni bitno duže od toga nebi bila senzacija.

    "bitno" u prijevodu = 5 do 10g.

    kako i zašto?

    sve je javno dostupno baš kao što je bilo ono na temelju čega je ovo danas što svjedočimo,participiramo zar ne?

    samo treba zagrebati ispod površine ;)

    na pravom mjestu naravno :)

    zato smo tu?

    pomalo,samo strpljivo i ,....

    nećemo sve aševe odmah ispucati,posebice ako treba dokrcati brod kada nam već neki na silu guraju pod nos "once in a lifetime opportunity" ;) :thumbup:

    daleko je dan za iskrcaj ali se sada nudi prilika ukrcaj iz snova.

    možda i griješim,nebi bilo... :)

    piratski pozdrav

    Files

    image_2021-03-06_235335.png 48.75 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 6, 2021 at 9:06 PM

    koji rast commoditiesa?

    u godinu dana,malo više.

    nnništa poooosebnooo =O

    dobar presjek gdje smo i u kojem smjeru idemo po pitanju cijena commoditiesa i vozarina.

    Files

    image_2021-03-06_193834.png 178.1 kB – 0 Downloads image_2021-03-06_194400.png 148.63 kB – 0 Downloads image_2021-03-06_200237.png 148.83 kB – 0 Downloads
  • PVCM (Pevex)

    • migra
    • March 5, 2021 at 11:09 PM
    Quote from komot

    Najbolje od svega je što je ta ekipa po vokaciji domoljubna i desničarska, a fino su izradili ratne veterane ili kako ih kod nazivaju branitelje. FUJ

    DA,oni nisu investitori i nisu si sami krivi što su izigrani,na silu izgurani,radi neznanja i neupućenosti.

    ali su izgurani najviše po 380 kada je trebalo dokupiti,pa i nisu prošli najgore?

    meni je u startu bilo jasno da radi tih metoda da se radi o iiiiiiznimno vrijednom pljenu,gdje će strpljivost biti dodatno naplačena,izgledno naplačena jer nikad ne možeš biti 100% siguran.

    škola je odrađena,biti će još takvih situacija u budućnosti.

    što više najboljih risk/rewarda i biti će puno radosti i punih riznica i usprkos neizbježno pokojem promašaju.

    sretno svima sa izborom.

    idu bolja vremena,bitno bolja vremena,biti će puno lakše povećati udio uspješnih investicija.

    dolazi vrijeme da svi mi dodatno naplatimo štedišama njihovo ziheraštvo,fin nepismenost.....

    za mene ovo opsolutno nisu vremena za cash pozicije,kod mene ne postoji i ne želim je vidjeti sljedećih min 2-3 g.

    cijeli svijet će zapljusnuti tsunami,nećemo ga ni mi izbjeći.

  • PVCM (Pevex)

    • migra
    • March 5, 2021 at 10:07 PM

    OK,nije bilo fer play ali najveći problem je što su investitorski horizonti prekratki.

    osobno sam ušao u tih par dana prije delistinga radi fundamenata koji su bili brutala i baš radi te panične bježanije.

    market je mjesto gdje prije svega strpljivi naplačuju nestrprljivima.

    svi koji su izlazili znali su da su fundamenti više nego odlični,te da će se izgledno dodatno poboljšavati.

    svi smo znali da su dionice večinskih kupljene na kredu i da će izgledno morati isplačivati divku.

    bez rizika nema u ničemu u životu pa nije bilo ni ovdje bez rizika ALI....

    moglo se je i nakon prve divke kupovati po 2xx,nakon druge po 3xx,nakon 3 po 4xx....

    najlakše je u drugima tražiti krivce ali tko nije u stanju nešto kupiti i pričekati min 2 godine da pokupi >100%

    za mene nije investitor i ne zaslužuje investitorske prinose.

    postoje kladionice di se može na dnevnoj ,satnoj bazi "investirati"

    sloboda izbora je zakon.

    p.s.

    Važno:

    među onima sam koji je i za vrijeme vlastite kupovine u delistingu pozivao na razum i na kupovinu a ne prodaju.

    bilo je i onih koji su prodavali a javno pozivali na kupnju,sve je dokumentirano pa...

    p.p.s.

    nešto se sprema,čini se po velikom skoku cijena,možda izlistanje pa će biti prilike za kupovinom ali opet će biti rizika jer rizika uvijek ima u svemu u životu,nepotrebno propušteno 400% ili više na par godina.

    a risk/reward je puno važniji i ključ uspjeha.

    ima i danas odličnih,možda i boljih prilika od pevexa ali opet večina želi prvo 100 dokaza na dokaze i da mogu retroaktivno kupovati.

    hmmm......

  • DRY BULK

    • migra
    • March 5, 2021 at 7:56 PM

    Bulk report – Week 9

    Capesize

    The market has surged during the last couple of days of the week to trade in the upper region of its recent range. Gaining $920 on the last trading day of the week the Capesize 5TC settled at $14,794, which reflected the solid trading activity. The West Australia to China C5 gained a strong $0.609 to publish at $8.959, while the timecharter trans-Pacific C10 route lifted $2,200 to $18,992 giving the basin a $3,777 premium over the trans-Atlantic C8 route which published at $15,215. The north Atlantic remains relatively quiet yet steady with rates in the $15,000 level seemingly poised and awaiting market direction. The Brazil market was highly active all week and surprisingly lifted strongly in the face of a solid ballaster fleet. There was talk of possible trucking union strike in Brazil, but as yet no specific detail has emerged. The Capesize market recently seems unwilling to lie down and take its Q1 nap. No sooner does the Capesize market close in on the bottom $10,000 range on the 5TC, then the market sentiment turns sharply and violently. The Capesize rule book for Q1 currently seems better left in the bin.

    Panamax

    It was an eventful week with the market trend moving one way and then the other. The week began on a negative tone, sparked into life mid-week with an FFA drive only to flatten out somewhat as the week ended. In the Atlantic, it was a less than clear picture in the North with reduced mineral activity and rates for trans-Atlantic rounds being concluded around the $17,000/18,000 mark with options a key for some charterers. Conversely, EC South America found support from the derivative market with $22,500 concluded on an 82,000dwt delivery WC India, however rates were slowly levelling off as the week came to a close. In Asia, buoyed somewhat by the pick-up in South America, rates for Indonesian coal trips to China improved from around $18,000 level to closer to $21,000 levels by Friday. A solid week too for period with various deals concluded as the nearby optimism in the market persisted.

    Ultramax/Supramax

    The sector was split in two. Whilst much of the Atlantic remained steady, the Asian market gained momentum throughout the week with rates increasing in many areas. Period cover was still active, with a 61,000-dwt open Japan being fixed for one year at $17,700, whilst in the Atlantic a 58,000-dwt was fixed for short period at $22,000. Routes within the Atlantic generally eased over the week apart from east coast south America where demand remained strong due to tight tonnage supply. A 57,000-dwt fixing a quick trip from US Gulf to Spain in the mid $30,000s. From Asia, a 63,000-dwt open Beihai was fixed for a trip via Indonesia redelivery China at $21,750. Pacific rounds improved, a 63,300-dwt open Hong Kong was fixed for a trip via Australia redelivery Singapore-Japan at $23,000. Again stronger levels from the Indian Ocean, where a 56,000-dwt fixing from South Africa to the Arabian Gulf-west coast India at $15,000 plus $500,000 ballast bonus, there was also a 58,000-dwt which fixed from South Africa to China in the high $16,000s plus high $600,000s ballast bonus.

    Handysize

    Overall, the Atlantic market remained relatively quiet compared with last week - especially for delivery Skaw-Passero range. Both east coast South America and the US Gulf showed signs of softening toward the week end. Meanwhile, there was a surge in the Pacific starting from mid-week, with sharp rates being reported on Australian grain orders and steel trips from the Far East to Southeast Asia. Period deals continued in both basins with a 32,000-dwt delivery Icdas in mid March fixing three to five months at $18,500 redelivery Atlantic. A 38,000-dwt open Japan was fixed for four to six months at $18,000 and a 33,000-dwt delivery Chittagong was fixed for seven to nine months at $16,500. In the Atlantic, a 34,000-dwt open in the Black Sea was failed on subjects at $20,000 for a trip to the US Gulf and was later fixed again for the same direction in the low/mid $19,000s. A 38,000-dwt delivery Japan was fixed for a trip via CIS to Vietnam at $20,000 and a similar large-sized open west Australia was said to have fixed for a trip back to the Pacific at $24,000.

  • DRY BULK

    • migra
    • March 5, 2021 at 4:06 PM
    Quote from jasko

    Eagle Bulk Shipping (EGLE)
    Impressive Forward Cover Drives Price Target Higher

    Raising 2021 EBITDA estimate due to impressive 1Q2021 forward cover and higher TCE rate assumptions. 1Q2021 forward cover of 93% of available booked at $15,085/day is very impressive and sets the tone for the year. We are increasing our 2021 EBITDA estimate to $131.9 million from $90.2 million due to higher TCE rates of $14,620/day, up from $11,803/day ... https://ir.eagleships.com/presentations/

    a neš ti 45% veća EBITDA...

    "ništa posebno" :) .

    hoće li atpl ostati jedini dry bulker u svemiru koji neće....

    8)

  • PVCM (Pevex)

    • migra
    • March 5, 2021 at 1:54 PM

    dali zna šta radi?

    pa prije ovog je kupovao jedan od 3 najveća insajdera + jedan od 3 koja donose odluke?

    gotovo nemoguće da se nezna što se radi.

    kao da je i do sada bilo da se nije znalo?

    nema ovdje slućajnosti ni greške.

    najvljeni su rekordni rezultati u covid godini.

    koliko treba biti mudar da se zaključi da će u puno manje covid godini biti još bolji,2022 još bolji....

    na burzi se kupuje budućnost,jako dobar i poučan primjer kako treba i ne treba razmišljati u investiranju.

    svjedočimo mi još takvih primjera trenutno gdje je silenje preko svih mjera u tijeku.

    gdje se sa tričavih 10 milja kn štopa veliki rast izgledno će budućnost pokazati još veća profitabilnost od pevexa.

    i to ne daleka budućnost nego....

    rezime sljedi

    ;)

  • PVCM (Pevex)

    • migra
    • March 5, 2021 at 1:27 PM
    Quote from 5. Element

    Lijepo bogme.

    Dosta je vise bilo zezancije, treba to na burzu i zdravo.

    pa izgleda da se o tome i radi?

    pa nije vajda prodaja u pitanju,iako staviti milijardicu u đep isto nebi bila nerazumna odluka.

    i nemaš više brige,samo prizemna svakodnevna problematika kako ubijati pare :)

    pa i zdrava je isto mogao ali je bio čovjek od gazdovanja pa je svršilo kako je svršilo. :/

    p.s.

    nešto ključa ispod poklopca ovog lonca

    i do sada je ali čini se da je ovo najjače do sada.

    express lonac koji pišti ko lokomotiva.

  • DRY BULK

    • migra
    • March 5, 2021 at 11:22 AM

    ništa posebno trendovi pojačavaju? :/

    Indian finished steel exports surge by 25% in Feb '21-Govt data

    China's rebar price shoots up to a three-year high

    Files

    image_2021-03-05_112153.png 41.13 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 5, 2021 at 10:58 AM

    odoše u vječna lovišta kao zalog još većim vozarinama

    većim i od već "ništa posebno" velikih...

    Files

    ScreenShot541.jpg 68.55 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 5, 2021 at 10:38 AM
    Quote from jasko

    To se zove sinergija.... https://www.braemarscreen.com/home

    livada zelena u rano proljeće.

    za početak početaka sve samo ne ništa posebno,neviđeno na skali desetljeća pa...

    "once in a lifetime opportunity"? :/

    #504

    Quote from migra

    The world’s largest agricultural commodities trader says China’s record buying spree isn’t over. Few quarters to go before the top #soybean and #corn importer has enough supplies, said.


    posljedice za dry bulk?

    hmmmmmm.............. :/ hmmmmmm........... :/

    "ništa posebno"??? =O 8|

    A-HAA,DAAA,svakako,ma nemaš brige,ma nema teoretske šanse da nije,ma apsolutno,tako mi moje investitorske diplome,ma 100% sigurno...

    pricelesss

    šalu na stranu pa i nije baš bilo teško predvidljivo nakon brojnih dokaza na dokaze?

    ima još i drugih odličnih naznaka da će biti kako je ovdje naznačeno kao najizgledniji scenarij.

    pomalo,strpljivo,ponizno i dalje u istom tonu racionalno sa CnB podlogom i mogućnost negativnog iznenađenje

    će biti svedena na minimum.

    u ranoj smo fazi commodity supercycle i bila bi senzacija da se ne pojavi i volatilnost,ako bi izostala to bi bio takav signal kakav se ukaže jednom ili nijednom u životu.

    Display More

    Files

    image_2021-03-05_103357.png 437.49 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 5, 2021 at 10:23 AM
    Quote from jasko

    Mislim da bi trebali proslaviti tisućiti post na ovoj temi....................................... :) :) :) :) Malo nas je, al' nas ima <3

    O da... hvala na podsjetniku:thumbup:

    pa sudeći po 52k pregleda teme i da je tema neprekidno pri vrhu najpraćenijih i nema nas malo :/ :)

    nadmašila je moja konzervativna očekivanja,nebi bilo moguće bez velike pomoći ...

    HVALA svima<3

    izrazito me veseli vrlo visoki udio vrlo aktualne konkretne materije,koncentarata kakvog se nebi posramio.....

    biti će promjena ali nastavite dalje jer je više nego očito koliko je tema aktualna,potrebna,korisna...

    idemo dalje delat jer dry bulk je HOT,hot,hot i isporučuje na minutnoj bazi novu materiju....

    Files

    ScreenShot542.jpg 15.23 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 5, 2021 at 10:07 AM

    a gdje su indija i afrika po pitanju urbanizacije?

    ne zaboravimo koliko raste populacija planeta a svi će jednog dana trebati,htjeti svoj krov nad glavom.hmmm...

    indija će biti njmnogoljudnija država svijeta ali i kinezi razmatraju ukidanje politike jednog dijeteta,vrlo je izgledno pa hmm....

    ako se želi graditi održivo,protupotresno a večina je shvatila da je to puno mudrije ideeeeee tog željeza hmmm.....

    puno vode ide na ovaj mlin,tsunami je krenuo ,za sada je daleko na oceanu ali mnogi se iznenade u neznanju kojom brzinom tsunami putuje,stiže.... ;)

    večina će biti jaaaaaako iznenađena.

    sloboda izbora je zakon

  • DRY BULK

    • migra
    • March 5, 2021 at 9:56 AM
    Quote from mulac

    CHINA AIMS TO BOOST URBANIZATION RATE TO 65% IN 2021-2025

    https://mobile.twitter.com/DryBulkETF/sta…660741952671744

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    i o ovome se moglo nedavno pročitati na ovoj temi.#665

    pa nek netko kaže da nije među boljim temama globalno za praćenje dry bulka :/

    ;)

    Quote from migra

    ...China’s urbanisation levels are currently around 50 per cent compared to a level of 80 per cent in Europe and North America, indicating the Asian country still has some way to go to equal urbanisation rates in Western countries....

    Current steel production in China is around 1.1 billion tonnes per year and has increased by around 200 million tonnes in the past few years.

    “That means another 300 million tonnes a year of iron ore is needed. So a new mine of 20 million or 50 million tonnes per year is a drop in the ocean compared to that incremental demand,”


    https://stockhead.com.au/resources/iron…es-super-cycle/

  • DRY BULK

    • migra
    • March 5, 2021 at 9:49 AM

    Brent climbs above $68/bbl for the first time since Jan 2020.

    ništa posebno ili?

    vrlo izgledno da će se ovaj trend nastaviti a moguće i intenzivirati.

    posljedice za dry bulk?

    ima pozitivnih i negativnih ali više pozitivnih jer ništa ne djeluje tako blagonaklono na vozarine kao smanjenje brzine.

    moguć scenarij stvaranja još jednog storma koji će se sinergizirati u majku svih oluja ;)

    pratit ćemo i rezimirati nekad...

  • DRY BULK

    • migra
    • March 5, 2021 at 9:22 AM

    dali su vremena kada je mudro zakopati,zazidati,držati na štednji koja ostvaruje realan gubitak ili je nešto drugo mudrije?

    ima li inflacija kakve veze sa time?

    hoće li imati u budućnosti s obzirom da pojačava?

    hmmm...a tko bi se na brdovitonm balkanu bavio tim trivijalnim pitanjima pored....? :)

    ako bi se rukovodili razmišljanjima investitora svijeta jedan je izbor bitno mudriji ali tko se može mjeriti sa našom pameti,mudrošću,fin pismenošću,sa sposobnošću nalaženja u drugima krivce za....? :/

    :)

    ajde da vidimo po tko zna koji put tko je mudriji?

    koji je evolucijski kapacitet pojedinca na brdovitom balkanu?

    i ima li evolucija,vl fin opismenjavanje prihvatljivu alternativu?

    rezime po investitorski ;)

    Gold remained under heavy selling pressure on Friday, testing the $1,680 region for the first time since June 2020, pressured by a stronger dollar and soaring US Treasury yields. Federal Reserve Chair Jerome Powell once again downplayed concerns about higher interest rates and inflation, which, in turn, prompted a massive selloff in the US bond markets. The triple combination of ultra-easy monetary policy, unprecedented government spending and the vaccination rollout boosted expectations of a robust economic recovery, making it difficult for the bullion to attract investors. As a result, the precious metal is on track for a third consecutive week of losses.

    Files

    ScreenShot540.jpg 23.47 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 4, 2021 at 11:25 PM
    Quote from jasko

    The Phase One Deal: Not Dead In The Water

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    a joj a koliko će to biti više tonmilja? onih najdužih?

    nnništa pooosebno više?

    aha,daaaa,ma 100%,ma mirno spavaj ,ne vodi brigu di ne treba....

    :)

  • DRY BULK

    • migra
    • March 4, 2021 at 11:18 PM

    Import #ironoreprices in China have moved up today, Thursday, March 4, supported by higher futures prices and increasing trends in China's steel markets.

    ah taj marfi...

    sve što "nebi smjelo" raste i sve što "nebi smjelo" pada ;(

    Files

    image_2021-03-04_231527.png 78.62 kB – 0 Downloads ScreenShot538.jpg 71.29 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 4, 2021 at 9:35 PM
    Quote from D_artagnan
    Quote from jasko

    Petter Haugen iz Kepler Cheuvreuxa vjeruje da postoje dobre šanse da Capesize ide preko 100 000 dolara dnevno 2021. godine. https://finansavisen.no/nyheter/shippi…-capesizeratene

    Srce ce stisnuti sve one koji su pricali da se 2007. Nikad vise nece ponovit.. ali kako se ono kaze, nikad ne reci nikad 😎

    moja su očekivanja bitno konzervativnija,očekujem tih 100k tek 2023 :)

    iako i od 2021 a posebice 2022 očekujem puuuno toga nezaboravnog ,dostojnog svačije riznice ;)

    p.s.

    " kako se ono kaze, nikad ne reci nikad" mi je jedna od omiljenijih linija,nebrojeno puta prigodno citirana <3

  • DRY BULK

    • migra
    • March 4, 2021 at 8:04 PM
    Quote from jasko

    The dry bulk S&P market saw plenty of ships changing hands for yet another week as rates for supra and handies hit decade highs.

    “This surge in rates naturally attracts buying interest which subsequently continues to push asset values higher. The fresh sale of the BWTS-fitted 10-year-old 36,826 dwt Cielo Di San Francisco serves as a good example of this trend. EastGate reports the Korean-built ship was committed at a strong price of $13m, a substantial jump when compared with sistership Cielo di Dublino which was committed for $10.75m in early February.  https://splash247.com/weekly-broker-…joys-an-uptick/

    u mjesec dana rast SH od 20%,neš ti...

    "ništa posebno" ^^

    Da,Da,jedna od najvećih briga od kada su vozarine oborile 10,14 godišnje vrhunce je?

    vrednovanje imovine u bilanci naravno ;(

    po marfiju ide to i dalje jer ovo je tek početak a prostora imaaaaa... :/

    koje su još najveći strahovi na dry bulku?najveća drva od kojih bi trebalo NE vidjeti šumu?

    kamate na kredite?

    ali gle čuda i na njima je isto početak jednog trenda a prostora za poboljšanje imaaaaa... :/

    kako će bankari sada gledati na na željezne grdosije pri ovoj profitabilnosti+izgledno i značajno većoj u budućnosti?

    a)visoko rizična imovina na koju treba opaliti visoke kamate

    b)nerizična imovina na koju treba smanjiti kamate

    c)nisko rizična i podcijenjena imovina sa značajnim potencijalom visoke profitabilnosti na koju treba dodatno sniziti kamate

    hmm....već duuuugo neviđena količina dilema koje zahtijevaju nikad veću opreznost i duboko promišljanje.

    a dokaz da je tako je i cijena koja stagnira što dodatno izaziva veliku sumljičavost HR investitora,štediša,zakapača...?

    a ponekad su i najjednostavniji odgovori u životu i oni pravi.

    a nekad se u životu jednostavno dočeka once in a lifetime opportunity :/

    šteta za večinu da nezna prepoznati,da neće iskoristiti.

    uvijek je moguć i plan B,naći krivca tko je za to kriv :)

    teško se je ne osvrnuti na ovaj trenutak koji će se po meni vrlo izgledno pokazati kao onaj za duuuuugo pamćenje.

    trenutak kada je atpl u veeelikom zaostatku po rastu peer grupe u zadnjih 8 mjeseci,nestvarno velikom.

    ničim opravdano velikim zaostatku, osim što dva manje dioničara iz 10 izlaze sa svojih par postaka udjela.

    zbirno ugrubo tričavih 9 mil kn,posebice kada se uzme u obzir da >200 mlrd kn leži na štednji koja to realno nije jer ostvaruje realno negativan prinos,znači gubitak.

    ima tu još i pokoja milijardica zakopana,zazidana,ušivena.....

    par stotina mlrd kn leži i u cigli i betonu.u jednom dijelu mrtvi kapital koji se ne koristi,ne iznajmljuje,stvara trošok održavanja....

    sve u svemu vrlo smo mi zanimljiva vrsta,sa jedinstvanim mentalnim sklopom.

    švicarski avg građanin je najbogatiji građanin svijeta,ima najveći udio imovine u dionicama od svih građana svijeta.

    čista slučajnost i fin pismenost neka svatko sam za sebe....

    HR fin nepismenost ne može bitno umanjiti ono što će se izgledno dogoditi,može samo to odgoditi.

    strpljen-spašen

    p.s.

    nije izgledno,ali ni nemoguće,ako nekad neki stranci nanjuše i pokupe vrhnje nebi to bilo nepošteno jer sve je servirano i gura se pod nos kao riijetko kad u životu.

    ovo su moja osobna razmišljanja i očekivanja kao dioničara i potencijalno ne potpuno objektivnog promatrača.

    možda i griješim,nebi bilo....

    time will tell.....

    Files

    ScreenShot389.jpg 39.07 kB – 0 Downloads
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™