1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 22, 2021 at 11:03 AM

    A firma je državna, a interesi su privatni. Što je tu novo? Ili drugačije od svakodnevice i okruženja?

    Ta tko ne računa na taj rizik, bolje da se makne s lokalnog tržišta. I to ne samo burzovnog...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 22, 2021 at 10:55 AM
    Quote from BabaLuji

    Da je sacekao izvjesce cijena bi porasla pa je mogao i ocekivati iznad ovih 25 kn da ce nesto biti. Treba i toga branu malo ova ekipa iz policije kad bude opet oko banovine ukrcat u svoje odaje... mozda se namjerno spusta za nekoga, velika transparentnost je u igri moze 25 a moze i 1000 pa sad kako mi kazemo. Tajming mu je top za ovakav debilizam

    A jel ti misliš da sutra isto napravi ATPL, pošto bi išao dokap?

    Po cijeni koju su si manjinski "nacrtali" na burzovnoj tablici? Hm, hm.... jašta, svašta. Preuzimanjem, a to defacto i jest dokap JDPL se ne preuzima samo equity već i imovina, ali i dugovi.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 22, 2021 at 10:45 AM

    Manu

    Pa lijepo ti piše da je cijeli sustav u ozbiljnim problemima (većina ovisnih društava ima stečajne razloge). Al dobro, kad ti tako kažeš, onda valjda nije....

    Moguće da ge je HBOR "bejlao" jer bi bio veći trošak za nj. da to nije učinio.

    Ja zaista ne znam kakav je Debeljak s flotom, al ako je zeznut kako ti pišeš, onda će vjerojatno čak i on bolje upravljati s JDPL od postojeće ekipe. Barem se sam po sebi nameće takav zaključak.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 22, 2021 at 10:35 AM
    Quote from BabaLuji
    Quote from Flight

    Pa kupnja će se iskonsolidirati kad prožvače vijestr i pročita Poziv.

    Ako je kupac poznat i znan onda znamo i gdje dno i u toj situaciji čak i ove cijene igraju igru... u smislu da je otklonjena opasnost od nekog neželjenog i lošeg scenarija i razvodnjavnja po 10 kuna.


    To sad baš jako igra.... lanjski snijeg. Nije mi jasno kako to ekipa nikako da shvati, da je 2Q iza nas, a i značajan dio 3Q. Kad pročitam na ATPL da se očekuje ovo ili ono za 2Q prorade mi crijeva....

    Da bas zato da se vidi smjer jer masa ljudi ne prati nista sto je ovdje napisano. Uostalom ovo je jdpl tko kaze da mora biti + i nakon ovakvih vozarina 😃... proradila su vam crijeva cini se nakon ovog pada prije nego radi izvjestaja...

    Meni?

    Ja sam kupovao po tim cijenama s kojima se ide u dokap. Zaboli me uvce za sve skupa. Meni paše da firma preživi i nastavi dalje, po mogućnosti da njome nastavi upravljati netko kompetentan i profesionalan. Mislim da JDPL baš nije bezvrijedan. Upravo suprotno.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 22, 2021 at 10:30 AM

    Koliko ja znam Debeljak je u žešćim problemima.... plaće u Škveru već dobrano kasne...

    KASNI PLAĆA U SPLITSKOM ŠKVERU Debeljak tvrdi: Krivi su radnici!
    2000 zaposlenika primanja za siječanj dobilo je tek danas
    dalmatinskiportal.hr
    Radnici Brodosplita na minimalcu, Uprava im poručila: "Da ste radili odgovorno i na vrijeme..." - Novi list
    Radnici Brodosplita dobit će minimalne plaće za veljaču, zato što taj škver još nije američkom naručitelju isporučio polarni kruzer, potvrđeno je Hini u petak i
    www.novilist.hr
    Šefovi Brodosplita izvrijeđali novinara jer je pitao zašto kasne plaće: 'Nehrvatski, vi ste smeće'
    Reporter Nove TV intervjuirao je Tomislava Debeljaka. Njemu i Tomislavu Čoraku nisu se dopala pitanja
    www.telegram.hr
  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 22, 2021 at 10:23 AM
    Quote from Philidor

    Onda kupujte, zašto je kupnja prazna? Ja bih isto kupovao s diskontom ali uzevši u obzir ovu vijest, čekam još niže

    Pa kupnja će se iskonsolidirati kad prožvače vijest i pročita detaljno Poziv.

    Ako je kupac poznat i znan onda znamo i gdje dno i u toj situaciji čak i ove cijene igraju igru... u smislu da je otklonjena opasnost od nekog neželjenog i lošeg scenarija i razvodnjavnja po 10 kuna. A onda, nakon toga, sve odlazi i sve se nalazi u rukama Svevišnjeg, Kreatora FFA i BDI-a.


    Quote from BabaLuji

    Bolje je sacekati izvjesce za bit pametniji. Neki ce pogubiti novce a to nitko ne zeli.

    To sad baš jako igra.... lanjski snijeg. Nije mi jasno kako to ekipa nikako da shvati, da je 2Q iza nas, a i značajan dio 3Q. Kad pročitam na ATPL da se očekuje ovo ili ono za 2Q prorade mi crijeva....

    Mene neće iznenaditi ako u nekom trenutku i ATPL napravi isto. Ne možda radi prijeteće pogibelji, već poradi dugoročne opstojnosti i opstanka društva. Ipak brodovi stare i vremenom ne vrijede više, već suprotno.... u normalnim okolnostima.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 22, 2021 at 10:18 AM
    Quote from looserst

    Drzava je jedva docekala da skoknu vozarine i odma rjesavanje vruceg krumpira. Nije se moglo pricekati da se firma konsolidira koji kvartal pa onda to odradi kako treba? :rolleyes:

    Je, baš netko u državi prati vozarine....

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 22, 2021 at 10:18 AM
    Quote from hugh
    Quote from StatusQuo

    Ocito se kupac vec zna kada je dan rok od tri dana kada zapocimlje javna ponuda, medjutim jel netko nasao na njihovim stranicama detalje ja to ne vidim ?


    Ovo je s jedne strane lose jer razvodnjuje posotojece dionicare barem s osnove valucije ali u toj valuaciji i s ovim dokapom jos ima prostora za rast, s druge strane je dobro jer ako je vec sve dogovoreno daje novi kapital min 50 mil kn ako se sve upise i napokon bi drzava izasla iz vlasnistva sta je isto jedan od utega bio na cijenu samo pitanje je tko je taj potencijalni ulagac.

    nadam se samo da taj potencijalni ulagač nije atpl.......svi drugi neka slobodno budu......

    Zašto?

    Pa ovdje svi jako vjeruju u ATPL i njezinu Upravu.... a i ovladati društvom za ovu siću bi baš bio posao života.... Prije su to Zadrani nego Dubrovčani. Za razliku od Južnjaka oni barem znaju upravljati financijama i flotom.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 22, 2021 at 10:11 AM
    Quote from Manu

    Dosta točaka je sporno ali ovo pod 25 da će uprava izabrati ponuditelja a ne da će se izabrati najbolja ponuda govori sve samo za sebe.

    Pa to se valjda podrazumijeva da će birati najbolju ponudu, a tko bi trebao odabrati ponudu?!

    Mornari, peljari tko?

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • July 22, 2021 at 9:59 AM
    Quote from user35

    bonaca kao što i sam Brane kaže.

    Državni mng je uvijek nepredvediv i utjecajan na cijenu u jednom smjeru, kolko god ga tržište kočilo...

    A jel ti misliš da danas ATPL krene u dokapitalizaciju da bi neto plaćao dionicu više od 300 kuna? Mislim, netko ozbiljan i velik? Tko bi bio spreman uplatiti pola postojećeg temeljnog kapitala i više? Dream on.... nema kupca ni za ove CERP_ove, po ovim cijenama.

    Al dobro sad znamo i tko je imao i kada info. Čisto da se lokalni seljačići i seljančice toliko ne pjene i ne plaču zbog vlastite glupavosti i primitivizma.

    Vijest ima i dobrih i loših strana, a svako će je odvagnuti kako misli da je najbolje. Trejderi su već dali svoj sud, a ostali će vremenom.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • July 16, 2021 at 11:39 AM

    Forum je javan i ima svoja pravila ponašanja. Ne možete bez dokaza napadati, insinuirati i vrijeđati ostale forumaše jer ste zbog svojih problema umislili nešto što ne postoji. Za takva stanja i situacije i specijalne potrebe postoje stručne službe i stručne osobe.

    Ja se neću spupštati na vašu razinu već ću vam opet ponoviti da ne pišete i ne izmišljate gluposti. I to ću učiniti posljednji put.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • July 16, 2021 at 11:09 AM

    Ja se referiram na prjavu moderatoru. Meni je jasno da ti imaš nekih "osobnih problema" specifične prirode. Obzirom na to stanje ja ne želim s tobom ulaziti u bilo kakvu raspravu. Također te ovako javno molim da mi prestaneš slati poruke, zahvale i slično na privat jer ja ti zaista ne mogu pomoći, a niti imam bilo kakvu potrebu komunicirati privatno s tobom. Nadam se da ćeš uz pomoć stručnih osoba naći rješenje za svoje stanje. Sretno!

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • July 16, 2021 at 9:12 AM
    Quote from renchi

    A da li vi primjecujete da je ekipa temeljem povlastenih info jos tamo u travnju izasla na 6 + kuna djelomicno ili sa cijelim iznosom iz Optime ? KK je poceo izlaziti kada su svi kojima je dojavljeno napustili Optimu. Nakon toga je KK urusio cijenu, Flight je znao da se radi o mogucoj prodaji po tromjesecnom prosjeku pa je bajao price i 6,5 EBITDA da bi odrzavao zeljeni prosjek.

    Rijetki koji su sjvatili sto se zbiva rekli su nam na forumu da su izasli iz dionice i kada. Ostali koji su trgovalai temeljem povlastenih informacija ne samo da nisu izasli nego su cijenom i manipilirali. Oni su znalci, a mi ostali kmetovi. Ovo treba prijaviti DORH u. Jednom ce DORH neszo i napraviti. Pkgledajte zbivanja u uagrebu.

    Bilježim i ovo u prijavu.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • July 16, 2021 at 9:11 AM
    Quote from renchi

    Da je po lipa za svaku tvoju napisanu budalaštinu, već bi čovjek postao milijunaš....

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 16, 2021 at 8:45 AM
    Quote from Neo

    Dovoljna je i 1 prijava na DORH...makar i anonimna i slucaj ce se preispitati.

    Vjerujem da bi moglo biti pritvorenih uskoro nakon cesljanja nadleznih organa.

    Odluka o smanjenju kapitala je sumnjiva, a tek povrat 50 milja puno govori kako su u tijelu kriminalne radnje.

    Ajmo mali dionicari, budite se i borite za svoj novac. Kolega John je na drugom forumu napisao podosta i u pravu je.

    Jel ti stvarno misliš da su oni napravili nomotehnički gledano, išta što je u suprotnosti sa zakonom?

    Ako je netko planirao smanjivati temeljni kapital i dokapitalizirati firmu, onda je jako dobro pazio da sam proces bude zakonit.

    Drugi je problem što dioničari nisu bili prethodno detaljnije upoznati od strane Uprave sa problemima u poslovanju kompanije i dospjelom dugu. Al sam proces, koliko god izgledao nekome kriminalan je napravljen u skladu s onime što je dopušteno, pa i propisano zakonima. Po meni jedino ovo zajedničkoa zasnivanje vlasništva na dijelovima dionica koje ne mogu sudjelovati u dokapu je sporno jer je to instrument koji kod nas do sada nije bio primnjenjivan i većini dioničara je nepoznat, pa i nerazumljiv. Dokap će ispuniti svrhu i spasiti kompaniju i njezino poslovanje koje će se nastaviti i to je smisao vremenski neograničenog poslovanja, a to tko će biti vlasnik nije presudno. Svakdonevno kompanije diljem svijeta propadaju iz ovog ili onog razloga, kako neki pojedinci tu tumače događaje, ispada da niti jedna firma ne bi smjela propasti jer će uvijek kroz propadanje netko biti oštećen.

    Po meni treba insistirati na tome da se pokuša dokazati da li su prethodno neki pojedinci i skupine bile u dosluhu i moguće zajedničkom djelovanju i tražiti mogućnost isplate odnosno preuzimanja kroz javnu ponudu ili neku ponudu (dobrovoljnu, kakvu god), ako je to uopće moguće dokazati i nametnuti.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 14, 2021 at 1:57 PM

    A očito je hereza napisati nešto što nije u skladu s mainstreamom.

    A i nije mi jasno zašto svi ovdje očekuju da dionica može samo rasti. Čak i ako je formirala dugoročni uptrend ona će rasti u valovima sa potrebnim (da ne napišem nužnim) korekcijama. I to tako jest redovito, al za lokalno tržište neću staviti ruku u vatru da će se priča dalje tako razvijati. Što se mene tiče neka ATPL bude i 2000 do kraja godine, al za to će trebati dobro opravdanje i izuzetne vozarine.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 14, 2021 at 1:36 PM

    Pa koliko se ja sjećam FFA su išle gotovo do 40.000 usd za pojedine klase brodova, sada su niže i trenutno su ispod 30.000 za Capeove, dok su ove nearterm za Pmaxe cca 32.000 usd. Tu su Pmax bili manje volatilni na uštrb omjera Cape/Pmax, koji je ispod 1.

    A JDPL sam procijenio temeljem ATPL, odokativno. Koristeći vrijednost imovine, dugove i subjektivnu procijenjenu vrijednost brodova u budućnosti pod uvjetom da se rast vozarina za Handy i Smax segment nastavi. Meni nije baš logično da firma sa tri ili četiri puta većom imovinom (i sličnim omjerom prihoda iz poslovanja) i dva i pol puta većim dugom, vrijedi 8 ili 10 puta više na burzi. U dugom roku te se vrijednosti moraju uskladiti.

    Svi se bave JDPL, a nitko ne procjenjuje istodobno NAV za ATPL. Valjda ispada da je to hereza.... a nije. Jer ako je JDPL fer cijenjen, a onda nešto ne štima sa valuacijom za ATPL.

    A gle, možda željezna ruda je još tražena roba, al drugi commoditites su već neko vrijeme u sideways, blago rečeno. A i nešto se zbiva u bulk segmentu jer onda su ovi tamo preko bare totalni bezveznjaci kad se njihovi brodari korigiraju.

    https://finviz.com/quote.ashx?t=dsx

    https://finviz.com/quote.ashx?t=egle&ty=c&ta=1&p=d

    https://finviz.com/quote.ashx?t=sb&ty=c&ta=1&p=d

    https://finviz.com/quote.ashx?t=sblk&ty=c&ta=1&p=d

    S tim da se neki još drže korektno i prilično visoko...

    https://finviz.com/quote.ashx?t=gnk&ty=c&ta=1&p=d

    https://finviz.com/quote.ashx?t=gogl&ty=c&ta=1&p=d

    Nije to još alarmantno jer ih je većina još u uptrendu, al očito je da se ušlo ili se ulazi u područje gdje će se formirati novi val za uptrend ili neće. I to je to. That's how music shuold sound.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 14, 2021 at 12:55 PM
    Quote from looserst
    Quote from Flight

    Ja ne znam kakvo se ovdje očekuje izvješće, al Q2 je završio. Mislim, ispada da se ulagači klade na surprise, al ono baš neočekivani surprise jer ako se pogledaju vanjski bulk brodari oni su svi već pali za više od 20-25% od vrha, a ovdje se očito korekcija pomalo odgađa. Tim padom na nekima od njih je ugrožen i dugoročni uptrend, al recimo da na većini nije.

    Ne vidim veliku zabrinutost, al niti pretjerani entuzijazam da će se oporavak nastaviti kakav je bio posljednja tri mjeseca. Nisam stručnjak, al ne bi baš sve utrpao u brodare trenutno. I moguće da sam skroz u krivu, al onda su i ovi vani totalni lajbeki. I pogotovo ne bih gledao unatrag i na temelju izvrsnog kvartala ili dva davao jako dugoročne procjene oporavka.

    Možda je ovo vani samo 'bump' na dugoj cesti putovanja, al ponekad i 'bump' treba preskočiti odnosno zaobići.

    A opet nema ni logike da su na cijeni sa kraja q1 ili nesto vecoj a q2 je bio dosta bolji :/ Ili svi stvarno misle da ce q3,4 biti dosta losiji ali to bas nismo procitali?

    Naše tržište je tromo i neuko. Ako su FFA i spot rates pale i do 30% (za pojedine klase brodova) od najviših razina nedavno onda to nešto sugerira in near-term glede vozarina. I vani se tržišta za te korekcije prilagođavaju i sve je dobro dok je sve u dugoročnom uptrendu pa neki rastu, pa onda padaju ili k'o u nas sve stoji, no kad dođe i ako dođe do dugoročnije promjene trenda, e onda bi se neki mogli zateći na krivoj nozi.

    Lijepo je procjenjivati dobit i poslovanje, al to je sve defacto lanjski snijeg i to bi glede efikasnosti tržišta već trebalo biti u cijeni dionice, a ne da cijena reagira tek po objavi izvješća?! Mislim može i to, al onda će to prije biti radi surprise, ugodnog ili neugodnog.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • July 14, 2021 at 11:40 AM
    Quote from Meri
    Quote from maratonac

    Čini se kao da povlašteni pojedinci imaju uvid u FI za Q2. To su ovi koji sad skidaju sa aska. Polako, naoko nevidljivo jer imaju još vremena do objave izvještaja. Tik-tak.

    Bit će: tko zadnji, ma...ac.

    To sada sele ljudi novce iz optime jer se ovdje može očekivati bolji prinos.

    Ja ne znam kakvo se ovdje očekuje izvješće, al Q2 je završio. Mislim, ispada da se ulagači klade na surprise, al ono baš neočekivani surprise jer ako se pogledaju vanjski bulk brodari oni su svi već pali za više od 20-25% od vrha, a ovdje se očito korekcija pomalo odgađa. Tim padom na nekima od njih je ugrožen i dugoročni uptrend, al recimo da na većini nije.

    Ne vidim veliku zabrinutost, al niti pretjerani entuzijazam da će se oporavak nastaviti kakav je bio posljednja tri mjeseca. Nisam stručnjak, al ne bi baš sve utrpao u brodare trenutno. I moguće da sam skroz u krivu, al onda su i ovi vani totalni lajbeki. I pogotovo ne bih gledao unatrag i na temelju izvrsnog kvartala ili dva davao jako dugoročne procjene oporavka.

    Možda je ovo vani samo 'bump' na dugoj cesti putovanja, al ponekad i 'bump' treba preskočiti odnosno zaobići.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • July 14, 2021 at 8:06 AM

    Al koliko ja vidim u dopisu Podravske banke burzi, presuda nije pravomoćna.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™