1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. 5. Element

Posts by 5. Element

  • Turističke dionice i perspektive

    • 5. Element
    • August 30, 2021 at 7:45 AM
    Quote from mikromakrto
    Quote from 5. Element

    U prilog turizmu, a pogotovo ovom ovdje, ide, da se ne lazemo, globalno zatopljenje. Sto vise toplih dana to ce biti dulja sezona, i vise ljudi ce doci tu blizu gdje je toplo nego negdje dalje. Nema tu velike filozofije.

    Takodjer, svakako sto prije treba zavrsiti autocestu A7, od Rijeke do Otocca. Na taj nacin skracuje se znacajno put do Dalmacije svima zapadno od osovine Rijeka-Munchen, a i onda time rasterecuje pravac do i od Bosiljeva.

    I naposlijetku, dugorocno, jako ce pomoci tehnologija, tj. inicijative s 4-dnevnim radnim tjednom, home office varijante i sl. Ako se to rasiri na 20ak ili vise % svih zaposlenih u Austriji i okolici sezona ce trajati cijelu godinu, barem u nekom intenzitetu, vikendima, i popravljati sadasnje minuse u Q1 i Q4.

    To je globalno, a poduzetnici dalje neka se prilagode zahtjevima gostiju.

    Sve u svemu, dugorocno, mislim da ce biti dobro.

    Neće se sezona produžiti ako bude toplo u desetom mjesecu niti zato što će Hans raditi od kuće, nego ako i samo ako se ljudima ponudi nešto osim "sunce, more, plaža" i "tko to more platit"?

    Display More

    Na to sam i mislio pod ono da poduzetnici nesto naprave. Ali toplo vrijeme ce pomoci, nema dileme.

  • Turističke dionice i perspektive

    • 5. Element
    • August 29, 2021 at 9:04 PM

    U prilog turizmu, a pogotovo ovom ovdje, ide, da se ne lazemo, globalno zatopljenje. Sto vise toplih dana to ce biti dulja sezona, i vise ljudi ce doci tu blizu gdje je toplo nego negdje dalje. Nema tu velike filozofije.

    Takodjer, svakako sto prije treba zavrsiti autocestu A7, od Rijeke do Otocca. Na taj nacin skracuje se znacajno put do Dalmacije svima zapadno od osovine Rijeka-Munchen, a i onda time rasterecuje pravac do i od Bosiljeva.

    I naposlijetku, dugorocno, jako ce pomoci tehnologija, tj. inicijative s 4-dnevnim radnim tjednom, home office varijante i sl. Ako se to rasiri na 20ak ili vise % svih zaposlenih u Austriji i okolici sezona ce trajati cijelu godinu, barem u nekom intenzitetu, vikendima, i popravljati sadasnje minuse u Q1 i Q4.

    To je globalno, a poduzetnici dalje neka se prilagode zahtjevima gostiju.

    Sve u svemu, dugorocno, mislim da ce biti dobro.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 29, 2021 at 3:32 PM

    Imam previse da bih se mogao tako igrati. Samo sjedim i cekam da se preokrene globalni makro trend. Do tada ne diram.

    I los trejd na NMM gdje sam zaradio nesto, a triput vise bih da nisam nista dirao nakon kupnje, me ucvrstilo u uvjerenju da to nije moj sport. :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 27, 2021 at 10:21 PM

    Strasna izvedba preko bare. Samo neka oni lete, i mi cemo s njima. Kad se oni napucaju doci ce lova i u nasu malu plovidbicu.

    Zamislite 300 mil kn dobiti iduce godine i P/E nekih 6,8,10...

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • August 27, 2021 at 11:47 AM

    Stvorit ce manjak gotovog proizvoda, celika. I onda ce i tu nastati ogroman backlog i potreba za nadoknadom, naravno, uz jos vece cijene nego sto bi bile da nisu intervenirali.

    Mora se shvatiti da je cisto trziste, bez drzavnih intervencija, optimalan regulator, kroz vrijeme, i u sumi daje optimum za sve sudionike. Svaka intervencija je prepreka koja se mora savladati, porast entropije, zapravo porez, a to znaci trosak. Koji sigurno dodje na naplatu.

    Neobicno je da na dionickom forumu postoji nerazumijevanje te iznimno jednostavne cinjenice.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • 5. Element
    • August 25, 2021 at 5:23 PM

    Jel se zna kad ce izaci odluka?

    Ima propisan rok?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 25, 2021 at 11:56 AM
    Quote from maratonac

    Nema tužnijeg i jadnijeg osjećaja nego kad izađeš puno prerano. Pitajte one koji su 2007. izlazili na 700 kn ili 900 kn ili 1200 kn i mislili da je to to... da rast više nije moguć. Pisali da je to balončina i tako popušili rast do "samo" cca 3.800 kn. Povijest će se ponoviti. Nemojte doslovno shvatiti napisane vrijednosti.... tko bi se sad od vas okladio da će ATPL vrijediti i 1.000 kn, a kamoli 1.500 kn ili 2.000 kn. Nitko. E upravo zato će mali dio vas iskoristiti sav potencijal rasta koji se iza brda valja.

    Ispravak netocnog navoda: ja se kladim upravo na te vrlo visoke brojeve.

    I tupim o tome vec neko vrijeme.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 25, 2021 at 1:26 AM

    Danasnja cijena Atpl, pri vrlo slicnoj DWT tonazi, a i financijskim parametrima, je svega oko 12% nekadasnje, kad je BDI bio 11000 i kusur.

    Znaci vec sad imamo prostora za rast.

    A sto ako BDI ode na 20000?!?

    Nije da nema mogucnosti. Ako se protegne potraznja, zagusenje i vrlo mali orderbook.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • 5. Element
    • August 24, 2021 at 12:38 AM

    Najvise para od domacih igraca ima Tnpl. A ja se nadam da ce ipak uzeti Atpl.

    Eto...

    Ne bih volio da stranci uzmu bas sad kad se radi lova.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 23, 2021 at 3:56 PM
    Quote from stipe_Cro

    BDI raste iz dana u dan mahnito, a tebi je dokap JDPL-a jedino što može poticati rast?

    Nije jedino.

    Nego cisto zbog tajminga mislim da bi lako moglo biti to, prije nego bilo sto drugo.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 23, 2021 at 3:05 PM

    Trgovanje mi nekako sugerira da je ATPL favorit za dokap JDPL, ili barem trziste to na taj nacin percipira.

    Nemam nikakvu info, samo nagadjam temeljem trgovanja.

    BDI vise nema nekog utjecaja, u ovoj fazi. Opet, samo moje skromno mislenje.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • August 22, 2021 at 1:13 PM

    Pa procitao sam clanak.

    Pise da je uvoz zitarica brutalno narastao, sto je zapravo stara vijest, zbog veceg svinjskog fonda. Ali taj fond se nece smanjivati, moze samo rasti kako raste kineska srednja klasa i standard.

    Narastao je uvoz isto tako i ugljena. I zeljezne rudace. U prvoj polovici 2021.

    Pa se sad naporiraju da ohlade zeljeznu rudacu. Ali pad cijena bi opet trebao povecati uvoz, i to iz Brazila, kao politicki prihvatljivijeg.

    Sto znaci da slijedi DALJNJI RAST potraznje za robama. I JOS VECI congestion.

    Sto i jedno i drugo povecava vozarine.

    Svi zovu pad jos od od 1500, a ono preslo 4000, hehe.

    Nije dobro boriti se protiv trenda.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • August 22, 2021 at 12:05 PM
    Port congestion. Squeezing the fleet — Breakwave Advisors
    How freight rates are being affected
    www.breakwaveadvisors.com

    Ne cini mi se vjerovatnim da se zagusenje rascisti u narednih nekoliko godina, a kamoli mjeseci. Naprosto je ogromna kolicina robe u zaostatku, a kako potraznja raste to ce sve vise rasti. Lucki kapaciteti da to rasciste bi trebali prebacivati normu, a ne svako malo smanjivati radi korone. Tako da bih ja bull run na dry bulk shippingu premjestio na 2024 ili 2025, radije nego na 2023.

  • Turističke dionice i perspektive

    • 5. Element
    • August 22, 2021 at 10:36 AM

    Uskoro su izvori u Njemackoj i jos nekim zemljama i ne zele na.rkane ljude prije toga. CDU lose stoji po anketama.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • August 20, 2021 at 12:28 PM
    Quote from BudFox
    Quote from Manu

    cape up 5%

    Ode BDI preko 4k

    A vani brodari padaju, tužno za gledati ;( ;( .

    Izvješća vrhunska, isplaćuju divke, BDI iznad 4000,

    a oni padaju, pa to je nevjerovatno, bar meni :sleeping:

    To je zato jer trziste ZELI PAD.

    Kao sto ZELI da Tesla raste.

    Da Musk sutra proglasi stecaj trziste bi to nagradilo rastom od 12%.

    Zato jer su to elektricni auti, baterije, fensi smensi itd.

    A ovo je cumur, gvozdjurija, naprosto nije in.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • August 19, 2021 at 4:51 PM
    Quote from Sheriff
    Quote from looserst

    Neki forum maheri tvrde da su to debili i da ne mogu radit takve stvari :/ Sad se samo nadajmo da im je ovo ok cijena i da ce ton milje dobro kuriti dok je ruda po diskontu 8)

    Da, upravo tako. Neki su se kleli da je Kineska partija bezveze i da nema šanse da sruše cijenu svojim postupcima.

    A gdje su sad??

    Takve koji se kunu i ruku bi u vatru dali kada se pokaže da su u krivu bi isključio sa foruma. Navlakači.

    Pa jesu, tukci su. Rade stetu sami sebi.

    Mrznja prema Australiji ih je zaslijepila.

    Jedini nacin da smanjis cijenu rudace je da smanjis proizvodnju celika. Sto znaci manji GDP, manji izvoz, generalno skuplji celik i za vlastitu privredu, a ipak se radi o gotovom poluproizvodu koji kosta znatno vise od sirovine. Kako potraznja za celikom u svijetu ne ovisi o zeljama kineske partije onda ce drugi proizvodjaci nadomjestiti manjak sto oni manje izvoze. A cijena rudace natrag preko 200 usd. Necete dugo cekati.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 18, 2021 at 5:12 PM
    Quote from igi

    BDI 3833... wow

    Ima jos puno do 10.000 i mnogo vise.

    Postoji opravdana skepsa oko toga da je to uopce moguce. I to je razumljivo.

    Ali samo bih napomenuo da je sad na svijetu puno vise ljudi, novaca i generalnog blagostanja nego sto je bilo 2008.

    I na tome baziram moja predvidjanja, zelje, nade, da cemo vidjeti te razine.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 18, 2021 at 11:22 AM

    Izgleda da niza cijena zeljezne rudace jako pomaze kolicini tereta. Naprosto je veca potraznja po nizoj cijeni.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • August 18, 2021 at 10:14 AM

    Slazem se s tim.

    Ali sam gotovo siguran da ce nakon 2-3 dobra kvartala i taj pogled biti promijenjen.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • 5. Element
    • August 16, 2021 at 11:00 AM

    Sretno svima, trebat ce vam!

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™