Ovdje sve lijepo pise.
Posts by KicanCRO
-
-
3 broda im plove u plusu, tri ovise o spotu, spot trenutno ne donosi zaradu nego minus, njihovo je da li ce ploviti. Od tri broda pod ugovorom dva donose veliku zaradu.
Pogledajte im sve parametre pa recite po kojoj bi se po vama cijeni trebala trziti ova dionica? Da nije bilo velikog prodavaca cijena sigurno ne bi ni bila na ovim razinama. Sto se tice zurbe slazem se, ocito se i na ovim niskim razinama moze polagano skupljati bez dizanja cijene. Kroz 15-30 dana puno ce nam bistrija situacija biti zbog BCTI-a. Dolar jaca, cijena brenta raste i rasti ce.
-
U cemu su iskoristili priliku ne shvacam?
-
Da, trenutno stanje je takvo da se BTCI digao 50 posto i da dalje nije dovoljno. Ako zelimo viditi buduci smjer tankerasa, pogledajte zadnje mjesece i rast cijena njihovih dionica, pogledajte i danasnji rast svakako je impresivan.
-
Tankeraši vanka ubijaju, rast od 2 do 10 % . Buducnost, buducnost....
-
3 broda su na spotu.
-
Ponuda?
https://oilprice.com/Energy/Oil-Pri…-Really-Go.html
https://oilprice.com/Energy/Oil-Pri…een-Before.html
Procitajte malo o ponudi i potraznji.
TPNG je u poslovala u koronom pogodenoj godini 24 miliona u plusu, knjigovodstveno izgubila 55 milja imovine zbog uskladivanja cijena. Trenutno se brodovi tako valuiraju, nisu poslovali sa minusom, naprotiv, sa velikim plusom, kao sto ce i ubuduce.
-
https://www.poslovni.hr/kako-su-uspjel…nog-toka-239766
Da ne bi bezveze bilo ošišanih.
-
brodovi su im u Q4 itekako profitabilni.Nema priče o tome kako im brodovi plove sa gubitkom, kako su neki uporno navodili zadnjih tjedana...
Mislim da smo to svi mislili, krivo smo pretpostavili to da im za zaradu treba spot od 10-11 k, ne, treba im samo 6800.
Sto se desava, mnogo manje se proizvodi nafte, razloge vec znamo, cijena nafte raste te ce uskoro doci do 80 dolara. Q2 i Q3, u privitku imate koliko ce biti potraznja za naftom. Uvelike ce rasti. Posljedicno, jako ce rasti vozarine, imat cemo dva Q velike zarade.
-
Fala bogu ima nade i razumnih, postoji sto stvari zbog cega su ovo mogli napraviti, a zbog nekih davanja moguce je da su i razlozi u korist firme, uskoro provjerim. Pametno da su kasno dali izvjesce, ovo knjizenje nema nikakvog razloga da utjece na cijenu, a na prvu bi utjecalo.
Točno, čak unatoč lošim vozarinama, 4.kvartal je tek minus 7 mil.što je odlično.
Cijela 2020. je 24 mil. kn u plusu, što je super rezultat.
A sad tek kreće rast vozarina, tako da će i ove godine bit lijepa dobit.
Ove računovodstvene stvari s usklađenjem su nebitne za usporedbu s 2019., a ionako je vrijednost firme i nakon toga visokih 66 kn.
Rezime izvjesca, ukratko, bravo 👌🏼👌🏼.
-
Puno buke nizašto. Kamate su puno smanjili uzimanjem jeftinog kredita, godina poslovana u dobrom plusu, da brod posluje u plusu spot triba biti ne 10-11 k nego 6800 e, ako sam dobro shvatio. Zapravo je i brod Zoilo vezan ugovorom i plovi za 12-13 k.
Ne znam samo zasto su ovako prikazali vrijednosno usklađivanje. Letimicno sam pogledao izvjesce.
BV 70 kn umjesto 77 i?
-
Zar ovo nije bilo ocekivano nakon 5 godina koristenja brodova?
-
Naravno da je dobra firma, sa dobrom vizijom uprave.
-
Pa ja mislim da su baš trgovci sjajni jer prate velike odnosno fondove. A ne da se zafrkavaju sa trećerazrednim dionicama ala TPNG koje guraju Janko iz Pušće i Frenki iz Špičkovine, koji nikad nisu vidjeli brod uživo, a i more poznaju samo sa razglednice.
Smijesno jako. Kazem za tajming, mogli su kupiti 2 kune jeftinije. Naravno da je RIVP dionica u fokusu i miljenica fondova te je zbog toga uvik visoko valuirana.
-
Pad ce do sutra ruzno izgledati, Nazalost. To govori koliko ima losih trgovaca, nakupovali se prije izvjesca i digli cijenu 5-7 posto.
-
Kako ce se divljanje cijena nafte odraziti na vozarine? Danas porast brenta skoro 4 % , dodamo li vijest da nema proizvodnje u Texasu iduca dva tjedna rast ce jako i dalje. Inace Texas proizvodi 8 miliona barela dnevno. Vec vise od tjedan dana ne proizvode, a zbog puknutih i zamrznutih cijevi, strucnjaci kazu da ni nece iduca dva tjedna. Negdi sam procitao da je za Tankersku dobro ili izrazito visoka ili izrazito niska cijena.
-
Kolika je mogucnost da TPNG kupi novi brod ili brodove? Po predviđanjima sljedecih 5 godina ce biti odlicne, firma iz godine u godinu posluje u dobrom plusu, zaduzenost 40 %. Svi uvjeti su tu.
Ovaj povoljniji kredit, a dosta velik me je natira na takvo razmisljanje. Znam za sto je receno da je podignut.*
-
Po otvaranju tankera vanka reklo bi se da nas ceka novi rast. Doduse nisu oni kao mi njima cesto ni ne treba razlog .
-
Zadnjih 6 mjeseci BCTI. Sviđa mi se izgled i rast, uskoro ce se otvarati ekonomije i potrebe ce rasti. Obecavajuca buducnost.
-
Sad sam doma. Znaci, otprilike, od 10 do 11 tisuca dolara triba biti Spot da bi TPNG plovila u plusu. Trenutno imamo 6 brodova, 2 plove pod ugovorima od 18 k jedan, a drugi 15,25 k. Ostala 4 plove na Spot trzistu. Od danas pa na dalje, dok je spot preko 11 000 plus zarada od dva broda pod ugovorom je cisti plus. Sto se vise penje spot, to je dodatna zarada. Kad raste BCTI, od 650 + , tankerska najcesce potpisuje ugovore. Ugrubo, ako sam nesto krivo napisao, shvatio, nek me netko ispravi.