1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. 5. Element

Posts by 5. Element

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • 5. Element
    • May 18, 2021 at 9:57 PM

    Tko ne razumije da smo iduce godine na 4 znamenke neka se ostavi dionica i ide tuci ruzinu u skveru.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • 5. Element
    • May 18, 2021 at 7:39 PM

    Tako je. Ono je bilo nevjerovatno prosipanje gluposti. Stvarno je neki problem tu u igri. Vjerovatno neki ego trip zesci.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • May 18, 2021 at 5:51 PM

    Sad se cijeli kvartal ugovara debelo iznad 20k za nama zanimljive brodove, a kako se vec za q3 ugovara isto izvjesno je da ce tako biti cijelu godinu. Znaci 100 milja dobiti je sad vec sasvim izvjesna i jaaaako konzervativna procjena. Moze biti samo vise ili mnogo vise.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • May 18, 2021 at 4:18 PM
    Quote from tizian1
    Quote from BudFox

    Molio bih te da pojasniš na što misliš na Optimi? Netko je na kraju trgovanja prosuo preko 20 000 komada po bidu, što je prilično

    velika količina!?

    Ovih 16 komada 'u uravnoteženju' po asku na ATPL na kraju trgovanja je mala količina s obzirom na trgovanje i likvidnost zadnjih

    tjedana na ATPL, što možda nije manipulacija, ali svakako stvara dojam da je potražnja veća nego što u stvari je!?

    Da si pratio Optimu znao bi.

    Molim te samo da nas opet poštediš drukanja, prošli put kad je dionica rasla a nisi je imao...izgledalo je jadno.

    Display More

    Da, znam nekoliko iskusnih trejdera koji su dobri u tom poslu, ali ne drukaju po forumu ovisno o tome jesu li in ili out. Skidam kapu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • May 18, 2021 at 2:49 PM
    Quote from Sheriff
    Quote from 5. Element

    Sad je skupo po 345, a za dva tri tjedna ce biti jeftino po 400. To je ta divota rvackog investiranja.

    Oprosti, ali 'rvatsko investiranje je i omogućilo da se do 200 ukipaš, komotno.

    207, ispravak...

    Ali da, da, svakako, u pravu ste. :) ;)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • May 18, 2021 at 2:24 PM

    Sad je skupo po 345, a za dva tri tjedna ce biti jeftino po 400. To je ta divota rvackog investiranja.

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • 5. Element
    • May 18, 2021 at 1:36 PM

    To bi bila vrlo zestoka korekcija, ali nije jasno sto bi trebao biti okidac. Kriza prolazi, cijepljenje ide, krece puni oporavak. Napad na 2200 mi se cini realnijim nego 1700.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • May 18, 2021 at 11:17 AM

    A to sve jako smanjuje raspolozivost flote. Savrsena oluja se desava.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • May 18, 2021 at 10:12 AM

    Polako, ali sigurno idemo prema utilizaciji od 100% ili vrlo vrlo blizu tome. A s EEXI 2023 bi mogli i virtualno to premasiti.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • May 17, 2021 at 7:40 PM
    Quote from tollway
    Quote from 5. Element

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…nd-coal-markets

    Kao sto rekoh, trzisne silnice su ipak malo drukcije od onog sto bi htjela KP Kine. Sto prije shvate jeftinije ce proci.

    ma pusti vraga, kolega! ima taj KP još uvijek itekako debelog utjecaja.

    Kolega, ne precjenjujte ih.

    Ima jedna stvar: ti mozes raditi sto god hoces, ali ce rezultati i posljedice tvog rada biti sukladni logici onome sto ti postupci cine, a ne sukladni tvojim zeljama.

    Prevedeno, ako postoji rastuca potraznja, a dobava je ogranicena, cijene rastu. I nema Boga, nikakav KP Kine to ne moze sprijeciti. Mogu pokusati, ograniciti proizvodnju celika, uvoz rudace, sve 5, ali rezultat ce biti jos jaci rast cijene celika. Ako pak budu htjeli iskontrolirati cijenu celika, nastat ce nestasica, jer ce otici tamo gdje se vise placa, ili se nece proizvoditi jer se ne isplati. A onda ce im pasti GDP, sto je zadnje sto zele. Drzavna privreda je svugdje propala. Uspjeli su jer su ju napustili. Nema natrag.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • May 17, 2021 at 5:16 PM

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…nd-coal-markets

    Kao sto rekoh, trzisne silnice su ipak malo drukcije od onog sto bi htjela KP Kine. Sto prije shvate jeftinije ce proci.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • May 15, 2021 at 10:01 PM

    Radi se o tome da ako tako sa strahom i nelagodom gledate oscilacije vozarina onda definitivno prodajte because you sure as hell are in for a veeeery very rocky ride. Stvarno, izadjite jer to nije za vas.

    Jedino ako ste unutra jer vjerujete u superciklus pogonjen globalnim oporavkom svega onda ostanite.

    Sve drugo je trla trla...

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • May 15, 2021 at 6:49 PM

    https://finance.yahoo.com/news/iron-ore-…-054046338.html

    I kad ce konacno ti kineski partijasi shvatiti da ne mogu kontrolirati trziste. Odnosno, mogu, samo u svom dvoristu i samo na svoju stetu.

    Pa nece sad odjednom potraznja za celikom pasti zato jer oni uvode restrikcije na proizvodnju!!?! I uvoznu osnovnu sirovinu, sto je jos ludje. Prije ce biti da ce porasti ako se narusi balans.

    Kako ce ovo grunuti to nema nigdje.

    Iscrpit ce inventories, pojesti sav celik sa skladista, a onda shvatiti da vise nemaju s cim proizvoditi za izvoz, gradjevinu, nista... Nakon toga ide na preko 300 usd.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • May 15, 2021 at 6:35 PM

    Inace, evo, to je ta korekcija BDI.

    Prejako nesto...

    Files

    Screenshot_20210515_183456_com.android.chrome.jpg 81.52 kB – 0 Downloads
  • PVCM (Pevex)

    • 5. Element
    • May 15, 2021 at 5:37 PM

    Ma samo vi bojkotujte.

    Tko se nije dao otresti zaradio je odlicno.

    A i asortiman je dobar i pristupacan. Barem tako misli veliki broj kupaca.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • May 15, 2021 at 3:59 PM

    Ako malo pogledate capesize vozarine, njihove sezonske vrhove i dolove, vidjet cete da su oscilacije ove velicine zapravo relativno blage. Naci obicno se vrte oko 10 pa odu na 30 pa sidju ma 12 pa opet na 28 itd. To je normalno. Samo 3% porasta u potraznji uzrokuje 100% razliku u vozarinama.

  • PVCM (Pevex)

    • 5. Element
    • May 15, 2021 at 11:25 AM
    Quote from zlocesti

    Hm

    Meni izgleda kao da svoje teško stečene dionice moraju sada na burzi distribuirati.

    Ekipa nas je odrala prvi put, a vuk samo dlaku mijenja.

    :/

    Prodavali bi za brutalnu lovu. Tako da ne vjerujem da je to neki problem. :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • May 14, 2021 at 8:58 PM

    Mitkko

    Graf je super, stvarno informativan.

    Imate li mozda ekstenziju za onaj period unatrag kad se trzila na 3000 kn i vise?

    Takodjer, ono sto je mozda zanimljivije od broja komada je vrijednost u novcu prometa oko tih cijena. Jasno vam je zasto.

    I finalno, rast do 600-700 kn prije 3-4 godine je bio pogonjem samim Bilbijom, ne i rezultatima. Sad bi moglo biti obrnuto. Svaka cast Bilbiji, ali FI je ipak jaci driver. Hocu reci da kad dodju dobri FI te zone potpora i otpora ce biti na nekim sasvim drugim razinama.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • May 14, 2021 at 3:28 PM
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Pad sam po sebi ne znaci da je lose.

    Bitno je GDJE JE.

    A s ovim prosjecima to je mlacenje love nevidjeno. Tako da definitivno nije lose nego upravo sjajno.

    I jos nesto, to sto vidite su trenutni novi ugovori, koji sacinjavaju mozda promil od svega.

    Zato je bitan prosjek jer sustav ima svoju tromost koja se mjeri u dugim mjeseci..

    Pad sam po sebi ne znaci da je lose.

    Bitno je GDJE JE.


    Nadam se da je ovo pročitao i onaj šta je poklopio naloge na 390+ :P

    Mirno more!

    Display More

    Ako malo priceka, uzet ce 50% zarade vec kroz koji mjesec. A kasnije i znatno vise.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • May 14, 2021 at 2:59 PM
    Quote from BudFox
    Quote from 5. Element

    Vozarine ce probiti vrhove iz 2008. S lakocom, i to barem dvostruko. Zapamtite sto kazem. To je neumoljiva matematika. Ali se bazira na forecastima koji trenutno nisu u optjecaju, samo su moji, ali ne sumnjam da su kvalitetniji od sluzbenih. Sluzbeni su prekonzervativni i ne uzimaju u obzir utjecaj EEXI, a to ce biti apsolutni game changer. Veci od svih utjecaja zajedno.

    Prilično hrabra tvrdnja...molim da dodatno pojasnite nama laicima.. čisto iz akademskih razloga...

    Ja sam razmišljao o infrastrukturnim ulaganjima u Kini zbog zimskih olimpijskih igara iduće godine,

    pa da je zato rastao BDI, kao tamo davne 2008 isto zbog ljetnih olimpijskih igara u Kini...

    Sve je u omjeru demand vs. supply.

    Trenutno prvo raste brze od drugog.

    I zato imamo rast vozarina. Ali...

    Taj omjer se promijenio za svega par %.

    S uvodjenjem EEXI regulative preko 70% svjetske flote ce morati usporiti da bi usli u dozvoljeno s CO2 po tona milji. Ako je samo 1 cvor to je 7% flote manje efektivno. Ako je 1.5 cvor onda je utilizacija 100% odjednom. Ako je 2 cvora brodova NEMA.

    SINGULARITET. Kejpovi mozda i milion na dan. Mozda pola miliona.

    Zapamtite ovo. Jer desit ce se. Samo je pitanje da li 2023 ili malo kasnije.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™