Neminovan je snazan rast u Q4 i Q1 ako ne bude korone, to su kvartali kad tankerska tuce novac, bas tada se i procjenjuje vrijednost brodova, sada ne treba prodavati ali je trebalo na 44-45 kuna nakon izvjesca Q1, i sam sam tad dobrano skratio poziciju.
Posts by KicanCRO
-
-
A sto ce se desiti, naravno da ce ici dobrano gore, uz to ce i brodovima rasti cijena, porasti bv…
-
Ja bi prije rekao da netko prodaje svoj TPNG portfelj nasilu. Okrugle cifre se prodaju, znači neki malo veći dioničar. Briga me, dokupio na 39kn.
Kolega ici ce to i nize, moja procjena je 36 kuna. Racunao sam Q2 i nece biti dobro, po mojim procjenama gori nego Q1. Pozitivna stvar je sto je preokret iza ugla pa to mozda zaustavi pad.
-
Ukljucila se neka veca glavica u kupnju, ne pita, samo daj.
-
Zeljezo, godina do godina i pol minimalno.
-
https://gcaptain.com/chinas-buying-…s-are-clogging/
ATPL prevozi jako malo zitarica u postotku, ali prevoze neki drugi brodari, pa ce manje biti raspolozivih brodova, sto daje ove futurese koje sad gledamo. Bit svega je da nema novogradnje i sve vise vjerujem u ovakve i vise vozarine sljedece dvije i pol godine. Mozda uspijemo i ne platiti porez na dobit.
-
Ups…triba biti jako bogat za ne biti unutra.
-
BDI-2669 lipo skocilo.
-
Ehhhh kao u dobre stare dane..prije misec dana.
-
Danasnji update..vjerojatno bdi rast danas.
-
Vanka ce danas rasturiti, a vec su od pocetka tjedna odradili rast 5-10 posto.
-
Kao prvo flota im je šest brodova. Kao drugo zbog te knjigovodstvene vrijednosti brodova, koja je samo knjigovodstvena, su nam uzeli 32 miliona iz zadrzane dobiti koja je planirana za dividendu. Sad kad se vrati prava vrijednost brodova ce sto, dignuti se bv, ali ova dionica je zamisljena kao dividendna i valjda ce se vise dozvati pameti i isplacivati tu dividendu.
-
Minus mi je minimalan i zanemariv, iznosim cinjenice, tipa da je prije 5 miseci bilo 30 miliona kuna vise zadrzane dobiti i da nam nisu 3 godine isplatili dividendu a u prospektu je to bio glavni adut. Sto se tice panike, smiren sam kao Federer.
Naznake oporavka i kvartal u plusu se desava od Q3, Q4 i Q1(2022) ce biti top.
-
Napisali ste gori da se nista nije dogodilo, na to sam se referirao. Sto se tice buducnosti, tu se naravno slazemo, zato i pratim TPNG. Moja misao je samo da ovo jos nije dno.
-
Nista se nije dogodilo? Pa Q1 je minus 9 miliona kuna, Q2 ce biti isto toliko. Bv je bio 78 kuna a koliko je sad, 50 kn? Kad sam kupovao imali su jos dosta dugorocnih ugovora, od tad su im istekla dva, kupovao sam kad se ocekivao najbolji finalni izvjestaj a kupio sam minus od 30 m. Da se nista nije promjenilo…i kad ste u papiru malo realnosti ne bi skodilo.
-
Cinjenica je da jos izlazi jer je sa 71 000 pa na 60 000 pa koji je da je, nama je nebitno, bitno je jedino da nije prestao izlaziti od sijecnja do sad.
To je 11 tisuća dionica. Cca 450 tisuća kuna. Ne razumijerm Big Fuzz oko toga?! Možeš nam to pojasniti?
Pa dosta više je protrgovano u istome razdoblju. Mislim da to više psihološki utječe na kupce nego stvarno, zbog "intenzivne" prodaje.
Mogu , ajde. Prodavac iz topa 10(Pbz,skrbnicki) poceo je izlaziti 11.1 iz svoje pozicije, tog dana prodao je 2,5 miliona kuna TPNG, sljedecih dana jos koji milion te spustio cijenu za nekih 7-8 kuna, sa 48 na 40 tak kn Tada je za tu dionicu bilo puno interesa, prva dva kvartala imala su ogroman plus unatoc koroni te se ocekivalo najbolje finalno izvjesce ikada od firme. Razlog njegove prodaje smo saznali mjesec kasnije, vrednovanje brodova smanjeno za 60 miliona kuna, umisto plusa od 20 tak miliona imali smo minus od 30 miliona. To nam govori da je prodavac jako dobro upoznat sa radom firme. Sad je u zadnjih mjesec dana prodao jos 10-tak tisuca dionica, al kako su zadnja dva kvartala jako losa, kupaca nema i mora rusiti cijenu. Bit je da ima jos 60 tisuca dionica, pozeli li do kraja izaci, dno je jos jako daleko. Ne trebate mi pisati da je racun skrbnicki i da ih je mozda vise, to sam i ja mislio kad je imao 70 k dionica.
-
Posto izlazi veliki prodavac( ostalo mu je jos 60 000 dionica) a zbog losih vozarina nemamo ozbiljnijih kupaca, moze jos dosta doli, preokret se ocekuje u Q3 pa se mozda pojavi vise kupaca. Sve u svemu to nije lose dokupit cemo jeftinije a u Q4 i Q1(2022) se ocekuju top vozarine( ako ne bude korone) pa ce to brzo gore. Na 70 000 dionica sam mislio da skrbnicki PBZ-a nece vise prodavati ili je prodao svoje ali sad je na 60 000.
A koji je to?
Taj kojeg spominješ je zajednički skrbnički račun. Iza njega može biti veći broj pojedinačnih vlasnika.
Ja nisam siguran da će se oporavak događati preko noći, potrajat će to još. Nije tu samo uvjet rast cijena nafte, potrošnje nafte i njezinih derivata nego i rast potražnje za brodskim prostorom odnosno rezervoarima, a njega još nema u mjeri koji bi uvjetovao značajniji rast prihoda i operatvine dobiti. No, vjerojatno će se isti u dogledno vrijeme dogoditi.
Cinjenica je da jos izlazi jer je sa 71 000 pa na 60 000 pa koji je da je, nama je nebitno, bitno je jedino da nije prestao izlaziti od sijecnja do sad.
-
Posto izlazi veliki prodavac( ostalo mu je jos 60 000 dionica) a zbog losih vozarina nemamo ozbiljnijih kupaca, moze jos dosta doli, preokret se ocekuje u Q3 pa se mozda pojavi vise kupaca. Sve u svemu to nije lose dokupit cemo jeftinije a u Q4 i Q1(2022) se ocekuju top vozarine( ako ne bude korone) pa ce to brzo gore. Na 70 000 dionica sam mislio da skrbnicki PBZ-a nece vise prodavati ili je prodao svoje ali sad je na 60 000.
-
Futuresi u padu, a vanka rasturaju, bas me zanimaju futuresi i BDI ovaj tjedan, ocekujem snazni rast.
-
Moje misljenje je da puno njih na zseu ne razumije brodarski sektor, tipove brodova, trguju po BDI-u. Na izvjescu o Q2 cemo vidjeti ima li nas sto brinuti, a gledajuci vozarine brodova ATPL koje iz dana u dan rastu, nema te ce oni koji cekaju izvjesce morati dodatno platiti dionicu. Ne vidim nacin da dobit ATPL bude ispod 25 m za Q2, a sto je najbolje, Q3 ce biti jos bolji.
Meni je fascinantan ovaj veliki rast vanka danas, a futuresi su u padu, citajuci malo portale predvida se preokret i futuresa i indexa.