Ma naravno da nema veze. Ali spekulacija je i jedno i drugo. Jedino sto ja tvrdim je da dolazi povoljno vrijeme za spekulaciju zvanu Atpl. Zato jer je ciklus takav.
Sve drugo je trla baba lan.
Ma naravno da nema veze. Ali spekulacija je i jedno i drugo. Jedino sto ja tvrdim je da dolazi povoljno vrijeme za spekulaciju zvanu Atpl. Zato jer je ciklus takav.
Sve drugo je trla baba lan.
Otkad postoji ovaj topic citamo budalastine tipa "izracunajte vrijednosti brodova, oduzmite dug, NAV..." tralala tralala... E, priki, to ti tak na ovoj dionici ne ide i to svi znaju. Kad krene, onda ide. I nema tu sad kako zasto itd.
Tesla ne vredi niti jednu dvadesetinu sadasnje cijene, ni blizu, a sto je najbolje jedva ce vrijediti 50 USD i za 5 pa i za 10 godina, ako nastavi s ovakvim tempom rasta, ali sto, prodaje se za preko 800 USD jer je to prica, tamo takva, super duper high tech itd., a ovdje ovakva, naraste spike u u vozarinama i trejderi krenu, voze se vlakici, tko zadnji magarac, ali vozi se daleko, nikad skromno...
U tome je vic. A ne u dividendi i sl.
I to jako dobro znate, ali bas jako dobro. Stoga je vase pitanje cista provokacija. Ali eto, zbog mladjih kolega, ako ih ima...
https://finance.yahoo.com/news/joe-biden…-141206523.html
Evo vidite, stimulusi ce vjerovatno preokrenuti fokus s high tech dionica na ciklicke. Naprosto, dosla maca na vratanca.
Steta sto kod nas nema jos bulkera, barem jos poneki s cape-ovima. Mozda zvucim romanticno pateticno, ali eto...
Za dugorocnu stabilnost manjih brodova pa i panamax-a u narednim godinama jako znacajni ce biti tzv. mali tereti. Jest da su oni po tonama manji od npr. zeljezne rudace i ugljena, ali su i brodovi od duplo do 5 puta manji od cape-ova, velike su tona miljaze u pitanju, i dodatno na to Kina ima narastajucu srednju klasu koja hoce jesti osim rize dobar kruh, makarone i druge stvari. To je samo plus na plus osnovnoj rastucoj potraznji za rudarskim robama.
Postoji jos jedan golemi hub od kojeg ocekujem materijalizaciju razbuktavanja potraznje od barem 50% kineskog iz 2000ih, a zove se Indija. Ide silno naprijed, a to nece ici na solaru i vjetru nego na celiku i ugljenu prije svega. Zelene djidje midje tek poslije.
A koje to informacije?
Alias je sam sebi uspio skociti u usta oko barem 3 aspekta u roku od mjesec i kusur.
Od toga da ce sigurno biti losa godina do toga da ipak nece, da nije rastao uvoz NITI JEDNE commodity u niti jednu zemlju pa se ispostavilo da rudaca i ugljen rastu dvoznamenkastim % pa sve do velebne tvrdnje da uopce ne druka protiv Atpl, a niti protiv sektora nego samo upozorava na opasnosti i ne zeli da mi pogubimo novce ovdje. Provrtite malo. Ima toga i na ovom i na onom forumu. Totalni smjehovi.
Lijepo vam kazem: slusajte moju malenkost. Ili nemojte, ako procijenite da pisem gluposti. Ali ja mislim da znam sto ce biti. Jer se rukovodim zdravom logikom, logikom poslovnog ciklusa koji se ponovio vec nebrojeno puta. Slicno govori i migra.
Display MoreKolega migra, ali vi niste ovdje ni pisali do prije 2 dana, ali zato uvjerljivo imate
najviše teksta od svih nas koji smo ovdje skoro godinu dana
bez lažne skromnosti s moje strane kolega ja bi molio da se osim na količinu texta osvrnete i na količine argumenata,brojeva,slika izračuna...
čekam da ih netko argumentirano pobije,demantira...
evo i ovo će se sad brojati u statistiku
i ako me ovako svi budu povlačili za tipkovnicu,moja će završit u snjegu
šalu na stranu,ako može neki osvrt na velike količine iznesenog s moje strane
bio bi zahvalan
Nema se tu kaj: dry bulk ide up.
A sad svi laju jer im se ili ne svidja ta cinjenica ili bi se ukrcali opet po 130.
A mrcite ga sad, ne bu islo...
Ja sam onomad slusao Gigica, ali na vrijeme, i zaradio sasvim dobro. Sad evo vidim sasvim izgledno ponavljanje istog scenarija. Pa kome pravo kome krivo.
Zanimljiv graf, doista. Vratit ce se to back to the mean. Nema sanse da to potraje jer brodovi ne idu tamo gdje moraju dugo stajati, preskupo je to, pa se stvar rascisti. Ali moguc je shift unutar sezonalnosti.
Za rezultat su najvaznije prosjecne vozarine. I da, zato je posebno dobro da je pocetak godine bolji nego da je losiji. Idemo dalje...
Gospon migra, prva stvar koja se radi na ovom forumu je da koronavirusne i antiAtpl dusebriznike stavite na ignore.
Nema druge.
Paaaa, sve je moguce, ali ce svakako i ta depresija koja se desi biti barem mjesec dana kraca nego inace.
https://m.vecernji.hr/vijesti/njemac…mjerama-1461055
Potpuno umobolna babetina.
Sadist i kreten.
Ali izgleda da je kod njih i narod takav. Ljudi prosvjeduju sto ne rade od doma, zahtijevaju zatvaranja, cudo, bas ono, totalno poremeceni.
Na kraju jos jedino desnicari iz AfD ispadaju koliko toliko normalni.
Taj dan, kad i ako bude i prodje na GS, idem tamo i pijem danima... Nema dileme.
Mozda se cisti portfelj od nepotrebnih stvari...
Ako se bojite onda ovo nije dobra dionica za vas. Ima boljih, nadjite ih.
Stvarno nemam interesa objasnjavati stvari koje su vec prozvakane stoput i ocite same po sebi.
Evo ja cu: 500 kn do kraja 2021. U nekom trenutku.
Povecana potraznja, znacajno vise od ponude, cijepljenje... Vozarine nekih prosjecnih 30% vece od prosle godine bi moglo donijeti 40ak kn EPS-a, a ako budu dobri izgledi za 2022 samo nebo je granica.
Zivi bili...
https://www.hellenicshippingnews.com/chinese-import…turbulent-year/
U zadnjem pasusu se kaze da ce 2021 biti rekordna i po tona-miljama, ali i po tonama. A ako je po tonama, a tona-milje su zbog preraspodjele tereta dodatno vece u odnosu na tone nego tone same, zakljucak je jasan: potraznja u tonama ce biti veca od ponude, a u tona-miljama i vrlo znacajno veca.
Ne kupuju se prosli rezultati nego buducnost. Bolja ocekivanja za 2021 nego sto je bila 2020. Plain and simple.
https://alibrashipping.com/data/
Nekako mi se cini da su futuresi veci nego prosle srijede. Srijedom se updatiraju.
Na Hellenic shippingu imaju stare brojeve pa se lako usporedi.
Vjerovatno dobro.
Ako ima ikakvih pozitivnih efekata u zadnjim refinanciranjima vjerujem da ce ih prikazati u q4 i zakopati zajedno s gubitkom u 2020, radi poreza.
Teško da 4q, ma kako dobar, ako uopće bude dobar bez obzira na vozarine, može anulirati prva tri q.
Koliko je pametno dočekati FI za prošlu godinu u dionici?
Nece anulirati, ide debeli gubitak za 2020. Nego ako ima ikakvih pozitivnih efekata treba ih potopiti zajedno s gubicima iz 2021, a ne prenositi u 2021.
Vjerovatno dobro.
Ako ima ikakvih pozitivnih efekata u zadnjim refinanciranjima vjerujem da ce ih prikazati u q4 i zakopati zajedno s gubitkom u 2020, radi poreza.