Gospodo, pa pad dionice ATPL jucer je nedvojbeno povezan sa zatvaranjem kafica u Hrvatskoj. Meni je potpuno nejasno kako ne vidite tu prejasnu vezu. Kakve veze ima to sto vozarine pomalo rastu po svim segmentima? Znam da nema nikakve logike, ali zar ju uopce itko trazi?
Posts by 5. Element
-
-
Ovdje mi je bio povijesno najveci prinos ikad, ali sad je doista pitanje dokle ovi misle s tim otezati.
Da li se zna ime banke koja sad vodi prodaju?
-
Problem je sto nema bitnih podataka.
Kolika je prokuzenost? Koji su rizici ako pustis da se siri? Koje su stete kroz vrijeme ako sve pozatvaras? Koji su efekti ako ides nekim srednjim putem? Napraviti neku simulaciju i ljudima prezentirati. Na taj nacin bi se vjerovatno postigao konsenzus kojeg sada nema. Vec 9 mjeseci ovo traje. Imalo se vremena. I ima se jos uvijek.
Ovako se donose mjere iz dana u dan i zapravo ne upravljas situacijom nego ona upravlja tobom.
-
https://www.worldsteel.org/steel-by-topic…ge-outlook.html
Ovi pisu nesto tipa 4.1%.
Ja sam optimisticniji jer smatram da ce cijepljenje uciniti svoje i pogurati investicije u infrastrukturu.
Ako oni kojima je celik bread and butter ne znaju onda ne znam ni ja.
Pozdrav.
-
Da skratimo, kako je bila druga polovica 2020, e tako ili bolje ce biti cijela 2021.
Ne moze jednostavnije. Svi brojevi upucuju na to.
Samo neznam kako će to pomoći atpl jel oni trebaju duplo bolje vozarine od ovoga što navodite da se počnu izvlačiti iz gliba.....
Pa i ne bas.
Bitan je cash flow. Iznad breakeven-a.
U narednom periodu to ce se vjerovatno pokazati presudnim.
-
Vi ovdje sjedite na usima i nista ne vidite procitati ili sta? Po 100. put. Ja kazem da promet nece rasti u odnosu na normalnu godinu. I ako bude toliko bit ce odlicno. Ne u odnosu na pandemiju. A brodova će biti 50 mil tona više. Ove 30 + 20 sljedece. Zakljucak je jednostavan da jednostavniji ne može biti. Svi brojevi upucuju na to??? Boze moj u kojem ovaj svijetu živi? Kako rekoh, vas je novac
Dobro, bez ljutnje. Normalna godina je odlicna vijest
Pa bas to.
Nego, meni je prosto nevjerovatan fokus na jednu dionicu, uz sporadicne komentare na drugim temama, za nekoga za kojeg znamo da nije pao s kruske. A zivi od ulaganja i financijskog savjetovanja.
Ne od altruizma. Nego bas od toga.
Naravno, nista ne insinuiram, ali ono, svi smo mi ljudi. Svi se cesu gdje ih svrbi.
A gospodina aliasa sigurno ne svrbi nas moguci gubitak na Atpl. Hehe. Nego nesto drugo.
-
Da skratimo, kako je bila druga polovica 2020, e tako ili bolje ce biti cijela 2021.
Ne moze jednostavnije. Svi brojevi upucuju na to.
-
Medjunarodna energetska agencija najavljuje rast ugljena u 2021. Ne na razinu iz 2019, ali rast svakako.
A celik, moj forecast za 2021 je barem 7% rasta. Jer Kina ce ovo sto sad radi nastaviti jos jace, a svijet ce se isto prikljuciti, nesto se mora raditi, a kandidata sa zastarjelom infrastrukturom ima koliko god hoces.
Mislim, uopce, koja je logika za dry bulk u post pandemijskoj ili izlaznoj pandemijskoj godini predvidjati manji promet nego u pandemijskoj?!? To je stvarno nategnuta konstrukcija. Osim toga, onaj graf sa Bimca je sve rekao.
BTW, sve upucuje na jos jedan barem breakeven kvartal. Vjerovatno i neka manja dobit.
-
Sto se tice privatizacija, nasi najradije ne bi nista, to je tocno. Ali morat ce zbog eurozone. Barem nesto.
-
Pa hvala na pokusaju, vrlo je konstruktivan.
Inace, onako, prosto gledano, ima onaj graf gdje su pokazali rast i pad prometa dry bulka po kontinentima kroz godine i vidi se veliki minus u 2020 iza kojeg slijedi solidan plus u 2021. E sad, onako, uzmes razliku to dvoje i to nekih prosjecnih 7-8% plusa, ako se ne varam, a na nekim lokacijama i znatno vise. Ako su vozarine s ovim prometom kakve jesu, a jesu, evo, tu su, nije li za pretpostaviti vece vozarine s vecim prometom? Naravno, tu treba uzeti u obzir i rast flote oko 2.5%, proizasao iz oko 3.5% novogradnji minus 1% demolition.
-
Reuters je javio da su u septembru i oktobru Australci izvezli po oko 29 mil t, znaci potpuno isto kao i prije, jos se cekaju podaci za ovaj mjesec. Indija, Japan i ostali kupuju vise iz Australije jer im je cijena australskog koji je bolji sad relativno povoljnija u odnosu na druge ugljene koje Kina uzima drugdjr i dize im cijenu.
Odnosi se na oba, i na met i na thermal.
Sto se tice ukupne duljine putovanja, Indija, Japan i Koreja su cak i dalje od Kine. Ovdje se de facto radi o rosadi kolicina s istim lokacijama.
U svakom slucaju, bitan je rast volumena u odnosu na 2020, a on je neupitan. A milje ce onda doci. Imat ce i Kolumbija nesto za dodati.
-
Prosjek mu nije puno veci od 2 kn.
Nije da pouzdano znam, to ne zna nitko.
Ali promatrajuci pricu pucam tu negdje.
-
Kad ce to kraju? Jel se zna sta? Vec dugo nema nekih objava.
-
Pozdrav svima.
HPB sam znao drzati. i nikad nista od toga. Naprosto bih promasio rast. Ali fundamenti izgledaju dobro. Izgleda jeftina dionica.