1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 94
  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 4, 2021 at 1:30 PM
    Quote from Sokolic

    A ekipa stručnjaka naručila tri broda 2024. Rulet ima više ekonomske računice od te ideje. Da nije države već su trebali deset puta završit u stečaju, a sad im trebaju pare za razvoj a time ne mogu skupit ni za jedno kormilo. Tako da svatko onaj ko je nanjušio priliku svaka čast, ali ovi što kukaju ne zato što je propala dokapitalizacija a oni ostali bez zarade, već zato što ova uprava nije uspjela u naumu pokazuje čiji je moderator😎

    Od kada su ih naručili cijena im je narasla za 5-6 mil USD. Prodaš ugovore i dobiješ firmu badava.

    Ma je bas ih je država spasila. Nije država otpisala dug nego kreditori jer su znali da sa ovakvim vlasnicima u defaultu neće nikad vratiti glavnicu. A predsjednik uprave je založio vlastitiu kuću za kredit firmi. Ne znam bas da ima puno takvih primjera u RH

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 4, 2021 at 1:23 PM
    Quote from Sokolic

    Nije ovdje cilj skupiti kapital za razvoj već za jeftine pare preuzet tvrtku. To vrijedi za sve aktere ovdje osim mitkka i par malih koji su vidjeli dobru priliku.

    Pa to zele Zadrani. Postojeća uprava je zaista ugovorila dva broda na kojima već sad imaju priličnu zaradu (na ugovorima) i tražila je kapital za to. Zadranima ne pasu nikakave nove akvizicije. Oni bi vjerojatno ugovore (pre)prodali i moguće uvalili Jadroplovu neki svoj postojeći bulk brod i na raj način vratili lovu matici.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 4, 2021 at 1:13 PM
    Quote from Manu

    Vrlo je nejasno zašto su državni nadzornici reagirali tek nakon odabira ponuditelja, budući da su sve informacije imali odavno. Javni poziv bio je snazi od 25. srpnja do 20. kolovoza. Zašto nisu vikali ako nešto nije bilo u redu?! Čini se da država potiho odustaje od dokapitalizacije i ne želi reći zašto.

    https://more.slobodnadalmacija.hr/om/vijesti/dok…rasplet-1124764

    Pa naravno da ne želi reci zašto odustaje jer netko u Zadru naknadno shvatio da se tu može povoljno, bez javne ponude, dobiti firma i imovina koja vrijedi znatno vise nego je vrijedila. Problem je taj sto su se svi držali pravila, a ti koji nisu sad vrše pritisak da se cijela stvar prekine. Ovakav vid dokapa je uobičajen kod vanjskih brodara i ne vidim nikakav razlog da se proces obustavlja osim da se namjesti Zakladi i njezinoj upravi.

    Ionako je moguće da će biti još ponuda ako će se flota širiti dalje, pa neka se nezadovoljni jave sljedeći put ili prije toga daju javnu ponudu za preuzimanje društva, ako im je bas toliko stalo da njime ovladaju.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 4, 2021 at 9:11 AM
    Quote from Manu

    Majstor koji uvijek ima info više je napravio posao sridom u sridu. Pa onda vi zabranite trgovinu u četvrtak i petak za stoku sitnog zuba.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Koji majstor?

    Misliš na Bilbiju? Ili Bobana?

    Pa Bilbija je pasivno pao iz top 10, a ne prodavao.

    A i ne kuzim sto je to uopće bitno, osim tebi?!

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • Flight
    • September 3, 2021 at 7:54 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from zlocesti

    Ajmo ponoviti gradivo.

    Yield ide gore kada cijena obveznica na tržištu pada. Ako se očekuje sumrak ekonomije, ne bi li obveznice trebale rasti ?

    Pa to je Smak svijeta.

    indexi rastu, VIX raste

    Onda indexi padaju , cijena obveznice pada ???, neće ni zlato izdržati

    Ima li kakav Safe Haven ?

    Jesam li ja to nešto krivo ?

    Ja trgujem na 15-minutnu svjećicu :S

    Display More

    upravo kako ste opisali.

    u tom slučaju safe haven je jedino dollar.

    a ja sam kupio malo VIX-a i 30-godišnjih obveznica, pa bumo videli 🤷

    Display More

    Safe heaven dolar u situaciji inflacije?!

  • CKML (Čakovečki mlinovi)

    • Flight
    • September 3, 2021 at 7:42 PM
    Quote from Moller
    Quote from Marin83

    Skupa je ova vaša dionica, van svake pameti. Po meni ovo više ne može rasti, samo ići dole, pogotovo sada kada se usitni, pa to malo pojača likvidnost.

    vidim ja da vi ne kupujete brašno, pšenica je već nakon mjesec dana od žetve 1,6-1,65 a sukladno tome i brašno bi do proljeća moglo na 4 kn, pa će valjda i mirovinci opet tražiti veći "ušur" iduće godine, osim toga stalno kucaju na vrata malih trgovačkih lanaca radi akvizicija, te se može uvijek očekivati da i na njihova netko veći pokuca, a koliko će biti cijena dionice, to mi na ovome forumu nećemo brzo odgonetnuti

    Kojih to lanaca? Neki konkretan i koje veličine?

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • September 3, 2021 at 7:24 PM
    Quote from Manu

    Analitičari su se propisno ispromašivali na tankerima uključujući i samog Joakima. Sad opet pomiču prognoze. Treba uzeti u obzir da su i oni ipak često u sukobu interesa pa je i njihov optimizam ponekad pretjeran. Inače za one koji prepoznaju koji su parametri važni ovo se moglo pretpostaviti i puno prije bez obzira na njihove prognoze. Neravnoteža između ponude i potražnje previše se produbila da bi se mogla poništiti tako brzo.

    Tanker owners, suffering one of their worst years in a decade, will have to wait until the end of next year for demand to return to pre-pandemic levels, multiple analysts suggest.

    https://splash247.com/long-wait-for-…andemic-levels/

    Koja to neravnoteža?

    Daj nam to malo pojasni.

    Svaki dan isto lupanje u tamburu. Povratak na pre-pandemic levels je situacija znacajne profitabilnost. Bitan je trend, a ne level. Ako se trend pokrene i održi dostići će se i level. Problem svih tih analiza koje svakodnevno mijenjaju procjene je ta da ih je većina beskorisna u duljem roku. Prije oporavka bulka nije bilo analiza da će se isti oporaviti ili su bile sporadične. A još su vise bile pogrešne procjene održivosti započetog trenda. Ja cvrsto vjerujem da je tempiranje trenutka oporavka Jalov posao i da je isti već krenuo. Barem u smislu da je dno iza nas. A to neizravno i piše u samome tekstu.

    I još nešto. Većina tankerasa je i u ovakvim otezanim uvjetima poslovanja na break-evenu ili profitabilna sto ukazuje na nizu volatilnost vozarina, dugorocnije razdoblje ugovaranja i opcenito manji rizik sektora od nekih drugih brodarskih djelatonsti. A to se i vidi jer bez obzira na otežano poslovanje i niske vozarine nismo bas mogli citati o defaultu kompanija iz sektora. I naravno, treba razlikovati product MR i LR kompanije od onih “Prljavih.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 3, 2021 at 3:02 PM

    Ma ovdje su nažalost pojedinci koji su krenuli u dokap blasfemirani jer eto imaju novce i preuzeli su rizik i mogli bi ili mogli su zaraditi?

    Ej, zaraditi... pa to je nepoznat pojam većini prisutnih ovdje. Zašto bi moj kolega ili neki forumaš zaradio? Iako je u pozadini još važnije da na taj način JDPL se dovodi u poziciju da stvori značajniju vrijednost vlasnicima u budućnosti.

    Ne vide oni da je ovaj dokap bio ključna stvar za dugoročnu budućnost Jadroplova i da se na njemu otvorio spletom okolnosti potencijal za zaradu i stjecanje kontrole nad jednom domaćom kompanijom koja posluje u trenutno propulzivnom sektoru. I ok ako ne vide (ili se prave da ne vide), al ne moramo onda na svakoj stranici imati 5 istih postova o tome kako postoje i rizici. Pa naravno da postoje, al onda pišeš o rizicima i procjenjuješ ih. Konkretno, a ne pričam ti priču. Tek toliko da se nekome baca prašina u oči, a pojedinci se stalno upiru da ponude razložno i logično pojašnjenje. Za koga? I dokle?

    Mislim, prilično je vjerojatno da će se sazvati skupština i povući odluka o restrukturiranju, jer NO ne može povlačiti svoje odluke odnosno dana ovlaštenja upravi. I onda ćemo moguće imati novi dokap. To će moguće značiti tužbe prema društvu i nove probleme, al vidjet ćemo što nas čeka.... najlogičnije bi bilo da se dokap napravi onako kako je uprava napravila prema odlukama Skupštine i dokumentu o restrukturiranju kompanije. Al obzirom da se uplela politika, ministar i "stranka", ono što je bilo vjerojatno postane brzo nevjerojatno.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • September 3, 2021 at 2:50 PM
    Quote from Marielena
    Quote from Flight

    Nitko, al svaki post joj je da prostiš bezvezno njakanje o ničemu.

    ja bih takve po kratkom postupku. Nit smrde, nit mirišu... dosada i stalno ponavljanje.

    Naravno da je dosadjivanje kada pokusas ukazati da tu sve nije ruzicasto onima koji to ne zele vidjeti.

    Inace sam se maknula od ove teme prije 2 mjeseca i ostavila temu pozitivcima. Slicno sada i na Viro.

    A na Opte ti nisam nikada niti "dosadjivala". Samo pozitivno pisite i dalje.

    Ma tko si ti da na bilo što ukazuješ?

    Pa nisu ljudi koji ulažu budale i ćoravi da im ti trebaš pisati kako je more plavo, a trava zelena?!

    Piši konstruktivno, a ne načelno. O svemu i ničemu.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • September 3, 2021 at 2:45 PM
    Quote from Meri
    Quote from Flight

    Oprosti, a o čemu ti stalno piskaraš bezveze? Koga zanima tvoje mišljenje oko zaustavljanja trgovanja i je li to tebi smiješno ili nije?

    Ono, tratiš svima i prostor i vrijeme bez ikakvog zanimljivog sadržaja.

    Flight, može se tebe pitati tko te imenovao za glasnogovornika? Ali, neću tako.

    Nitko, al svaki post joj je da prostiš bezvezno njakanje o ničemu. Ja barem imam stav i znam ga argumentirati, zagovarati ili oponirati tuđem.

    ja bih takve po kratkom postupku. Nit smrde, nit mirišu... dosada i stalno ponavljanje.

    Pojedinci se trude nešto argumentirati, raspraviti problem, ponuditi rješenje.... a onda dođe ta enkolicina bekičmenjaka koji pišu o tome što bi oni željeli i kako je svijet nepravedan, a leptiri na Aljasci ugorženi.... ok, al otvorite si za to temu. Spomenar ili slično pa pišite o svojim emotivnim doživljajima događaja, ljudi ili svijeta oko vas.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • September 3, 2021 at 2:40 PM
    Quote from Marielena
    Quote from Parica

    Pa naravno da neće pustit trgovanje...

    Mora se definirati je li dokap prošao ili se ide u novi...dok se to ne riješi ništa od trgovanja...

    Pa tko bi lud kupovao dionicu za koju ne zna koliki joj je broj dionica...

    Evo, ima ih na DLKV.

    Cijelo ljeto se nije znalo hoce li dokap proci na Jdpl ili nece.

    Inace, to zaustavljanje trgovanja mi je uvijek smijesno. Nisu investitori mala djeca. Nitko ne mora prodati svoje dionice "burek lesinarima".
    Koliko puta su stigle obavijesti na burzu za vrijeme radnog dana na Opte ili Dlkv kada je cijena drasticno pala. Dionicari koji ne "cuce" stalno na monitoru su imali navecer sto vidjeti. To mi je recimo bilo ne fer.

    Display More

    Oprosti, a o čemu ti stalno piskaraš bezveze? Koga zanima tvoje mišljenje oko zaustavljanja trgovanja i je li to tebi smiješno ili nije?

    Ono, tratiš svima i prostor i vrijeme bez ikakvog zanimljivog sadržaja.

    Napiši neki konstruktivni post, da shvatimo zašto je to bitno ili nije, koliki je rok zaustavljanja trgovanja ili slično.... ja sam čuo da može biti do 10 dana, jel to istina ili nije, nemam pojma... al nadam se da ćeš nas ti uputiti. Čisto da ne blejimo k'o ove u magli.... otkda ti je mecena dao petama vjetra (na ATPL), sva si pogubljena i u vremenu i u prostoru.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Flight
    • September 3, 2021 at 12:44 PM
    Quote from Batka

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…f5101a34e75.pdf

    Hm, koliko će ukupno otpustiti, ili im je tih <10k€ dovoljno?

    Meni ova obavijest nije jasna?

    Kome su ih otpustili? Pa nije namjena držanja vlastitih dionica trgovina njima nego ili podjela ili njihovo poništavanje odnosno povlačenje. to je propisano i uređeno ZTD-om.

    Stjecanje vlastitih dionica

    Članak 233.

    (1) Društvo može stjecati vlastite dionice na temelju ovlasti glavne skupštine za njihovo stjecanje koja vrijedi najviše 5 godina i određuje uvjete pod kojima se one mogu stjecati, naročito najveći broj dionica koje ono treba steći, vrijeme za koje je dana ovlast za stjecanje dionica i, ako se dionice stječu naplatnim putem, najveću i najmanju vrijednost onoga što društvo za to daje. Društvo ne smije stjecati vlastite dionice da bi njima trgovalo.

    Pri svakom stjecanju dionica uprava, odnosno izvršni direktori društva moraju utvrditi da su za to ispunjeni uvjeti propisani ovim Zakonom.

    (2) Pri stjecanju dionica iz stavka 1. ovoga članka i njihovu raspolaganju mora se primijeniti odredba članka 211. ovoga Zakona. Pri stjecanju i raspolaganju dionicama na odgovarajući se način primjenjuju odredbe članka 308. stavka 3. i 4. ovoga Zakona. Smatra se da je tako postupljeno ako se dionice stječu, odnosno ako se s njima raspolaže na organiziranom tržištu. Za drukčije stjecanje i raspolaganje dionicama potrebna je odluka glavne skupštine. Glavna skupština može ovlastiti upravu, odnosno upravni odbor da povuče vlastite dionice uz smanjenje temeljnog kapitala društva a da za to nije potrebna njezina posebna odluka.

    (3) Društvo može stjecati vlastite dionice i bez za to dobivene ovlasti glavne skupštine:

    1. ako je to potrebno da bi se od društva otklonila teška šteta koja neposredno predstoji,

    2. ako dionice treba ponuditi da ih steknu zaposleni u društvu ili u nekome od društava koje je s njime povezano s time da ih u roku od godinu dana od dana stjecanja mora prenijeti tim osobama,

    3. ako se dionice stječu zato da bi se po odredbama ovoga Zakona obeštetilo dioničare društva ili manjinske dioničare o njemu ovisnih društava,

    4. ako je stjecanje nenaplatno ili ako stjecanjem kreditna, odnosno financijska institucija kupuje dionice komisiono,

    5. ako ih stječe od dioničara zbog toga što nije u potpunosti uplatio iznos za koji su izdane,

    6. na temelju univerzalnoga pravnog sljedništva,

    7. na temelju odluke glavne skupštine o povlačenju dionica po propisima o smanjenju temeljnog kapitala društva,

    8. nadmetanjem provedenim od strane suda da bi društvo namirilo neku svoju tražbinu prema dioničaru.

    (4) Na dionice stečene na način propisan stavkom 1. ovoga članka te u svrhe navedene u stavku 3. točkama 1. do 3., 5. i 8. ovoga članka zajedno s vlastitim dionicama koje društvo već ima ne smije otpasti više od deset posto (10%) temeljnog kapitala društva. Takvo je stjecanje nadalje dopušteno samo onda ako društvo stvori propisane rezerve za te dionice tako da neto aktiva društva iskazana u financijskim izvješćima za posljednju poslovnu godinu zbog stjecanja dionica ne postane manja od iznosa temeljnog kapitala i rezervi koje po zakonu ili po statutu ono mora imati a koje se ne smiju koristiti za isplate dioničarima. U tu svrhu treba iznos temeljnog kapitala računski umanjiti za iznos za koji taj kapital još nije uplaćen ako taj iznos nije iskazan na aktivnoj strani izvještaja o financijskom položaju. U slučajevima iz stavka 1. ovoga članka te stavka 3. točki 1., 2., 4. i 8. stjecanje dionica je dopušteno samo onda ako su za njih u cjelini uplaćeni iznosi za koje se izdaju.

    (5) U slučajevima iz stavka 1. ovoga članka te stavka 3. točke 1. uprava društva mora izvijestiti prvu sljedeću glavnu skupštinu društva o razlozima i svrsi stjecanja dionica, njihovu broju i udjelu u temeljnom kapitalu te o protuvrijednosti onoga što je društvo dalo za te dionice.

    (6) Stjecanje dionica protivno odredbama stavka 1. i 3. ovoga članka je valjano a obveznopravni posao o prijenosu dionica je ništetan.

    Otuđenje i povlačenje vlastitih dionica

    Članak 236.

    (1) Ako društvo protivno odredbama članka 233. stavku 1., 3. i 4. ovoga Zakona stekne vlastite dionice, mora ih otuđiti u roku od godinu dana.

    (2) Ako temeljni kapital društva koji otpada na dionice koje društvo na dopušteni način stekne po odredbama članka 233. stavka 1., 3. i 4. ovoga Zakona i još ih drži prelazi deset posto (10%) tog kapitala, društvo mora u roku od tri godine nakon stjecanja dionica otuđiti onaj dio dionica koji prelazi taj postotak.

    (3) Ako se vlastite dionice ne otuđe u rokovima propisanim u stavku 1. i 2. ovoga članka, društvo ih mora povući.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 3, 2021 at 9:55 AM

    Zbunjen sam.... zar se ta obavijest nije trebala pojaviti i na stranicama "novog glasila za investitore"?

    Jadroplov d.d. Split - Odluka Nadzornog odbora

    Znači donijela i potpisala odluke i sad dala ostavku?

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 3, 2021 at 9:04 AM
    Quote from diokidina

    U mojoj izjavi da minira sve jedan veci, nije Tankerska.

    Ne, svemirci su...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 3, 2021 at 4:12 AM
    Quote from hugh
    Quote from Jure

    Promjene Dioničara (Zagrebačka Burza)

    JDPL BOBAN NENAD-650-0.04%26,8921.64%1.51M


    Boban je lijepo potrefio.

    opa Miki, zapravo Jure.....ne pratim puno ali mislim da taj dionicu Jdpl kupuje od "stolječa sedmog".......sutra svejedno moram po kokice i pivo jel kreče peta sezona "la casa de papel" pa ču jednu vrečicu i pivo, dva otvorit i za sutrašnji nastavak ovdje ako bude trgovine......

    PS

    neču se više zafrkavat ovdje da se ne zamjerim nekom bezveze ali stvarno sretno svima......sreča je da dry bulk dobro plovi pa će i ovo izaći na dobro ako dry bulk sektor tako nastavi ali trebat če i nešto pameti u Jdpl jel za sada je sigurno nema jel ovdje svak gleda kak da jami u svoj đžep a džepova puno.......

    Display More

    Daj drugi put smisli neku pametniju za čestitare. Jasno je da su se pojedinci počeli pripremati za dokap jer su vjerojatno očekivali da će proći njihova kombinacija pa će sad prodati da bi ponešto kupili jeftinije u dokapu. Naime, možda postoji još kombinacija gdje je jedan investitor upisao za više njih i uplatio jamčevinu. Takvo što nije nigdje zabranjeno. I to ne mijenja i ne utječe na vrijednost flote. Što vrijedi kod valuiranja na ATPL, vrijedi i na JDPL s time da bi vremenom potonja, ako dokap slucajno prođe prema alokaciji uprave, mogao ovu dionicu učiniti jednako (ako ne i potentnijom i zanimljivijom) i za ulaganje ali i špekuliranje od tvoje mezimice.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 2, 2021 at 9:39 PM
    Quote from goldfinger
    Quote from Flight

    Dugoročno je dulje od godine dana. Ovaj ciklus oporavka vozarina očito neće trajati kraće od tog razdoblja. Da si uložio i lipe u dokap ne bi tu sad zujao i prodavao maglu o zlim manjincima i plemenitim strateškim vlasnicima. Meni je degutantno da korporativni skorojevici se ne vode poslovnom logikom i dugoročnim horizontom ulaganja nego retovizorskom analitikom. Cijenim one odvažna koji znaju i hoće preuzeti rizik I imaju dobru i konkretnu procjenu al mitkko. Kladim se da će sljedeći zaključak biti kako je trebalo sudjelovati u dokapu FB?! Ili Applea...

    Ne, dugoročno nije godinu dana. Godinu dana je špekulant koji je nakratko zaglavio.

    Ok, a gdje se tu nalazi manipulant koji bezveze filozofira i ne doprinosi temi već nam pokušava nametnuti nekakvu subjektivnu podjelu koju je smislio dok je maločas sjedio na zahodu i obavljao br. 1 ili 2?

    Daj, fokusiraj se na bitno i suštinu. Veliki igraju na plašenje malih i manjinskih. I nemaju aduta, zato cijeli ovaj dernek. Žele da se manjinci povuku i da cijela stvar se makne sa svjetla reflektora i javne scene. U stvarnosti, ako se ispuštuju osnovna pravila dokapa i odredbe vazuceg statuta oni gube ovo poluvrijeme, a potencijalno i cijelu utakmicu. I zato igraju na zastrašivanje.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 2, 2021 at 9:32 PM
    Quote from goldfinger
    Quote from Flight

    Opet sitnokokošarsko gledanje na dokap. Kao kompanija će ploviti i obavljati osnovnu djelatnost bez brodova ili sa starim ropotinjem i kročiti naprijed, snazno u obećavajuću budućnost?! Samo će jedriti na rastućem BDI-ju…. 😕

    Profitirat će kompanija i njezini dionicari. I postojeći i novi.

    Kladim se da bi sad oversupscription bio ne 5 nego 10 puta. Al prije mjesec dana nije vrijedila ni pišljive bobe…. Ma hajte…. Sve vrli analitičari koji gledaju u retrovizor…. I sve znaju kad se rast već dogodi i odigra.

    Dugoročan u brodarima može biti onaj koji mu je to kruh, ili u ovom slučaju država. Mali dioničar koji je dugoročan u brodarima je konj koji nije sišao sa Noine arke. Al ga znaš pametovat

    Dugoročno je dulje od godine dana. Ovaj ciklus oporavka vozarina očito neće trajati kraće od tog razdoblja. Da si uložio i lipe u dokap ne bi tu sad zujao i prodavao maglu o zlim manjincima i plemenitim strateškim vlasnicima. Meni je degutantno da korporativni skorojevici se ne vode poslovnom logikom i dugoročnim horizontom ulaganja nego retrovizorskom analitikom. Cijenim one odvažne koji znaju i hoće preuzeti rizik I imaju dobru i konkretnu procjenu ala mitkko. Kladim se da će tvoj sljedeći zaključak biti kako je trebalo sudjelovati u dokapu FB?! Ili Applea... ili nije?

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 2, 2021 at 9:11 PM
    Quote from mitkko

    Pogledajte ovaj clanak, idemo se prisjetiti kako su mali dionicari prosli sa Tankerskom pa mi onda recite zelite li da nam Tankerska i ovdje bude vecinski vlasnik.

    https://www.zadarskilist.hr/clanci/0506201…-jadrankapitalu

    Čini se da Jadrankapital i Tankerska plovidba imaju dulju povijest sukoba oko vrijednosti i ulaganja….

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 2, 2021 at 8:52 PM
    Quote from BudFox
    Quote from mitkko

    Ne vidim kako mozes usporedjivati dokap ovih drugih firmi sa dokapom JDPL.

    Na DLKV su mali kukali kako su prevareni jer su dokapom izgubili 99% svog kapitala, a ovdje mali kukaju da su prevareni jer im NO odbija prihvatiti ponude od 26 kn jer tvrdi da firma vrijedi puno vise (navode 65M da vrijede brodovi, uz ostalu imovinu ti to cini oko 100kn po dionici).

    Dakle, na DLKV se dogodio stvarni brutalni gubitak malih, a na JDPL mali imaju oportunitetni trosak - gube priliku da ekstra zarade. Razlika u ova dva slucaja je nebo i zemlja.

    Nisam htio ovo napisati, ali vučeš me za prst, pa budem :)

    Tko garantira da će za 12 mjeseci ili za 2 godine bulk vozarine biti visoke kao danas?

    Novogradnjama treba bar godinu do dvije da se izgrade, a tko zna kakve će tada biti vozarine..

    Malim investitorima je ideja da nešto kupe jeftino, pa poslije to preprodaju na burzi skuplje, a ti reci da nije tako :)

    Veliki strateški investitori imaju druge namjere i nešto duži horizont, te mislim da bi TNPL bila

    odlična solucija za JDPL, kao strateški partner, te partner u razvoju firme, jer su najstabilniji i očito

    najsposobniji brodar u Hrvatskoj, ali to Upravi ne odgovara, jer onda ne bi oni mogli dogovarati

    izgradnju novogradnji i sve povezano s tim, te moguću korupciju oko toga.

    Display More

    Koji to veliki strateški investitori, navedi točno koji?

    Ja sam ti napisao kakve su njihove namjere. Uvali Jadroplovu stari brod ili dva i izvuci lovu za dokap natrag matici. I slično….

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • September 2, 2021 at 8:45 PM
    Quote from goldfinger

    Rekao sam kad je izašla cijena dokapa da je za postojeće dioničare bolje da dokap propadne. Na sreću malih, to se i dogodilo. Neki i dalje ne shvaćaju da će tu debelo profitirati samo huligani.

    Opet sitnokokošarsko gledanje na dokap. Kao kompanija će ploviti i obavljati osnovnu djelatnost bez brodova ili sa starim ropotinjem i kročiti naprijed, snazno u obećavajuću budućnost?! Samo će jedriti na rastućem BDI-ju…. 😕

    Profitirat će kompanija i njezini dionicari. I postojeći i novi.

    Kladim se da bi sad oversupscription bio ne 5 nego 10 puta. Al prije mjesec dana nije vrijedila ni pišljive bobe…. Ma hajte…. Sve vrli analitičari koji gledaju u retrovizor…. I sve znaju kad se rast već dogodi i odigra.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 94
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options