Na kraju prvog kvartala Verige je jos plovio na spot trzistu i zato nam nisu dali iznos vozarina. Alpha je u ovom kvartalu uvelike smanjila svoje obaveze, cijena je smijesna, ali nek svak racuna za sebe, usporedite zadnja dva kvatala.
Posts by KicanCRO
-
-
Usporedite dugorocne i kratkorocne obveze zadnja dva izvjesca.
-
Svaki kvartal servisiraju dug iz psn od 1,3 miliona dolara pa je iskazan gubitak od 400 000 dolara. Refinancira se i kredit na Stoji te ce to pozitivno utjecati na firmu.
-
Promjenila se vrijednost brodova na više. Bravo, svakodnevno cu racunati. Ne znate vi di gonite..
-
napišite vi koliki je temeljni kapital, zakonske rezerve, zadržana dobit....
mene ne zanima što je bilo jer od toga se ne živi, nego ono što će biti!!
jasno mi je vase znanje i razumjevanje
izbjegavate odgovore i izvrćete iz konteksta stvari kako vam odgovara. vaše razumijevanje... ne bih komentirao pošto pišete samo ono kaj vam odgovara. a vaše znanje... desetak dana niste napisali ništa o o prvom quotanom. i koliko će vremena trebati da se dođe na nulu. to izgleda pak vama nije bitno.
napišite onda koliki je i nav za jdpl i atpl!
Koju nulu ako je p/nav 0,7? Koji brodar nije zaduzen? Reka sam da vam uopce necu ni komentirati, za to vase da je proslo 10 dana od quotanog. Evo sad stvarno vise i necu odgovarati na vase pokusaje upoznavanja brodarstva, opcenito u zadnje vrime ni ne pisem.
-
Firma se razdužuje, vrijednost brodova zbog visokih vozarina raste, a cijena dionice je pala. Sve je to dovelo do toga da se firma trži na zanimljivih p/e.
Kolega je rekao ionako da njemu NAV nije relevantan.
Nemam pojma kuda će cijena.
P/Nav je oko 0,7 trenutno, al taj kolega vam ne razumi sto je to.
Nek se jedan drugi kolega ne ljuti sto sam mu koristio sliku, on je uredniji od mene.
-
U svim tim bijednim godinama je vraceno 31 milon eura(zadnje tri godine) iz psn-a. Cijena brodova u te tri godine je jako porasla. Zaista bjedno. Rekoh da necu odgovarati na gluposti i ne ide..
ako je to nekome bitno, onda ok! mene ne zanima što je bilo jer od toga se ne živi, nego ono što će biti!! barem godinu dana pjevate borbene i zavaravate i sebe i nadam se da ne i druge. graf cijene govori sam za sebe, puno više i od vas i od mene.
Nebitno je servisirati dugove i popraviti krvnu sliku firme? Pa svaki kvartal vrate 1,3 miliona eura. Uglavnom, stajem ode sa raspravom, jasno mi je vase znanje i razumjevanje.
-
dakle, ako je suditi po q1 i ako vozarine ozbiljnije ne porastu slijedi još jedna bijedna godina.
U svim tim bijednim godinama je vraceno 31 milon eura(zadnje tri godine) iz psn-a. Cijena brodova u te tri godine je jako porasla. Zaista bjedno. Rekoh da necu odgovarati na gluposti i ne ide..
-
Ajde, napišite koliko vride brodovi Ulpl-a a kolika su dugovanja..ukratko
-
želje su jedno, a rezultati govore nešto sasvim drugo. taman da je i 50 kila, uprava će složiti brojke oko nule. znamo zašto. cijena papira govori sve, a drukovi su u ovom slučaju definitivno kontraproduktivni. kad potegne cijeli sektor, onda će i ulpl. sve ostalo nema veze. barem za sada.
Kad potegne sektor? Sektor je potegao ima 2 godine. Ja ne drukam, cinjenica je da je sektor na skoro rekordima a da Ulpl ne tuce novce zbog visokih kamata.
-
Prije mjesec dana smo govorili da Verige istice ugovor za 15 dana !? Je li mu isteko ? Po koliko vozi na spotu ? Ima li informacija o tome?
Ugovor je istekao, a po koliko vozi bi trebali saznati za 10-tak dana, u izvjescu. Svakako je više od dosadašnjih 27 500 dolara. Ako je na spotu to je blizu 40 000 dolara, a ako ga vežu na 6 mjeseci, to je bliže 32 000 do 35 000 dolara. Imate svježi graf dolje.
-
Vezano uz sporan prijeboj potraživanja u iznosu od 104 milijuna kuna koje je “3. maj” imao prema Uljanik brodogradilištu na način da su riječkom brodogradilištu prenesene dionice na “single ship” kompanijama USS 12 i USS 13 odnosno brodovima za rasuti teret “Veruda” i “Stoja” , Kučan je kazao kako se s tom činjenicom upoznao silom prilika, kad je u proljeće 2019. godine ponovno postao direktor “3. maja”.
Potvrdio je da je riječ o 40-postotnom vlasništvu “3. maja” na tim brodovima te da prema izvješćima koje dobivaju od pulskog brodara, Alpha Adriatica odnosno ex Uljanik plovidbe, ti brodovi odnosno kompanije posluju korektno i pozitivno, ali da su brodovi i dalje opterećeni hipotekama te da postoje dugovanja i gubici iz ranijih godina. Na daljnje upite po tom pitanju, Kučan je zaključio da nije detaljnije upoznat s bilancama tih društava, kao i da po struci nije “financijaš”.
-
LR2: $76,900/day
LR1: $54,900/day
MR: $41,100/day
Tankeri. -
BCTI: 1119 (+93) 🚀
-
Trenutni spot je oko 45 000 dolara za tanker Verige. Izlazi iz ugovora najkasnije za 15 dana. Na drugoj slici imate neke od potpisanih ugovora i duzina, jako lipe brojke.
-
Ne znam čemu su škrtarili sad kad su puni ko brod.
da je ponuda bila 63 ili koja je bila gornja granica ja bi im prodao.
Sad neka mi pošalju prvu ponudu 2030-te pa ću razmisliti.
Bitno je da firmu dobro vode ako će..
Firmu ce sigurno dobro voditi, redovita je linija Split-Zadar, Pula-Zadar gdje ih se pita za savjete iz nasih brodara. Prema dionicarima su se pokazali nikakvi, realno, ne moze svak 5 godina cekati na ponudu, zato neki i prodaju, svjesni diskonta.
-
https://www.skdd.hr/portal/SDAWEB.pkg_public.show_lob_hr?p_id=2650
https://www.skdd.hr/portal/SDAWEB.pkg_public.show_lob_hr?p_id=1254
Dvije ponude u 8 godina. Ja mislim da bi i poslovanje bilo u kuverti, zaboravia sam. -
Gledajuci primjer dionica tankerske plovidbe, svakako je bolje. Nekidan sam dobio ponudu od 200 eura za dionicu tankerske plovidbe(tako nesto, bacio sam ponudu jer je niska) a kad je povucena sa burze bila je puno puno niža, nekih 300 kuna.
-
evo ga nmm skoro na 40$. izgleda da AF hvata poziciju prije pravog rasta dry bulka.... trenutno sam u plusu preko 150% na malo manje od 7000 dionica...
Nav im je preko 100 dolara, polako.
-
Nazalost prve zrtve izazvane napadom Huta. Brod ce se potopiti, 4 tesko ranjena, potraga za par ljudi..uzas.