Po kalendaru ATPL danas ce izaci izvjestaj. Mislim da ovaj put nemaju sto sakrivati i da ce biti danas 😄.
Posts by KicanCRO
-
-
Jos ima ulja u svici. Manjak novogradnje kao najveci razlog za up.
-
Jedino na jednu stvar inflacija ne utjece,a to je nafta. Cijena je postala visoka samo zbog OPEC zakljucavanja distribucije...al uskoro ce i tome doci kraj jer potraznja i potrosnja se priblizavaju predcovid razinama. Avio prijevoz ima snazan porast. Kod tankerasa ce to rezultirati rastom vozarina, a dugorocno 2022 i 2023 ce biti izvrsne za tankerase jer OPEC ce pustiti proizvodnju i plasman nafte bez ikakvih restrikcija. Glede cijene brodova postoje 3 transakcije ove godine po 31.5 milijun US dolara. Radi se o istim product tankerima kao u Tpng s ugradjenim scruberima.
Dakle i taj financijski dio Tpng je napravila za razilku od preko 60 % svjetske flote koja isto tek mora.
Veseli i podatak da cak 25% svjetske flote ima 20 i vise godina starosti, radi neisplativosti udovoljavanju propisima vjerovatno ce dobar dio u scrap. Novogradnji i nema vise u narudzbama. I onda stoji ono sto Fearnley Sec. tvrdi: buducnost tankera je najbolja nakon mnogo desetljeca.
Da se ocekuje neizvjesnost Tpng bi uzela 1g TC po 12.000 dolara koliko je sad cijena i radila bez minusa. A isto ne radi. S razlogom.
TC trenutni 12 000 dolara? Moze screenshot ili link?
-
Brodovi se vrednuju po trenutnim vozarinama i trosku novogradnje. Trenutne vozarine su uzasne pa nije toliko skocila cijena flote. Trenutni spot je mizernih 2000 dolara za product tankere. Procjenu kad ce raditi uskladivanje vrijednosti flote radi uprava. Zbog refinanciranja kredita(tako kazu) morali su raditi procjenu vrijednosti flote u najgore vrijeme. Ako su pametni, a drzim da jesu, sljedecu procjenu bi trebali raditi 31.12.2021.
-
Tijekom proteklog vikenda, od 16. do 18. srpnja, na svim autocestama u nadležnosti Hrvatskih autocesta evidentirano je 761.549 vozila i naplaćena cestarina u iznosu od 42,7 milijuna kuna bez PDV-a, što je 30 posto više vozila nego lani te 36 posto veća zarada, priopćili su iz Hrvatskih autocesta.
U odnosu na 2019. godinu kada je u usporedivom vikendu zabilježen promet od 841.690 vozila i naplaćena cestarina u iznosu od 47,4 milijuna kuna bez PDV-a, proteklog vikenda promet vozila bio je manji za devet posto, dok je iznos naplaćene cestarine manji za 10 posto.
Kako da tumačim bold, ili sezona obara rekordne ili je opća bežanija iz RH?! Jer ispada da smo na 90% prometa HAC iz 2019 godine.
Pa cak je i taj Zadar koji spominjete pun. Problem je buduca neizvjesnost, iako gledajuci sve vidim da pada smrtnost od korone iako se broj slucajeva trenutno povecava.
-
Lagano je uprava maknula 30 milja zadrzane dobiti koje nam je trebala isplatiti kroz dividendu zbog tog, tako da je to svakako gubitak.
-
Potapanje je pad od 10-20 posto nakon rasta od 200-300 posto? Zanimljive konstatacije zse mahera.
-
Nekidan smo vidili da ugovaraju brodove po puno visoj cijeni od ostalih, mislim da ce gotovo sigurno biti vise od 20 milja. Bude li ovih 36-38 m po prosjeku to je vrhunski. Uz to pomalo se nadam da im onih 6 brodova imaju neku klauzulu oko indexa.
-
O cemu vi pricate, pa do koliko po vama index treba rasti? Najvisi je u 10 godina. Pa da bude od 2500 do 3000 bodova par godina to je takva para da bi zbog prihoda cijena dionice odletila u nebo. A upravo takav index se ocekuje iduce 3 godine, po cleavesu. Brodarski sektor je nesto sto treba razumjeti, o cemu triba uciti i citati, a tu se svatko nabacuje svakakvim glupostima. Ovdje se ceka izvjesce na razini od 400 do 450 kn i shodno njemu ce cijena gore ili dole. Vidim da ih puno ocekuje puno visu zaradu od moje, meni ce sve od 25 m na gore aktivirati dokupljivanje.
-
Pa ne mislite valjda 20 dana prije izvjesca jeftinije kupiti? Nema vise trejda ni jeftinije kupnje.
-
Izdvajamo 16,5 posto place za zdravstvo, skoro najvise u Eu. Kad se toga odreknu onda se drzava moze odreci lijecenja onih koji se nece cijepe.
-
Raketica, al nema veze. bdi je pao
Sutra tovarish metloboj na asku. Bura jedna do dvije strelice po vakuli.
Bura obicno traje vise dana😁
Vi ste jedna vrlo uspaljiva dama. U dionickom smislu naravno.
-
SUKC je prodan po 184 kn po dionici.
-
Ovaj graf je sve.
-
BCI timecharter 5 T/C routes 180000 32018 -61 BPI timecharter 5 T/C routes 82500 31639 879 BSI timecharter 10 T/C routes 58328 31507 133 BHSI timecharter 7 T/C routes 38200 26572 374 BDI Index 3175 +28
#China sues #Australia at the #WTO over anti-dumping measures on railway wheels, wind towers and stainless steel sinks, according to a statement released by China's Ministry of Commerce.
Svađe koje volim.
-
Moze netko link koji smo bili postali, koliko vozarine trebaju biti visoko da se ne bi isplatilo prevoziti, rijec je o nekoliko stotina tisuca. Ne da mi se listati unazad ali pisati da su vozarine od 30 k neisplative narucivacima su gluposti.
-
BCI and FFA returns to green on the back of strong N. Atlantic activity and tight tonnage.
Kina ce ovo Kina ce ono. 2 dana kolebanje trajalo.
-
Jadne plasljivce se preplasilo vijestima o inflaciji, recesiji i svime ostalim u petak, u ponediljak rasprodali. Futuresi panamaxa i supramaxa 33 k, zasto ti ljudi ne razmisljaju svojom glavom, 30 kuna su izgubili u 2-3 dana. Top top vozarine.
-
Baltic Indices 22 June 2021 Baltic Dry Index 3119 -71 Baltic #Capesize Index 3783 -170 Baltic #Panamax Index 3432 -73 Baltic #Supramax Index 2840 15 Baltic #Handysize Index 1435 18
-
#capesize $31376: June 28000 -250 July 35750 -950 Aug 37000 unch Sept 37000 -50 Q3 36500 -450 Q4 34450 unch C3 26.445 $/ton -1.075 C5 10.441 $/ton -0.741 BCI 5TC 31376 -1409