1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • January 16, 2021 at 3:49 PM

    Pa tko kaže da se mora prodati pod moras? Može se prodati i mjesec dana kasnije, ako me pratis.

    Ne brini neće Optima ostati sama ni bez akvizitora. Koliko će je netko platiti na kraju, e to je drugi par postola i ovisi o mnogim čimbenicima od regulacije, zakonodavnog okvira preko odnosa tržišnih snaga, strategije kupca, outlooka za cjelovit sektor pa do ovog sto ti navodis broja i kvalitete korisnika i raspoložive infrastrukture. Ovdje je najveći tekući problem Korona i njezine posljedice tako da dugotrajnost cijelog procesa ne mora nuzno značiti da je s namjerom nego i zbog okolnosti.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 16, 2021 at 3:32 PM
    Quote from Kvark

    Konstantno se pise se o vrijednosti brodova, odnosno kako je ona znacajno niza od one iskazane u bilanci, ali bez i jedne cinjenice pa bi bilo lijepo da onaj tko zna kako ce vrednovati ove godine to podijeli sa svima nama. Koliko god bili netransparentni (ja prva na to imam prigovor), ovo je nesto sto su i sami iznijeli. Vjerujem da su svi koji su u ovu dionicu ulagali procitali revizorsko izvjesce za posljednju godinu za koju je takav izvjestaj nacinjen (2019) te na str 69 (dobar broj; pamtljiv :)); na stranici pise broj 36 pa neka vas to ne zbuni) uocili upravo navod vezano za ovo. I sama sam provjeravala vrijednosti pojedinog broda i otprilike dosla do istog iznosa. Objasnjenje koje su ponudili, a kojim su obrazlozili nesnizavanje vrijednosti u bilanci, a svi znamo da vrijednost odrazava uporabnu vrijednost, glasi: „S obzirom da se prema misljenju Izvrsnih direktora ocekuju povoljne trzisne i gospodarske okolnosti za obavljanje djelatnosti prijevoza rasutih tereta, Izvrsni direktori Grupe smatraju iskazanu vrijednost imovine realnom i nadoknadivom.“ Uz pretpostavku da ce se i ove godine posluziti istim obrazlozenjem te s obzirom na najavu potraznje neka svatko stvori SVOJE misljenje da li ce obrazlozenje vrijediti i za ovu godinu. Ja iscekujem FI i detalje vezano za ovu temu. Moze se desiti da se nista u bilanci ne promijeni pa i to nekima bude iznenadjenje.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    ”Ta” procijenjena vrijednost brodova je vrijednost imovinske stavke, no na toj imovini je i dug i taj dug je osiguran tim brodovima. Na koncu 2019. godine dug prema zajmodavcima (dakle ne iz poslovanja) je iznosio cca 825 milijuna ili izmedju 125-130 milijuna dolara. Tako da dioničarima nije bas puno preostalo od sve te imovine. Njihova vrijednost pogonskog stroja i nekretnina je iskazana u istom izvjescu na razini od cca 210 milijuna dolara, a tu je doista pitanje koliko vrijedi pogonski stroj (brodovlje), a koliko nekretnine i je li vrijednost u knjigama odgovara trzisnoj vrijednosti?

    http://185.103.219.61/userdocsimages…1Y-REV-K-HR.pdf

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 16, 2021 at 3:13 PM
    Quote from migra
    Quote from Marielena

    Sada jos trebate izracunati vrijednost njihovih brodova s obzirom na njihovu starost(mislim da ih imaju jos 6) i od toga oduzeti njihov dug. Profit nazalost nemaju. Te jos zbrojiti vrijednost ugovora ako ih imaju. Mozda bi nam kolega Gigic mogao dati tocne podatke.

    S obzirom na broj dionica dobiti cete siru sliku koliko Atpl treba jos rasti ili padati.

    P.S. kada vi ovdje ocekujete isplatu dividende?

    svi dry bulkeri svijeta imaju dug,brodove kupljene na kredit.nisu isplaćivali zadnjih godina ili samo simbolične divke...

    zašto bi se njima pripisivalo dobro i loše a atpl samo loše?

    zašto bi samo stranci osjećali posljedice dizanja spota,TC,FFA...

    dividenda? ako cijena raste od početka godine 20% što bi tu značila divka od par % koliko stranci isplačuju(samo neki)

    zadnjih dana više ste puta ponovili pa da repliciram.

    " smatram da bi kompaniju trebalo dokapitalizirati. "

    pazite što si želite u životu stara je mudrost?

    tektonski su poremečaji nastupili jer brodovi su sve traženija roba,cijene secondhandu rastu?

    ako se tako nastavi ili pojača zar bi bila senzacija da se pojavi netko tko će ponuditi svoje dionice za brodove?

    atpl je jedan od rijetkih dry bulkera svijeta koji nije razvodnio svoje dioničari ne treba zaboraviti.

    Display More

    Pa to sto nisu razvodnili dioničare je nedostatak, a ne prednost. To samo znaci da nisu mogli prikupiti kapital odnosno da im ga netko profesionalan ne bi povjerio na upravljanje ili da to nisu htjeli jer bi onda izgubili kontrolu nad firmom i ne bi je vise mogli krmčiti kao sto su to donedavno ciniii. Dionicari, osim Bilbijinih eskapada kojima se i on ubacio u “kombinaciju”, nisu imali nikakve koristi od njihova upravljanja jer su uglavnom redovito gubili novac u ATPL. Oni unutra su u isto vrijeme debelo naplaćivali za svoj konto održavanje takve status-quo situacije na plaćama i nagradama.

  • DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

    • Flight
    • January 16, 2021 at 10:21 AM
    Quote from Toni

    U roku od 30 dana dioničar pod rednim brojem 1. mora izaći s ponudom za preuzimanje. Nadam se da će to biti već početkom tjedna.

    Samo ako zajednički djeluje vise invesitora iz tog računa ako ih je veći broj te ako su ostvarili kontrolu?

    Teoretski mogu biti Pero, Meho i Česi i drzati dionice DDJH na Tzv. zajedničkom skrbnickom računu, a zajednički nedjelovati. Iako to bas nije vjerojatno.

  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    • Flight
    • January 15, 2021 at 10:35 PM
    Quote from Junak
    Quote from plavi01

    DT prodaje HT i Optimu

    Nije napisano što je sa ostalim cro djelom jer država je najavila prodaju svojeg vlasništva u svim firmama osim u INI koju kupuje. po ovome najavljenom ima da lete purani na ZSE

    Haha, jedna od vecih gluposti koje sam vidio ove godine 🤣

    Zlatnu koku se ne prodaje...

    Je bila je zlatna koka dok nije bilo konkurencije. Ako hoćeš maksimizirati polozaj onda prodajes prije značajnijeg otvaranja tržišta ili kad je ono već otvoreno i shvaćaš da te konkurencija sustiže ili te pretekla. Mene ne bi iznenadilo da DT proda dio manjih operacija u Europi i posveti se vecim europskim tržištima i SAD-u.

  • INSP (INSPIRIO ZAIF d.d.)

    • Flight
    • January 15, 2021 at 10:46 AM
    Quote from st-brajo

    ajmo, insajderi.

    jel nam ovo Sizif kupio dionice Optime ili se cijelo vrijeme skrivao na 10. poziciji iza kodnog imena HPBS-6?

    nije da ih nismo ovdi na temi prozivali da su ovakva ulaganja baš ono na što se trebaju fokusirati :)

    Ne, nego je pretpostavljam SZIF nešto prodao HPBS-6 a ovi mu nisu odmah platili nego su kupoprodaju zaREPO-li dajući privremeno u zalog svoju imovinu. Moguće da taj SZIF ide u likvidaciju ili djelomičnu likvidaciju. Ne znam, nagađam.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 15, 2021 at 7:07 AM
    Quote from mitkko

    Pogledajte koliki su zastoji Capeova u kineskim lukama.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Najprije da bi identificirali potencijal zarade morate znati sve detalje o floti za ATPL sto ne znate. Koliko je brodova još ostalo u vlasništvu, koliko je u najmu (sale and lease back) te pod kojim uvjetima, koliko je ugovoreno dugorocno po kojoj cijeni, koliko ih je na spotu.... kod primjerice tvojeg grafa da li je moguće kratkoročno supstituirati Capeove nekim drugim tipom broda i da li se to stvarno te u kojoj mjeri i događa.... Itd.

    Većinu tih podataka za brodare listane na američkim burzama možete naći bez po muke, a za ATPL morate rovariti i onda pomno analizirati ne bi li pokusali shvatiti kako bi promjena nekog parametra mogla djelovati na poslovanje.

    Ja to najcesce ne znam napraviti ni procijeniti i zato mi je ulaganje u ATPL i slične male brodare mučno i nije privlačno. Sam rast BDI-ja nije pouzdan pokazatelj da će se dogoditi turnaround u poslovanju i značajniji povrat za dioničare. Pogotovo ne u kratkom roku.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Flight
    • January 15, 2021 at 6:55 AM
    Quote from Moller
    Quote from delboy

    dragi moji forumaši prenesite BUJASU za burilovićaaaaaaaaaa

    BURILOVIĆ bjeli kupe mercedes narovno NOVI

    ZG 746-58

    to je oznaka probne tablice

    vozač od JOLIJA dovezao registrirao i osbno uručio buriloviću da se ovaj lopov ne kompromitira i zamara čekajući red

    a ministrici žalac se ukazao CRNI MERCEDES E KLASE

    VK -------

    radi privatnosti

    Display More

    ajoj, pa to je onda baš nešto novo, valjda je uzeo covid naknadu,

    da je stavio vake tablice 300px-Registarske_tablice_Bosne_i_Hercegovine.svg.png

    ne bi ga nitko zamijetio

    Display More

    Ili recimo ovakve:

    Files

    EF47614B-8411-4F22-9FD3-C5ED01C7B6C8.jpeg 41.08 kB – 0 Downloads
  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • January 15, 2021 at 6:51 AM

    josip100

    A sto treba posebno protumaciti?

    Fond HPB6 je vjerojatno na određeno vremensko razdoblje uzeo kredit od SZAIF-a i kao zalog stavio dionice i obveznice Optime. A moguće i neku drugu imovinu, (koliko vidim i dionice HTPK). Ovdje se slučajno mnogo više prati Opte pa se to i primijetilo. No, nije se ništa posebno dogodilo jer je to uobičajen posao kratkoročnog pozajmljivanja uz zalog vrijednosnih papira koji se popularno zove REPO (od engl. Repurchasing Agreement; Ugovor o reotkupu).

  • PVCM (Pevex)

    • Flight
    • January 14, 2021 at 7:00 PM
    Quote from HCMAA

    Trgovački lanac Pevex u ponedjeljak(4.siječanj.2021) je izvijestio da je prodao Z1 televiziju tvrtki Kodiak Trade.

    Skužili oni na vrijeme da je to mačak u vreći:)

    Oni su televiziju uzeli radi političkog projekta Skore i Radića. Firma koju ti spominješ, a koja je navodno kupila Z1 ima 60 tisuća kuna knjigovodstvenog kapitala. Dakle, nisu je možda prodali nego su je vjerojatno prebacili na nekog da bude kakti vlasnik. Da se valjda usklade sa novim Zakonom o elektronickim medijima. I da sa nje i sebe maknu “svjetla reflektora”. A očito su i shvatili da Z1 bas i nije rentabilan projekat, čak ni za njih i njihove potrebe.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 14, 2021 at 4:56 PM
    Quote from 5. Element

    Evo ja cu: 500 kn do kraja 2021. U nekom trenutku.

    Povecana potraznja, znacajno vise od ponude, cijepljenje... Vozarine nekih prosjecnih 30% vece od prosle godine bi moglo donijeti 40ak kn EPS-a, a ako budu dobri izgledi za 2022 samo nebo je granica.

    Zivi bili...

    Trebalo bi se dosta toga poklopiti. Pritom se ne bih bavio cijepljenjem i ostalim razlozima oko Corone.

    Zanimljiv je primjer kontrjnerasa i kako su se oni ponašali posljednje dvije godine.

    https://www.hellenicshippingnews.com/container-ship…ng-can-it-last/

    A koliko sam ubrao neki od njih su prilično odradili posljednjih mjeseci.

    https://www.finviz.com/quote.ashx?t=DAC

    https://www.finviz.com/quote.ashx?t=CMRE

  • Birtija

    • Flight
    • January 14, 2021 at 4:20 PM
    Quote from migra

    tijekom siječnja ću postaviti svoje targete,zašto ne unjeti malo dodatne težine.

    svakako bi volio i dat ću priliku doc aliasu@ da on to prvi učini naravno ako bi smogao hrabrosti,trebao bi jer

    je vrlo samouvjeren da je znanjem superioran nad nama.

    "Morate prvo svi ocito nauciti kako se stvara BDI, kako FFA. Sta koji znaci i ostalo. Ja nemam vremena nit volje."

    bilo bi korektno da se tom prilikom nedvosmisleno izjasni da nebi bilo poslije bilo da mi ustvari nismo razumjeli njegov smisao za "sarkazam".

    znači jedan komentar bez "sarkazma" sa targetima u sljedećih 15 dana stvarno nebi trebao biti problem?

    ako on ne smogne hrabrosti ja ću ipak objaviti ali pozivam i sve ostale koji žele da učine isto.

    zar nismo i radi toga ovdje?

    da damo svoje procjene i da "muški" snosimo posljedice?

    osobno sam dokazao i opet ću da s time nemam problema a sada ćemo znati kako još neki stoje po tom pitanju.

    Display More

    A sto te prijeci da sad postaviš te targete i potkrijepis ih nekim konkretnim argumentima?

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • January 14, 2021 at 3:31 PM

    Ne, nego se vjerojatno izvješće bavi prigovorima zainteresiranih strana na proces prodaje i njihovim žalbama (A1) na isti. A to se vidi iz i očitovanja u kojemu se tražilo i očitovanje HAKOMA. Svi svima pokusavaju ukrasti korisnike pa se onda medjusobno tužakaju regulatoru kao dio uobičajene prakse. Ovdje se izvješće bavilo nekim “dubljim razlozima”, pretpostavljam. Kako odužiti proces i zakomplicirati ga konkurenciji - to je moguće agenda nekih koji nisu prvi izbor. Meni se cini da je to ovim izvješćem - otklonjeno. Nema razloga da rezultati ne budu u skladu s prethodnim trendovima i u skladu ocekivanjima. Sto znaci solidni do dobri. Daljnja stabilizacija korisničke baze uz rast operativne marže (Ebitda marže).

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • January 12, 2021 at 9:19 AM

    Ajoj, oprosti, ispričavam se... meni je samo zapelo za oko tvoje kokošarsko ponašanje. Sranje po svemu i svačemu uključujući i ATPL, a onda kad si ušao u poziciju vidi čuda dogodio se kopernikantski obrat??? Pa pogledaj samo svoj posljednji post na temi ADPL? Gdje su tu argumenti i neka suvisla priča? rezon, dokazi, bilo što?

    Ako to nije licemjerno, jadno, pa i pokvareno onda ne znam što jest. Bilo bi ti pametnije da si šutio i da malo manje trolaš svaku temu i dionicu oko koje se netko barem malo afirmativno izrazi. A ako to već činiš, da koristiš argumente. Nema na čemu. I drugi put te ja podsjetim na tvoju ambivaletnost i rugalački ton.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 12, 2021 at 9:15 AM

    Hm, pa kad usporediš sa prosjekom i ekstremima u posljednjih 5 godina sve je to u nekom uobičajenom rangeu. Jedino je "malo problem" kod ATPL što su defacto njezini brodovi prodani, pa ponovno unajmljeni u flotu. Ne znam kako će se to sad odraziti na bilancu i rast vrijednosti imovine (ako ga bude naravno) jer jednostavno - neće. Oni su ionako vodili brodove po nabavnoj vrijednosti (-amortizacija naravno) i samo ih kod značajnijih odstupanja usklađivali.

    Imati imovinu u vlasništvu ima svoje prednosti i nedostatke. A kamata odnosno novac (ili neimanje novca) svoju cijenu. Koliko su dobro odabrali, vrijeme će pokazati.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • January 12, 2021 at 6:57 AM

    Hugh, samo da pitam.... jel ti dobro???

    Pa kako si postao tako mek prema Mittku i Atpl? Da nisi nešto krivo pojeo ili popio? Gdje su najednom nestali konstantna zajedljivost i prebiranje po “tudjim tanjurima”?

    Heh, nevjerojatno kako si promijenio ton i kako molećivo trepces okicama.... k’o tele zabuljeno u očekivanju grumena soli?! 😁 al ovo ti je “malo složenije” od onog sto si si ti sebi zamislio. Dobro stegni mudante da ti “ne bi saša’ s leđa” pa da ti slučajno ne “uniđe straga”!

  • Crypto? Ulaganje i trgovanje kriptovalutama

    • Flight
    • January 11, 2021 at 9:09 PM

    Cini se da regulatori pocinju djelovati....

    https://portfolio-adviser.com/bitcoin-plunge…ll-their-money/

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    • Flight
    • January 11, 2021 at 2:01 PM

    Dobit se ne drži na računu nego novac.... Nevermind.

    Mislim za isplatu dobiti trebaju imati skupštinsku odluku jel.... al mislim da kad su prije Božića održali izvanrednu skupštinu da su tada mijenjali i statut. Jedna od točaka u statutu je i da uprava može isplatiti akontaciju dobiti (dividende) uz suglasnost NO, pa prema tome teoretski uprava već “sutra” može donijeti takvu odluku.

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    • Flight
    • January 11, 2021 at 1:17 PM

    A možda će isplatiti kakvu dobit.... a moguće se odigralo na relativnu podcijenjenost i ograničenu likvidnost.

  • ADRS (Adris grupa d.d.)

    • Flight
    • January 10, 2021 at 1:51 PM

    Bi se oni zadužili kada bi imali viziju i strategiju kud i kako dalje. Najveći dionicar je već dugo teret kompaniji i ja osobno vjerujem da bi bez njega prije desetak godina budućnost bila svjetlija. Adris je holding i ne vidim razlog da su sve resurse trebali ulagati isključivo na biznise koje kontroliraju. Osobito financijskim dijelom price moglo se mnogo vise postići portfeljnim ulaganjem. Dosta je vremena od tada prošlo i uvjeti poslovanja i okruženje su se promijenili. Osobno nisam siguran koliko Adris može sa ovakvom upravom i resursima nastaviti ovako dalje. To su sve tradicionalni biznisi koji imaju svoj potencijal no poslije “novog normalnog” meni osobno je dosta dvojbeno kad ćemo se vratiti na “staro normalno” i koliko će to još koštati dioničare.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™