1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. 5. Element

Posts by 5. Element

  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 66
  • CORONA virus

    • 5. Element
    • November 19, 2021 at 9:46 AM

    Ovo sto radi je siledzijstvo. Obicno brutalno nasilje.

    To sto slicno rade Austrijanci, Nijemci i Talijani, sugavi rodonacelnici najodurnijih drustvenih sustava, nacizma i fasizma, je upravo argument koji treba upotrijebiti kad se na njih pozove.

    Sugavi fasizam nije mrtav. Dapace zivlji je nego sto je bio zadnjih 70 godina.

  • CORONA virus

    • 5. Element
    • November 19, 2021 at 9:39 AM

    Cjepiva ne valjaju. Ne stite niti dovoljno jako niti dovoljno dugo.

    Eksperimentalna su, niti proizvodjaci niti drzava ne preuzimaju odgovornost za posljedice.

    Svjedocimo egzistencijalnom prisiljavanju ljudi da se cijepe, usprkos ovome gore.

    I to su fizicke cinjenice.

    Cijepio sam se, ali ne mogu negirati bjelodano.

    I zato je otpor, pobuna, neposluh, Plenki, nazovi to kako god hoces, protiv kovid potvrda i tebe i tvoje bahate vladavine savrseno opravdan.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • November 18, 2021 at 4:29 PM

    Izgleda da je politika stampanja novca potpuno poremetila temeljne vrijednosti.

    Sto vrijedi rad, poslovanje, zarada, povrat na kapital kroz realno poslovanje kad besplatni novac napuhava kripto balone, tesle i slicnu smecadiju za 300, 800, 2700 i 20000%?

    Realno, zaostravanje monetarne politike i ispuhavanje virtualnih balona bi vrlo vjerovatno pomoglo valuacijama realnog sektora. Ti virtualni baloni su posaugali sav zrak iz sustava.

  • PVCM (Pevex)

    • 5. Element
    • November 18, 2021 at 3:20 PM
    Quote from darac11

    Zašto nam je kolegica Ivana 7 na sve postove lupila "? dislike"

    Because she dislikes Pevex. :D

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • November 18, 2021 at 3:19 PM
    Quote from jasko

    Even Larger Amount of Global Grain Exports Expected https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…xports-expected

    To je apsolutni driver potraznje za manjom bracom. I kako svjetsko stanovnistvo prelazi u srednju klasu to ide nemilosrdno prema gore. Naprosto i u Kini ljudi sve manje zele jesti rizu, a vise normalnu hranu kakvu jedu zapadnjaci. Onog znanstvenika koji je rekao da djeca umjesto rize ujutro trebaju jesti pahuljicr i ham and eggs su skoro lincovali. Ali trend je neumoljiv. Zapadni nacin je bolji i privlacniji. Svima. Pa i njima.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • November 18, 2021 at 12:46 PM

    Brodari ce kvalitetnije valuacije dozivjeti onda kad iza nas bude 4-5 dobrih kvartala, tj. kad vecina investitorske zajednice uvidi da ovaj ciklus ipak nije "pevali su jedno ljeto" nego da ima i track record i buducnost ispred. Zasad je sentiment generalno jos uvijek klimav, iz euforije u depresiju. A biznis je sezonalan, ali u uptrendu.

    P.S.

    Kina jos dugo nece izaci iz mode-a restrikcija zbog korone te time iz port congestion-a cim volumeni malo porastu naprosto zato jer im cjepiva ne valjaju. A uzeti zapadnjacka je politicki nezamislivo.

    Mada i zapadnjacka ne bi omogucila nesirenje virusa, kao sto vidimo. Njima je samo nula prihvatljiva. Zbog politike, prenapucenosti itd. I ne izgleda da ce se to tako skoro promijeniti.

  • PVCM (Pevex)

    • 5. Element
    • November 18, 2021 at 10:05 AM

    To je sve tocno.

    Cim su smijenili predsjednika uprave koji je dignuo firmu na noge, a i veliki je dionicar, to ukazuje da je nesto puklo. I to dosta grdo, izgleda.

    Rasplet ce u svakom slucaju biti zanimljiv, kad god bio. I ako ga bude u skoro vrijeme. Jer dok lova ide nikome nije sila. Jedino da dodje neka ponuda koja izuje iz cipela.

    I medju malima ima znacajnih.

    Osim toga, ne vjerujem da bi novi vlasnik tipa neki veliki vanjski lanac vukao sa sobom nekoliko stotina fizickih osoba. Vjerovatnije je da bi ih isplatio.

  • PVCM (Pevex)

    • 5. Element
    • November 18, 2021 at 9:59 AM

    S tim da ovdje imas problem kokosarskog mentaliteta gdje svi uvijek vide samo lopovluk pa se tako i postavljaju.

    Da tako razmisljam ne bih nikad nista ulagao.

    Imao si primjera raznih, da, groznih, ali i dobrih, tipa HUPZ i Genera. Gdje su mali sasvim dobro prosli, a moglo je biti i drukcije.

    Moj rezon je da ako bi netko preuzimao Pevex da to mora biti igrac mnogo veci od Pevexa samog, stranac, i takav se ne bavi kokosarenjem nego to pomete i kraj price.

    Naravno, mozda ja i grijesim. Sve je moguce.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • November 18, 2021 at 9:42 AM
    Quote from mitkko
    Quote from BudFox

    Kako sam prije par tjedana napisao cijena Atpl prati BDI vozarine i dosta toga ovisi kako ce se vozarine kretati u slijedecem razdoblju, te se ta teza pokazala tocnom do sada.

    E sad, kuda ce dalje vozarine ovisi o dosta faktora na koje ne mozemo utjecati, ali slijedi sezonalno slabiji dio godine, pa se logican zakljucak dalje sam namece.

    Zanima me misljenje ostalih o daljnjem kretanju vozarina?

    Cijena dionice prati BDI? Nemoguće!

    Totalna dezinformacija. :D

    Jugokomunisticka obmana.

  • PVCM (Pevex)

    • 5. Element
    • November 18, 2021 at 8:28 AM
    Quote from 5. Element

    Tocno. Nema. Ali ce platiti koliko misli da mu vrijede. Jer one to i jesu, vrijednost. Nije da kupuje ciglu od stemera iz kvarta.

    To naravno sigurno bude manje nego li bi platio vecima koji imaju puno bolju pregovaracku poziciju. Ali nesto bi im platio cisto da ih se rijesi. Vec na P/E od 6 do 7 imas ovu cijenu od 125k.

    U konacnici, zavisi i tko bi to bio.

    A i koji su uopce planovi glavnih. Sto i kada. To nitko ne zna.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • 5. Element
    • November 17, 2021 at 10:54 PM
    Quote from MickeyM

    A gdje nam je kolega i veliki dionicar KK, zna li tko?

    On je najvecim dijelom izasao na 250-280.

  • PVCM (Pevex)

    • 5. Element
    • November 17, 2021 at 10:52 PM

    Tocno. Nema. Ali ce platiti koliko misli da mu vrijede. Jer one to i jesu, vrijednost. Nije da kupuje ciglu od stemera iz kvarta.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • November 17, 2021 at 9:05 PM
    Quote from mitkko
    Quote from Roman

    Ne ovisi malo, nego je lag nekoliko mjeseci. Ako se nastavi relativno brzo trend rasta, neće doći do značajnije korekcije cijene brodova.

    Nisam rekao da ce korekcija biti znacajna - ne znam koliko ce se korigirati - vec samo da je korekcija za ocekivati.

    Moze biti i znacajna, ako se produlji period nizih vozarina. A mozda su i u sumi...

    Vidjet cemo, kako god bilo.

  • PVCM (Pevex)

    • 5. Element
    • November 17, 2021 at 9:02 PM
    Quote from Roman
    Quote from whiteking

    Zapravo, u slučaju preuzimanja, u trenutku prelaska praga od 25% kupac ima obvezu dati ponudu za preuzimanje ostatka poduzeća koja ne smije biti niža od cijene po kojoj je kupio prvih 25%. Izvor: Zakon o preuzimanju trg društava

    Ne, to nije istina proučite Zakon o preuziamnju dioničkih društava. Obzirom da dionica nije uvrštena nema obveze za kupca.

    Ma o cemu vi pricate... Kakva obveza ponude, kakvi bakraci...

    Pa da preuzme vecinski udio, tipa 80% od svih glavnih dionicara, pa necu ja njega moliti da mi da ponudu nego ce on mene morati moliti i dobro platiti da izadjem. Ako nece da ga masiram na skupstini i cuclam divke.

    Isto kao ja po svoj prilici razmislja i kupac ovih dionica ovih dana. Inace ne vjerujem da bi uzimao.

    Jos jedan koji se uhvatio dionice koju niti ima niti ga zanima, hehe.

  • PVCM (Pevex)

    • 5. Element
    • November 17, 2021 at 7:59 PM

    Za 200k izlazim sigurno.

    A za manje bih razmislio.

    U svakom slucaju, ovdje su sa 125k x 12kom i prodavac i kupac zakljucili dobar posao.

    Prodavac je sigurno jako dobro zaradio, a i kupac ima perspektivu ispred sebe, dividenda i prodaja u nekom buducem preuzimanju, koje je gotovo izvjesno.

  • CORONA virus

    • 5. Element
    • November 17, 2021 at 6:28 PM

    Lauc je car i Bog. Doktor za sve njih.

    Ovdje se radi o jednoj jednostavnoj stvari: ne postoji javno zdravlje. Koronu, ako ju dobije, nema javnost. Nego pojedinac. Ili vise njih. On je ili zdrav ili bolestan, ili nesto izmedju.

    Polazeci od toga, na svoje zdravlje treba se primarno brinuti svatko sam. I za bliznje svoje. A definitivno nije posao drzave da vise poduzima, na silu i protiv volje, za zdravlje svojih gradjana nego sto oni sami cine.

    Da ukines sve mjere ljudi ce se zastititi ili nece. Oni oprezniji ce manje pobolijevati i umirati od ovij drugih. Kao sto oprezniji vozaci rade manje prekrsaja i nesreca.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • November 17, 2021 at 5:37 PM
    Quote from stipe_Cro

    Je li to uopće extra coal koji će dolaziti iz Mongolije ili će samo zamijeniti kamione željeznicom?

    To je ta ista prica.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • November 17, 2021 at 5:19 PM
    Quote from stipe_Cro

    Imamo 3 dobre godine rasta iz Kine! Šteta što kupci ATPL gledaju Outlook za 2050. Slično kao kupci Tesle.

    Sto je najbolje, Tesla 2050 vrlo vjerovatno vise nece niti postojati ili ce biti u PSN, Chapter 11 ili tako nesto. Nakon sto se VW i Japanci prime EV-ova obrisat ce pod s ovima. Sve americke autoindustrije su propale pa ce budite uvjereni i ova. Te price tehnologija tralala okacite macku o rep. Ameri su dobri samo tamo gdje je hrpa love i probijanje budzeta. Jednom kad stvari dodju na noz to je aj bok.

    Ako ne vjerujete, samo si postavite pitanje: da li bi za npr. 40k usd dobio 2027 bolji el. auto od Tesle ili VW?

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • November 17, 2021 at 4:18 PM
    Quote from Brunos

    Zna li netko kakav je status projekta zeljeznice izmedu Mongolije i Kine koji bi trebao omoguciti veliku kolicinu transporta ugljena putem kopna? Da li je to jedan od uzroka pada? Najavljeno je da zavrsava do kraja 2021.

    Zeljeznica je navodno pri kraju, oko 30 mil tona bi trebala prevoziti, coking coal je tu u igri.

    Inace, tih 30 mil t je manje od 1% ukupne kineske potrosnje, iz raznih izvora, tako da se ne moze uzeti tih 30 mil t i reci e sad ce za taj iznos toliko manje dolaziti morem. Ako prekomorski prodavac ponudi 5 dolara manju cijenu za tonu elektrana ce kupiti od njega. Istina jest da Kinezi nastoje dosta toga regulirati, pa i na svoju stetu cesto, ali to je ipak trziste, firme kupuju i prodaju u skladu s financijskim interesima.

    Takodjer, efekt prestanka uvoza coking coal-a iz Australije se vec desio. I rezultat je bio da se povecala tona miljaza jer je taj ugljen krenuo za Indiju. Slicno i za thermal coal. A Kinezi dovlace sad vise toga iz Indonezije.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • November 17, 2021 at 4:02 PM
    Quote from Marin83

    BDI je u prosincu 2019 bio oko 1250, a cijena se kretala oko 400 kn za dionicu, godina završena sa gubitkom...danas je BDI 2600 a cijena je 355kn,a godina će biti završena sa konzervativnih 120 miljuna kuna dobiti. Malo ste se zaigrali u prosipanju, na vlastitiu štetu naravno...

    To je dokaz teskog debiliteta na ovoj burekstinici od burze.

  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 66
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options