Imajuci u vidu politiku firme tad ce sklapati ugovore na godinu dana barem. Veliki plus je sto ce vrijednost imovine snazno narasti u godisnjem izvjescu 2022, zbog povisene vrijednosti flote usljed visih vozarina, te povisiti BV.
Posts by KicanCRO
-
-
Po projekcijama bi od Q3 trebalo biti bolje, najveci strucnjak kojeg uvik citiramo i uzimamo za relevantnog, joakim kaze da ce spot vozarine za q4 biti 15 000. Tradicionalno su Q4 i Q1 vrhunski, sve ce ovisiti o koroni. Ovaj pad je prouzrocen potraznjOm u Indiji koja je zaduzena za 5 posto demanda.
-
Prosjecna vozarina ozujka 14 000, spot vozarine se naplacuju sa odmakom od 30-60 dana. Sapienti sat.
-
Ovdje se da procitati da Batala nije prodana, kako se do sad pisalo, te da se misli nastaviti sa radovima.
-
https://www.seebiz.eu/tvrtke/atlants…kvartalu/256947
Dignut ce i ovo koju kunicu.
-
Ako moram birati ocu vjerovati lapadu ili firmi cije imam dionice, stavite se u tu pozijicu i odgovor je samo jedan. Da je drugaciji, ne bi bio u njoj.
Uostalom sto onda razglabamo ako im ne virujemo, uskacemo sami sebi u usta ;).
-
Kolega jel moguce ako je toliko brodova ugovoreno da bude vozarina za veljacu 12 a za ozujak 14? Nije moguce toliko dignuti prosjek.
I ranije je pisao gluposti, nista novo.
Stranica i je 34, papira.
-
To sto je on napisao i to sto tu pise nije isto, ni priblizno, zabrijali ste da je on Igor, u najmanju ruku.
-
Puxa vida, hm.
-
Sta nije prije nekih mjesec dva kolega Alias napisao da brodovi vrijede oko 130-140 mil$. Moram priznati da sam i ja nekad bio protiv Aliasa, kad je pisao ruznim rijecnikom na poslovnom, ali cini se da sam ga trebao poslusati. Oni koji su dulje u dionici znaju o cemu pricam. Sad kad je Alias bio CnB u pravu to za imovnu nešto nam se general budućnosti više ne javlja. Kako to da imaju najboljeg revizora, a ipak se dogodio taj problem s imovinom?
Evo kolega lapad pise na poslovnom o TC i SPOT-u na ATPL brodovima i cini se da ima ispravne informacije, pa prenosim ovdje i zanima me sto mislite:
"Ovo izvješće za Q1 je jedno od najgorih od poznatih svjetskih dry bulk kompanija.
Novog glavnog izvršnog direktora treba smijeniti što prije.
Za to se kao dioničar zalažem.
Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).
U 2020.,kad je prosječna vozarina bila 8.800 oni ugovaranju TC za većinu flote i to do 1 year TC najmanje 231 mil.budućih primanja i od 1-5 TC najmanje 520 mil.
Ovako visoki brojevi MINIMALNIH budućih primanja govore da je najvjerojatnije barem 10 od 12 brodova trenutno vezano u TC.
Šteta od toga će iznositi desetine milijuna kuna samo ove godine a dugoročno i desetine milijuna dolara, na ovako dobrom spot tržištu.
Druga ogromna greška je ne kupovina jeftinih polovnih brodova u veljači i ožujku kad je spot od letio na iznad 20k a cijene brodova bile kao da je spot oko 10k$.
I takvu PRILIKU DESETLJEĆA nisu iskoristili i nanijeli veliku štetu firmi.
Zbog svih tih loših poteza glavni izvršni treba biti smjenjen i da na čelo firme dođe netko tko zna svoj posao.
P. S. U doba najvećih vozarina zadnjih 10 g oni posluju s pozitivnom nulom u 1Q."
Moze screenshoot te 34 te strane i tog podatka, jer ja je gledam, i skroz drugo pise, al da sam pia, jesam, mozda je do mene, a mozda i lapad ima munchausena. Ili mitomaniju*.
-
Bud kako je onda spot prvog i drugog miseca 12 a treceg 14 ako je tako fiksirano? 6 je fix 6 ne. Ako su pametni i to ce raskinuti.
-
A taj spot sto vidimo za ozujak je rezultat tipa 15.1 do 15.2, spot vozarine se prikazuju sa odmakom od 30 dana cca.
-
Pa kako bio Spot ozujka 14 000 da je istina to sto pise? Dajte molim vas razmisljajte svojom glavom, dovoljno je pogledati postove tog lika da vidite da je iz ruzicastog presao u crno, prodao i sad blati.
-
Malo sam trazio podatke, prosjecno brodu ATPL treba 30 dana da obavi rutu, jos se spot placa na kraju, sto znaci da bi po trenutnim vozarinama plovili za 30 dana, a prikazalo bi se za 45-60. Ovaj tezultat mi je time bolji. Slobodno me neko ispravi, al zakljucak mi je da se po trenutnim vozarinama plovi tek nakon 30 tak dana, a placa ih se tek nakon 45-60.
-
Tek za ozujak se vidi rast vozarina, 14 k, pa me zanima, npr mi stavimo danas dnevnu spot vozarinu, sa kolikim odmakom brod vozi po toj vozarini? Prije se spominjalo 10-15 dana al ocito je puno duze 🤔🤔
-
Dobro je i tocka. Prije izvjesca je odraden rast a izlazilo se iz top 10, i to njih 3. Q2 i Q3 ce nas katapultirati jer su maknuti upitnici, 12 m sa rastom od samo ozujka, nek se nastavi rast firma ce napokon biti na zdravim nogama a Igac ce znati to dionicki vrednovati.
-
Meni je ovo top i idem u dokup, kako su izlazili top 10 ocekivao sam neki potres, a kupio sam iskljucivo zbog visokih vozarina i pocetka ciklusa. Q2 ce biti preko 25 m.
-
Joakim Hannisdahl Je najavio da rade reviziju procijena za dry bulk i izaci ce ovih dana. Po svemu sudeci najavit ce dobrane zarade u sektoru na duze razdoblje. Koliko pratim predikcije su mu jako jako tocne.
-
Ma u 16:00 ce, iskusni su to tat-ovi 😅
-
Jako, jako lose. Pag na remontu, tc manji nego u Q4?