BSI 10 T/C routes 58328 12416 431
Suprice rastu iz dana u dan i to sve više. Q2 nam je na 16 k. Verige u trecem mjesecu izlazi iz ugovora, i kako sad stvari stoje plovit ce ako je na spotu po 40 plus tisuca. Q2 bi po futuresima bio odlican. Pricekajmo jos koji dan za ovaj Q4 koji bi takoder trebao prikazati dobit.
Posts by KicanCRO
-
-
4 napada u 24 sata, eskalira. Vidim da se Jdpl hvali da plovi tom rutom.
Nije da se hvale nego imaju duplo više brodova od ULPL pa moraju neki i tuda prolaziti,teže ih sakriju.(boc) 😉
Ne mora nitko tuda prolaziti. Ima ruta hvala Bogu. Totalno bespotrebno, bocka se dok se nesto ne desi.
-
4 napada u 24 sata, eskalira. Vidim da se Jdpl hvali da plovi tom rutom.
-
Izgleda da su Huti potopili prvi brod, Rubymar, nije jos potvrđeno. Stvarno ne znam zasto se uopce riskira plovidbom tamo, tj znam, ali cemu to….
-
Par saznanja. Obrana Alphe Adriatic je vec ranije trazila razdvajanje postupka ali je to odbijeno, sad je prihvaceno. Prvi dio optuznice je kratkorocna pozajmica od 36 miljuna kuna. Dio je vracen 3. Maju, a ostatak je ušao u predstecajnu nagodbu Alphe gdje je 3. Maju priznati 47 milijuna kuna, i vraca se po usvojenom planu. Ova tocka optuznice nema veze sa vezom, ne znam zasto se i tuzi kad se sve vraca uredni po predstecajnom dogovoru.
Sve ovo je samo farsa i kontra tuzba na onu tuzbu Alphe Adriatic protiv 3. Maja i drzave i pametno od Alphe da je zauzela ovakav stav i zeli sto prije presudu.
Napisao to sto danas kaze Vukic prije mjesec dana. Ovaj dio optuznice nema veze s vezom, tuze ih za nesto sto je uslo u predstecajnu nagodbu i sto su prihvatili pocetkom 2020-e.
Tankeri su zadnjih dana rasli 10-15 posto, danas po 5 posto, svjezi godisnji vrhovi. Dobro se i dry bulk drzi, na nekih 15 000 je sljedeci mjesec. U meduvremenu smo palo 15 posto dolje pa mi se sve manje pise na ovu temu. -
Krenulo opet veselo na US marketu.
Valjda ce se nesto od tog raspolozenja prenijeti na nas.
Bilo bi i vrijeme za jedan konkretniji zaron.
Čekam danasnje kupce sutra nisko na bidu.....
Pad je zbog Cpi-a. Npr, nasdaq je rasta 40 posto u godinu dana,baha 20 posto,strasan je ovaj zaron od 1,5 posto danas.
U.S CPI (MOM) (JAN) ACTUAL: 0.3% VS 0.3% PREVIOUS; EST 0.2%U.S CORE CPI (MOM) (JAN) ACTUAL: 0.4% VS 0.3% PREVIOUS; EST 0.3%
U.S CPI (YOY) (JAN) ACTUAL: 3.1% VS 3.4% PREVIOUS; EST 2.9%
U.S CORE CPI (YOY) (JAN) ACTUAL: 3.9% VS 3.9% PREVIOUS; EST 3.7%
-
Osvjezena Punta sa Mewisom..
-
Flota je sve starija, trenutno je prosjek nekih 14 godina za tankere, skoro tocno kao Verige. Scrapa i novogradnje ima jako malo, slotovi su puni. Ako i prodaju cijena ce biti odlicna, ali misljenja sam da ga nece prodavati u vremenskom horizontu od jedne godine.
-
Alpha je u tri godine kupila dva broda(50 posto vlasnistva) i vratila 30 miliona eura duga iz Psn-a. Samo su to cinjenice.
-
Neće država baciti firmu u stečaj. U najgorem slučaju će pretvoriti dug u equity
Drzava je bila postala najveci vjerovnik sa nekih 260 miliona kuna, naravno da tu ima interes koji je za Alphu pozitivan, da firma bude stabilna i sve vrati.
-
Bivši šef Uljanika optužio ministra i 3. maj da su propalom brodogradilištu oteli milijune - Novi listNa suđenju optuženima u aferi Uljanik na Županijskom sudu u Rijeci danas je svjedočio bivši čelnik pulskog brodograđevnog holdinga Karlo Radolović, koji je…www.novilist.hr
Oštri Karlo.. -
Krucijalni svjedok:
Slučaj Uljanik: Svjedočio dugogodišnji predsjednik uprave Karlo RadolovićU nastavku suđenja u slučaju Uljanik, u kojem se bivšim čelnicima te tvrtke sudi za gospodarski kriminal, ovoga tjedna je ispitano desetak od predloženih oko…prigorski.hr
Sve jasno. -
Verige da je na spotu plovio bi po 45 000 dolara dnevno, desni graf. Jos mjesec dana je pod ugovorom.
-
Ima i druga tocka optuznice o ugovoru o kupnji dionica dviju inozemnih kompanija, bez prethodne procjene njihovih vrijednosti. Tim su ugovorom i izjavom o prijeboju zatvorena potraživanja koja je 3. maj imao kao podizvođač na izgradnji triju brodova (apsurd)
U optužnici je i sklapanje ugovora 3. maja i Uljanika o kupoprodaji postrojenja tzv. panel linije za kojom riječko brodogradilište nije imao nikakve potrebe (ovo je isto apsurd).
Jedino sto ne znam je o drzavnoj potpori koju je trebalo prosljediti 3. Maju, sto je sa tim nemam saznanja, radi se o 2 miliona eura.I ovo s državnom potporom je isto vjerojatno apsurd. Barem meni zvući nelogično da je ULPL dobio potporu koju je "trebao proslijediti"! Pa kako je moguće da se potpora ne isplaćuje na račun onoga tko ima pravo na nju, nego nekom trećem i da ju taj "treba proslijediti"? Apsurd!
Ovo sudenje sad nije o alphi, al je povezano zbog ovih tranši, gori sam sve napisao o tome.
-
Bivši “financijer” u HB-Jadranbrodu Ante Lucić potvrdio je da su ugovorne kalkulacije za ova dva broda, rađene tamo 2011. i 2012. godine, već iskazivale gubitak od tadašnjih 100 milijuna kuna odnosno tolika je bila razlika između troškova izgradnje i ugovorene prodajne cijene. Na suđenju za Uljanik potvrđena tužna istina o hrvatskoj brodogradnji - Novi list
Zato su i trazili da nezavisni brodski strucnjak izrazi svoje mišljenje. Sud, tuzbenici i drzava ne shvacaju ta brodarska kretanja i postulate. Moram viditi sto je danas Karlo svjedocio, al vec sad je ocito da nema krivice.
-
- Sve ide prema onome što otpočetka tvrdimo da je ovo bila dobra poslovna odluka, ovi ljudi su odlukom o izgradnji četiri broda održali kontinuitet proizvodnje, a i danas je svjedokBojan Blagonić rekao da se radi o brodovima iznimno velike vrijednosti, rekao je Matija Miloš, odvjetnik Antuna Brajkovića.
- Sutkinja je zakazala rasprave i kroz treći mjesec također, kroz pet dana po tri svjedoka, tako da bismo možda mogli biti gotovi sa svime već u četvrtom mjesecu. Zasada smo tražili neposredno ispitivanje međutim postoji i mogućnost da se usuglasimo i s čitanjem dijela svjedoka, rekla je Aleksandra Horvat, odvjetnica prvookrivljenog Marinka Brgića. -
TC1: AG to Japan (LR2)
TC15: Med to Far East (LR2)
TC5: AG to Japan (LR1)
TC16: Rotterdam to W Africa (LR1)
TC2: Europe to East Coast US (MR)
TC20: AG to Europe (LR2)
Neke i od cestih ruta po velicini broda, da vam olaksam malo. -
A što su onda LR tankeri ako clean idu samo do 60k?
Aframax i suezmax, long range 1 i 2 idu do 80 000 dwt-a. Isto su product, samo sto oni idu od 55 do 80 000 dwt-a.
Dakle, Mr do 55 000, Lr do 80 000. -
Ovako, Verige je brod koji ima 51,800 (52,725 cak u papirima) dwt-a, zapravo je jedan od vecih Mr tankera. Product tanker je, ima imo 2 i 3, 195 metara duzine, nema scruber i mewis duck al ce ga imati uskoro. Ima ice slas, doduse 1b.
Product tankeri po jednoj skali su od 10 do 60 dwt-a, po afri su samo od 25 do 45 dwt-a…
Cesto patim za tankerskom next genetation, imala je top flotu, ice class brodove, eco, manje trosili, novi..nismo ni svjesni koja je to šteta.What is an MR tanker?
You will find many tanker vessels carrying both chemical (IMO 3 classified cargoes) and light refined petroleum products cargoes. Examples of light refined petroleum products are Gasoline, Kerosene, Jet fuel. We defined clean tanker in the size of 43 000 – 50 000 as Medium range (MR)Jun 24, 2020
MR je.
Pogledajte moj post prije, ima vise skala za brodove. U sustini clean product tankeri su od 10 do 60 k. Nas Verige ima 52 k.
Mr tankeri postoje 1 i 2. -
Spada u MR, i to jedne od manjih.
Moze objasnjenje? 😁